Jij bent zeker zo'n figuur die denkt dat we nu zo ongeveer alles wel weten en uitgevonden hebben...quote:Op zondag 29 april 2007 01:04 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ja, maar denk eens wat ze in de 24ste eeuw nog met de basis instrumenten gitaar/drums en bas kunnen doen? We hebben nu 50 jaar popmuziek en de boel begint zich al te herhalen. Zoutloze shit. Hoe moet dat dan als we 300 jaar verder zijn?
Precies, tijden veranderen. Maar de jaren tachtig waren het electronische tijdperk bij uitstek, verder dan house zijn we (nog) niet gegaan. Vernieuwender dan dat kon niet (zonder aan de songstructuren te tornen).quote:Op zondag 29 april 2007 01:03 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Waarom ? Omdat klassieke muziek tegenwoordig "passé" is , net zoals nu op dit moment de grootste Rock n Roll artiest aller tijden niet eens meer aan een platencontract zou raken. Muziek en tijden veranderen hé ...
Maar ik heb altijd het idee dat als Bach en Mozart vandaag geboren zouden worden ze met hun talent ook muzikaal toppen zouden scoren. Alleen zouden ze in een ander genre opgroeien ...
Toen Mozart nog leefde hadden ze nog niet eens een idee ervan dat een gitaar , drums en bas basis instrumenten zouden zijn. Laat staan dat ze ooit zouden bestaan.quote:Op zondag 29 april 2007 01:04 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ja, maar denk eens wat ze in de 24ste eeuw nog met de basis instrumenten gitaar/drums en bas kunnen doen? We hebben nu 50 jaar popmuziek en de boel begint zich al te herhalen. Zoutloze shit. Hoe moet dat dan als we 300 jaar verder zijn?
Ja, ik begin het te geloven dat we het interesantste al gehad hebben..quote:Op zondag 29 april 2007 01:06 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n figuur die denkt dat we nu zo ongeveer alles wel weten en uitgevonden hebben...
Dachten ze begin 20e eeuw ook....
Heb ik nog in hun topic geposwt.quote:
je slaat de spijker op z,n kop.quote:
Dit is nog van voor de tijd dat de RHCP muziek maakten volgens mij ...quote:Op zondag 29 april 2007 01:08 schreef golfer het volgende:
RHCP voor de jonkies die klagen dat er te weinig eigentijdse muziek langskomt.
was ook al 20 jaar geledenquote:Op zondag 29 april 2007 01:08 schreef golfer het volgende:
RHCP voor de jonkies die klagen dat er te weinig eigentijdse muziek langskomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |