quote:Op zondag 29 april 2007 21:21 schreef Razz_Gul het volgende:
ah nog trouwe kijkers hier ... stakkersIk heb t al opgegeven nog langer een uur van mijn leven aan deze nonsense te verspillen. Heb t tot begin season 3 volgehouden maar toen die (toch wel boeiende karakter) Desmond opeens helderziend bleek te zijn en zag dat Charlie zou komen te overlijden (is ie dat al ?) heb ik t opgegeven ... die schrijvers zijn duidelijk bezig met deze franchise tot de laatste druppel uit te melken , ik las dat er een seizoen 4 komt ? precies
![]()
![]()
Voor de meer verlichte zielen met smaak heb ik een kei van een tip , google naar serie The Wire![]()
Oké. doeiquote:Op zondag 29 april 2007 21:21 schreef Razz_Gul het volgende:
ah nog trouwe kijkers hier ... stakkersIk heb t al opgegeven nog langer een uur van mijn leven aan deze nonsense te verspillen. Heb t tot begin season 3 volgehouden maar toen die (toch wel boeiende karakter) Desmond opeens helderziend bleek te zijn en zag dat Charlie zou komen te overlijden (is ie dat al ?) heb ik t opgegeven ... die schrijvers zijn duidelijk bezig met deze franchise tot de laatste druppel uit te melken , ik las dat er een seizoen 4 komt ? precies
![]()
![]()
Voor de meer verlichte zielen met smaak heb ik een kei van een tip , google naar serie The Wire![]()
sukkelquote:Op zondag 29 april 2007 21:21 schreef Razz_Gul het volgende:
![]()
![]()
Begin van seizoen 3 was idd minder, maar nu mis je toch wel wat.quote:Op zondag 29 april 2007 21:21 schreef Razz_Gul het volgende:
ah nog trouwe kijkers hier ... stakkersIk heb t al opgegeven nog langer een uur van mijn leven aan deze nonsense te verspillen. Heb t tot begin season 3 volgehouden maar toen die (toch wel boeiende karakter) Desmond opeens helderziend bleek te zijn en zag dat Charlie zou komen te overlijden (is ie dat al ?) heb ik t opgegeven ...
Je impliceert hier dat jij verlicht bent omdat je gestopt bent met kijken itt tot wij, de stakkers, die er nog wel van genieten. Dit is in tegenspraak met je uitspraak daarvoor dat het duidelijk is dat de schrijvers het verhaal rekken, dat is namelijk feitelijk onjuist.quote:die schrijvers zijn duidelijk bezig met deze franchise tot de laatste druppel uit te melken , ik las dat er een seizoen 4 komt ? precies![]()
![]()
Geef dan gewoon een link naar the Wire, jij luie zakquote:Op zondag 29 april 2007 21:21 schreef Razz_Gul het volgende:
![]()
![]()
Zitten er hier nog Koreanen op Fok?quote:Op zondag 29 april 2007 23:05 schreef Jivis het volgende:
[..]
Geef dan gewoon een link naar the Wire, jij luie zak
Ontopic: vond het een vrij goede aflevering, beter dan vorige week in ieder geval. Sommigen hier zeggen dat Kate al zwanger is, maar dat is nog niet helemaal duidelijk vind ik. Volgensmij probeert ze gewoon samples te krijgen van een aantal vrouwen op het eiland, om te kijken wie er zwanger zijn. Dat Kate zwanger is, is nog helemaal niet zeker volgensmij. Dan vraag ik me overigens wel af wie ze met die andere vrouwen bedoelt, mgoed.
Heeft iemand trouwens enig idee wat de pa van Sun in het Koreaans tegen die mensen bij zijn bureau zei? Viel me op dat dat niet ondertiteld werd namelijk. Zou misschien een eventuele hint kunnen zijn omdat al eerder werd gesuggereerd dat Sun's pa iets met "het eiland" te maken heeft?
Nee, ik verwacht niet dat hier iemand Koreaans kent, maar aangezien al die hints en shit allemaal uitgezocht en op internet gepost worden dacht ik dat misschien iemand er iets over had gelezen.quote:Op zondag 29 april 2007 23:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Zitten er hier nog Koreanen op Fok?Denk eigenlijk dat 't gewoon iets is van "ik spreek jullie later nog". Ik bedoel, hij gaat heus niet iets over dat eiland zeggen met zijn dochter erbij, die later ook nog eens op dat eiland belandt.
Zelfde vraag ik me trouwens af bij die parachutiste die geholpen werd door die Rus. Zij zei na die behandeling ook nog iets wat hij vertaalde met 'bedankt dat jullie me hebben geholpen". Waarschijnlijk zei zij iets negatiefs over die Rus, wat hij bewust anders vertaalde.
Dit is al vertaald... en ze zei in het Portugees (met Braziliaans accent): "I am not alone".quote:Op zondag 29 april 2007 23:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Zitten er hier nog Koreanen op Fok?Denk eigenlijk dat 't gewoon iets is van "ik spreek jullie later nog". Ik bedoel, hij gaat heus niet iets over dat eiland zeggen met zijn dochter erbij, die later ook nog eens op dat eiland belandt.
Zelfde vraag ik me trouwens af bij die parachutiste die geholpen werd door die Rus. Zij zei na die behandeling ook nog iets wat hij vertaalde met 'bedankt dat jullie me hebben geholpen". Waarschijnlijk zei zij iets negatiefs over die Rus, wat hij bewust anders vertaalde.
Okay, bedankt!quote:Op maandag 30 april 2007 00:15 schreef Haunter het volgende:
[..]
Dit is al vertaald... en ze zei in het Portugees (met Braziliaans accent): "I am not alone".
quote:Op zondag 29 april 2007 16:50 schreef Soofie het volgende:
Ben aflevering, eindelijk![]()
Dat betekent dus ook dat we weer switchen naar "The Others" en Locke? Want ik ben wel benieuwd waar zij heen gegaan zijn!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
Precies! Heb nog nooit zo uitgekeken naar de volgende aflevering.quote:
Ben'k ook een beetje bang voor, maarja...die knagende vragen...quote:Op maandag 30 april 2007 23:12 schreef pinkelmans het volgende:
waarom wil ik aan de ene kant alle antwoorden zo graag weten, maar ben ik aan de andere kant zo bang dat het erg gaat tegenvallen..?
Ik begin een beetje bang te worden dat ze nu zitten te rekken tot de finale, want dan wordt het natuurlijk echt spannend. Maar ja, dat duurt nog een paar weken. Hopelijk hebben we het mis en stelt The Brig niet teleur.quote:Op maandag 30 april 2007 22:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Precies! Heb nog nooit zo uitgekeken naar de volgende aflevering.![]()
Nee joh prison break is ook al afgelopenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:41 schreef Haunter het volgende:
Ben wel benieuwd wat de cliffhanger van de finale gaat worden![]()
Die cliffhanger van vorig seizoen was echtquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:41 schreef Haunter het volgende:
Ben wel benieuwd wat de cliffhanger van de finale gaat worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We bleed, we fight, we lead... never follow, never hesitate.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:48 schreef Napster het volgende:
Er gaat ook nog iemand doodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:48 schreef Napster het volgende:
Er gaat ook nog iemand doodWat een onzin. Dat doen ze niet nog eens. Wat is je bron?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We bleed, we fight, we lead... never follow, never hesitate.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:10 schreef Napster het volgende:
Bron is spoilerfixDat gaat gewoon over het eerste seizoen toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:14 schreef chansadres het volgende:
Volgende episode wordt volgens de makers een Season 1 Mystery opgelost! Ik ben benieuwd...
Spoiler, dit staat in de Amerikaanse TV-gids over de episode:Zal wel iets onbenulligs zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
Zoals die tattoos van Jack...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Doei.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:41 schreef TeHOne het volgende:
mischiend dat het al langs is geweest, ik volg lost op tv, dus download geen episode.
maar nu zag ik dat er een nieuwe serie: The Nine komt op de tijd van Lost...
betekend dit dat lost van de tv wordt gehaald of komt ie nu op een ander moment?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
Lijkt me wel ja.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:16 schreef Addict89 het volgende:
Dat gaat gewoon over het eerste seizoen toch.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:13 schreef Napster het volgende:
Niet lezen als je niks over de finale wilt weten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What makes something special is not just what you have to gain, but what you feel there is to lose
quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:39 schreef netto_m het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm super sonic man
quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:44 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What makes something special is not just what you have to gain, but what you feel there is to lose
quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:05 schreef netto_m het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:34 schreef G-Mart het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm super sonic man
Knap idd, ik kan het niet latenquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:35 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
't Ziet behoorlijk wit hier. En toch niet kijken, wat een doorzettingsvermogen.
Join the clubquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:35 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ik moet mijn hand tegenhouden om niet te gaan selecteren.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:35 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
ik kijk ook nietquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:35 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:36 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ok okSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What makes something special is not just what you have to gain, but what you feel there is to lose
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |