abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 28 april 2007 @ 16:51:43 #1
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_48808464
Israël gaat opnieuw Palestijnse landbouwgrond confisqueren voor de bouw van de enorme afscheiding die het in de bezette gebieden neerzet. De strijdkrachten dragen het betrokken dorp Bardaleh op 24 hectare vrij te maken voor de bouw van de muur.

Dit staat in een zaterdag openbaar geworden document. Bardaleh ligt in het noordoosten van de bezette Westelijke Jordaanoever.

De bezettingsmacht geeft veiligheidsredenen op als reden voor de overname van het stuk grond. Israël stelt dat door de barrière tussen Israël en de Westelijke Jordaanoever terroristen worden tegengehouden.

De afscheiding is in 2004 door het Internationaal Gerechtshof als illegaal bestempeld. Ze isoleert Palestijnen en voegt bezet land en waterbronnen bij de staat Israël, aldus het hof.

bron FP
En maar afvragen waarom mensen zich opblazen
pi_48808536
Tja, als ze zichzelf niet steeds hadden opgeblazen had de muur niet nodig geweest en had Israel zich niet hoeven te beschermen. Dit konden de Palestijnen niet garanderen en was Israel genoodzaakt de muur neer te zetten en dat heeft zeker geholpen; sinds de muur zijn er veeeeel minder zelfmoordaanslagen.
pi_48810490
Vruchtbare grond? Hebben palestijnen vruchtbare grond?
Ik geloof er niets van.
En wat moeten we met dit onderwerp?
Slotje!
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
pi_48810730
Een noodgreep van de Israëliërs, om de Israëlische droom (of liever gezegd, de Israëlische nachtmerrie) nog even in stand te houden. Het mag niet baten, want Israël loopt leeg. Het zionisme bloedt als het ware dood. Dat is niet zo gek, want er is geen plaats ter wereld waar joden minder veilig zijn dan in Israël.
"...en toen spuugde ze die piemel uit, récht in het gezicht van die nazi-officier! jaah, daar moet je bij de nazi's niet mee aankomen."
pi_48810750
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 18:28 schreef retteketet het volgende:
er is geen plaats ter wereld waar joden minder veilig zijn dan in Israël.
Mag ik enkele pogingen wagen?
pi_48811367
Goeie zaak, voor mijn part eigenen ze zich het hele Midden Oosten toe. Weg met die barbaarse Arabieren. Joden zijn tenminste in staat om iets te bereiken op economisch, wetenschappelijk of cultureel gebied en hangen niet zo'n middeleeuws geloof aan dat als hoogste doel heeft om de rest van de wereld te onderwerpen.

De Palestijnen hebben het aan zichzelf te danken dat die muur er staat. Misschien dat ze de volgende keer nadenken voordat ze met bomgordels Israelische bussen betreden.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_48811405
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 16:51 schreef dvdfreak het volgende:

En maar afvragen waarom mensen zich opblazen
Omdraaien = en maar afvragen waarom de Israeli's muren bouwen

zucht
pi_48811464
Kan in het centrale topic lijkt mij ?

Is er trouwens een andere bron dat ANP ? Zie nog niks op internationale sites ?
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  zaterdag 28 april 2007 @ 19:09:58 #9
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_48811593
Laat ze maar de klere krijgen!
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_48812497
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 19:00 schreef StefanP het volgende:
Goeie zaak, voor mijn part eigenen ze zich het hele Midden Oosten toe. Weg met die barbaarse Arabieren. Joden zijn tenminste in staat om iets te bereiken op economisch, wetenschappelijk of cultureel gebied en hangen niet zo'n middeleeuws geloof aan dat als hoogste doel heeft om de rest van de wereld te onderwerpen.

De Palestijnen hebben het aan zichzelf te danken dat die muur er staat. Misschien dat ze de volgende keer nadenken voordat ze met bomgordels Israelische bussen betreden.
Typisch Amerikaans natuurlijk weer om iemands land toe te eigenen omdat ze in jouw ogen barbaars zijn. Ging dat destijds met de Indianen ook niet zo? Dat land is gewoon niet van jou, welk excuus je er ook voor verzint. Ik ben over het algemeen pro-Israel, maar met dit soort acties wekken ze bij mij in ieder geval een hoop sympathie voor de Palestijnen zeg.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_48812655
Als je staten kunt vergelijken met organen, heeft de staat Israël alle kenmerken van een kwaadaardige en dodelijke tumor. Dit zijn van die momenten dat ik zou willen dat er een kosmische chirurg bestond. Die met snijden, bestralen of medicijnen een remedie kon toepassen.
Helaas, helaas.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_48812957
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 18:29 schreef Monidique het volgende:

[..]

Mag ik enkele pogingen wagen?
Je doet maar.
"...en toen spuugde ze die piemel uit, récht in het gezicht van die nazi-officier! jaah, daar moet je bij de nazi's niet mee aankomen."
pi_48813103
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 19:41 schreef Seneca het volgende:

[..]

Typisch Amerikaans natuurlijk weer om iemands land toe te eigenen omdat ze in jouw ogen barbaars zijn. Ging dat destijds met de Indianen ook niet zo? Dat land is gewoon niet van jou, welk excuus je er ook voor verzint. Ik ben over het algemeen pro-Israel, maar met dit soort acties wekken ze bij mij in ieder geval een hoop sympathie voor de Palestijnen zeg.
Het land is IMO ook niet van de Palestijnen, de Joden waren er veel eerder en omdat ze barbaars waren in de ogen van de Arabieren vonden ze het geoorlooft het land af te pakken en de Joden te verdrijven.

In a sense ben ik het dus met je eens
pi_48813288
quote:
De opperbevelhebber van de Amerikaanse luchtmacht was nota bene een Arabier
pi_48813321
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 20:02 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Het land is IMO ook niet van de Palestijnen, de Joden waren er veel eerder en omdat ze barbaars waren in de ogen van de Arabieren vonden ze het geoorlooft het land af te pakken en de Joden te verdrijven.

Nee, hoor. Eeuwenlang waren de islamitische landen een veilige haven voor joden, en zo ging het ook in Palestina. Jammer dat de zionistische immigranten destijds geen genoegen namen met vreedzame coëxistentie.
pi_48813685
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 18:16 schreef lionsguy18 het volgende:

Slotje!
Ojee, kritiek op Israel.. Snel de kop indrukken.. !
quote:
Goeie zaak, voor mijn part eigenen ze zich het hele Midden Oosten toe. Weg met die barbaarse Arabieren.
Aha, de Amerikaanse manier van problemen ''oplossen'', ( ) succes gegarandeerd zoals we kunnen zien in Irak en Afghanistan..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zaterdag 28 april 2007 @ 20:36:20 #17
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_48814066
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 19:02 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

zucht
Zouden ze het afgekeken hebben van de immer goed functionerende Chinese muur, of, de muur in Berlijn, of, de muur tussen Mexico en de VS, of, de muur tussen Noord- en Zuid-Korea, of, de apartheid in Zuid-Afrika?

Goh, eigenlijk nogal wat muren hier daar zeg.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_48821593
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 20:36 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Zouden ze het afgekeken hebben van de immer goed functionerende Chinese muur, of, de muur in Berlijn, of, de muur tussen Mexico en de VS, of, de muur tussen Noord- en Zuid-Korea, of, de apartheid in Zuid-Afrika?

Goh, eigenlijk nogal wat muren hier daar zeg.
Er zijn wel wat meer muren te vinden: een binnenmuur, een buitenmuur, de Febo, Rabobank. U name it.
  Donald Duck held zondag 29 april 2007 @ 01:03:09 #19
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_48821649
Die muur is er natuurlijk niet voor niks. Als de palestijnen nou eerst eens zouden ophouden met zichzelf opblazen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_48821978
quote:
Op zondag 29 april 2007 01:03 schreef __Saviour__ het volgende:
Die muur is er natuurlijk niet voor niks. Als de palestijnen nou eerst eens zouden ophouden met zichzelf opblazen.
pi_48822061
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 20:02 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Nou ja, het land is ook niet van de Joden. De Kanaanieten waren er veel eerder en omdat ze barbaars waren in de ogen van de Joden vonden ze het geoorloofd het land af te pakken en de Kanaanieten te verdrijven.

People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_48822102
quote:
Op zondag 29 april 2007 01:17 schreef Seneca het volgende:

[..]

Nou ja, het land is ook niet van de Joden. De Kanaanieten waren er veel eerder en omdat ze barbaars waren in de ogen van de Joden vonden ze het geoorloofd het land af te pakken en de Kanaanieten te verdrijven.
Nee, dat zie je verkeerd. God wees het aan. Jammer voor de Kanaänieten, maar ja, Gods wil, hè.
pi_48822466
Heeft Bardaleh nog het recht bezwaar aan te tekenen tegen dit bevel?
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_48825987
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 18:28 schreef retteketet het volgende:
blahbraak, want er is geen plaats ter wereld waar joden minder veilig zijn dan in Israël.
Ik kan denk ik wel een paar plaatsen noemen. Waarom denk je bijv. dat de 'bloeiende' joodse populatie in Iran binnen 50 jaar is gekrompen tot de grootte van een dorpje als putten?

Toevoeging; laat maar in een ander topic schrijf je dat Israel van de kaart geveegd moet worden, het interesseert je dus toch niet.

[ Bericht 12% gewijzigd door buachaille op 29-04-2007 10:09:44 ]
pi_48826034
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 20:09 schreef retteketet het volgende:

[..]

Nee, hoor. Eeuwenlang waren de islamitische landen een veilige haven voor joden, en zo ging het ook in Palestina. Jammer dat de zionistische immigranten destijds geen genoegen namen met vreedzame coëxistentie.
Eeuwenlang hebben de joden in ghetto's moeten leven, zowel in arabische als in westerse landen. Dat was alleen een vreedzame coëxistentie bij vrede en welvaart. Viel er één kleine voorwaarde weg dan waren de inwoners van de ghetto's als eerste de gebeten hond.

De Israeliers leven overigens nu nog in een ghetto.
  zondag 29 april 2007 @ 10:02:44 #26
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_48826114
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 19:47 schreef Kees22 het volgende:
Als je staten kunt vergelijken met organen, heeft de staat Israël alle kenmerken van een kwaadaardige en dodelijke tumor. Dit zijn van die momenten dat ik zou willen dat er een kosmische chirurg bestond. Die met snijden, bestralen of medicijnen een remedie kon toepassen.
Helaas, helaas.
Een tumor is een orgaan?? En dat moet bestreden worden door een kosmisch chirug?
Lijkt m e handig dat je met zo'n overvloed aan kennis je maar niet aan zulke kwesties waagt.
pi_48826180
even mijn op:

Hoewel het negatief klinkt, heeft het bouwen van deze muur / verdediging toch weldegelijk (positief) effect op het aantal terroristische aanvallen in Israel. Het verbaast mij ook niet dat ze de bouw ervan doorzetten, na vele aanslagen en doden, het is immers een werken middel. Bovendien, zoals ze over zelfmoordterroristen wel zeggen; een kat in het nauw maakt rare sprongen.

De muur heeft natuurlijk ook een keerzijde en dat gaat vooral op voor het Palestijnse volk.

Nu rest dus de vraag, wat zou jij doen op de positie als staatshoofd van Israel?

Ik zou het eerlijk gezegd niet weten. Er is teveel haat in de wereld jegens het joodse volk om zomaar met een rationele oplossing te komen.
pi_48826233
En dan nog, die muur is ook van de Palestijnen. Hij beschermt ze immers tegen zichzelf of tegen radicale krachten in de samenleving. Kan me dus voorstellen dat Israel die muur express op Palestijns gebied bouwt om zich te beschermen tegen 'gezeik' mocht die 'muur' (eigenlijk net zo'n hek als ze in Australie tegen kangaroe's hebben) in de toekomst ooit weer afgebroken moeten worden.
  Donald Duck held zondag 29 april 2007 @ 10:14:33 #29
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_48826257
quote:
Op zondag 29 april 2007 10:08 schreef boyv het volgende:
even mijn op:

Nu rest dus de vraag, wat zou jij doen op de positie als staatshoofd van Israel?

Ik zou het eerlijk gezegd niet weten. Er is teveel haat in de wereld jegens het joodse volk om zomaar met een rationele oplossing te komen.
Da's niet moeilijk natuurlijk. Die muur zo lang bouwen als nodig is. Je eigen staat en veiligheid gaat voor.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_48826290
quote:
Op zondag 29 april 2007 09:50 schreef buachaille het volgende:

[..]

Ik kan denk ik wel een paar plaatsen noemen. Waarom denk je bijv. dat de 'bloeiende' joodse populatie in Iran binnen 50 jaar is gekrompen tot de grootte van een dorpje als putten?
Door het ontstaan van Israël. Waarom zou Iran onvriendelijk zijn ten opzichte van joden? Voor de joodse gemeenschap is zelfs een aantal parlementszetels vrijgehouden.
quote:
Eeuwenlang hebben de joden in ghetto's moeten leven, zowel in arabische als in westerse landen. Dat was alleen een vreedzame coëxistentie bij vrede en welvaart. Viel er één kleine voorwaarde weg dan waren de inwoners van de ghetto's als eerste de gebeten hond.
Wat een onzin. De islamitische wereld en Nederland waren tijdenlang hèt toevluchtsoord bij uitstek voor joden, omdat ze er niet werden vervolgd vanwege hun religie.
pi_48826575
quote:
Op zondag 29 april 2007 09:54 schreef buachaille het volgende:

[..]

De Israeliers leven overigens nu nog in een ghetto.
maar nu staat er wel een muur om die 'ghetto' heen, ter bescherming van de grotere ghetto die zich buiten vormt.
  zondag 29 april 2007 @ 10:39:41 #32
125878 Gabry
Lento Violento
pi_48826658
Dat krijg je ervan als je de Zionisten de zee in wilt drijven.
Dan hoopt gij vurige kolen op zijn hoofd.
pi_48827142
<a href="http://www.cybernations.net/nation_drill_display.asp?Nation_ID=134818" rel="nofollow" target="_blank">http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=134818</a>
pi_48827234
quote:
Op zondag 29 april 2007 11:05 schreef Timmehhh het volgende:
[afbeelding]
whatta fuck? wat moet dat voorstellen?
I am Darius the Great King, King of Kings, King in Persia, King of countries, son of Hystaspes, grandson of Arsames, an Achaemenian.
pi_48827277
quote:
Op zondag 29 april 2007 11:09 schreef persian2008 het volgende:

[..]

whatta fuck? wat moet dat voorstellen?
Dat betekent dat je Palestina mag bezetten en onderdrukken, want er zijn toch genoeg landen waar ze Arabisch spreken. Ja, ik weet het, het klinkt niet erg logisch, laat staan rechtvaardig, maar we bevinden ons nu natuurlijk in de wonderlijke wereld van het rechts-realisme.
pi_48827495
quote:
Op zondag 29 april 2007 10:16 schreef retteketet het volgende:

[..]

Door het ontstaan van Israël.
Daar is volgens jou alles toe te herleiden, he?
pi_48827732
lol israel is de enige land in de wereld dat ontkend wordt door landen.
I am Darius the Great King, King of Kings, King in Persia, King of countries, son of Hystaspes, grandson of Arsames, an Achaemenian.
pi_48827752
Wat?
pi_48827799
quote:
Op zondag 29 april 2007 11:31 schreef Monidique het volgende:
Wat?
veel landen ontkennen het bestaan van israel
pi_48827809
quote:
Op zondag 29 april 2007 11:33 schreef persian2008 het volgende:

[..]

veel landen ontkennen het bestaan van israel
Daarin is het natuurlijk niet het enige land. Maar wat zegt dat?
pi_48827851
quote:
Op zondag 29 april 2007 11:33 schreef Monidique het volgende:

[..]

Daarin is het natuurlijk niet het enige land. Maar wat zegt dat?
niet het enige? israel is het enige illegale land.
pi_48827906
Ik weet niet precies wat je met het ontkennen van een land bedoelt, maar landen als Taiwan, Palestina, het Emiraat van Irak, of Somaliland worden ook niet door alle landen erkend. Dan heb ik het nog niet eens over dat boorplatform op de Noordzee of Monidiqië.

En hoe maakt dat Israël illegaal? Volgens wat? De Statuten van Gaia?
pi_48827952
quote:
Op zondag 29 april 2007 11:37 schreef Monidique het volgende:

En hoe maakt dat Israël illegaal? Volgens wat? De Statuten van Gaia?
door alle moslimlanden.
pi_48827985
quote:
Op zondag 29 april 2007 11:39 schreef persian2008 het volgende:

[..]

door alle moslimlanden.
Er zijn landen die vredesverdragen hebben met Israël, die zullen het toch wel erkennen? Daarnaast, de opvatting van islamitische dictaturen is niet per se Gods woord.
pi_48828037
quote:
Op zondag 29 april 2007 11:40 schreef Monidique het volgende:

[..]

Er zijn landen die vredesverdragen hebben met Israël, die zullen het toch wel erkennen? Daarnaast, de opvatting van islamitische dictaturen is niet per se Gods woord.
jah westerse landen hebben vredesverdragen met israel. sorry dat ik dit moet zeggen maar israel is een kanker voor het midden oosten. alle ellende komt van israel en het westen.
pi_48828051
quote:
Op zondag 29 april 2007 11:42 schreef persian2008 het volgende:

[..]

jah westerse landen hebben vredesverdragen met israel.
Islamitische landen ook.
pi_48828064
quote:
Op zondag 29 april 2007 11:43 schreef Monidique het volgende:

[..]

Islamitische landen ook.
noem er eentje op.
pi_48828185
quote:

[..]

jah westerse landen hebben vredesverdragen met israel. sorry dat ik dit moet zeggen maar israel is een kanker voor het midden oosten. alle ellende komt van israel en het westen.
tjongejonge, zo'n klein landje die kennelijk de dienst uitmaakt aldaar? geloof je het zelf?
pi_48828253
quote:
Op zondag 29 april 2007 11:48 schreef fokje het volgende:

[..]

tjongejonge, zo'n klein landje die kennelijk de dienst uitmaakt aldaar? geloof je het zelf?
hoe bedoel je? ze kunnen alleen met kleine landen als palestina en libanon vechten.
pi_48828327
quote:

[..]

en niet alleen dat. Israel is constant bezig met hitlerpraktijken
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  zondag 29 april 2007 @ 11:58:33 #51
125878 Gabry
Lento Violento
pi_48828453
Leuk en simpel stukje dat ik net tegenkwam tijdens googlen

Enkele manieren om naar het conflict Palestina / Israël te kijken
pi_48828485
quote:
Op zondag 29 april 2007 11:51 schreef persian2008 het volgende:

[..]

hoe bedoel je? ze kunnen alleen met kleine landen als palestina en libanon vechten.
alle ellende komt van Israel in het midden oosten. Daarmee dicht je Israel nogal wat macht toe.
pi_48828651
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 19:47 schreef Kees22 het volgende:
Helaas, helaas.
Helaas Israel is bezeten door de Satan , juist de duivel.

ze zijn erger dan Al Qaida
pi_48828770
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 16:55 schreef Frances het volgende:
Tja, als ze zichzelf niet steeds hadden opgeblazen had de muur niet nodig geweest en had Israel zich niet hoeven te beschermen. Dit konden de Palestijnen niet garanderen en was Israel genoodzaakt de muur neer te zetten en dat heeft zeker geholpen; sinds de muur zijn er veeeeel minder zelfmoordaanslagen.

kijk dit even

- nee dus, dat doen we niet. -

[ Bericht 8% gewijzigd door Mutant01 op 01-05-2007 10:42:12 ]
pi_48828976
quote:
Op zondag 29 april 2007 11:51 schreef persian2008 het volgende:

[..]

En andere ministaatjes als Syrie en Egypte vernietigend verslaan .
pi_48829104
Misschien moeten de Palestijnen eens naar hun leiders kijken waar ze overigens zelf op hebben gestemd.

Ik zit het positieve in de muur namelijk minder zelfmoordaanslagen in Israël. Dat het voor de Palestijnen minder leuk is, is vooral hun eigen schuld. Het simpele oorzaak en gevolg.
  zondag 29 april 2007 @ 12:27:11 #57
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_48829115
quote:
Op zondag 29 april 2007 12:21 schreef Apropos het volgende:

[..]

voor geschiedeniskennis moet je volgens mij idd niet in dit soort topics zijn. ik irriteer me nu al en het wordt straks vast nog erger...
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_48829116
quote:
Op zondag 29 april 2007 12:21 schreef Apropos het volgende:

[..]

dat zeg ik. ze kunnen landen als syrie,egypte,jordanie,palestina verslaan.
  zondag 29 april 2007 @ 12:27:57 #59
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_48829139
quote:
Op zondag 29 april 2007 12:27 schreef persian2008 het volgende:

[..]

ze werden aangevallen. weet je nog?
pi_48829210
quote:
Op zondag 29 april 2007 12:27 schreef persian2008 het volgende:

[..]

En allemaal tegelijk ook nog eens!

Maar goed, om terug te keren op mijn oorspronkelijke vraag: kunnen de bewoners bezwaar aantekenen bij de een of andere instantie?
pi_48829290
quote:
Op zondag 29 april 2007 12:26 schreef MrX1982 het volgende:
Misschien moeten de Palestijnen eens naar hun leiders kijken waar ze overigens zelf op hebben gestemd.

Ik zit het positieve in de muur namelijk minder zelfmoordaanslagen in Israël. Dat het voor de Palestijnen minder leuk is, is vooral hun eigen schuld. Het simpele oorzaak en gevolg.
Dit is de oorzaak van de aanslagen

-nee dus, dat doen we niet, laatste waarschuwing -

[ Bericht 10% gewijzigd door Mutant01 op 01-05-2007 10:42:37 ]
pi_48829352
quote:
Op zondag 29 april 2007 12:30 schreef Apropos het volgende:

[..]

En allemaal tegelijk ook nog eens!

Maar goed, om terug te keren op mijn oorspronkelijke vraag: kunnen de bewoners bezwaar aantekenen bij de een of andere instantie?
welke bewoners? van palestina? israel?
pi_48829371
quote:
Op zondag 29 april 2007 12:35 schreef persian2008 het volgende:

[..]

welke bewoners? van palestina? israel?
Van de te ontruimen streek.
pi_48829385
quote:
Op zondag 29 april 2007 12:33 schreef Meki het volgende:

[..]

Dit is de oorzaak van de aanslagen

- link weg -
Je bedoelt dat de zelfmoordterroristen worden opgehitst door islamitische propaganda filmpjes. Dat zou inderdaad best kunnen.

[ Bericht 11% gewijzigd door Mutant01 op 01-05-2007 10:42:51 ]
pi_48829397
Mooi, Meki vindt geen gehoor.
pi_48829418
quote:
Op zondag 29 april 2007 12:37 schreef Apropos het volgende:
Mooi, Meki vindt geen gehoor.
'roest!
pi_48829443
quote:
Op zondag 29 april 2007 12:37 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Je bedoelt dat de zelfmoordterroristen worden opgehitst door islamitische propaganda filmpjes. Dat zou inderdaad best kunnen.
hoezo propaganda? ben je blind? welke planeet leef jij? israelische staat moet van de kaart worden geveegd. oprotten met israel geef palestina hun land terug.
  zondag 29 april 2007 @ 12:41:12 #68
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_48829488
quote:
Op zondag 29 april 2007 12:39 schreef persian2008 het volgende:

[..]

hoezo propaganda? ben je blind? welke planeet leef jij? israelische staat moet van de kaart worden geveegd. oprotten met israel geef palestina hun land terug.
even een andere vraag. hoe oud ben jij?
pi_48829508
quote:

[..]

''Ik een fascist? Van mij mogen alle fascisten tegen de muur!''
pi_48829520
quote:

[..]

Kijk en daarom bouwt Israël nou een muur. Waarom zou Israël moeten onderhandelen met mensen zoals jij?
pi_48829543
quote:
Op zondag 29 april 2007 12:37 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

en je bedoelt zeker dat Israel de hitlerpraktijken naleeft .
  zondag 29 april 2007 @ 12:45:17 #72
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_48829607
quote:
Op zondag 29 april 2007 12:42 schreef Meki het volgende:

[..]

en je bedoelt zeker dat Israel de hitlerpraktijken naleeft .
hitler viel een land in zonder reden. israel doet dat omdie palestijnen maar niet ophouden met kutten.

israel wilde tijdens de oprichting een staat waar ze fijn konden wonen. niet een land dat heel erg veel geld kwijt is aan een leger. maar helaas dat is nou eenmaal zo gegroeit vanwege de omliggende landen. die natuurlijk uiterst jaloers zijn op het succes van israel.
pi_48829620
quote:
Op zondag 29 april 2007 12:41 schreef Apropos het volgende:

[..]

''Ik een fascist? Van mij mogen alle fascisten tegen de muur!''
van mij mogen ze facisten ophangen
pi_48829630
quote:
Op zondag 29 april 2007 12:42 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Kijk en daarom bouwt Israël nou een muur. Waarom zou Israël moeten onderhandelen met mensen zoals jij?
en waarom moeten wij vrede sluiten met israel?
  zondag 29 april 2007 @ 12:46:33 #75
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_48829638
quote:
Op zondag 29 april 2007 12:45 schreef persian2008 het volgende:

[..]

van mij mogen ze facisten ophangen
  zondag 29 april 2007 @ 12:46:57 #76
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_48829650
quote:
Op zondag 29 april 2007 12:46 schreef persian2008 het volgende:

[..]

omdat 'jullie' de aanstichters zijn van een langdurig onoplosbaar probleem.
pi_48829652
quote:
Op zondag 29 april 2007 12:45 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

hitler viel een land in zonder reden. israel doet dat omdie palestijnen maar niet ophouden met kutten.

israel wilde tijdens de oprichting een staat waar ze fijn konden wonen. niet een land dat heel erg veel geld kwijt is aan een leger. maar helaas dat is nou eenmaal zo gegroeit vanwege de omliggende landen. die natuurlijk uiterst jaloers zijn op het succes van israel.
dat is zeker propoganda wat je nu vertelt
  zondag 29 april 2007 @ 12:47:47 #78
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_48829671
quote:
Op zondag 29 april 2007 12:46 schreef Meki het volgende:

[..]

dat is zeker propoganda wat je nu vertelt
nee dat is de geschiedenis beste knul. sta ook eens open voor andere bronnen dan steeds maar weer die haatfilmpjes.
pi_48829720
voor alle joden hier

-kappen met dat gebash -

[ Bericht 87% gewijzigd door Mutant01 op 01-05-2007 10:43:22 ]
  zondag 29 april 2007 @ 12:49:55 #80
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_48829736
pi_48829738
quote:
Op zondag 29 april 2007 12:46 schreef persian2008 het volgende:

[..]

wie zijn 'wij'?
het is btw waar je maar voor kiest hoor. Ik zou het wel weten.
pi_48829759
quote:
Op zondag 29 april 2007 12:46 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

omdat 'jullie' de aanstichters zijn van een langdurig onoplosbaar probleem.
hoezo jullie? ik ben geen palestijn. maar ik vind het wel vies van die joden dat ze zoveel palestijnen dood maken.
pi_48829789
israel heeft een onzekere toekomst. dat komt ervan als je een ander land inpikt.
  zondag 29 april 2007 @ 12:51:33 #84
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_48829794
quote:
Op zondag 29 april 2007 12:50 schreef persian2008 het volgende:

[..]

hoezo jullie? ik ben geen palestijn. maar ik vind het wel vies van die joden dat ze zoveel palestijnen dood maken.
omdat je 'wij' zegt gast. hoe oud ben je?
pi_48829920
quote:
Op zondag 29 april 2007 12:51 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

omdat je 'wij' zegt gast. hoe oud ben je?
wij moslims. maar ik ga me tijd niet met een jood verspillen.
pi_48829925
quote:
Op zondag 29 april 2007 12:49 schreef persian2008 het volgende:
voor alle joden hier

-weg links-
Heb je ook iets voor mij?

[ Bericht 49% gewijzigd door Mutant01 op 01-05-2007 10:43:41 ]
pi_48829962
quote:
Op zondag 29 april 2007 12:56 schreef Apropos het volgende:

[..]

Heb je ook iets voor mij?
Nee dus. enkel wat Israel doet hebben wij
  zondag 29 april 2007 @ 13:00:03 #88
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_48830042
quote:
Op zondag 29 april 2007 12:55 schreef persian2008 het volgende:

[..]

ik ben heul geen jood. althans niet genoeg om opgepakt te worden.
  zondag 29 april 2007 @ 13:01:31 #89
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_48830084
quote:
Op zondag 29 april 2007 12:57 schreef Meki het volgende:

[..]

ik heb je een keer een link gestuurd naar een documantaire van 1,5 uur. die was erg helder, redelijk neutraal en ging goed in op de geschiedenis. helaas had jij geen zin om zo'n lange film te zien, liever bedien je je van aanstootgevende eenzijdige dramafilmpjes.
pi_48830088
Maar goed, ik kan wel merken met welk soort gelovigen ik discussieer. Wie niet in de smaak valt, is een Jood.
  zondag 29 april 2007 @ 13:02:19 #91
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_48830104
quote:
Op zondag 29 april 2007 13:01 schreef Apropos het volgende:
Maar goed, ik kan wel merken met welk soort gelovigen ik discussieer. Wie niet in de smaak valt, is een Jood.
en wie een jood is moet dood.
  zondag 29 april 2007 @ 13:02:42 #92
125878 Gabry
Lento Violento
pi_48830113
quote:
Op zondag 29 april 2007 12:57 schreef Meki het volgende:

[..]

Een eenzijdige visie is geen visie.
pi_48830189
persian is zeker een kloon van Meki, net zo'n zielig figuur
We bleed, we fight, we lead... never follow, never hesitate.
pi_48830205
note++

[ Bericht 94% gewijzigd door Drugshond op 01-05-2007 10:40:47 ]
  zondag 29 april 2007 @ 13:07:14 #95
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_48830232
quote:
Op zondag 29 april 2007 13:05 schreef Napster het volgende:
persian is zeker een kloon van Meki, net zo'n zielig figuur
nee ik denk het niet, gezien de frequentie van posten. ik denk dat persian nog net iets minder kennis van de geschiedenis heeft en misschien nog iets meer joden haat. hij is in iedergeval een stuk jonger en onwetender.
  zondag 29 april 2007 @ 13:07:49 #96
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_48830251
quote:
Op zondag 29 april 2007 13:06 schreef persian2008 het volgende:
* deleted *
je hoeft niet bang te zijn voor een ban, ook als je dit soort dingen niet zegt.

[ Bericht 7% gewijzigd door Drugshond op 01-05-2007 10:42:53 ]
pi_48830285
quote:
Op zondag 29 april 2007 13:07 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

je hoeft niet bang te zijn voor een ban, ook als je dit soort dingen niet zegt.
het is mijn mening
pi_48830307
nou persian, het was leuk, tot over een paar weken
pi_48830382
Nou, een kind kan extrapoleren.
  zondag 29 april 2007 @ 13:19:37 #100
125878 Gabry
Lento Violento
pi_48830601
quote:
ik hou van hitler
Weer zo'n Wilders stemmer

Meki pak em!
pi_48830818
quote:

[..]

ach so. Jordanie doodde zo'n 8000 palestijnen voordat die uit Jordanie verdreven waren. Maar moslims onderling telt uiteraard niet. Zie ook Darfur.
pi_48831074
quote:
ik hou van hitler omdat ie joden doodmaakte
ik haat hem omdat ie niet ALLE joden doodmaakte
Grappig, heb je enig idee wat Hitler gedaan zou hebben als er veel moslims in Duitsland gewoond hadden?
(hint: zijn moslims arisch?)
pi_48831196
quote:
Op zondag 29 april 2007 13:37 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Grappig, heb je enig idee wat Hitler gedaan zou hebben als er veel moslims in Duitsland gewoond hadden?
(hint: zijn moslims arisch?)
iraniers zijn arisch. alle andere moslims zijn arabieren
pi_48831291
quote:
Op zondag 29 april 2007 13:41 schreef persian2008 het volgende:

[..]

Als je geen blauwe ogen en blond haar had was je voor Hitler een tweederangs burger. De Joden (en Zigeuners) waren maar het begin. Daarom zou ik voorzichtig zijn met het ophemelen van Hitler. Hij had een schijthekel aan ALLES wat uit het midden oosten kwam.
pi_48831328
quote:
Op zondag 29 april 2007 13:45 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Als je geen blauwe ogen en blond haar had was je voor Hitler een tweederangs burger. De Joden (en Zigeuners) waren maar het begin. Daarom zou ik voorzichtig zijn met het ophemelen van Hitler. Hij had een schijthekel aan ALLES wat uit het midden oosten kwam.
wist je dat iran en de nazis goede banden hadden?
pi_48831436
quote:
Op zondag 29 april 2007 13:41 schreef persian2008 het volgende:

[..]

Ik ken Moslims die hiervoor je keel zouden dichtknijpen.
pi_48831544
quote:
Op zondag 29 april 2007 13:50 schreef Apropos het volgende:

[..]

Ik ken Moslims die hiervoor je keel zouden dichtknijpen.
sukkel. wat praat jij onzin man. weet je eigenlijk wel wie ariers zijn????

Het woord "Arisch" is oorspronkelijk een aanduiding voor Iraniërs (Perzen) en voor de ruimere etnische groep waartoe hun volk behoorde. Darius de Grote noemt in een van zijn inscripties zijn dynastie Arisch van afkomst. Ook een deel van de Afghanen uit Afghanistan die vooral in het noorden en westen van het
pi_48831569
Since, in the 19th century, the Indo-Iranians were the most ancient known speakers of "Indo-European" languages, the word Aryan was adopted to refer not only to the Indo-Iranian people, but also to Indo-European speakers as a whole, including the Romans, Greeks, the Germans, Balts, Celts and Slavs. It was argued that all of these languages originated from a common root — now known as Proto-Indo-European — spoken by an ancient people who must have been the original ancestors of the European, Iranian, and Indo-Aryan peoples. The ethnic group composed of the Proto-Indo Europeans and their modern descendants was termed the Aryans with the idea of distinctive behavioral and ancestral ethnicity marked by language distribution.
pi_48831624
quote:
Op zondag 29 april 2007 13:54 schreef persian2008 het volgende:

[..]

sukkel. wat praat jij onzin man
Nee hoor, ik ken Berbers en Turken die het niet waarderen Arabier genoemd te worden.
quote:
weet je eigenlijk wel wie ariers zijn????Het woord "Arisch" is oorspronkelijk een aanduiding voor Iraniërs (Perzen) en voor de ruimere etnische groep waartoe hun volk behoorde. Darius de Grote noemt in een van zijn inscripties zijn dynastie Arisch van afkomst. Ook een deel van de Afghanen uit Afghanistan die vooral in het noorden en westen van het
Ja, dit wist ik al plusminus tien jaar.
pi_48831686
quote:
Op zondag 29 april 2007 13:57 schreef Apropos het volgende:

[..]

Nee hoor, ik ken Berbers en Turken die het niet waarderen Arabier genoemd te worden.
[..]

Ja, dit wist ik al plusminus tien jaar.
ok. turken zijn geen ariers. en berbers ook niet.
pi_48831816
quote:
Op zondag 29 april 2007 13:46 schreef persian2008 het volgende:

[..]

wist je dat iran en de nazis goede banden hadden?
Wist je dat Rusland en de nazi's goede banden hadden?
  zondag 29 april 2007 @ 14:10:01 #112
125878 Gabry
Lento Violento
pi_48831971
Iranezen zijn inderdaad Ariërs en geen Arabieren.
Ik dacht dat volgens de Nazi-rassenleer Iranezen grondleggers waren van onze beschaving.
pi_48832042
quote:
Op zondag 29 april 2007 14:03 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Wist je dat Rusland en de nazi's goede banden hadden?
je bedoelt sovjet unie
pi_48832802
quote:
Op zondag 29 april 2007 11:39 schreef persian2008 het volgende:

[..]

door alle moslimlanden.
't Zou wat zijn als een land pas erkend is als men de zegen van moslimlanden heeft hè...
pi_48833222
Wat me nog niet helemaal duidelijk is. Hoe houdt een muur zelfmoordterroristen tegen? Zijn die lui niet intelligent genoeg om door een poort ergens naar binnen te lopen? Zijn ze alleen bij machte explosieven op hunzelf te gebruiken in plaats van op desbetreffende muren? Komen terroristen altijd van buiten Israel naar binnen lopen, met een tasje explosieven mee op de rug?
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_48833367
Inderdaad, terug naar het eigenlijke onderwerp.
pi_48833393
Overigens Persian, je bent nog kanslozer dan Bush met die mislukte opmerkingen van je; Bush wilt tenminste hier en daar nog wel eens hoofdletters gebruiken.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_48834172
quote:
Op zondag 29 april 2007 14:46 schreef trancethrust het volgende:
Overigens Persian, je bent nog kanslozer dan Bush met die mislukte opmerkingen van je; Bush wilt tenminste hier en daar nog wel eens hoofdletters gebruiken.
oprotten vieze jewlover. free palestine.
pi_48834637
HAHAHA je ziet dit ook wel bij neo-nazi's. Die hebben een hekel aan zo'n beetje alle buitenlanders behalve aan Perzen. Ze zijn nog te dom om door te hebben dat Hitler eigenlijk alles met een kleurtje als minderwaardig beschouwde, maar dat het hem gewoon mooi uitkwam om bepaalde volkeren voor z'n karretje te spannen, bijvoorbeeld door ze tot 'Ariërs' te benoemen.

Erg grappig dat dit soort simpele zielen zich nu opnieuw voor het neo-nazistische karretje laten spannen.
pi_48836212
quote:
Op zondag 29 april 2007 15:06 schreef CheatFag het volgende:
HAHAHA je ziet dit ook wel bij neo-nazi's. Die hebben een hekel aan zo'n beetje alle buitenlanders behalve aan Perzen. Ze zijn nog te dom om door te hebben dat Hitler eigenlijk alles met een kleurtje als minderwaardig beschouwde, maar dat het hem gewoon mooi uitkwam om bepaalde volkeren voor z'n karretje te spannen, bijvoorbeeld door ze tot 'Ariërs' te benoemen.

Erg grappig dat dit soort simpele zielen zich nu opnieuw voor het neo-nazistische karretje laten spannen.
ik wou dat de nazi regime bestond. dan konden we amerika+israel een lesje leren
pi_48839065
quote:
Op zondag 29 april 2007 15:39 schreef persian2008 het volgende:

[..]

ik wou dat de nazi regime bestond. dan konden we amerika+israel een lesje leren
waarom is dat verdwenen dan?
pi_48840182
quote:
Op zondag 29 april 2007 16:11 schreef boyv het volgende:

[..]

waarom is dat verdwenen dan?
omdat ze de wereld wilden veroveren. maar landen als iran willen geen landen aanvallen ze willen alleen hun RECHT! en dat is uranium verrijken.
pi_48841609
quote:
Op zondag 29 april 2007 16:22 schreef persian2008 het volgende:

[..]

omdat ze de wereld wilden veroveren. maar landen als iran willen geen landen aanvallen ze willen alleen hun RECHT! en dat is uranium verrijken.
Tegenover een recht staat ook een plicht en dat is inspecties toelaten om toe te zien wat er gebeurt in die centrale's, gebeurt dat niet dan vervalt het recht. Het valt me op dat veel moslims dat principe er maar niet in kunnen krijgen.

Voor de rest zijn nucleaire wapens in principe niet bedoeld om aan te vallen, maar om diplomatieke druk te verwezenlijken in de regio. Dus die tweede zin is nogal overbodig, lijkt me sowieso niet slim om te doen aangezien er dan geen Iran meer is, alleen maar 1 grote parkeerplaats, geasfalteerd en al.
pi_48841752
quote:
Op zondag 29 april 2007 16:43 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

alleen maar 1 grote parkeerplaats, geasfalteerd en al.
jah dan heb je ook geen israel meer op de aardbol. zou zonde zijn.
pi_48841785
quote:
Op zondag 29 april 2007 16:43 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Tegenover een recht staat ook een plicht en dat is inspecties toelaten om toe te zien wat er gebeurt in die centrale's, gebeurt dat niet dan vervalt het recht. Het valt me op dat veel moslims dat principe er maar niet in kunnen krijgen.
hoezo??? iran laat inspecties toe. en IAEI heeft niks verdachts gevonden en toch maken ze een andere resolutie. hypocriet.
pi_48843264
quote:
Op zondag 29 april 2007 16:46 schreef persian2008 het volgende:

[..]

jah dan heb je ook geen israel meer op de aardbol. zou zonde zijn.
Ben benieuwd of ze de 'heilige' plekken zullen bombarderen (en de Palestijnen erbij).
quote:
hoezo??? iran laat inspecties toe. en IAEI heeft niks verdachts gevonden en toch maken ze een andere resolutie. hypocriet.
leugens, de ene keer mogen ze een centrale bekijken (nadat hij 'schoon is gemaakt') en de andere keer weer niet. Heel toevallig altijd op momenten dat het onverwacht is. Ze hebben weldegelijk wat te verbergen, je moet nogal naief zijn om dat niet te zien.
pi_48843415
quote:
Op zondag 29 april 2007 17:27 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Ben benieuwd of ze de 'heilige' plekken zullen bombarderen (en de Palestijnen erbij).
[..]

leugens, de ene keer mogen ze een centrale bekijken (nadat hij 'schoon is gemaakt') en de andere keer weer niet. Heel toevallig altijd op momenten dat het onverwacht is. Ze hebben weldegelijk wat te verbergen, je moet nogal naief zijn om dat niet te zien.
nogmaals IAEI heeft GEEEEEEEEEENNNN bewijs gevonden. tot nu toe niks verdachts.helemaal niks. en waarom kan USA niet met zijn moderne technologie irans geheime nucleaire programma vinden?
pi_48843685
Je weet toch dat Amerika geen bewijs nodig heeft? Die bombardeert zo Iran wel plat, ik ga echt heel hard juichen als het zo ver is
pi_48843895
quote:
Op zondag 29 april 2007 17:43 schreef Napster het volgende:
Je weet toch dat Amerika geen bewijs nodig heeft? Die bombardeert zo Iran wel plat, ik ga echt heel hard juichen als het zo ver is
zielige sukkel. droom maar lekker verder. we zijn lekker uranium aan het verrijken en jullie kunnen er niks aan doen. willen jullie bombarderen? is goed dan bombardeert iran ook israel. wie maken jullie bang? denken jullie echt dat jullie iran zo bang maken dat ze stoppen met uranium verrijken??? jullie konden alleen saddam bang maken.

[ Bericht 3% gewijzigd door persian2008 op 29-04-2007 17:56:44 ]
pi_48843935
btw. om een kernwapen te ontwikkelen moet je uranium 80% verrijken. iran heeft al gezegd niet verder te gaan dan 5%.
pi_48844018
quote:
Op zondag 29 april 2007 17:51 schreef persian2008 het volgende:
btw. om een kernwapen te ontwikkelen moet je uranium 80% verrijken. iran heeft al gezegd niet verder te gaan dan 5%.
Iran is ook zo betrouwbaar
  zondag 29 april 2007 @ 17:57:53 #132
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_48844115
quote:

[..]

JIj denkt bij een wereldwijd collectief te behoren, maar met die ongenuanceerde veronderstelling kom je toch enigszins bedrogen uit.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_48844163
quote:
Op zondag 29 april 2007 17:50 schreef persian2008 het volgende:

[..]

zielige sukkel. droom maar lekker verder. we zijn lekker uranium aan het verrijken en jullie kunnen er niks aan doen. willen jullie bombarderen? is goed dan bombardeert iran ook israel. wie maken jullie bang? denken jullie echt dat jullie iran zo bang maken dat ze stoppen met uranium verrijken??? jullie konden alleen saddam bang maken.
Bombardeert Iran Israel
Droom jij maar lekker verder knul
pi_48844176
quote:
Op zondag 29 april 2007 17:54 schreef fokje het volgende:

[..]

Iran is ook zo betrouwbaar
hypocriet. VS wel dan. WMD`s
pi_48844199
quote:
Op zondag 29 april 2007 17:59 schreef Napster het volgende:

[..]

Bombardeert Iran Israel
Droom jij maar lekker verder knul
israel is klein. paar shahab raketten en heel israel is naar de klote.
pi_48844225
quote:
Op zondag 29 april 2007 18:00 schreef persian2008 het volgende:

[..]

israel is klein. paar shahab raketten en heel israel is naar de klote.
Ja, je hebt gelijk hoor jongetje, kneus
  zondag 29 april 2007 @ 18:06:23 #137
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_48844368
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 18:16 schreef lionsguy18 het volgende:
Vruchtbare grond? Hebben palestijnen vruchtbare grond?
Ik geloof er niets van.
Slotje!
kritiek beantwoorden met een slotje. De ware christen.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  zondag 29 april 2007 @ 18:09:02 #138
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_48844442
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 19:02 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

zucht
Dat is het hele probleem in de discussi.
Kritiek op israel wordt gelijkgesteld aan anti-semitisme, of er wordt gezegd dat je dan de joden geen eigen staat gunt.
Kritiek op de palestijnen wordt gepareerd met dat ze zo veel te lijden hebben en geen andere keus hebben dan terug te slaan.

''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_48844504
quote:
Op zondag 29 april 2007 18:00 schreef persian2008 het volgende:

[..]

hypocriet. VS wel dan. WMD`s
VS wil handel drijven. Van Iran weet je het maar nooit wat die gekke ayatolla's willen.

Vele Iraniers hebben zich dan ook gevestigd in het door jouw verfoeilijke VS vanwege die idioten.
pi_48844698
quote:
Op zondag 29 april 2007 18:11 schreef fokje het volgende:

[..]

VS wil handel drijven. Van Iran weet je het maar nooit wat die gekke ayatolla's willen.

Vele Iraniers hebben zich dan ook gevestigd in het door jouw verfoeilijke VS vanwege die idioten.
handel drijven? mooi is dat! een groot land als irak naar de klote brengen.
  zondag 29 april 2007 @ 19:00:21 #141
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_48845614
quote:
Op zondag 29 april 2007 18:19 schreef persian2008 het volgende:

[..]

handel drijven? mooi is dat! een groot land als irak naar de klote brengen.
de meesten willen dat daar. wie ben jij?
  zondag 29 april 2007 @ 19:05:09 #142
130955 Floripas
Blast from the past
pi_48845709
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 16:55 schreef Frances het volgende:
Tja, als ze zichzelf niet steeds hadden opgeblazen had de muur niet nodig geweest en had Israel zich niet hoeven te beschermen.
Want alle Palestijnen plegen zelfmoordaanslagen?
  zondag 29 april 2007 @ 19:06:22 #143
130955 Floripas
Blast from the past
pi_48845736
quote:
Op zondag 29 april 2007 18:09 schreef One_of_the_few het volgende:

Kritiek op israel wordt gelijkgesteld aan anti-semitisme, of er wordt gezegd dat je dan de joden geen eigen staat gunt.
Kritiek op de palestijnen wordt gepareerd met dat ze zo veel te lijden hebben en geen andere keus hebben dan terug te slaan.

Hear hear. Jij wint een prijs voor een verstandige opmerking.
pi_48846132
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 19:41 schreef Seneca het volgende:

[..]

ik krijg ook steeds meer sympathie voor die Palestijnen hoor. Ik bedoel, alle vruchtbare grond gaat naar Israel omdat zij zo zielig zijn en vroeger was er al de Holocaust dus daarom zullen we er maar niks van zeggen (hetzelfde valt me op als wat Nederland doet bij iemand die iemand vermoord "per ongeluk" en daar alleen maar psycholoog en jeugdinstelling krijgt voor een jaar ofzo en dat werkt dus ook niet echt preventief)
Amerika is beste vriendjes of gedraagt zich in ieder geval zo, ze doen er niks tegen. Ja e de rest van de wereld loopt daar maar een beetje achteraan en maar zeggen dat het toch wel erg is (mensonterend enzo)maar ondertussen er niets tegen doen
En het is toch van origine palestijns land, hoe je het ook bekijkt en dan kunnen ze toch niet gewoon zeggen: ja ga mar weg want de joden hebben eigen land nodig en we geven ze dat van jullie en jullie moeten er niets tegen doen en er niets van aantrekken dat zij opeens de baas zijn want vroeger hadden ze niets en ze hebben toch een eigen land nodig? Ja, dat julie er honderden jaren eerder woonden, dat telt niet mee
Je bent nooit te oud om te leren....toch?
pi_48846667
quote:
Op zondag 29 april 2007 13:01 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik heb je een keer een link gestuurd naar een documantaire van 1,5 uur. die was erg helder, redelijk neutraal en ging goed in op de geschiedenis. helaas had jij geen zin om zo'n lange film te zien, liever bedien je je van aanstootgevende eenzijdige dramafilmpjes.
Neutraal is die helemaal niet. Alle Joodse acties worden er goed gepraat.
http://youtube.com/watch?v=dlnwVjvwIak

dit is pas neutraal hier kan je pas zien wat Israel doet. en kan je ze hierbij nazi praktijken hitler noemen
  zondag 29 april 2007 @ 19:49:11 #146
130955 Floripas
Blast from the past
pi_48846713
quote:
Op zondag 29 april 2007 19:47 schreef Meki het volgende:

[..]

Neutraal is die helemaal niet. Alle Joodse acties worden er goed gepraat.
Meki, zou je willen ophouden de termen "jood" en "israelier" door elkaar te gebruiken? Daar wordt echt niemand wijzer van.
pi_48846786
quote:
Op zondag 29 april 2007 19:49 schreef Floripas het volgende:

[..]

Meki, zou je willen ophouden de termen "jood" en "israelier" door elkaar te gebruiken? Daar wordt echt niemand wijzer van.
De meeste inwoners 99 % van Israel zijn Joods
  zondag 29 april 2007 @ 19:54:30 #148
130955 Floripas
Blast from the past
pi_48846861
quote:
Op zondag 29 april 2007 19:51 schreef Meki het volgende:

[..]

De meeste inwoners 99 % van Israel zijn Joods
Maar de meeste joden wonen niet in Israel.

Alle paarden zijn dieren, maar niet alle dieren zijn paarden.

Ik zal je overigens op dit belangrijke leermoment niet lastigvallen dat een substantieel deel van de Israelische bevolking niet-joods is. Er wonen ook veel christenen en moslims.
pi_48846882
quote:
* deleted *

Onschuldigen moeten altijd gespaard blijven.
de daders moeten aangepakt worden niet de onschuldigen

dit is een verkeerde opmerking

[ Bericht 11% gewijzigd door Drugshond op 01-05-2007 10:53:38 ]
pi_48846902
quote:
Op zondag 29 april 2007 19:54 schreef Floripas het volgende:

[..]

Maar de meeste joden wonen niet in Israel.

Alle paarden zijn dieren, maar niet alle dieren zijn paarden.

Ik zal je overigens op dit belangrijke leermoment niet lastigvallen dat een substantieel deel van de Israelische bevolking niet-joods is. Er wonen ook veel christenen en moslims.

Oftewel de Joden maken daar de dienst uit.
  zondag 29 april 2007 @ 19:57:34 #151
130955 Floripas
Blast from the past
pi_48846953
quote:
* deleted *

[ Bericht 6% gewijzigd door Drugshond op 01-05-2007 10:47:49 ]
  zondag 29 april 2007 @ 19:58:41 #152
130955 Floripas
Blast from the past
pi_48846982
quote:
Op zondag 29 april 2007 19:56 schreef Meki het volgende:

[..]

Oftewel de Joden maken daar de dienst uit.
Ja, nou en? Als een Turkse terrorist Koerden vermoord, staat er dan "Moslimterrorist vermoordt moslims!"?
Nee toch?
pi_48847014
quote:
Op zondag 29 april 2007 19:23 schreef sieske het volgende:

[..]

ik krijg ook steeds meer sympathie voor die Palestijnen hoor. Ik bedoel, alle vruchtbare grond gaat naar Israel omdat zij zo zielig zijn en vroeger was er al de Holocaust dus daarom zullen we er maar niks van zeggen (hetzelfde valt me op als wat Nederland doet bij iemand die iemand vermoord "per ongeluk" en daar alleen maar psycholoog en jeugdinstelling krijgt voor een jaar ofzo en dat werkt dus ook niet echt preventief)
Amerika is beste vriendjes of gedraagt zich in ieder geval zo, ze doen er niks tegen. Ja e de rest van de wereld loopt daar maar een beetje achteraan en maar zeggen dat het toch wel erg is (mensonterend enzo)maar ondertussen er niets tegen doen
En het is toch van origine palestijns land, hoe je het ook bekijkt en dan kunnen ze toch niet gewoon zeggen: ja ga mar weg want de joden hebben eigen land nodig en we geven ze dat van jullie en jullie moeten er niets tegen doen en er niets van aantrekken dat zij opeens de baas zijn want vroeger hadden ze niets en ze hebben toch een eigen land nodig? Ja, dat julie er honderden jaren eerder woonden, dat telt niet mee
Je kent de geschiedenis niet.
Joden wonen er langer dan de arabieren.
Er hebben altijd joden gewoond in Israel.
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
pi_48847023
quote:
Op zondag 29 april 2007 19:58 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ja, nou en? Als een Turkse terrorist Koerden vermoord, staat er dan "Moslimterrorist vermoordt moslims!"?
Nee toch?

Jah absoluut

Kijk maar naar de media.
  zondag 29 april 2007 @ 20:00:35 #155
130955 Floripas
Blast from the past
pi_48847051
quote:
Op zondag 29 april 2007 19:59 schreef Meki het volgende:

[..]

Jah absoluut

Kijk maar naar de media.
En ben je het er mee eens dat de media het doen?
Nee? Ik ook niet.
Zullen we het zelf dan ook niet doen?
  zondag 29 april 2007 @ 20:00:50 #156
130955 Floripas
Blast from the past
pi_48847055
quote:
Op zondag 29 april 2007 19:59 schreef lionsguy18 het volgende:

[..]

Nou en?
pi_48847082
quote:
Op zondag 29 april 2007 20:00 schreef Floripas het volgende:

[..]

En ben je het er mee eens dat de media het doen?
Nee? Ik ook niet.
Zullen we het zelf dan ook niet doen?
Ik ben het niet mee eens.
Maar ik doe het toch anders gaat iedereen weer door slapen
  zondag 29 april 2007 @ 20:02:49 #158
130955 Floripas
Blast from the past
pi_48847110
quote:
Op zondag 29 april 2007 20:01 schreef Meki het volgende:

[..]

Ik ben het niet mee eens.
Maar ik doe het toch anders gaat iedereen weer door slapen
Volgens mij luisteren mensen juist niet als je gaat roepen: "Joden dit, Joden dat". De feiten spreken toch voor zich?
pi_48847150
quote:
Op zondag 29 april 2007 20:02 schreef Floripas het volgende:

[..]

Volgens mij luisteren mensen juist niet als je gaat roepen: "Joden dit, Joden dat". De feiten spreken toch voor zich?
Nee volgens velen hier in deze topic heeft Israel nooit iets wat gedaan altijd Palestijnen
  zondag 29 april 2007 @ 20:04:57 #160
130955 Floripas
Blast from the past
pi_48847179
quote:
Op zondag 29 april 2007 20:03 schreef Meki het volgende:

[..]

Nee volgens velen hier in deze topic heeft Israel nooit iets wat gedaan altijd Palestijnen
Je leest toch dat steeds meer mensen zich zorgen maken over wat de Israeli's aan het doen zijn? Door "joden!" te roepen jaag je mensen terug in het defensieve kamp.
pi_48847225
quote:
Op zondag 29 april 2007 20:04 schreef Floripas het volgende:

[..]

Je leest toch dat steeds meer mensen zich zorgen maken over wat de Israeli's aan het doen zijn? Door "joden!" te roepen jaag je mensen terug in het defensieve kamp.
zorgen maken. zorgen maken om wat terroristen doen.
dat is niet genoeg. mensen moeten terroristen inclusief Israel hard veroordelen.
want die filmpjes tonen genoeg wat Israel doet.

en daarom is Israel een monster die niet in de AARDE hoort
  zondag 29 april 2007 @ 20:07:35 #162
130955 Floripas
Blast from the past
pi_48847252
Ik geef het op.
Maar doe me een plezier, Meki, en wrijf niet alle joden je wrok jegens Israel aan. Ok?
pi_48847256
quote:
Op zondag 29 april 2007 20:04 schreef Floripas het volgende:

[..]

en plus mensen die Pro-Israel zijn horen geen 4 en 5 mei te vieren.
  zondag 29 april 2007 @ 20:29:12 #164
130955 Floripas
Blast from the past
pi_48847868
quote:
Op zondag 29 april 2007 20:07 schreef Meki het volgende:

[..]

en plus mensen die Pro-Israel zijn horen geen 4 en 5 mei te vieren.
Spreken we dat van die joden af?
  zondag 29 april 2007 @ 22:02:45 #165
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_48850655
quote:
Op zondag 29 april 2007 19:54 schreef Floripas het volgende:

Er wonen ook veel christenen en moslims.
en Druzen
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
  zondag 29 april 2007 @ 22:10:47 #166
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_48850898
quote:
Op zondag 29 april 2007 17:32 schreef persian2008 het volgende:

[..]

nogmaals IAEI heeft GEEEEEEEEEENNNN bewijs gevonden. tot nu toe niks verdachts.helemaal niks. en waarom kan USA niet met zijn moderne technologie irans geheime nucleaire programma vinden?
quote:
Op zondag 29 april 2007 17:50 schreef persian2008 het volgende:

[..]

Niet echt een overtuigende combi.
And that is the news.''
  zondag 29 april 2007 @ 22:13:16 #167
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_48850962
quote:
Op zondag 29 april 2007 19:59 schreef lionsguy18 het volgende:

[..]

ah. Dan mag je er een muur neerzetten. Je moet er gewoon langer wonen.
And that is the news.''
pi_48851632
quote:
Op zondag 29 april 2007 17:32 schreef persian2008 het volgende:

[..]

Nogal wiedes aangezien ze alleen mogen checken als het van te voren is aangegeven.

Is hetzelfde als de politie zou aangeven dat ze een huiscontrole houden op wietplantages volgende week, denk je dat ze dan nog planten aanvinden?

Die centrales gaan er op deze manier sowieso niet komen, ze worden platgebombardeerd. En nee, ik heb geen medelijden met het feit dat je hoop op kernbommen teniet zal worden gedaan
pi_48852993
quote:
Op zondag 29 april 2007 22:34 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Nogal wiedes aangezien ze alleen mogen checken als het van te voren is aangegeven.

Is hetzelfde als de politie zou aangeven dat ze een huiscontrole houden op wietplantages volgende week, denk je dat ze dan nog planten aanvinden?

Die centrales gaan er op deze manier sowieso niet komen, ze worden platgebombardeerd. En nee, ik heb geen medelijden met het feit dat je hoop op kernbommen teniet zal worden gedaan
hahah. we wachten al heel lang op jullie. tot nu toe was het alleen maar spierballentaal.
  † In Memoriam † zondag 29 april 2007 @ 23:21:17 #170
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_48853315
Eens een dief...
pi_48856153
quote:
Op zondag 29 april 2007 23:11 schreef persian2008 het volgende:

[..]

hahah. we wachten al heel lang op jullie. tot nu toe was het alleen maar spierballentaal.
Jullie?!?

Ik denk niet dat Europa dit zal doen maar de Amerikanen of de Israeli's hebben de plannen al klaar liggen. Je kan veel zeggen van de Amerikanen maar van doorpakken hebben ze wel verstand.

Ik zei er ook bij dat wanneer het op DEZE manier door blijft gaan ze het zullen doen. En nee, zo moeilijk is dat niet, ze hebben van die pantser piercing rakketten die makkelijk een bunkertje onder de grond pulveriseerd.

Een gewaarschuwd man telt voor twee zal ik maar zeggen, enne, pak de vlaggen en de kerosine maar vast uit de kast want als we het toch over spierballentaal hebben, de Iraniers zijn goed met vlaggen
  maandag 30 april 2007 @ 11:30:56 #172
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_48860443
quote:
Op zondag 29 april 2007 23:21 schreef NorthernStar het volgende:
Eens een dief...
welke dief compenseert zijn diefstal 2 of 3 keer?
  maandag 30 april 2007 @ 12:33:43 #173
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_48861661
welk land 'eigenen' 'ze' 'zich' weer toe eigenlijk? is dat gekocht en wederom islamitisch zaken doen?

of eigenen 'ze' 'zich' het toe op basis van de erfenis van 3 keer oorlog, de zogenaamde bufferzone?
  maandag 30 april 2007 @ 15:57:53 #174
130955 Floripas
Blast from the past
pi_48864986
quote:
Op maandag 30 april 2007 11:10 schreef Karrs het volgende:

[..]

Iraniër.
Iraniër.
Iraniër.
Iraniër.
Iraniër.

En nu? Fatwa?
THIS!
IS!
SPARTAAAAAAAAAAAAA!!!!!
pi_48879394
quote:
Op maandag 30 april 2007 12:33 schreef zoalshetis het volgende:
welk land 'eigenen' 'ze' 'zich' weer toe eigenlijk? is dat gekocht en wederom islamitisch zaken doen?

of eigenen 'ze' 'zich' het toe op basis van de erfenis van 3 keer oorlog, de zogenaamde bufferzone?
Dus een oorlog geeft het recht om land in te pikken? Beschaving?

Als ik een hekel heb aan mijn buurman, mag ik een schutting bouwen. Op mijn eigen grond. Niet op zijn grond!

En welke idioot beroept zich nu op een wereld van 2000 jaar geleden? Gebruik dan ook de wapens van 2000 jaar geleden!
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  dinsdag 1 mei 2007 @ 04:33:57 #176
46960 StefanP
polemicist
pi_48879431
quote:
Op maandag 30 april 2007 01:16 schreef alex4allofyou het volgende:

Een gewaarschuwd man telt voor twee zal ik maar zeggen, enne, pak de vlaggen en de kerosine maar vast uit de kast want als we het toch over spierballentaal hebben, de Iraniers zijn goed met vlaggen
Inderdaad, en met meer niet. Stiekem weten ze dat ze niets voorstellen, ook dat fokkertje persian2008 dat hier heel hard schreeuwt dat alle joden dood moeten. Daar komt een vreselijke afgunst en haat uit voort, wat meteen verklaart waarom ze zo'n hekel hebben aan het westen en de Joden in het bijzonder. 1500 jaar stagnatie en haat - je moet er maar trots op zijn.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_48882092
Als er vanaf nu nog enige vorm van Jodenbashing (Meki/Perisan) is, wordt die reactie direct verwijdert en in je notes opgenomen....en loop je hoogstwaarschijnlijk tegen een ban aan. Gewoon normaal reageren....of niet reageren.
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 1 mei 2007 @ 15:09:04 #178
111171 Richie_Rich
Rich Industries©
pi_48890523
quote:
Op zondag 29 april 2007 11:05 schreef Timmehhh het volgende:
[afbeelding]
Geweldig, en ondertussen doen al die moslimlandjes het in hun broek voor Israel
pi_48891331
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 04:33 schreef StefanP het volgende:

[..]

Inderdaad, en met meer niet. Stiekem weten ze dat ze niets voorstellen, ook dat fokkertje persian2008 dat hier heel hard schreeuwt dat alle joden dood moeten. Daar komt een vreselijke afgunst en haat uit voort, wat meteen verklaart waarom ze zo'n hekel hebben aan het westen en de Joden in het bijzonder. 1500 jaar stagnatie en haat - je moet er maar trots op zijn.
Het is heel simpel, als straks China een grootmacht wordt dan is ineens de 'Han Dynasty' niet te vertrouwen (ongelovige honden blah blah) en wordt het nog pittig aangezien (ondanks niet-Westerse landen nu anders beweren) ze niet zo mak zijn als het Westen.

Dat is ook de achilleshiel van het Westen, als Amerika had gewild was de oorlog in Irak allang over, alleen mag het niet teveel onschuldige levens kosten waardoor het makkelijk is om te saboteren.

Tuurlijk heeft het Westen bloed aan hun handen, maar wat vaak 'vergeten' wordt is dat de andere culturen net zo bloeddorstig waren als de pioniers van de gouden eeuw. Helaas voor hen waren 'wij' alleen net ietsje sterker en vindingrijker. Ik moet nog maar zien of andere culturen net als het Westen hun kolonies van de hand hadden gedaan.
pi_48891440
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 10:26 schreef Mutant01 het volgende:
Als er vanaf nu nog enige vorm van Jodenbashing (Meki/Perisan) is, wordt die reactie direct verwijdert en in je notes opgenomen....en loop je hoogstwaarschijnlijk tegen een ban aan. Gewoon normaal reageren....of niet reageren.
Ben ik wel mee eens, alleen ben ik meer voor het vrije woord in dezen aangezien we nu weer te horen krijgen dat het een joods komplot is of dat ze weer worden achtergesteld. Ik heb het liefst dat ik van iemand zijn daadwerkelijke hersenspinsels te horen krijg, zodat je weet wat er leeft. (tot nu toe kwam ik er weer goed achter hoe ongelooflijk smerig er wordt aangekeken op joden, dat volksfeest in Borat's dorp zou zo weleens waar kunnen zijn )
pi_48892204
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 10:26 schreef Mutant01 het volgende:
Wees eens dan een vent en zeg dit dan ook bij alle Moslims topics . waar het over moslims gaat en nog veel ergere dingen worden gezet en die worden gewoon niks aan gedaan.

de filmpjes moeten gewoon blijven staan. Maar ow nee . het is negatief over Israel dus weghalen
pi_48893018
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 15:32 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Het is heel simpel, als straks China een grootmacht wordt dan is ineens de 'Han Dynasty' niet te vertrouwen (ongelovige honden blah blah) en wordt het nog pittig aangezien (ondanks niet-Westerse landen nu anders beweren) ze niet zo mak zijn als het Westen.

Dat is ook de achilleshiel van het Westen, als Amerika had gewild was de oorlog in Irak allang over, alleen mag het niet teveel onschuldige levens kosten waardoor het makkelijk is om te saboteren.

Tuurlijk heeft het Westen bloed aan hun handen, maar wat vaak 'vergeten' wordt is dat de andere culturen net zo bloeddorstig waren als de pioniers van de gouden eeuw. Helaas voor hen waren 'wij' alleen net ietsje sterker en vindingrijker. Ik moet nog maar zien of andere culturen net als het Westen hun kolonies van de hand hadden gedaan.
Dat roep ik ook al een tijd ja. De landen in het MO vinden het zo leuk dat China machtiger en machtiger wordt, nou dan gaan ze nog wat beleven. Als ze denken dat de EU/VS geen rekening houdt met hun religie en barbaars bezig zijn dan kunnen ze hun borst nat gaan maken wat betreft de Chinezen.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 16:23:30 #183
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_48893138
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 15:32 schreef alex4allofyou het volgende:

Het westen die zomaar als liefdadigheid de kolonies van de hand heeft gedaan?
And that is the news.''
pi_48893461
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 16:23 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Het westen die zomaar als liefdadigheid de kolonies van de hand heeft gedaan?
Dat klopt inderdaad niet. Feit blijft wel dat als we zouden willen er al lang niets meer overeind zou staan in heel het Midden-Oosten.

Maar dat doen we niet.

Andersom betwijfel ik of die terughoudendheid in acht genomen zou zijn.
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 16:34:21 #185
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_48893495
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 16:33 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Dat klopt inderdaad niet. Feit blijft wel dat als we zouden willen er al lang niets meer overeind zou staan in heel het Midden-Oosten.

Maar dat doen we niet.

Andersom betwijfel ik of die terughoudendheid in acht genomen zou zijn.
die terughoudenheid waarmee we de kolonies hebben uitgeput?
And that is the news.''
pi_48893983
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 16:34 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

die terughoudenheid waarmee we de kolonies hebben uitgeput?
Uitgeput?

Oh please zeg.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 17:06:50 #187
46960 StefanP
polemicist
pi_48894600
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 15:58 schreef Meki het volgende:

[..]

Wees eens dan een vent en zeg dit dan ook bij alle Moslims topics . waar het over moslims gaat en nog veel ergere dingen worden gezet en die worden gewoon niks aan gedaan.

de filmpjes moeten gewoon blijven staan. Maar ow nee . het is negatief over Israel dus weghalen
Het verschil is dat niemand beweert dat alle moslims dood moeten. Kritiek hebben op het gedrag van een groep en klakkeloos beweren dat ze allemaal dood moeten, zijn twee verschillende dingen.
-Mark Steyn
  dinsdag 1 mei 2007 @ 17:09:35 #188
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_48894684
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 16:48 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Uitgeput?

Oh please zeg.
nee, wat waren we er braaf zeg.
And that is the news.''
  dinsdag 1 mei 2007 @ 17:10:31 #189
96356 cultheld
demagoog
pi_48894706
Israël
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 17:13:59 #190
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_48894822
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 17:10 schreef cultheld het volgende:
Israël
onderbouwing
And that is the news.''
  dinsdag 1 mei 2007 @ 17:18:25 #191
96356 cultheld
demagoog
pi_48894972
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 17:13 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

onderbouwing
Terreur indammen moet je altijd steunen .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 17:32:18 #192
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_48895447
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 17:18 schreef cultheld het volgende:

[..]

Terreur indammen moet je altijd steunen .
zullen we gelijk dan israel en de palestijen weg nuken
And that is the news.''
  dinsdag 1 mei 2007 @ 17:34:13 #193
96356 cultheld
demagoog
pi_48895500
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 17:32 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

zullen we gelijk dan israel en de palestijen weg nuken
Ik steun het Westerse en ontwikkelde Israël liever. Weg met die Palestijnse barbaarse uitvreters .
  dinsdag 1 mei 2007 @ 17:37:32 #194
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_48895595
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 17:34 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik steun het Westerse en ontwikkelde Israël liever. Weg met die Palestijnse barbaarse uitvreters .
je bedoeld dat als het je uitkomt terreur en geweld een mooie reden is om een land aan te pakken.

hypocriet heet dat
And that is the news.''
  dinsdag 1 mei 2007 @ 17:41:03 #195
96356 cultheld
demagoog
pi_48895702
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 17:37 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

je bedoeld dat als het je uitkomt terreur en geweld een mooie reden is om een land aan te pakken.

hypocriet heet dat
Ik ben voor zinvol geweld, maar Israël terroriseert helemaal niemand. Hooguit verdedigt Israël zich tegen terroristen en als er hard wordt terug geslagen door Israël, dan staan de Westerse hippies in de rij om te schreeuwen dat Israël óók terroristisch is .
  dinsdag 1 mei 2007 @ 17:43:02 #196
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_48895764
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 17:41 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik ben voor zinvol geweld, maar Israël terroriseert helemaal niemand. Hooguit verdedigt Israël zich tegen terroristen en als er hard wordt terug geslagen door Israël, dan staan de Westerse hippies in de rij om te schreeuwen dat Israël óók terroristisch is .
want israel is onschuldig en doet nooit wat

ik ben voor minder hypocrisie. Dat mensen bepaalde westerse normen en waarden niet verkrachten als het ze uitkomt
And that is the news.''
pi_48896557
Grappig. Dan komt er een nieuwsbericht over Israel, zoals dit. Op dat moment wordt bij mij opeens enige sympathie voor de Palestijnen gewekt. Ik ga zelfs in tegen een of andere Amerikaan *kuch* StefanP *kuch* met een superioriteitscomplex.

MAAR...

Dan mengen Meki en consorten zich in het topic, en weten ze het alsnog voor elkaar te krijgen dat ik meer sympathie heb voor Amerika en Israel dan het Midden-Oosten en de Palestijnen.

Goed bezig, jongens!
pi_48897917
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 18:10 schreef Seneca het volgende:
Grappig. Dan komt er een nieuwsbericht over Israel, zoals dit. Op dat moment wordt bij mij opeens enige sympathie voor de Palestijnen gewekt. Ik ga zelfs in tegen een of andere Amerikaan *kuch* StefanP *kuch* met een superioriteitscomplex.

MAAR...

Dan mengen Meki en consorten zich in het topic, en weten ze het alsnog voor elkaar te krijgen dat ik meer sympathie heb voor Amerika en Israel dan het Midden-Oosten en de Palestijnen.

Goed bezig, jongens!
Je sympathie geven op basis van wat andere mensen roepen.
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 1 mei 2007 @ 19:02:16 #199
111528 Viajero
Who dares wins
pi_48898025
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 18:10 schreef Seneca het volgende:

MAAR...

Goed bezig, jongens!
Dat gevoel heb ik ook wel eens ja. Niet zozeer qua Israel, maar wel als het over andere excessen van de Islam gaat. Dan is het voordeel van de twijfel snel verdwenen.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_48898254
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 18:58 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Je sympathie geven op basis van wat andere mensen roepen.
Vriend, dat is zo'n beetje wat heel Fok! hier doet. De iraanse nieuwszenders roepen dat Israel slecht is, en mensen als Meki nemen dat klakkeloos over. De amerikaanse nieuwszenders roepen dat Iran slecht is, en mensen als StefanP nemen dat weer over. Ik vraag me af waar jij je mening op baseert? Feiten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')