De Beatles -metname John Lennon- waren groot fan van Berryquote:Op zondag 29 april 2007 00:42 schreef Elusive het volgende:
the beatles eat your heart out
Jan Boezeroen : 'Ik ben een zeiksnor'quote:Op zondag 29 april 2007 00:43 schreef Toffe_Ellende het volgende:
dit is me toch iets te veel ouwe meuk. De echt goede jaren tachtig en zeventig muziek zal wel weer worden boycot. Radio2-watjes
Oh kom op, we hebben nog 2 uur te gaanquote:Op zondag 29 april 2007 00:43 schreef Toffe_Ellende het volgende:
dit is me toch iets te veel ouwe meuk. De echt goede jaren tachtig en zeventig muziek zal wel weer worden boycot. Radio2-watjes
Niet eens tot 6?quote:Op zondag 29 april 2007 00:46 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Oh kom op, we hebben nog 2 uur te gaan![]()
zap dan naar TMF ofzoquote:Op zondag 29 april 2007 00:47 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
![]()
Tjezus.. zitten alleen maar bejaarden op zaterdagavond voor de TV?![]()
Ja, Sesamstraat is afgelopen, dus kinderbedtijd voor je.quote:Op zondag 29 april 2007 00:47 schreef Toffe_Ellende het volgende:
![]()
volgens mij zijn alle decennia vanaf de jaren 50 al aan bod gekomen hoorquote:Op zondag 29 april 2007 00:47 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |