Idd, Thomas Acda, Peter Heerschop, Marc-Marie Huijbregtsquote:Op zondag 29 april 2007 11:51 schreef starbuck het volgende:
Het niveau van het laatste seizoen wat erbarmelijk, ik hoop dat men eens terug kijkt naar de eerste seizoenen van DWHN, back to basic.
Het was echt bagger inderdaad. Met dank aan Jan-Jaap en z'n eeuwige linkse meug en de zoals gewoonlijk waardeloze gasten.quote:Op zondag 29 april 2007 11:51 schreef starbuck het volgende:
Het niveau van het laatste seizoen wat erbarmelijk, ik hoop dat men eens terug kijkt naar de eerste seizoenen van DWHN, back to basic.
Lache, ja toch....quote:Op zondag 29 april 2007 13:26 schreef -skippybal- het volgende:
Wat een gasten zeg...
Met als ultiem dieptepunt Yes-R en Patrick Kicken![]()
Hangt ook heel erg van de gasten af - daarbij heb je dan twee captains die graag hun politieke voorkeuren en meningen laten horen, ipv leuke grappen te maken.quote:Op zondag 29 april 2007 11:51 schreef starbuck het volgende:
De Engelse show heeft nog steeds dezelfde team captains als in de allereerste aflevering. Het enige dat wisselt (sinds het ontslag van Angus Deayton) is de presentator.quote:Op zondag 29 april 2007 12:23 schreef Symer het volgende:
Wisselen ze in Engeland ook niet vaak van teamcaptains?
En wederom vindt JJ van der Wal zichzelf The Good.quote:Op maandag 30 april 2007 12:39 schreef Adelante het volgende:
Vanaf 11 mei trouwens weer een DVD: Dit was het nieuws - gevaarlijk grappig
[afbeelding]
Van het afgelopen seizoen? Die kun je beter in de vuilnisbak gooien.quote:Op maandag 30 april 2007 12:39 schreef Adelante het volgende:
Vanaf 11 mei trouwens weer een DVD: Dit was het nieuws - gevaarlijk grappig
[afbeelding]
Precies, hij komt erg verwaand over de laatste tijd. Hij probeert z'n linkse gelul elke keer er door heen te drukken. Rita Verdonk is de nieuwe Adolf Hitler enzo, of iets in die richting. Niet dat links gelul erg is, maar dan moet het wel grappig zijn. Theo Maassen is ook tamelijk links, maar weet wel grappig te zijn.quote:Op maandag 30 april 2007 09:46 schreef Mike het volgende:
Daarnaast wordt Jan-Jaap van der Wal per seizoen minder grappig. Was hij in de eerste seizoenen nog onbevangen, nu is het een chagrijnig, irritant ventje geworden die zichzelf zo ongeveer het beste vindt dat de wereld ooit heeft voortgebracht.
Wat heb je gemistquote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:30 schreef FJD het volgende:
Wat the fuck dit heb ik dus helemaal gemistMeteen maar weer eens opzetten dan
Nog nietsquote:
DVD-verkoop he... tja, het blijft een commerciëlepublieke omroep.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:10 schreef Taurus het volgende:
Ik vond 't niet eens echt hilarisch vandaagVolgende keer beter
![]()
Wel jammer dat ze 't niet meer online zetten, stelletje zeikerds
![]()
Ook niet op uitzending gemist?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:10 schreef Taurus het volgende:
Ik vond 't niet eens echt hilarisch vandaagVolgende keer beter
![]()
Wel jammer dat ze 't niet meer online zetten, stelletje zeikerds
![]()
Ondanks dat ik Feyenoordfan ben heb ik me doodgelachen om deze grap!!quote:Op zondag 6 mei 2007 11:51 schreef TLC het volgende:
"Feyenoord kon ook nog op de laatste speeldag kampioen worden ;
door de gehele selectie naar Zuid-Korea te verhuizen en een atoombom op Nederland te laten vallen."
![]()
Noooooord-Korea.quote:Op zondag 6 mei 2007 11:51 schreef TLC het volgende:
"Feyenoord kon ook nog op de laatste speeldag kampioen worden ;
door de gehele selectie naar Zuid-Korea te verhuizen en een atoombom op Nederland te laten vallen."
![]()
Idd, slaat echt nergens op.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:05 schreef funrider het volgende:
blijf het raar vinden dat TROS danwel mensen achter DWHN bepaald hebben dat niet op uitzendinggemist komt? Denken ze zo inkomsten mis te lopen op dvd's? Snap sowieso niet dat daar markt voor is want ten tijde dat die uitkomst zijn grappen allang niet meer actueel. Shows als Mike&Thomas Show (Vara) en De Lama's (BNN) zou ik wel op dvd kopen omdat niet tijd gerelateerd is. Sinds wanneer heeft publieke omroep dit soort commerciele belangen?
Dat was een hazenlip tijdens paaspop.quote:Op zondag 13 mei 2007 19:33 schreef Symer het volgende:
Wilde een aantal mensen achter DWHN laatst ook niet voorkomen dat een cameraploeg opnamen maakte voor een nieuwsraportage bij een door hen georganiseerd cabaretfestival wegens inkomstenderving?
Zoiets heb ik hier ergens gelezen.
Op geld beluste comedians
Schandelig inderdaad, vooral voor zo'n linkse publieke aap.quote:Op zondag 13 mei 2007 19:33 schreef Symer het volgende:
Wilde een aantal mensen achter DWHN laatst ook niet voorkomen dat een cameraploeg opnamen maakte voor een nieuwsraportage bij een door hen georganiseerd cabaretfestival wegens inkomstenderving?
Zoiets heb ik hier ergens gelezen.
Op geld beluste comedians
't is deze week pas op zondag!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:59 schreef Aoristus het volgende:
Godverdomme, waarom moet die bagger op zaterdag ?
Hij heeft geen humor, maar hij probeert 't wel heel hardquote:Op zondag 13 mei 2007 21:10 schreef pberends het volgende:
Bastiaan.
Hopelijk heeft ie wel humor (hij heeft geen andere kwaliteiten namelijk).
Ik heb die meestelijke stukken anders helemaal niet gezien.quote:Op zondag 13 mei 2007 13:21 schreef FrankyMcG het volgende:
Ben vrijdag naar de opname geweest van de show van vandaag, gasten: die Bastian van Tooske en een of andere Duitsland reporter van de NOS.
Heb me echt te teringgelachen, 2 uur non stop DWHN, moeten ze nog flink in knippen. Zwaar grof stuk van Raoul over Palestina/Israel, en Feyenoord wordt nog flink in de zeik gezet (ik moest er hard om lachen). Uitsmijter van Raoul is MEESTERLIJK!
ja in die 2 uur zal er ook geknipt moeten worden hequote:Op zondag 13 mei 2007 21:54 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik heb die meestelijke stukken anders helemaal niet gezien.
En echt goed was het echt niet.
1. Op dinsdag om 23.05 is de herhaling te zien.quote:Op zondag 13 mei 2007 21:52 schreef Piles het volgende:
Geen herhaling zeker?
Dank uquote:Op maandag 14 mei 2007 12:28 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
1. Op dinsdag om 23.05 is de herhaling te zien.
![]()
Iddquote:Op maandag 14 mei 2007 14:50 schreef Rikketik het volgende:
Aardige aflevering weer. Ragas probeerde te geforceerd grappig te zijn terwijl Brandsma probeerde te geforceerd niet grappig te zijn... Nou ja, het einde was in ieder geval erg leuk om te zien.![]()
Ze keek ook steeds zo stom bij een grove opmerkingquote:Op maandag 14 mei 2007 14:50 schreef Rikketik het volgende:
Aardige aflevering weer. Ragas probeerde te geforceerd grappig te zijn terwijl Brandsma probeerde te geforceerd niet grappig te zijn... Nou ja, het einde was in ieder geval erg leuk om te zien.![]()
"In welk programma zit ik nu weer?"quote:Op maandag 14 mei 2007 15:16 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ze keek ook steeds zo stom bij een grove opmerking![]()
"zanger" toch?quote:Op zondag 13 mei 2007 21:53 schreef pberends het volgende:
Ragas probeerde goed mee te doen, maar al z'n grappen sloegen nergens op van deze B-acteur.
quote:
Ze hebben de (imho) leukste (lees hardste) stukken eruit geknipt, matig, echt de leukste stukken hebben ze gewoon geknipt....quote:Op zondag 13 mei 2007 21:54 schreef pberends het volgende:
Ik heb die meestelijke stukken anders helemaal niet gezien.
En echt goed was het echt niet.
Het is en blijft een Tros-programma hèquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:37 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ze hebben de (imho) leukste (lees hardste) stukken eruit geknipt, matig, echt de leukste stukken hebben ze gewoon geknipt....![]()
die hebben het wel leuker gehad denk ikquote:Op woensdag 16 mei 2007 02:15 schreef Sethje het volgende:
Hij was weer redelijk heerlijk. Gasten hadden net zo goed thuis kunnen blijven.
Ik was er ook en ben het met je eensquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:37 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ze hebben de (imho) leukste (lees hardste) stukken eruit geknipt, matig, echt de leukste stukken hebben ze gewoon geknipt....![]()
Terwijl Hennie Stoel de leukste gast ooit wasquote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:08 schreef pberends het volgende:
Lijkt me niet de slechtste gasten. Bij een lekker wijf worden Raoul en Jan-Jaap altijd melig.
Vind ik niet. Ik vind Martin Ros, die ouwe dronken man de meeste geniale ooit. SM'tje van Kluivertquote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Terwijl Hennie Stoel de leukste gast ooit was
Die was ook geweldig. En Linda de Mol en Kamagurka. Dan hebben we de besten wel gehad lijkt me.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:11 schreef pberends het volgende:
[..]
Vind ik niet. Ik vind Martin Ros, die ouwe dronken man de meeste geniale ooit. SM'tje van Kluivert.
Die aflevering was idd geweldigquote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:26 schreef pascalheister het volgende:
ik vond Hans Dorrestijn ook altijd meesterlijk
In het echt heeft ze cellulitis.quote:
"Zoals de ouders van Maddie zeiden... gelukkig hebben we de foto's nog"quote:
En ze is zeker niet de domste...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Intimiderend lekker.
* Roel_Jewel met deze opmerking eensch is.
Die was briljant.quote:
Niet alle mooie mensen zijn bimbo's hoorquote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:09 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Die was briljant.
Verder wel een aardige aflevering. Renate verbaasde me een beetje, ze is slimmer dan ik dacht. Of ze heeft gewoon de laatste dagen expres het nieuws gevolgd, maar misschien doe ik nou een beetje te denigrerend. Het moet trouwens gezegd: ze is écht intimiderend lekker.![]()
Dat blijkt wel weer, ja.quote:Op zondag 20 mei 2007 09:28 schreef pberends het volgende:
[..]
Niet alle mooie mensen zijn bimbo's hoor.
Die ondertitels bedenken ze vooraf geloof ik...quote:Op zondag 20 mei 2007 17:15 schreef blijerotterdammer het volgende:
ja, dat is een stuk gemakkelijker, een dag later! haha. ik heb wel eens gelezen dat ze alles al een paar uur van te voren krijgen te zien, maar die foto pas heel kort voor de uitzending. dat vind ik juist zo knap.
maak maar een bonnetjequote:
Anders lees je het topic even.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:11 schreef ScottTracy het volgende:
Is het niet terug te zien op internet?
Echt ongelooflijk goed stuk televisie, die opmerking tegen renate! Ik lag echt compleet in een stuipquote:Op woensdag 23 mei 2007 01:09 schreef erkel het volgende:
God, wat was Renate van de kaart toen Raoul die opmerking plaatsteRaoul bleef er ijskoud onder, al corrigeerde hij die opmerking later wel
![]()
Dan kijk je niet je weet dat Harm hard/grof is soms dus dan kan je kijken of je kan niet kijkenquote:Op woensdag 23 mei 2007 09:46 schreef greengirl het volgende:
Sommige opmerkingen van Harm vind ik echt niet kunnen!
Nou ja, volgens mij is Harm niet grof, maar de schrijvers van die one-liners. Er zit een heel team achter van al dan niet bekende caberatiers en dergelijke gespuis, dat al die zinnetjes bedenkt.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:04 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Dan kijk je niet je weet dat Harm hard/grof is soms dus dan kan je kijken of je kan niet kijken
Harm Edens![]()
DVD's zouden gratis op torrent te vinden moeten zijn, geupload door de TROS server itself. Maar wacht, de TROS is natuurlijk een publieke omroep!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:55 schreef TJDoornbos het volgende:
DVD 3 is een aanrader!!
Ga nog maar wat anders doen, het begint om 21.31.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:18 schreef pberends het volgende:
Het is verdomme 21.18. Waarom is Paul de Leeuw nog bezig?
Godver, tyfus pauper tv.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ga nog maar wat anders doen, het begint om 21.31.
quote:
vind je? Ik vind 'm nu al geweldig met dat dedain van 'mquote:
Weinig aan toe te voegen. Vond het zelf weer een erg leuke uitzending met name dankzij Van Dis want die deed het erg leuk.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:13 schreef SigmundFreud het volgende:
Al met al niet slecht, maar wat was die standup comedian pijnlijk niet leuk. Van Dis deed tenminste mee, dat had ik van te voren niet verwacht.
Willem Oltmansquote:Op zondag 27 mei 2007 00:20 schreef Intxaurraga het volgende:
Waarom doen oude mannen het toch eigenlijk altijd zo goed bij Dit Was Het Nieuws? Denk: Die gast van de WK-uitzending, Willem Oltmans, Van Dis, zelfs Ivo de Wijs en Aad van de Heuvel vond ik het wel tof doen.
Het programma loopt al 10 jaar of langerquote:Op zondag 27 mei 2007 00:24 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Willem OltmansDie is al 4 jaar dood man
![]()
Micha Wertheim ken ik van zijn totaal niet grappige columns bij het radio programma "Spijkers met koppen".quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:31 schreef pberends het volgende:
Was het verdomme bijna zelf vergeten.
Vanavond dus weer Dit Was Het Nieuws, om 21.25, Nederland 1. Te gast: Micha Wertheim (cabaretier/columnist) en Adriaan van Dis (schrijver)
Het is een publieke omroep, je weet toch.quote:Op zondag 27 mei 2007 02:56 schreef Caesu het volgende:
waarom zetten ze het niet online bij de TROS.
en het wordt ook al niet op usenet gegooid.
Vergeet Martin Ros niet, die ouwe dronken man. Geweldig!quote:Op zondag 27 mei 2007 00:20 schreef Intxaurraga het volgende:
Waarom doen oude mannen het toch eigenlijk altijd zo goed bij Dit Was Het Nieuws? Denk: Die gast van de WK-uitzending, Willem Oltmans, Van Dis, zelfs Ivo de Wijs en Aad van de Heuvel vond ik het wel tof doen.
Vooral de teamcaptains gaan Thank God niet serieus in op politiek nieuws, anders was het net zo belabberd als vorig seizoen. Zij proberen niet serieus meer een moraal op te leggen aan de kijkers. Daar hebben de kijkers gewoon de pest aan, want ze willen gewoon kunnen lachen ipv zielige verhalen over asielzoekers of dat Verdonk de nieuwe Hitler is.quote:Op zondag 27 mei 2007 00:25 schreef Herodus het volgende:
Ik vind dit seizoen in ieder geval al beter dan vorig seizoen, ik heb tot nu toe me weinig geërgerd, in tegenstelling tot vorig jaar. Bovendien heb ik een paar keer moeten lachen. En die Tiesto/Mosco grap was ook leuk.
en toch was hij de leukste irritantste en daardoor de leukste gast!!quote:Op zondag 27 mei 2007 00:24 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Willem OltmansDie is al 4 jaar dood man
![]()
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Weinig aan toe te voegen. Vond het zelf weer een erg leuke uitzending met name dankzij Van Dis want die deed het erg leuk.
Gelukkig had hij wel zaadvragende ogen...quote:Op zondag 27 mei 2007 11:53 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Best een leuke uitzending. Van tevoren had ik eigenlijk verwacht dat die stand-upper behoorlijk scherp zou zijn en die van Dis heel serieus, maar het omgekeerde bleek waar. Van Dis was juist ontzettend grappig (ook onbedoeld), maar die stand-up gast had weinig te melden.
haha! okay dan.quote:Op zondag 27 mei 2007 11:23 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]ook in dit topic ben ik het met je eens Hans
Aah, die gast van VVV, leuk. En doet Marlies Dekkers niet iets met lingerie?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:14 schreef pberends het volgende:
Vanavond weer Dit Was Het Nieuws om 21:25, Nederland 1. Te gast: Marlies Dekkers (?) en Mohammed Allach (?)
Ik vind het een goede vent hoor, maar die opmerking sloeg natuurlijk nergens op. Ben benieuwd of ze hem er vanavond nog op pakken.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:05 schreef tong80 het volgende:
Klopt hij plaatste het als protest van een generatie opv van tuig van de richel.
Sinds wanneer noemen we stoephoeren een poppetjequote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:31 schreef Aoristus het volgende:
wat zit daar nou weer voor poppetje naast Jan Jaap van der W
Wat een stem ook... nep BN'er..quote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:31 schreef tong80 het volgende:
Ik mag haar nu al niet.
Één zin ken het wijf niet maar ik hat ze aL
ze heeft wel dikke tietenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sinds wanneer noemen we stoephoeren een poppetje
Maar wel het iq van een 15-jarigequote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:33 schreef Aoristus het volgende:
volgens mij is ze minder jong dan dat ze ons wil doen geloven
41quote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:33 schreef Aoristus het volgende:
volgens mij is ze minder jong dan dat ze ons wil doen geloven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |