Ik heb me erbij neergelegd dat het met de muziek van ná 1980 niet veel wordt deze nacht. Je kunt beter gewoon genieten van de geschiedenis. Dan is het echt een aangename nacht.quote:Op zondag 29 april 2007 00:43 schreef Toffe_Ellende het volgende:
dit is me toch iets te veel ouwe meuk. De echt goede jaren tachtig en zeventig muziek zal wel weer worden boycot. Radio2-watjes
pop=populair, en je kunt toch niet ontkennen dat country populair is?quote:Op zondag 29 april 2007 00:51 schreef golfer het volgende:
Johnny Cash noem ik niet echt popmuziek.
Dat vind ik meer country.
quote:Op zondag 29 april 2007 00:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, Sesamstraat is afgelopen, dus kinderbedtijd voor je.
Sorry oudjes, ik ben aan de zuip. Dat heb ik verdiend dacht ik... dan baal ik dat ik nog mijn eigen muziek moet meenemen.quote:
Het probleem is dat de muziek waarmee je opgroeit voor iedereen net altijd dat tikje beter is dan de muziek die daarna komt. En voor Matthijs en co is dat dus inderdaad de muziek voor 1980 ...quote:Op zondag 29 april 2007 00:51 schreef broer het volgende:
[..]
Ik heb me erbij neergelegd dat het met de muziek van ná 1980 niet veel wordt deze nacht. Je kunt beter gewoon genieten van de geschiedenis. Dan is het echt een aangename nacht.
legerquote:Op zondag 29 april 2007 00:52 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Hoe wanhopig moet je als leger eigenlijk zijn om dit leuk te vinden ...
Was dat de bajes ? Ik dacht het legerquote:Op zondag 29 april 2007 00:52 schreef tong80 het volgende:
Weinig negers toen nog in de bajes.
Tegenwoordig zouden ze Snoop Doggy Dog laten optreden en zeggen ze 30mjaar later weinig Chinezen inde zaal.
Wel blijven luisteren bozo!quote:Op zondag 29 april 2007 00:52 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Hoe wanhopig moet je als leger eigenlijk zijn om dit leuk te vinden ...
Je moet maar eens voor de aardigheid de smaak van de elite aanhoren op bijvoorbeeld Radio1. Zelfs de jongeren mensen. Altijd weer die klassieke kots en semi-elitaire shit uit Frankrijk. En mijn generatie zal het niet anders vergaan vrees ik.quote:Op zondag 29 april 2007 00:51 schreef broer het volgende:
[..]
Ik heb me erbij neergelegd dat het met de muziek van ná 1980 niet veel wordt deze nacht. Je kunt beter gewoon genieten van de geschiedenis. Dan is het echt een aangename nacht.
Die hadden vandaag een special over Allo Alloquote:Op zondag 29 april 2007 00:54 schreef tong80 het volgende:
Zeik niet mensen. Wanneer zien we Dylan en Cash op één mo ment in een nachtuitzending.
Deed de BBC dit waren we we ol hulde.
"Allo Allo" dat trouwens sinds afgelopen week 4 dagen per week helemaal heruitgezonden wordt op de VRT (Eén) na het laatavondnieuwsquote:Op zondag 29 april 2007 00:55 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Die hadden vandaag een special over Allo Allo![]()
Mijn helden maar hebben nooit hits gescoord.quote:Op zondag 29 april 2007 00:54 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Je moet maar eens voor de aardigheid de smaak van de elite aanhoren op bijvoorbeeld Radio1. Zelfs de jongeren mensen. Altijd weer die klassieke kots en semi-elitaire shit uit Frankrijk. En mijn generatie zal het niet anders vergaan vrees ik.
Wat is er godverdomme mis met the Triffids en Echo and the Bunnymen?
Precies. Nu doen wij het en is het allemaal matigjes. Tevele oude zooi, site doet het niet...quote:Op zondag 29 april 2007 00:54 schreef tong80 het volgende:
Zeik niet mensen. Wanneer zien we Dylan en Cash op één mo ment in een nachtuitzending.
Deed de BBC dit waren we we ol hulde.
Ja maar wij hebben André van Duin. Die zoals Jop van den Ende ooit zei. Was het en Engelsman was het de bekendste komiek ter wereld.quote:Op zondag 29 april 2007 00:55 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Die hadden vandaag een special over Allo Allo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |