Moet dat nou?quote:
Van Nieuwkerk heeft volstrekt geen verstand van muziek. Maar hij is wél enthousiast en dat maakt het wel leuk, vind ik.quote:Op zondag 29 april 2007 01:52 schreef OllieA het volgende:
Matthijs snapt niet eens wat het betekent een tweede stem te zingen.
N paar dagen terug werd hij nog 60 , stel je voor ...quote:Op zondag 29 april 2007 01:54 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Hopelijk leeft ie rond eind mei nog, bij hem weet je het nooit
Wat van Cave had je aangevraagd, broer?quote:Op zondag 29 april 2007 01:26 schreef broer het volgende:
Ik heb me inmiddels neergelegd bij de geschiedenis, maar als ze mijn Nick Cave-aanvraag niet draaien, word ik alsnog best wel pissig, trouwens.
Debby Harry is al 61!quote:Op zondag 29 april 2007 01:55 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
N paar dagen terug werd hij nog 60 , stel je voor ...![]()
21 april 1947, en nog zo in vorm.quote:Op zondag 29 april 2007 01:55 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
N paar dagen terug werd hij nog 60 , stel je voor ...![]()
Hij is niet ouder, maar wel een held.quote:Op zondag 29 april 2007 01:55 schreef tong80 het volgende:
Hij's ouder dan Paul Mccartney.
Wat een held
Gaat ze het verdomme na zoekemn ik was er al bang voorquote:Op zondag 29 april 2007 01:55 schreef Wickedangel het volgende:
McCartney is ouder, hoor.
Ja, die wil ik ook zien.quote:
Het is veel erger: ik weet het uit mijn hoofd.quote:Op zondag 29 april 2007 01:56 schreef tong80 het volgende:
Gaat ze het verdomme na zoekemn ik was er al bang voor
ik vind dat kinderlijk enthousiasme van hem juist hinderlijk.quote:Op zondag 29 april 2007 01:54 schreef broer het volgende:
Van Nieuwkerk heeft volstrekt geen verstand van muziek. Maar hij is wél enthousiast en dat maakt het wel leuk, vind ik.
As I Sat Sadly By Her Side.quote:Op zondag 29 april 2007 01:55 schreef OllieA het volgende:
Wat van Cave had je aangevraagd, broer?
In de wereld der creatievelingen zeer aan te radenquote:Op zondag 29 april 2007 01:57 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Het bewijs dat drugs goed voor je zijn
Veel plezier met sesamstraat verder.quote:
Ach, ik heb het niet zo op enthousiaste mensen. Geef mij maar depressievelingen, die hebben nog wel eens wat te melden.quote:Op zondag 29 april 2007 01:54 schreef broer het volgende:
[..]
Van Nieuwkerk heeft volstrekt geen verstand van muziek. Maar hij is wél enthousiast en dat maakt het wel leuk, vind ik.
Prachtigquote:Op zondag 29 april 2007 01:58 schreef broer het volgende:
As I Sat Sadly By Her Side.
Omdat die fantastisch is, en omdat ze zijn wat 'experimentelere' dingen toch niet laten zien.
Geïnterviewd door held Leon Verdonschot. Mooie aflevering was dat.quote:Op zondag 29 april 2007 01:57 schreef Wup het volgende:
Iggy Pop bleek in 'wereldgasten' gewoon een leuke kerel te zijn:)
Als dat nummer komt plegen er een paar zelfmoordquote:Op zondag 29 april 2007 01:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
PrachtigOf "The Ship Song' ook al zo mooi
![]()
Tullquote:Op zondag 29 april 2007 01:58 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ach, ik heb het niet zo op enthousiaste mensen. Geef mij maar depressievelingen, die hebben nog wel eens wat te melden.
Verder ben ik er van overtuigd dat Zappa, Wyatt, Tull en Joni Mitchell niet langs zullen komen, dus nogal commercieel tweederangs, dit alles.
Ik heb 'enthousiasme' 2 jaar lang gecultiveerd; daar kreeg je hogere cijfers meequote:Op zondag 29 april 2007 01:58 schreef OllieA het volgende:
Ach, ik heb het niet zo op enthousiaste mensen.
Bonnie Rait goed genoleg zeiksnor ?quote:Op zondag 29 april 2007 01:58 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ach, ik heb het niet zo op enthousiaste mensen. Geef mij maar depressievelingen, die hebben nog wel eens wat te melden.
Verder ben ik er van overtuigd dat Zappa, Wyatt, Tull en Joni Mitchell niet langs zullen komen, dus nogal commercieel tweederangs, dit alles.
Die is best fijn!quote:Op zondag 29 april 2007 01:58 schreef broer het volgende:
[..]
As I Sat Sadly By Her Side.
Omdat die fantastisch is, en omdat ze zijn wat 'experimentelere' dingen toch niet laten zien.
Happy People Have No Stories zong een minder bekend rockzanger uit Noord-Ierland ooitquote:Op zondag 29 april 2007 01:58 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ik ben graag anderen ten dienstquote:Op zondag 29 april 2007 01:59 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Als dat nummer komt plegen er een paar zelfmoord![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |