Bullie is stoerquote:
heb net met mn vriendin de keizersnee foto's zitten kijkenquote:Op zondag 29 april 2007 16:08 schreef Ardenlyn het volgende:
M'n man komt zo thuis en dan zal ik hem ook alles vertellen over de kittens en wat er allemaal gebeurd is
Beroemde kittens zijn het
Inmiddels weer 23 foto's van de kittens gemaakt. Zal ze vanavond als ik weer thuis ben uploaden. Komen op dezelfde pagina te staan als de operatiefoto'squote:Op zondag 29 april 2007 17:22 schreef wonderer het volgende:
Ik ben wel erg benieuwd naar "mooie" foto's van de kittens. Brakke webcam is toch minder hip dan die Panasonic
Ga es naar huis dan!quote:Op zondag 29 april 2007 17:54 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Inmiddels weer 23 foto's van de kittens gemaakt. Zal ze vanavond als ik weer thuis ben uploaden. Komen op dezelfde pagina te staan als de operatiefoto's
Gaat ook lekker snel, hey. Hoe lang nog voor ie met jou mee mag?quote:Op zondag 29 april 2007 18:07 schreef Napster het volgende:
Tof, die wil ik wel zien
Mijn katje weegt nu 530gram, en is al zindelijk en eet brokjes
Ruim 5 weken oud![]()
ts Logician heeft hem even uit gezet ivm bezoekquote:Op zondag 29 april 2007 18:27 schreef Smittend het volgende:
De webcam is niet up to date..of klopt de tijd gewoon niet ?
Week of 3 nogquote:Op zondag 29 april 2007 18:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Gaat ook lekker snel, hey. Hoe lang nog voor ie met jou mee mag?
Webcam is niet ingeschakeld op het moment. Veel is er ook niet te zien, mormels liggen met z'n 4-en lekker te slapen en moeders ligt aan de andere kant van de kamer te slapen.quote:Op zondag 29 april 2007 18:27 schreef Smittend het volgende:
De webcam is niet up to date..of klopt de tijd gewoon niet ?
Hup, naar huis jij!quote:Op zondag 29 april 2007 17:54 schreef DrMarten het volgende:
Inmiddels weer 23 foto's van de kittens gemaakt. Zal ze vanavond als ik weer thuis ben uploaden. Komen op dezelfde pagina te staan als de operatiefoto's
Lepel is nog vrij en voor jou zeker beschikbaar marggiequote:Op zondag 29 april 2007 18:28 schreef freecell het volgende:
Kan ik ergens intekenen op Lepel?
(vrouwtjes hebben hier absolute voorkeur)
Aaaaaaaaawwwwww, wat zijn ze schattig!!quote:Op maandag 30 april 2007 00:55 schreef DrMarten het volgende:
Foto's van vandaag zij geupload en onder dezelfde linkt e zien.
Heb de slechte/vage foto's er niet uitgehaald aangezien ik morgen moet werken en nu dus wel wil slapen
Veel plezier ermee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |