abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48898313
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 19:08 schreef Seneca het volgende:

[..]

Vriend, dat is zo'n beetje wat heel Fok! hier doet. De iraanse nieuwszenders roepen dat Israel slecht is, en mensen als Meki nemen dat klakkeloos over. De amerikaanse nieuwszenders roepen dat Iran slecht is, en mensen als StefanP nemen dat weer over. Ik vraag me af waar jij je mening op baseert? Feiten?
Dus omdat heel Fok! dat doet, doe jij dat ook maar gewoon? Wat is dat voor onzin, je moet gewoon uitgaan van je eigen feiten, je eigen mening en je eigen beeld. Ik laat een Meki of een StefanP mij geen beeld vormen over een bepaald land of een bepaalde situatie hoor.
Allah Al Watan Al Malik
pi_48904574
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 19:10 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dus omdat heel Fok! dat doet, doe jij dat ook maar gewoon? Wat is dat voor onzin, je moet gewoon uitgaan van je eigen feiten, je eigen mening en je eigen beeld. Ik laat een Meki of een StefanP mij geen beeld vormen over een bepaald land of een bepaalde situatie hoor.
oke dan weten we dat
pi_48910793
quote:
Op zondag 29 april 2007 19:59 schreef lionsguy18 het volgende:

[..]

Je kent de geschiedenis niet.
Joden wonen er langer dan de arabieren.
Er hebben altijd joden gewoond in Israel.
Tja, das maar net hoe je het bekijkt.
De joden zijn zelf naar Egypte vertrokken toen het moeilijk werd in israël/Palestina.
In de jaren 60 van onze jaartelling zijn ze verdreven door de Romeinen, als ik het wel heb. Er zijn inderdaad enkele joden blijven wonen op een beperkt aantal plaatsen, zoals Hebron. en vast ook wel Jeruzalem.
In de jaren na de tweede wereldoorlog hebben ze zich door terrorisme een plaats veroverd in Palestina.
Dus rechtmatig wonen?
Het recht van de sterkste. Wij mensen denken dat we daar boven staan en iets beters hebben.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_48911144
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 17:18 schreef cultheld het volgende:

[..]

Terreur indammen moet je altijd steunen .
Golda Meir zie met zoveel woorden dat Israël op terreur gebaseerd is.
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  dinsdag 1 mei 2007 @ 23:49:47 #205
262 Re
Kiss & Swallow
pi_48911371
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_48911485
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 16:23 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Het westen die zomaar als liefdadigheid de kolonies van de hand heeft gedaan?
Hoe Amerika toekijkt om een hele dorp uitmoorden voor oliepijpen
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 23:57:16 #207
96356 cultheld
demagoog
pi_48911622
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 23:43 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Golda Meir zie met zoveel woorden dat Israël op terreur gebaseerd is.
Klopt toch ook? Wereldwijd werden de joden eeuwenlang vervolgd en als ongewenst beschouwd. Daarom vond "de wereld" dat de joden na WO2 recht hadden op een eigen staat.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_48911829
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 23:35 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Tja, das maar net hoe je het bekijkt.
De joden zijn zelf naar Egypte vertrokken toen het moeilijk werd in israël/Palestina.
O ja?
quote:
Er zijn inderdaad enkele joden blijven wonen op een beperkt aantal plaatsen, zoals Hebron. en vast ook wel Jeruzalem.
Genoeg om een potje te kaarten?
quote:
In de jaren na de tweede wereldoorlog hebben ze zich door terrorisme een plaats veroverd in Palestina.
Dus rechtmatig wonen?
Het recht van de sterkste. Wij mensen denken dat we daar boven staan en iets beters hebben.
Wat leuk, dehumanisering na de jaren dertig. Zo ongeveer het enige wat is blijven hangen van de lessen Geschiedenis, zo te zien.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_48912086
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 23:57 schreef cultheld het volgende:

[..]

Klopt toch ook? Wereldwijd werden de joden eeuwenlang vervolgd en als ongewenst beschouwd. Daarom vond "de wereld" dat de joden na WO2 recht hadden op een eigen staat.

Eigen staat doen ze maar in USA want enkel daar worden ze met open armen ontvange
pi_48912154
quote:

[..]

Nee.
Golda Meir erkende dat de staat Israël gebaseerd is op terroristische daden

Misschien vond "de wereld" dat de joden recht hadden op een eigen staat

Maar "de wereld" vond ook, dat die staat zich fatsoenlijk diende te gedragen.
En helaas doet hij dat niet.
pi_48912259
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 15:58 schreef Meki het volgende:

[..]

Wees eens dan een vent en zeg dit dan ook bij alle Moslims topics . waar het over moslims gaat en nog veel ergere dingen worden gezet en die worden gewoon niks aan gedaan.

de filmpjes moeten gewoon blijven staan. Maar ow nee . het is negatief over Israel dus weghalen
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 15:35 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Ben ik wel mee eens, alleen ben ik meer voor het vrije woord in dezen aangezien we nu weer te horen krijgen dat het een joods komplot is of dat ze weer worden achtergesteld. Ik heb het liefst dat ik van iemand zijn daadwerkelijke hersenspinsels te horen krijg, zodat je weet wat er leeft. (tot nu toe kwam ik er weer goed achter hoe ongelooflijk smerig er wordt aangekeken op joden, dat volksfeest in Borat's dorp zou zo weleens waar kunnen zijn )
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 16:23 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Het westen die zomaar als liefdadigheid de kolonies van de hand heeft gedaan?
Onder druk van Amerika moesten Engeland, Nederland, Frankrijk enzo de kolonies afstaan ja.
pi_48912373
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 00:18 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

[..]

[..]

Onder druk van Amerika moesten Engeland, Nederland, Frankrijk enzo de kolonies afstaan ja.

Jah je kan wel lachen maar er worden video´s verwijderd die feiten aantonen hoe misdadig Israel is
pi_48912453
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 00:11 schreef Meki het volgende:

[..]

Eigen staat doen ze maar in USA want enkel daar worden ze met open armen ontvange
Jij bevestigt alleen maar dat joden recht hebben op een eigen staat.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_48912467
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 00:14 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Nee.
Golda Meir erkende dat de staat Israël gebaseerd is op terroristische daden

Misschien vond "de wereld" dat de joden recht hadden op een eigen staat

Maar "de wereld" vond ook, dat die staat zich fatsoenlijk diende te gedragen.
En helaas doet hij dat niet.
bron?
  † In Memoriam † woensdag 2 mei 2007 @ 00:34:50 #215
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_48912659
quote:

[..]

Right. Nooit gehoord van Irgun,Lehi en Haganah? Om maar eens een paar te noemen.

Dehumanisatie? Ja laten we daar eens over beginnen, over hoe Palestijnen al 40+ jaar als vee worden benoemd en behandeld.

Israel. Zoveel sympathie na de 2e WO maar er in slagen na 60 jaar een van de meest gehate landen ter wereld te worden. Omdat het nooit genoeg is. Er is altijd een nieuwe heuveltop of waterbron te roven.
pi_48912736
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 00:34 schreef NorthernStar het volgende:
Dehumanisatie? Ja laten we daar eens over beginnen, over hoe Palestijnen al 40+ jaar als vee worden benoemd en behandeld.
Doen! Misschien staat er nog iets leuks op www.whatreallyhappened.com!
quote:
Israel. Zoveel sympathie na de 2e WO
Ik weet niet waarmee ik jouw historisch besef moet vergelijken, maar ik denk dat ik mijn toevlucht moet nemen tot onbezielde voorwerpen.
pi_48912760
Palestijnen zijn zo zielig: Ze blazen zich op en vermoorden zo vele Israëlische burgers. Dat er dan wat Palestijnse broeders onkies behandeld worden door de Israëli's is natuurlijk véél erger dan Israëli's vermoorden .
  † In Memoriam † woensdag 2 mei 2007 @ 00:40:04 #218
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_48912780
En direct weer op de persoon
pi_48912816
Oei, jij durft. Meteen je beste verweer.
pi_48912967
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 00:27 schreef cultheld het volgende:

[..]

Jij bevestigt alleen maar dat joden recht hebben op een eigen staat.
waar bevestig ik dat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')