Hm. andere humor. Ik weet niet. In Engeland is de humor toch wat ontoegankelijker denk ik. Van Duin is in Belgie toch ook nooit groot geweest?quote:Op zondag 29 april 2007 00:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja maar wij hebben André van Duin. Die zoals Jop van den Ende ooit zei. Was het en Engelsman was het de bekendste komiek ter wereld.
Hoezo moeten ze dan harder werken denk je?quote:Op zondag 29 april 2007 00:58 schreef Toffe_Ellende het volgende:
toch gek. Ik vraag me af hoe de geniale muzikanten uit de 24ste eeuw zullen klinken. Zo'n Dylan heeft puur geluk gehad dat ie in de twintigste eeuw is geboren even als de Beatles. Zij konden doen wat ze wilden en het klonk goed. In de 24ste eeuw zullen ze om in de geschiedenisboeken te komen toch iets harder moeten werken. Dus hoe relatief is alles dan wel niet...
Onzin.quote:Op zondag 29 april 2007 00:58 schreef Toffe_Ellende het volgende:
toch gek. Ik vraag me af hoe de geniale muzikanten uit de 24ste eeuw zullen klinken. Zo'n Dylan heeft puur geluk gehad dat ie in de twintigste eeuw is geboren even als de Beatles. Zij konden doen wat ze wilden en het klonk goed. In de 24ste eeuw zullen ze om in de geschiedenisboeken te komen toch iets harder moeten werken. Dus hoe relatief is alles dan wel niet...
Ze warewn verdomme de ersten.quote:Op zondag 29 april 2007 00:58 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Om vernieuwend te zijn natuurlijk.quote:Op zondag 29 april 2007 00:59 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hoezo moeten ze dan harder werken denk je?
Born Sandy Devotion. Als Ian McCobb nog had geleefd en nu naar de Nederlandse TV keek zou ie zwijmelen.quote:Op zondag 29 april 2007 00:59 schreef Wup het volgende:
hmz ik zou ook niet klagen als we wat Triffids kregen.....
Je snapt het niet. Want waar zijn de Bach en Mozart van vandaag de dag? Grote klassieke componisten zijn er niet meer. Waarom? Precies!quote:Op zondag 29 april 2007 01:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Onzin.
Mozart en Bach worden ook nog steeds gedraaid. Heeft niets te maken met in welke eeuw je geboren bent.
Heeft met geniale muziek te maken.
Geniale musici zijn uitzichzelf vernieuwend genoeg lijkt me...quote:Op zondag 29 april 2007 01:00 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Om vernieuwend te zijn natuurlijk.
Zo is dat. Mijn vader zag ooit op Nederland zo'n grote show met Van Duin en sprak de woorden : "Gelukkig hebben wij Urbanus"quote:Op zondag 29 april 2007 00:59 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Hm. andere humor. Ik weet niet. In Engeland is de humor toch wat ontoegankelijker denk ik. Van Duin is in Belgie toch ook nooit groot geweest?
Toen mensen 200 jaar geleden naar Mozart luisterden vroegen ze zich wellicht ook af hoe muzikanten zich in de 21e eeuw zouden onderscheidenquote:Op zondag 29 april 2007 00:58 schreef Toffe_Ellende het volgende:
quote:Op zondag 29 april 2007 01:01 schreef DrDentz het volgende:
Mooie tv man. MTV eat your heart out.
Ja, dat zei ik dusquote:Op zondag 29 april 2007 01:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Onzin.
Mozart en Bach worden ook nog steeds gedraaid. Heeft niets te maken met in welke eeuw je geboren bent.
Heeft met geniale muziek te maken.
quote:Op zondag 29 april 2007 01:01 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Je snapt het niet. Want waar zijn de Bach en Mozart van vandaag de dag? Grote klassieke componisten zijn er niet meer. Waarom? Precies!
Ja, maar denk eens wat ze in de 24ste eeuw nog met de basis instrumenten gitaar/drums en bas kunnen doen? We hebben nu 50 jaar popmuziek en de boel begint zich al te herhalen. Zoutloze shit. Hoe moet dat dan als we 300 jaar verder zijn?quote:Op zondag 29 april 2007 01:01 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Geniale musici zijn uitzichzelf vernieuwend genoeg lijkt me...
Nou, ik mag toch erg graag luisteren naar wat er in 2007 zoal uitkomt, ook al liggen mijn muzikale roots in de jaren tachtig. Van Nieuwkerk en Blokhuis maken zijn gewoon blijven hangen.quote:Op zondag 29 april 2007 00:53 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Het probleem is dat de muziek waarmee je opgroeit voor iedereen net altijd dat tikje beter is dan de muziek die daarna komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |