Is One een protestsong?quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:35 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Er staan echt songs in die keuzelijst waar ik niets van begrijp.One van U2
Another Brick in the Wall van Pink Floyd?
Dat lied is natuurlijk wel anti-authoritair, en zelfs verboden geweest in Zuid-Afrika.quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:35 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Idd, doe dan Electric Co. oidquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:58 schreef Berkery het volgende:
[..]
Dat lied is natuurlijk wel anti-authoritair, en zelfs verboden geweest in Zuid-Afrika.
One snap ik ook niet![]()
Das een andere Onequote:Op zaterdag 28 april 2007 22:38 schreef ibaneX het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=JwW9L_qzqp8
One gaat dacht ik over dat oorlog heel gewoon was geworden ofzo :S
Da's One van Metallica, en zou heel goed in het rijtje passen. Maar (nog) niet bij Radio 2quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:38 schreef ibaneX het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=JwW9L_qzqp8
One gaat dacht ik over dat oorlog heel gewoon was geworden ofzo :S
http://en.wikipedia.org/wiki/One_(U2_song)quote:[...]
However, the most popular interpretation suggests that the song is about Bono's lifelong relationship with his father, based on their shared experiences following the death of Bono's mother when he was 14.
Die staan er niet eens inquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:35 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Er staan echt songs in die keuzelijst waar ik niets van begrijp.One van U2
One van Metallica staat wel in de Top 2000 van radio 2quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:43 schreef Berkery het volgende:
[..]
Da's One van Metallica, en zou heel goed in het rijtje passen. Maar (nog) niet bij Radio 2
Wel hoorquote:Op zaterdag 28 april 2007 23:29 schreef Haaibaaike het volgende:
Die staan er niet eens inZijn ook geen protestliedjes
![]()
Mmm, misschien hebben ze die twee nummers wel verwisseldquote:Op zaterdag 28 april 2007 23:30 schreef Haaibaaike het volgende:
One van Metallica staat wel in de Top 2000 van radio 2
Sjitquote:Op zaterdag 28 april 2007 23:44 schreef Berkery het volgende:
Er staan wel meer nummers in waar ik mijn twijfels bij heb:
James Taylor - Fire and rain
REM - Losing my reigion
Seal - Kiss from a rose
'Nazi punks fuck off' zul je niet zo snel horen op radio 2quote:Op zondag 29 april 2007 01:08 schreef OFfSprngr het volgende:
Dr staat geen enkele Punk band in de lijst maar wel Black Eyed Peas?,..
Ach, dat zal ze eens goed doen, wat variatie tussen al die "ouwuh lullen" muziek en pop-bagger.quote:Op zondag 29 april 2007 01:15 schreef Berkery het volgende:
[..]
'Nazi punks fuck off' zul je niet zo snel horen op radio 2![]()
De clip is niet voor de grap in het verdeelde Berlijn opgenomen. "We are one, but we're not the same" lijkt me toch wel een heel grote referentie maken naar de verschillen die de muur, ondanks het verdwijnen ervan, op zijn geweten hadquote:
quote:
Geschreven door PF Sloan, die binnenkort naar NL komt voor een tourquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:55 schreef cafca het volgende:
Mijn lijstje:
Barry McGuire - Eve of destruction (1965)
Dat wordt dan ook de nummer 1 en dan gaan excact diezelfde matige clichématige woorden gesproken worden.quote:Op zondag 29 april 2007 13:41 schreef scanman01 het volgende:
Je kon ook nog een toelichting bij een numer geven. Dat heb ik gedaan voor 'welterusten meneer de president'. Dat nummer is iets van 40 jaar oud, maar actueler dan ooitDaarom dus.
Tja... de een noemt het clichématig.. de ander noemt het de dieptrieste en keiharde waarheid.quote:Op zondag 29 april 2007 13:44 schreef belsen het volgende:
[..]
Dat wordt dan ook de nummer 1 en dan gaan excact diezelfde matige clichématige woorden gesproken worden.
Ik niet, wel naar de rest van de lijst (zie post belsen)quote:
Ik welquote:Op donderdag 3 mei 2007 08:00 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik niet, wel naar de rest van de lijst (zie post belsen)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |