Golfer is niet grijs?quote:Op zondag 29 april 2007 01:23 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Waarom is er nooit grijs... altijd zwart/wit![]()
Ja. Onmiskenbaar. Geniet ervan.quote:Op zondag 29 april 2007 01:24 schreef Mugger het volgende:
Is dit de televisieversie van Goud Van Oud of zo?
Je De Buthole surfers worden indergewaardeerdquote:Op zondag 29 april 2007 01:24 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik verlang nu duidelijk naar Jesus Built My Hotrod... maar ja...
Ja, hebben ze geen live beelden van de surfers waar stront het publiek in wordt gekieperd.quote:Op zondag 29 april 2007 01:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je De Buthole surfers worden indergewaardeerd
Nope. Nog steeds niet.quote:
Ik ben nog op m'm hoofd gezeken door Gibbyquote:Op zondag 29 april 2007 01:25 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ja, hebben ze geen live beelden van de surfers waar stront het publiek in werd gekieperd.Dat IS rock 'n roll!
Gewoon de mond snoeren en kijken, Isa.quote:Op zondag 29 april 2007 01:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik probeer ook al een tijdje te kijken, maar een collega vond kletsen leuker
quote:Op zondag 29 april 2007 01:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben nog op m'm hoofd gezeken door Gibby
goede request doenquote:Op zondag 29 april 2007 01:26 schreef phish852 het volgende:
De site doet het weer aardig, maar ik vraag me af hoeveel kans je (nog) maakt om er door te komen.
Hoogtepunt UDS met 50.000 man aan het springen en Rude boy op zijn hoogtepunt.quote:Op zondag 29 april 2007 01:27 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik wacht ook al tijden op de Pinkpop DVD's over de jaren tachtig en negentig...
Ja, kut. Alweer 5 jaar te laat geborenquote:Op zondag 29 april 2007 01:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoogtepunt UDS met 50.000 man aan het springen en Rude boy op zijn hoogtepunt.
Nee dit is echt vreselijkquote:
Ze vonden je frigide?quote:Op zondag 29 april 2007 01:28 schreef milagro het volgende:
Hahhaa, kutmuziek, maar toch leuk, vanwege de bijbehorende herinneringen
Ik zie eigenlijk gewoon de top 2000, maar dan anders/korter....klopt dat?quote:
Beetje koud zonder emotiequote:
Is al geweest.quote:
Totoquote:Op zondag 29 april 2007 01:30 schreef tong80 het volgende:
Boston Chicago en andere bagger zooi uit die tid hebben we nu ook gehad hoop ik
Afrika is wel een mooi nummerquote:
Hierquote:Op zondag 29 april 2007 01:31 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik mis nog steeds: The Clash, Talking Heads, Ramones, Waterboys, Echo & Bunnymen etc...
Waar zijn die liefhebbers?
Ze kunnen niet alles draaien...quote:Op zondag 29 april 2007 01:31 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik mis nog steeds: The Clash, Talking Heads, Ramones, Waterboys, Echo & Bunnymen etc...
Hierquote:Op zondag 29 april 2007 01:31 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Die liggen te neuken met het licht aanquote:Op zondag 29 april 2007 01:32 schreef Toad het volgende:
Volgens mij kijken die mensen naar iets heel anders.
Ja, heerlijk. Ik hoor nu Filter en zie een ouwe tang.quote:Op zondag 29 april 2007 01:33 schreef peaceman het volgende:
zitten jullie ook zo te genieten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |