Zoveel was wel duidelijk.quote:Op zondag 29 april 2007 02:43 schreef Monidique het volgende:
had geen zin B5 op de bank te kijken
Je viert passieve agressie bot.quote:Op zondag 29 april 2007 02:46 schreef Monidique het volgende:
Ik zou verbannen moeten worden. Misdadig walgelijk gedraag ik mij op dit forum.
Met plat-boerse of Franse tongval?quote:Op zondag 29 april 2007 02:48 schreef Monidique het volgende:
Het is mij lastig passieve niet uit te spreken als 'passievie', op de een of andere manier.
Nou, dat vind ik niet zo erg hoor. Tevens een schouderklopje voor het goede werk je deze nacht verricht.quote:Op zondag 29 april 2007 02:54 schreef Monidique het volgende:
plat-boerse.
quote:Op zondag 29 april 2007 02:54 schreef Monidique het volgende:
Jemig. De Hyperintelligent is zo goed.
Deze?quote:Meneer de president, dat weiger ik. Uiteraard. Waarom? zal een persoon mogelijk vragen, wat ik hem niet toewens, maar antwoorden zal ik dan aldus: omdat een dergelijke idiote post geen antwoord waardig is. Zeker geen antwoord van de Hyperintelligent, die wel betere dingen te doen heeft om drie uur 's nachts. Lurken en zuipen, enzo.
Broeikaseffect?quote:Vergeet ook niet dat de wereld een stuk kleiner is geworden sinds 1965.
Dat zeg ik!quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat juist dat leger nog iets goeds doet.![]()
En jij bent een hele aardige jongen zonder hersens en angsten voor cultuur van eigen bodem.quote:Op zondag 29 april 2007 00:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach Aaahthe is een beste jongen met een grote fantasie en veel angsten.
Je zou een studie kunnen gaan doen en/of een vak leren.quote:Op zondag 29 april 2007 02:43 schreef Monidique het volgende:
Ik verveel me dood. Kan niet de hele tijd gaan roken, wil niet slapen, moet morgen (redelijk) vroeg opstaan, had geen zin B5 op de bank te kijken, ga misschien BF1942 spelen. Etc.
quote:Zondag in Buitenhof
12.05, Nederland 1
Afscheid van een Europese Topbankier
In Buitenhof Cees Maas (60), scheidend vice-voorzitter van de Raad van Bestuur van ING en voormalig Thesaurier-Generaal bij het ministerie van Financiën. Hij verliet deze week, in de woeligste dagen van het Nederlandse bankwezen, zijn bank na een lange staat van dienst.
ING is grootaandeelhouder van het nu betwiste ABN/AMRO, één van de grootse banken in Europa en nummer 13 in de wereld. Dat is groter dan Barclays.
Hoe kijkt hij, als Europese topbankier, aan tegen de overnamestrijd rondom ABN/AMRO en wat zijn zijn verwachtingen omtrent de ontwikkelingen van het bancaire stelsel in Nederland en Europa?
(UITZENDTIJD VOOR PVDA) Sterft gij oude vormen en gedachten?
Bram Peper (oudgediende in de PVDA) en Peter Scheffer (fris & jong in de PVDA) over de vervreemding van de PVDA van de basis, de idealen en van zichzelf.
Vijf Mei
Oproep tot Vijf Mei overdenking en debat door Achmed Marcouch, voorzitter van het Stadsdeel Slotervaart. Zijn stelling: "Vijf mei, bevrijdingsdag, moet in het teken staan van de dreiging van een dubbele radicalisering in Nederland: enerzijds de radicalisering van de moslims en anderzijds de radicalisering van politiek rechts"
Zijn er daarbij parallellen met WO II te trekken?
Presentatie: Peter van Ingen
Columniste: Joshua Livestro
Bizar dat de EU er niet op wijst dat de democratie niet om zeep mag worden geholpen en dat het turkse leger dat wel zegt. Maar goed, Turkije moet het zelf weten, maar verwacht dan inderdaad geen aansluiting bij de EU.quote:
Probeer het eens met een d.quote:en ondertussen is nog altijd niet het hele huis geverft.
kan ook.quote:Op zondag 29 april 2007 10:05 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Probeer het eens met een d.![]()
![]()
[afbeelding]
Linksonder iets naar boven.quote:Op zondag 29 april 2007 10:09 schreef Napalm het volgende:
[..]
kan ook.
waar zit dat fokkende kofschaap in dat plaatje?
Lezen is ook een vak.quote:Op zondag 29 april 2007 09:55 schreef sigme het volgende:
Zonder angsten voor cultuur van eigen bodem?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |