quote:Op zondag 29 april 2007 00:06 schreef senesta het volgende:
OP is een beetje magertjes maar ik ben heel erg rijp voor mijn bedje.
Logician met haar poezenfamilie een hele goede nacht gewenst.
Tja, ik had als laatste gepost hequote:Op zondag 29 april 2007 00:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]Ik was ermee bezig maar je was me toch nog voor
![]()
Jij ook steeds met die slotjesquote:
quote:Op zondag 29 april 2007 00:07 schreef Logician het volgende:
sorry zat even in trance naast de doos
die witte is echt een onruststoker zeg
frommelen is ook heel okay. Daar blijven ze lekker warm van.quote:Op zondag 29 april 2007 00:12 schreef Pune het volgende:
Die witte ligt er nu toch een beetje tussengefrommeld?
Ja, maar Logician zegt dat het een onruststoker is. Misschien stiekem, als ik niet kijk, dat ie dan onrust stookt.quote:Op zondag 29 april 2007 00:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
frommelen is ook heel okay. Daar blijven ze lekker warm van.
quote:Op zondag 29 april 2007 00:23 schreef Pune het volgende:
[..]
Ja, maar Logician zegt dat het een onruststoker is. Misschien stiekem, als ik niet kijk, dat ie dan onrust stookt.
Cool, ik vind het erg mooie foto's, zeker zonder flits.quote:Op zondag 29 april 2007 01:20 schreef Logician het volgende:
Webcam is een logitech van een jaartje of 10 oud. digicam is een panasonic lumix DMC -FX3
Donequote:Op zondag 29 april 2007 09:47 schreef Logician het volgende:
(senesta zou je de link naar de keizersnede in de OP kunnen zetten?)
quote:Op zondag 29 april 2007 08:02 schreef Viking84 het volgende:
Ik droomde vannacht dat mijn Janneke van nog geen half jaar oud ook bevallen was van vier kittens met dezelfde kleuren als die van Naina. Ik legde daarnet pas de link tussen dit topic en mijn droom
.
Die namenquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:09 schreef Logician het volgende:
Kitten1: Lepel (witte)
Kitten2: Bezem (heeft wit voetje)
Kitten3: Brommer
Kitten4: Slipper (zwarte)
quote:Op zondag 29 april 2007 10:16 schreef Quembel het volgende:
Goedemorgen Logician, nog een onrustige nacht gehad zo te lezen. Mamma instinct van Naina werkt prima, je hoeft je geen zorgen meer te maken, je mag volop genieten.
Met een dag of acht gaan de oogjes open dan wordt het helemaal een boeiend schouwspel. Wat loop ik vooruit op de zaken zeg. De kittens zijn pas 13 uur oud of zo, sorrie ik liet me even gaan
quote:Op zondag 29 april 2007 10:21 schreef Logician het volgende:
(serieus ik heb net vlaggetjes opgehangen, ik spoor niet)
quote:Op zondag 29 april 2007 10:21 schreef Logician het volgende:
(serieus ik heb net vlaggetjes opgehangen, ik spoor niet)
Kijk eens naar de tijdquote:Op zondag 29 april 2007 10:53 schreef Ardenlyn het volgende:
Goeiemorgen
Heb meteen de cam weer aangezet want ik was erg nieuwschierig of het nog steeds goed ging en yep!!
Ze drinken nog steeds en naina is een echt mamma geworden
Nogmaals gefeliciteerd
Krijg zelf ook zin in kittens maar hebben al 8 en allemaal geholpen
Edit: zie nu pas dat de kam op kwart voor 2 in de nacht staat
Mwah.. waarom vliegt mijn kat dan altijd door het huis als ik 1x per jaar de reismand tevoorschijn haal?quote:Op zondag 29 april 2007 11:22 schreef Aventura het volgende:
Aww wat zal mams geleden hebben, gelukkig hebben katten alleen een korte termijngeheugen (dacht ik)
quote:Op zondag 29 april 2007 11:24 schreef Logician het volgende:
Ja dat heb ik ook ooit ergens gehoord
(ps: je truitje ligt op je te wachten)
Mooi verstop plekjequote:Op zondag 29 april 2007 11:27 schreef Logician het volgende:
Zit wat in, blijf het nog steeds grappig vinden dat haar eerste reactie in de reismand gaan zitten was
m'n vriendin even dit topic laten lezenquote:Op zondag 29 april 2007 11:40 schreef Logician het volgende:
Ze zijn allemaal langharig met beige om hun oogjes zelfs de zwarte, zo mooi
Adelante![]()
quote:Op zondag 29 april 2007 11:22 schreef Aventura het volgende:
Aww wat zal mams geleden hebben, gelukkig hebben katten alleen een korte termijngeheugen (dacht ik)
neh, vrouwtje maar niet doen.. anders over een jaar weer zo'n reeksquote:Op zondag 29 april 2007 11:46 schreef Logician het volgende:
het enige vrouwtje dat over is is Lepel (die witte ondeugende)![]()
![]()
*spiekt*quote:Op zondag 29 april 2007 11:56 schreef Logician het volgende:
webcam heb ik in een gaatje in de doos geplakt, zodat naina er geen last van heeft maar wij wel lekker kunnen spieken
Omdat dat de grootste bullshit is die ik ooit over katten gelezen heb.quote:Op zondag 29 april 2007 11:25 schreef Ole het volgende:
[..]
Mwah.. waarom vliegt mijn kat dan altijd door het huis als ik 1x per jaar de reismand tevoorschijn haal?
Hahahaha ja, ik zat ookal te kijken. Die dikke kop op dat kleine nekje van die donkerequote:Op zondag 29 april 2007 13:18 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Volgens mij zijn ze bezig met een spelletje 'wie plet wie'...
Bullie is stoerquote:
heb net met mn vriendin de keizersnee foto's zitten kijkenquote:Op zondag 29 april 2007 16:08 schreef Ardenlyn het volgende:
M'n man komt zo thuis en dan zal ik hem ook alles vertellen over de kittens en wat er allemaal gebeurd is
Beroemde kittens zijn het
Inmiddels weer 23 foto's van de kittens gemaakt. Zal ze vanavond als ik weer thuis ben uploaden. Komen op dezelfde pagina te staan als de operatiefoto'squote:Op zondag 29 april 2007 17:22 schreef wonderer het volgende:
Ik ben wel erg benieuwd naar "mooie" foto's van de kittens. Brakke webcam is toch minder hip dan die Panasonic
Ga es naar huis dan!quote:Op zondag 29 april 2007 17:54 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Inmiddels weer 23 foto's van de kittens gemaakt. Zal ze vanavond als ik weer thuis ben uploaden. Komen op dezelfde pagina te staan als de operatiefoto's
Gaat ook lekker snel, hey. Hoe lang nog voor ie met jou mee mag?quote:Op zondag 29 april 2007 18:07 schreef Napster het volgende:
Tof, die wil ik wel zien
Mijn katje weegt nu 530gram, en is al zindelijk en eet brokjes
Ruim 5 weken oud![]()
ts Logician heeft hem even uit gezet ivm bezoekquote:Op zondag 29 april 2007 18:27 schreef Smittend het volgende:
De webcam is niet up to date..of klopt de tijd gewoon niet ?
Week of 3 nogquote:Op zondag 29 april 2007 18:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Gaat ook lekker snel, hey. Hoe lang nog voor ie met jou mee mag?
Webcam is niet ingeschakeld op het moment. Veel is er ook niet te zien, mormels liggen met z'n 4-en lekker te slapen en moeders ligt aan de andere kant van de kamer te slapen.quote:Op zondag 29 april 2007 18:27 schreef Smittend het volgende:
De webcam is niet up to date..of klopt de tijd gewoon niet ?
Hup, naar huis jij!quote:Op zondag 29 april 2007 17:54 schreef DrMarten het volgende:
Inmiddels weer 23 foto's van de kittens gemaakt. Zal ze vanavond als ik weer thuis ben uploaden. Komen op dezelfde pagina te staan als de operatiefoto's
Lepel is nog vrij en voor jou zeker beschikbaar marggiequote:Op zondag 29 april 2007 18:28 schreef freecell het volgende:
Kan ik ergens intekenen op Lepel?
(vrouwtjes hebben hier absolute voorkeur)
Aaaaaaaaawwwwww, wat zijn ze schattig!!quote:Op maandag 30 april 2007 00:55 schreef DrMarten het volgende:
Foto's van vandaag zij geupload en onder dezelfde linkt e zien.
Heb de slechte/vage foto's er niet uitgehaald aangezien ik morgen moet werken en nu dus wel wil slapen
Veel plezier ermee
U zei?quote:Op maandag 30 april 2007 01:36 schreef Ole het volgende:
Die hele kleine purrrret jes hebben tocn geen nageltjes?
Ik ken het...gelukkig is mijn echtgenootje vrij rationeel en straft me genadeloos af als ik met hartjesvormige ogen naar de foto's zit te kijken. "Ja, ik vind het ook hartstikke lief, maar 3 is echt genoeg Ingetje!"quote:Op maandag 30 april 2007 12:21 schreef Quoi het volgende:
Net weer even fotootjes gekeken van de "gremlins" en o o o o wat zijn ze cute!
Serieus nog even getwijfeld om er hier een derde vierde bij te nemen.....*zucht*
ehhh...hoe dan?quote:Op maandag 30 april 2007 12:54 schreef Logician het volgende:
ze gaat het hele huis door met ze, alleen ze heeft ze nit in de nekvel vast...
Moet je even kijken bij de foto's van de keizersnee, daar staan ze bij.quote:Op maandag 30 april 2007 19:41 schreef Puckzzz het volgende:
ow ménnn...ik ga echt morgen ff gigantisch bijlezen hoe het allemaal gegaan is
voor nu: pics???
quote:Of net zo klein willen zijn en ertussen gaan liggen!!![]()
Beter!! volgens mij mag ze gewoon naar buiten hoor. Haar moederinstincten zorgen er toch wel voor dat ze in de buurt blijftquote:
Ze leek me alert genoeg op de kleintjes om het gewoon eens te proberen. Ze komt toch wel terug, al is het alleen al om zelf ook te etenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:27 schreef Logician het volgende:
ik zal het zo eens voorzichtig proberen, zodra de kittens hun buikjes vol hebben
ze blijft toch altijd in de tuin
(deze kamer heeft alleen een tuindeur, geen ramen die open kunnen, is dus na 2wk dicht behoorlijk aan luchten toe![]()
Auw, auw, auw...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:37 schreef Logician het volgende:
Arme naina lag echt net te gillen van de pijnLepel zat vast aan de wond met zijn nageltje
![]()
![]()
quote:Op maandag 30 april 2007 19:02 schreef Saarah het volgende:
Ik heb al de topics niet helemaal gevolgd () dus misschien heb ik het wel gemist, maar... Zijn ze allemaal al "gereserveerd"?
Dramalepelquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:55 schreef Logician het volgende:
is ook wel te zien op de cam, wat voorlepel is, ligt de helft van de tijd op zijn rug te spartelen en gilt het hele huis bijelkaar zodra iets niet snel genoeg gaat
Kitten1, Lepel: is nog in afwachting of reservering doorgaat, weet ik einde van de week.quote:
Okéquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:17 schreef Logician het volgende:
[..]
Kitten1, Lepel: is nog in afwachting of reservering doorgaat, weet ik einde van de week.
Kitten2, Djoanie: gaat naar Shadow
Kitten3, Bezem: hou ik zelf
Kitten4, Slipper: gaat naar mijn lieve buurvrouw
Ik dacht net al een heel klein handje in de doos te zienquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:24 schreef Logician het volgende:
Ze laat mijn kids trouwens heel goed toe bij de kittens
De poll werkt niet...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:36 schreef Logician het volgende:
Slipper's nieuwe baasje heeft een blog voor hem aangemaakt![]()
http://kattestreken.blogspot.com/
Haha ja, ik vond die namen van jullie ook zo grappig! De kat van m'n tante heet Sokquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:52 schreef Puckzzz het volgende:
Dus Slipper krijgt straks een nieuwe naam?ik vind Slipper juist zo leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |