Ik kijk dit niet omdat ik verwacht dat er iemand iets te melden heeft. Jij wel?quote:Op zondag 29 april 2007 01:58 schreef OllieA het volgende:
Ach, ik heb het niet zo op enthousiaste mensen. Geef mij maar depressievelingen, die hebben nog wel eens wat te melden.
Zappa en Mitchell. Dat zou nog wel mooi zijn, ja.quote:Verder ben ik er van overtuigd dat Zappa, Wyatt, Tull en Joni Mitchell niet langs zullen komen, dus nogal commercieel tweederangs, dit alles.
genoleg zeiksnor???quote:
Wat is het? Ik zag het even niet, keek naar m'n pc-scherm.quote:
Hoe is het mogelijk. Najah, Matthys is geen model , and he's not looking good ...quote:Op zondag 29 april 2007 02:02 schreef hydraulix het volgende:
Waarom staat Kraftwerk niet in hun lijst
Dat is begin jaren negentig. Doe eens niet zo modern!quote:Op zondag 29 april 2007 02:01 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Happy People Have No Stories zong een minder bekend rockzanger uit Noord-Ierland ooit![]()
Bonnie, die nu nog bezig isquote:Op zondag 29 april 2007 02:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat is het? Ik zag het even niet, keek naar m'n pc-scherm.
Als "de kenners" zeggen dat het goed, is het inderdaad goed volgens hem. Z'n eigen kennis komt altijd pijnlijk naar voren in DWDDquote:Op zondag 29 april 2007 02:03 schreef Zwansen het volgende:
Matthijs weet echt wel iets van muziek volgens mij. Een echte liefhebber.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |