Seizoen 4 misschien? hehequote:Op zaterdag 28 april 2007 00:47 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Wat, nooit?! Dan blijf ik het me eeuwig afvragen
De makers hebben gezegd:quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
klopt ja...daar moeten nog gaten gedicht worden..zal in seizoen 4 zeker gaan gebeuren neem ik aan..
Nog steeds een grote teleurstelling dat zij eraan moest..vond haar wel top eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens, de TT is niet goed, het was: "There were no survivors", of bedoelde je het niet als quote?![]()
De meeste vragen zijn niet eens boeiend om te beantwoorden. Ik heb liever een antwoord over Smokey ofzo, dat gaat vast nog wel uitgelegd worden.quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:57 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik wil the answers
Dat wat ik boven poste is volgens mij nog open vragen, of heb ik iets gemist?
quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:01 schreef Xurk het volgende:
[..]
De makers hebben gezegd:thnx..wil ook echt weten hoe het met Michael en Walt zit..dat is echt TE lang geleden en is gewoon vervelendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens, de TT is niet goed, het was: "There were no survivors", of bedoelde je het niet als quote?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Eeuh jawel, dat zegt ze daarna pasquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:01 schreef Xurk het volgende:
[..]
Trouwens, de TT is niet goed, het was: "There were no survivors", of bedoelde je het niet als quote?
Dat was toch die box waar Ben het over had?quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:02 schreef Haunter het volgende:
[..]
De meeste vragen zijn niet eens boeiend om te beantwoorden. Ik heb liever een antwoord over Smokey ofzo, dat gaat vast nog wel uitgelegd worden.
Nope, dat was Anthony Cooper (Locke's pa) volgens mijquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:09 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dat was toch die box waar Ben het over had?
Staat volgens mij voor seizoen 4 geplandquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:45 schreef Haunter het volgende:
[..]
Ik ben bang dat we het antwoord niet krijgen, we krijgen toch geen Hurley flashback meer dit seizoen?
quote:Op zaterdag 28 april 2007 10:43 schreef Mirel het volgende:
Een van de geruchten waren een ep zonder flashbacks, en een ep met Ben flashbacks. Ik weet niet welke waar was. HMMMMMMMMMMM
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:55 schreef Addict89 het volgende:
Over de promo:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:04 schreef Addict89 het volgende:
Link?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
Eeuh, staat in mijn vorige berichtquote:Op zaterdag 28 april 2007 17:04 schreef Addict89 het volgende:
Link?
Eeeeuh, nee.quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:39 schreef Frrreek het volgende:
Is die topictitel niet een dikke gore spoiler als je de nieuwste episode niet gezien hebt? No survivors ofzo. Kenker.
Het thema dat iemand 'special' is is nog niet afgelopen:quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:52 schreef Queen_Bee het volgende:
HahaIk vond net dit nog.
Ik ben nu S1 weer aan het kijken.
In het begin was er wel degelijk wat tussen Jack en Kate, en wat minder tussen Sawyer en Kate. Dat is nu wel veranderd ja
En trouwens, Sawyer is tegenwoordig dikker en ouderViel me echt op.
Het gaat er de hele tijd over dat Walt special is. Volgens z'n nep vader, Locke en the Others. In de flashback komt het meerdere keren terug.. En vervolgens gaat ie weg en wordt er geen woord meer over Walt en zijn gave gereptWat is dat nu weer dan
Dus daar komt vast nog wel een staartje aan.quote:* "She's special in a lot of ways." - Boone referring to Shannon to Locke ("Hearts and Minds")
* "I want to tell you that you're special, very special." - Emily Locke to Locke ("Deus Ex Machina")
* "She told me I was special." - Locke speaking of his mother at the group therapy session ("Orientation")
* "He's a very special boy." - Tom speaking to Jack, Locke, and Sawyer about Walt ("The Hunting Party")
* "You’re special, love.” – Megan Pace to Charlie ("Fire + Water")
* "John's a very special guy." - Mike to Eddie Colburn referring to Locke ("Further Instructions")
* "We think you're special, Dr. Burke." - Richard Alpert to Juliet ("Not in Portland")
* "I think you're fine because deep down a part of you knows that the place we're taking you to is special." - Richard Alpert to Juliet ("One of Us")
Hoe Locke dit soort dingen geleerd heeft komt vast nog wel een keer aan bod. Ik geloof namelijk niet dat hij dat allemaal kan door een paar keer te jagen met z'n pa en door bij de padvinders te zitten.quote:En wat is er met dat goedje wat Locke op Boones hoofd smeerde waardoor hij hallucineerde en de woorden "Let it go"
In een podcast hebben de schrijvers gezegd dat we daar een hint over hebben gekregen.quote:En dan nog de twee lijken in de grotten, 40-50 jaar oud, wie zijn dat in godsnaam? En what's the use
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ook. Ik las op een forum dat de geluiden die het rookmonster maakt allemaal uit het leven van de overlevenden lijken te komen (Rose die geluiden herkent uit de Bronx, het maakt soms exact hetzelfde geluid als Charlie toen hij met z'n ring op z'n vliegtuigstoel tikte vlak voor ze neerstortte, enz.) Misschien heeft dat iets te maken met dat gefluister dat Sayid, Sawyer en Jack hoorde. Dat lijkt namelijk ook uit hun verleden te komen.quote:The Others - Rare geluiden horen we telkens, Sayid eerst, toen Sawyer. Iets wat je als normaal persoon moeilijk voor elkaar krijgt.
Zo gauw als ze the Others gezien hebben zijn de geluiden ineens weg. Ik vind het frappant.Misschien leeft Jack z'n pa nog (z'n kist was immers leeg) en is Jacob zijn pseudoniem? Hij lijkt iig idd een belangrijke rol te spelen.quote:Waarom wordt Jack z'n vader aan zoveel mensen daar gelinkt? Jack, Claire, Sawyer, Ana LuciaVloedgolf misschien? Zou ook verklaren waarom dat standbeeld kapot is.quote:Hoe komt een schip midden op het eiland terecht?Dat is hij altijd al geweest imho. Hij hielp mensen omdat hij wilde dat ze naar hem opkeken. Hij had een waardeloos leven waarin iedereen hem als vuil behandelde en nu was hij ineens de held, de man die voor het voedsel zorgt, enz.quote:Ik snap Locke niet. Eerst doet hij hetzelfde als nu, alleen hielp hij eerst mensen. Walt, Michael, Claire. En nu is het een self centered son of a bitch
Desmond en anderen kunnen nu ook voor eten zorgen en Locke is taken for granted door de anderen. Dus zo gauw hij merkt dat Ben tegen hem opkijkt omdat hij iets heeft dat Ben niet heeft, gaat hij met Ben mee en kan de rest het apezuur krijgen.
De Ben-episode zal een Dharma-central worden. Er zal dieper in de beweegredenen gegaan worden van deze organisatie. Ik kijk er ontzettend naar uit!quote:Op zondag 29 april 2007 12:24 schreef Symer het volgende:
Ben heeft nog geen eigen aflevering gehad nee.
Ben is niet van Dharma hoor.quote:Op zondag 29 april 2007 12:44 schreef chansadres het volgende:
[..]
De Ben-episode zal een Dharma-central worden. Er zal dieper in de beweegredenen gegaan worden van deze organisatie. Ik kijk er ontzettend naar uit!
Ben is zeker wel van Dharma!quote:
Nee, die Rus heeft uitgelegd dat er een strijd was tussen Dharma en de Others waar Dharma verloren heeft. Dharma kwam in de jaren 70 op het eiland en Ben is minstens 40, die was er dus voor Dharma (want op het eiland geboren).quote:Op zondag 29 april 2007 13:41 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik mis iets? Hoezo is ie niet van Dharma? Al die others zijn van Dharma...?
Dharma en Mittelos zijn niet hetzelfde hoorquote:Op zondag 29 april 2007 13:47 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ben is zeker wel van Dharma!
Ga maar eens snel de Juliet Centric terugkijken!
Ik vertrouw die Rus dus niet. En ik heb zo mijn ideetjes maar ik denk dat Ben van Dharma is. Mittelos is volgensmij meer een cover-up voor het legale werk van Dharma. Ik heb geen bronnen van maar dit denk ik in ieder geval.quote:Op zondag 29 april 2007 14:08 schreef Symer het volgende:
[..]
Nee, die Rus heeft uitgelegd dat er een strijd was tussen Dharma en de Others waar Dharma verloren heeft. Dharma kwam in de jaren 70 op het eiland en Ben is minstens 40, die was er dus voor Dharma (want op het eiland geboren).
Ben is dus niet van Dharma.
quote:Op zondag 29 april 2007 21:21 schreef Razz_Gul het volgende:
ah nog trouwe kijkers hier ... stakkersIk heb t al opgegeven nog langer een uur van mijn leven aan deze nonsense te verspillen. Heb t tot begin season 3 volgehouden maar toen die (toch wel boeiende karakter) Desmond opeens helderziend bleek te zijn en zag dat Charlie zou komen te overlijden (is ie dat al ?) heb ik t opgegeven ... die schrijvers zijn duidelijk bezig met deze franchise tot de laatste druppel uit te melken , ik las dat er een seizoen 4 komt ? precies
![]()
![]()
Voor de meer verlichte zielen met smaak heb ik een kei van een tip , google naar serie The Wire![]()
Oké. doeiquote:Op zondag 29 april 2007 21:21 schreef Razz_Gul het volgende:
ah nog trouwe kijkers hier ... stakkersIk heb t al opgegeven nog langer een uur van mijn leven aan deze nonsense te verspillen. Heb t tot begin season 3 volgehouden maar toen die (toch wel boeiende karakter) Desmond opeens helderziend bleek te zijn en zag dat Charlie zou komen te overlijden (is ie dat al ?) heb ik t opgegeven ... die schrijvers zijn duidelijk bezig met deze franchise tot de laatste druppel uit te melken , ik las dat er een seizoen 4 komt ? precies
![]()
![]()
Voor de meer verlichte zielen met smaak heb ik een kei van een tip , google naar serie The Wire![]()
sukkelquote:Op zondag 29 april 2007 21:21 schreef Razz_Gul het volgende:
![]()
![]()
Begin van seizoen 3 was idd minder, maar nu mis je toch wel wat.quote:Op zondag 29 april 2007 21:21 schreef Razz_Gul het volgende:
ah nog trouwe kijkers hier ... stakkersIk heb t al opgegeven nog langer een uur van mijn leven aan deze nonsense te verspillen. Heb t tot begin season 3 volgehouden maar toen die (toch wel boeiende karakter) Desmond opeens helderziend bleek te zijn en zag dat Charlie zou komen te overlijden (is ie dat al ?) heb ik t opgegeven ...
Je impliceert hier dat jij verlicht bent omdat je gestopt bent met kijken itt tot wij, de stakkers, die er nog wel van genieten. Dit is in tegenspraak met je uitspraak daarvoor dat het duidelijk is dat de schrijvers het verhaal rekken, dat is namelijk feitelijk onjuist.quote:die schrijvers zijn duidelijk bezig met deze franchise tot de laatste druppel uit te melken , ik las dat er een seizoen 4 komt ? precies![]()
![]()
Geef dan gewoon een link naar the Wire, jij luie zakquote:Op zondag 29 april 2007 21:21 schreef Razz_Gul het volgende:
![]()
![]()
Zitten er hier nog Koreanen op Fok?quote:Op zondag 29 april 2007 23:05 schreef Jivis het volgende:
[..]
Geef dan gewoon een link naar the Wire, jij luie zak
Ontopic: vond het een vrij goede aflevering, beter dan vorige week in ieder geval. Sommigen hier zeggen dat Kate al zwanger is, maar dat is nog niet helemaal duidelijk vind ik. Volgensmij probeert ze gewoon samples te krijgen van een aantal vrouwen op het eiland, om te kijken wie er zwanger zijn. Dat Kate zwanger is, is nog helemaal niet zeker volgensmij. Dan vraag ik me overigens wel af wie ze met die andere vrouwen bedoelt, mgoed.
Heeft iemand trouwens enig idee wat de pa van Sun in het Koreaans tegen die mensen bij zijn bureau zei? Viel me op dat dat niet ondertiteld werd namelijk. Zou misschien een eventuele hint kunnen zijn omdat al eerder werd gesuggereerd dat Sun's pa iets met "het eiland" te maken heeft?
Nee, ik verwacht niet dat hier iemand Koreaans kent, maar aangezien al die hints en shit allemaal uitgezocht en op internet gepost worden dacht ik dat misschien iemand er iets over had gelezen.quote:Op zondag 29 april 2007 23:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Zitten er hier nog Koreanen op Fok?Denk eigenlijk dat 't gewoon iets is van "ik spreek jullie later nog". Ik bedoel, hij gaat heus niet iets over dat eiland zeggen met zijn dochter erbij, die later ook nog eens op dat eiland belandt.
Zelfde vraag ik me trouwens af bij die parachutiste die geholpen werd door die Rus. Zij zei na die behandeling ook nog iets wat hij vertaalde met 'bedankt dat jullie me hebben geholpen". Waarschijnlijk zei zij iets negatiefs over die Rus, wat hij bewust anders vertaalde.
Dit is al vertaald... en ze zei in het Portugees (met Braziliaans accent): "I am not alone".quote:Op zondag 29 april 2007 23:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Zitten er hier nog Koreanen op Fok?Denk eigenlijk dat 't gewoon iets is van "ik spreek jullie later nog". Ik bedoel, hij gaat heus niet iets over dat eiland zeggen met zijn dochter erbij, die later ook nog eens op dat eiland belandt.
Zelfde vraag ik me trouwens af bij die parachutiste die geholpen werd door die Rus. Zij zei na die behandeling ook nog iets wat hij vertaalde met 'bedankt dat jullie me hebben geholpen". Waarschijnlijk zei zij iets negatiefs over die Rus, wat hij bewust anders vertaalde.
Okay, bedankt!quote:Op maandag 30 april 2007 00:15 schreef Haunter het volgende:
[..]
Dit is al vertaald... en ze zei in het Portugees (met Braziliaans accent): "I am not alone".
quote:Op zondag 29 april 2007 16:50 schreef Soofie het volgende:
Ben aflevering, eindelijk![]()
Dat betekent dus ook dat we weer switchen naar "The Others" en Locke? Want ik ben wel benieuwd waar zij heen gegaan zijn!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
Precies! Heb nog nooit zo uitgekeken naar de volgende aflevering.quote:
Ben'k ook een beetje bang voor, maarja...die knagende vragen...quote:Op maandag 30 april 2007 23:12 schreef pinkelmans het volgende:
waarom wil ik aan de ene kant alle antwoorden zo graag weten, maar ben ik aan de andere kant zo bang dat het erg gaat tegenvallen..?
Ik begin een beetje bang te worden dat ze nu zitten te rekken tot de finale, want dan wordt het natuurlijk echt spannend. Maar ja, dat duurt nog een paar weken. Hopelijk hebben we het mis en stelt The Brig niet teleur.quote:Op maandag 30 april 2007 22:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Precies! Heb nog nooit zo uitgekeken naar de volgende aflevering.![]()
Nee joh prison break is ook al afgelopenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:41 schreef Haunter het volgende:
Ben wel benieuwd wat de cliffhanger van de finale gaat worden![]()
Die cliffhanger van vorig seizoen was echtquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:41 schreef Haunter het volgende:
Ben wel benieuwd wat de cliffhanger van de finale gaat worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We bleed, we fight, we lead... never follow, never hesitate.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:48 schreef Napster het volgende:
Er gaat ook nog iemand doodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:48 schreef Napster het volgende:
Er gaat ook nog iemand doodWat een onzin. Dat doen ze niet nog eens. Wat is je bron?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We bleed, we fight, we lead... never follow, never hesitate.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:10 schreef Napster het volgende:
Bron is spoilerfixDat gaat gewoon over het eerste seizoen toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:14 schreef chansadres het volgende:
Volgende episode wordt volgens de makers een Season 1 Mystery opgelost! Ik ben benieuwd...
Spoiler, dit staat in de Amerikaanse TV-gids over de episode:Zal wel iets onbenulligs zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
Zoals die tattoos van Jack...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Doei.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:41 schreef TeHOne het volgende:
mischiend dat het al langs is geweest, ik volg lost op tv, dus download geen episode.
maar nu zag ik dat er een nieuwe serie: The Nine komt op de tijd van Lost...
betekend dit dat lost van de tv wordt gehaald of komt ie nu op een ander moment?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
Lijkt me wel ja.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:16 schreef Addict89 het volgende:
Dat gaat gewoon over het eerste seizoen toch.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:13 schreef Napster het volgende:
Niet lezen als je niks over de finale wilt weten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What makes something special is not just what you have to gain, but what you feel there is to lose
quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:39 schreef netto_m het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm super sonic man
quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:44 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What makes something special is not just what you have to gain, but what you feel there is to lose
quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:05 schreef netto_m het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:34 schreef G-Mart het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm super sonic man
Knap idd, ik kan het niet latenquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:35 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
't Ziet behoorlijk wit hier. En toch niet kijken, wat een doorzettingsvermogen.
Join the clubquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:35 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ik moet mijn hand tegenhouden om niet te gaan selecteren.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:35 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
ik kijk ook nietquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:35 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:36 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ok okSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What makes something special is not just what you have to gain, but what you feel there is to lose
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |