quote:Of net zo klein willen zijn en ertussen gaan liggen!!![]()
Beter!! volgens mij mag ze gewoon naar buiten hoor. Haar moederinstincten zorgen er toch wel voor dat ze in de buurt blijftquote:
Ze leek me alert genoeg op de kleintjes om het gewoon eens te proberen. Ze komt toch wel terug, al is het alleen al om zelf ook te etenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:27 schreef Logician het volgende:
ik zal het zo eens voorzichtig proberen, zodra de kittens hun buikjes vol hebben
ze blijft toch altijd in de tuin
(deze kamer heeft alleen een tuindeur, geen ramen die open kunnen, is dus na 2wk dicht behoorlijk aan luchten toe![]()
Auw, auw, auw...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:37 schreef Logician het volgende:
Arme naina lag echt net te gillen van de pijnLepel zat vast aan de wond met zijn nageltje
![]()
![]()
quote:Op maandag 30 april 2007 19:02 schreef Saarah het volgende:
Ik heb al de topics niet helemaal gevolgd () dus misschien heb ik het wel gemist, maar... Zijn ze allemaal al "gereserveerd"?
Dramalepelquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:55 schreef Logician het volgende:
is ook wel te zien op de cam, wat voorlepel is, ligt de helft van de tijd op zijn rug te spartelen en gilt het hele huis bijelkaar zodra iets niet snel genoeg gaat
Kitten1, Lepel: is nog in afwachting of reservering doorgaat, weet ik einde van de week.quote:
Okéquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:17 schreef Logician het volgende:
[..]
Kitten1, Lepel: is nog in afwachting of reservering doorgaat, weet ik einde van de week.
Kitten2, Djoanie: gaat naar Shadow
Kitten3, Bezem: hou ik zelf
Kitten4, Slipper: gaat naar mijn lieve buurvrouw
Ik dacht net al een heel klein handje in de doos te zienquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:24 schreef Logician het volgende:
Ze laat mijn kids trouwens heel goed toe bij de kittens
De poll werkt niet...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:36 schreef Logician het volgende:
Slipper's nieuwe baasje heeft een blog voor hem aangemaakt![]()
http://kattestreken.blogspot.com/
Haha ja, ik vond die namen van jullie ook zo grappig! De kat van m'n tante heet Sokquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:52 schreef Puckzzz het volgende:
Dus Slipper krijgt straks een nieuwe naam?ik vind Slipper juist zo leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |