Mwah.. waarom vliegt mijn kat dan altijd door het huis als ik 1x per jaar de reismand tevoorschijn haal?quote:Op zondag 29 april 2007 11:22 schreef Aventura het volgende:
Aww wat zal mams geleden hebben, gelukkig hebben katten alleen een korte termijngeheugen (dacht ik)
quote:Op zondag 29 april 2007 11:24 schreef Logician het volgende:
Ja dat heb ik ook ooit ergens gehoord
(ps: je truitje ligt op je te wachten)
Mooi verstop plekjequote:Op zondag 29 april 2007 11:27 schreef Logician het volgende:
Zit wat in, blijf het nog steeds grappig vinden dat haar eerste reactie in de reismand gaan zitten was
m'n vriendin even dit topic laten lezenquote:Op zondag 29 april 2007 11:40 schreef Logician het volgende:
Ze zijn allemaal langharig met beige om hun oogjes zelfs de zwarte, zo mooi
Adelante![]()
quote:Op zondag 29 april 2007 11:22 schreef Aventura het volgende:
Aww wat zal mams geleden hebben, gelukkig hebben katten alleen een korte termijngeheugen (dacht ik)
neh, vrouwtje maar niet doen.. anders over een jaar weer zo'n reeksquote:Op zondag 29 april 2007 11:46 schreef Logician het volgende:
het enige vrouwtje dat over is is Lepel (die witte ondeugende)![]()
![]()
*spiekt*quote:Op zondag 29 april 2007 11:56 schreef Logician het volgende:
webcam heb ik in een gaatje in de doos geplakt, zodat naina er geen last van heeft maar wij wel lekker kunnen spieken
Omdat dat de grootste bullshit is die ik ooit over katten gelezen heb.quote:Op zondag 29 april 2007 11:25 schreef Ole het volgende:
[..]
Mwah.. waarom vliegt mijn kat dan altijd door het huis als ik 1x per jaar de reismand tevoorschijn haal?
Hahahaha ja, ik zat ookal te kijken. Die dikke kop op dat kleine nekje van die donkerequote:Op zondag 29 april 2007 13:18 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Volgens mij zijn ze bezig met een spelletje 'wie plet wie'...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |