Moeilijk te volgen. Geluid is niet optimaal en m'n spaans ook nietquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:54 schreef koentje.k het volgende:
LOST The Final Episode: http://www.youtube.com/watch?v=1nzw9ZmMAiM
Flauw eindequote:Op vrijdag 27 april 2007 14:54 schreef koentje.k het volgende:
[..]
* Nee
* Nee
* Nee
Dat is allemaal al 100 keer voorbij gekomen in de podcast.
LOST The Final Episode: http://www.youtube.com/watch?v=1nzw9ZmMAiM
Als ik de statestieken van een willekeurige helicopter (AH-64 Apache) er eens bij pak:quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:33 schreef Mirel het volgende:
Hoe de fuck kom je met een helikopter zo ver in de Stille Oceaan, tenzij dat eiland dichterbij de kust is dan je zou denken. (misschien Fiji ofzo)
Kan makkelijkquote:Cruise speed: 143 knots (165 mph, 265 km/h)
Combat radius: 260 nm (300 mi, 480 km)
Ferry range: 1,024 nm (1,180 mi, 1,900 km)
Het is een idd een soort parodie, speciaal gemaakt voor de beurs waar dit opgenomen is door een paar castleden (degene die je in het filmpje ziet).quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:32 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Moeilijk te volgen. Geluid is niet optimaal en m'n spaans ook niet![]()
Dit is dus een parodie? Maar de orginele cast speelt er wel in? Of zijn het voice-overs, beeld is namelijk ook al niet veel soeps.
nou 1900 km is niks.quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:54 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Als ik de statestieken van een willekeurige helicopter (AH-64 Apache) er eens bij pak:
[..]
Kan makkelijk
Indd, het kan natuurlijk ook dat de helicopter van een boot vertrokken is. Dat lijkt me het meest waarschijnlijk. Als dat waar is dan is Penny misschien wel op die boot...quote:
Er zijn heli's met tegen de 3000 km bereik. Dan moet je alleen voor de terugreis bijtanken. Overigens is onderweg (in de lucht) tanken ook geen enkel probleem, er zijn zat heli's die dat kunnen...quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:20 schreef Don_Gurgen het volgende:
[..]
Indd, het kan natuurlijk ook dat de helicopter van een boot vertrokken is. Dat lijkt me het meest waarschijnlijk. Als dat waar is dan is Penny misschien wel op die boot...
Maar dat je wel een tank-helicopter hebben die meevliegt...quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:35 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Er zijn heli's met tegen de 3000 km bereik. Dan moet je alleen voor de terugreis bijtanken. Overigens is onderweg (in de lucht) tanken ook geen enkel probleem, er zijn zat heli's die dat kunnen...
Ja, ok, maar je hoort ook vaak verhalen dat ze zelf nog niet eens weten wat er aan de hand is.quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:54 schreef koentje.k het volgende:
[..]
* Nee
* Nee
* Nee
Dat is allemaal al 100 keer voorbij gekomen in de podcast.
quote:LOST The Final Episode: http://www.youtube.com/watch?v=1nzw9ZmMAiM
quote:The url contained a malformed video id.
Er is al tig keer door de makers aangegeven dat ze exact weten waar ze naartoe gaan, alleen de verhalen van de personages zelf veranderen nog wel eens tov hoe ze het oorspronkelijk bedacht hadden maar dat heeft nooit invloed gehad op de hoofd-verhaallijn.quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:31 schreef Boondock_Saint het volgende:
Ja, ok, maar je hoort ook vaak verhalen dat ze zelf nog niet eens weten wat er aan de hand is.
24, maar 23 en 24 worden op dezelfde avond direct achter elkaar uitgezonden.quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:14 schreef Tomaz het volgende:
Tjuu, Lost is zo vet!!
Hoeveel eps telt dit seizoen nou psies dan? 22 of 24?
Ok. Sorry.quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:24 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Er is al tig keer door de makers aangegeven dat ze exact weten waar ze naartoe gaan, alleen de verhalen van de personages zelf veranderen nog wel eens tov hoe ze het oorspronkelijk bedacht hadden maar dat heeft nooit invloed gehad op de hoofd-verhaallijn.
Mja, eerder de schuld van die hoer van een moeder van 'm eigenlijkquote:Op vrijdag 27 april 2007 22:28 schreef Xurk het volgende:
Jin = Kung-Fu fighter!!
Wel interessant dat het uiteindelijk de schuld van Sun is dat Jin als hitman voor haar vader moest gaan werken en hun huwelijk dus bijna stukgelopen is...
Wie zegt dat het midden in de nacht was? Kan ook s'morgens heel vroeg zijn geweestquote:Op vrijdag 27 april 2007 21:56 schreef Pune het volgende:
Typisch dat het na die echo van Sun ineens weer dag was, terwijl ze midden in de nacht naar de hatch gingen. Ben benieuwd of ze in de vorige ep dan nog terugkomen bij anderen die zich afvragen waar Sun en Juliette zich die ochtend bevonden.
En ik wacht in spanning af vwb het verhaal van de Portugezin!![]()
Wij zagen m ook aankomen, dus waarom Sun nietquote:Op vrijdag 27 april 2007 23:37 schreef kepler het volgende:
heeft nu niemand gezien/bedacht dat Sun weer terug dat hatch ingaat en achter Julliete stond op het moment dat ze het deurtje dicht doet?
edit: hmm ik dacht dat ik een persoon zag op de achtergrond, maar het lijkt iets te zijn in het kluisjeMaar toch denk ik dat Sun weer naar binnen is gegaan, ze stond zo raar te kijken
Hoe kijk jij als je te horen hebt gekregen dat je normaal gesproken nog 2 maanden te leven hebtquote:Op vrijdag 27 april 2007 23:37 schreef kepler het volgende:
ze stond zo raar te kijken
Claire alweer zwangerquote:Op vrijdag 27 april 2007 23:51 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik dacht bij de kooi al dat Kate zwanger is van Sawyer
Maar wie dan nog meer? Zoveel vrouwen hebben we niet. Juliette zwanger van Goodwin
*huil* *moeilijk* *moeilijk* betekende dus "Kom op Charlie, neem me hard en diepquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:01 schreef Haunter het volgende:
[..]
Claire alweer zwangervan Charlie uiteraard
![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hoe kijk jij als je te horen hebt gekregen dat je normaal gesproken nog 2 maanden te leven hebt.
Bernard, ouwe smulpaapquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:06 schreef octopussy het volgende:
er zijn volgens mij nog meer vrouwen bij de survivors.
quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:28 schreef Pune het volgende:
Ik vind Patchy wel een sexy combi met Danielle.
De slet.quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:29 schreef Queen_Bee het volgende:
Msischien was Shannon ook wel zwanger
Wie/wat/hoezo?quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:37 schreef Tim86 het volgende:
ik krijg een beetje een sliders vibe nu
[afbeelding]
Daar heb ik trouwens nog wel vragen overquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:35 schreef Pune het volgende:
[..]
De slet.
Edit, als we toch bezig zijn: Libby!!
Ik ben bang dat we het antwoord niet krijgen, we krijgen toch geen Hurley flashback meer dit seizoen?quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:44 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Daar heb ik trouwens nog wel vragen overZij zat bij Hurley in t gesticht
klopt ja...daar moeten nog gaten gedicht worden..zal in seizoen 4 zeker gaan gebeuren neem ik aan..quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:44 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Daar heb ik trouwens nog wel vragen overZij zat bij Hurley in t gesticht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |