...en onze favoriete meeloper cq. lurker.quote:
Geen topic maar dat is wel een flink bedrag voor een kachelquote:Op zaterdag 28 april 2007 19:59 schreef sigme het volgende:
Een goedeavond.
Als ik nou zeg dat ik een kachel ga kopen van zeuveneneenhalfduizend euro, gaan er dan topics in FB geopend worden dat ik aantoonbaar gek ben?
Ach Aaahthe is een beste jongen met een grote fantasie en veel angstenquote:Op zondag 29 april 2007 00:15 schreef CheatFag het volgende:
Jullie vinden elkaar wel heel erg aardig zo te horen.
Zeg, heb jij nog een nieuw lijstje van de zegeningen van Balkenende? Die oude is al redelijk .. oud.quote:Op zondag 29 april 2007 00:15 schreef CheatFag het volgende:
Jullie vinden elkaar wel heel erg aardig zo te horen.
'Zegeningen'?quote:Op zondag 29 april 2007 00:18 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Zeg, heb jij nog een nieuw lijstje van de zegeningen van Balkenende? Die oude is al redelijk .. oud.
Hangt er vanaf op welke partij je stemt,quote:Op zondag 29 april 2007 00:55 schreef Sidekick het volgende:
Ach, je hebt er toch bijna 2 dozijn van.
Ik ben trots op je.quote:Op zondag 29 april 2007 01:09 schreef Monidique het volgende:
Zo, Alterac vernietigd.
Ik was evenquote:Op zondag 29 april 2007 01:33 schreef Apropos het volgende:
Heeft Bardaleh nog het recht bezwaar aan te tekenen tegen dit bevel?
Hoe bedoel je? Raak je ze kwijt of zijn ze te snel opquote:Op zondag 29 april 2007 01:33 schreef Monidique het volgende:
Ja. Weet je, op de een of andere manier kan ik nooit een pak sigaretten thuis krijgen.
Ik raak ze altijd kwijt. Gisteren heb ik twee pakjes gekocht omdat ik vergeten was dat die ene nog in m'n jaszak zat en één is mij afgenomen door een vriend en die andere, sja, eindigde zoals alle andere pakjes kennelijk in de magic bag. Apart.quote:Op zondag 29 april 2007 01:36 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Raak je ze kwijt of zijn ze te snel op?
hehe apart.quote:Op zondag 29 april 2007 01:38 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik raak ze altijd kwijt. Gisteren heb ik twee pakjes gekocht omdat ik vergeten was dat die ene nog in m'n jaszak zat en één is mij afgenomen door een vriend en die andere, sja, eindigde zoals alle andere pakjes kennelijk in de magic bag. Apart.
Dat zou inderdaad zwak zijn.quote:Op zondag 29 april 2007 01:43 schreef Monidique het volgende:
Ik verwijt het de drank geenzins.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |