Hoop hetquote:Op vrijdag 27 april 2007 22:29 schreef Jasza het volgende:
Nog 2 nachtjes slapen en Ajax is kampioen wihih.
Welterusten liisquote:
Alsof ik met jou op vakantie wil johquote:Op vrijdag 27 april 2007 22:59 schreef ericajax het volgende:
Godsamme ik wil op vakantie in de zomer![]()
Jasza, als je nou ff door smst![]()
quote:
Slaapsequote:
Negerquote:
Reintjequote:
GODVER KOM IS OP MSN!quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Middag W:
Ik nog steeds nietquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:21 schreef mash_ het volgende:
ik ben nu zeg maar mindernuchter dan ik zaterdah was
ik 4 bierquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik nog steeds niet
Al 7 bier op en dr beurt niks
Hij heeft Drents internetquote:
Wat een wijf ben je ookquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:24 schreef mash_ het volgende:
[..]
ik 4 biermaar oo kaardig wat coebergh
en klein beetje passie
Ja gvd heel mijn indetenter fckt manquote:
gewoon terug fuckenquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja gvd heel mijn indetenter fckt man![]()
Gvd, is dat nog steeds mijn Coeberghquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:25 schreef mash_ het volgende:
[..]
wat is jou coeberghen die passei moest gewoon op
ga weg danquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:26 schreef FerryB het volgende:
O wacht even, ik ben geen puber meer
Active topics......
Ja, heb ik al gepostquote:
jaa denk je dan dat ik door de weeks coebergh ga drinken ofzoquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gvd, is dat nog steeds mijn Coebergh
Care, ik ook niet.quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:26 schreef FerryB het volgende:
O wacht even, ik ben geen puber meer
Active topics......
Uuh ja ?quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:27 schreef mash_ het volgende:
[..]
jaa dnek je dan dat i kdoro de weeks coebergh ga drinken ofzo
Daar weet jij heul nits vanquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:26 schreef mash_ het volgende:
[..]
gewoon terug fuckenheb je meteen weer is gefucked
![]()
Jij hebt ook nog maar een paar dagen danquote:
Idd, het is een complotquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:27 schreef mash_ het volgende:
[..]
whehe ze wilde je zer zeker niet bi jzetten
mja nee niet dusquote:
ik blij in pub voor altijdquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:28 schreef FerryB het volgende:
[..]
Jij hebt ook nog maar een paar dagen dan![]()
Niks mis meequote:Op zaterdag 28 april 2007 00:28 schreef mash_ het volgende:
[..]
mja nee niet dusmoest gewoon naar school
heb wel paar biertjes op maar dat kwam omdat er niks anders was
Boeien, die lijst zegt toch niksquote:
Hoe tan2 spangquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:31 schreef mash_ het volgende:
[..]
ff kijke
Jij
ik
lauwert
jordy
rj
oshiro
die komen tot nu toe van pub
staat niet bij komersquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Lis komt ook man !
Mooi, wordt het toch nog spannendquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Lis komt ook man !
Nee maar ze komt welquote:
Wij mogen niet van die huiliesquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Lis komt ook man !
Als ik het woord spannend gebruik op msn blockt ze mequote:Op zaterdag 28 april 2007 00:39 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Mooi, wordt het toch nog spannend![]()
Oew, spannendquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als ik het woord spannend gebruik op msn blockt ze me![]()
Boeiend... .gewoon koomn kan ons ut boeienquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wij mogen niet van die huilies
Want dan worden het 2 meets in 1 en we zijn klein en het is een ONZ meet en geen PUB meet en we organiseren maar eigen meets waar ook geen ONZers komen en we posten te weinig in ONZ en we stellen ons niet voor en en en en
Dom volk.
Mwa, waarom zou ikquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Boeiend... .gewoon koomn kan ons ut boeien![]()
quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Boeiend... .gewoon koomn kan ons ut boeien![]()
Njah bestquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa, waarom zou ik
We organiseren onze eigen meet wel
Ik zie nog welquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Njah best
Ik ga naar de ONZ meeten juillie ook !
![]()
ik heb je tekst in je ava gewijzigdquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:31 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Beetje rustig, maar gezellig![]()
Coolquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:33 schreef Sloffie het volgende:
[..]
ik heb je tekst in je ava gewijzigd![]()
Oké, ik ook nog niet. Komt er nu een feest? Ik heb teveel energie namelijk!quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:33 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Veel wel, maar niet iedereen![]()
stuur wat morgenvroeg deze kant op aan, morgen om kwart over 6 d'r uit en 7 uur beginnenquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:34 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
Oké, ik ook nog niet. Komt er nu een feest? Ik heb teveel energie namelijk!
Ah wat moet je doen? Ik kan lekker uitslapen tot 6 uur des avonds, feest! Ik heb theequote:Op zaterdag 28 april 2007 01:35 schreef Sloffie het volgende:
[..]
stuur wat morgenvroeg deze kant op aan, morgen om kwart over 6 d'r uit en 7 uur beginnen![]()
quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:37 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
Ah wat moet je doen? Ik kan lekker uitslapen tot 6 uur des avonds, feest! Ik heb thee, dubbelfeest!
Ik geef hier zondag een groot feest, lekker BBQ'enquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:34 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
Oké, ik ook nog niet. Komt er nu een feest? Ik heb teveel energie namelijk!
Duhquote:
Oké, gezellig zeg! Ik heb vakantiequote:Op zaterdag 28 april 2007 01:38 schreef Sloffie het volgende:
[..]
ik werk op een plantenkwekerij, waarschijnlijk morgen planten potten samen met een stel van die cutpolen
![]()
ik heb ook vakantiequote:Op zaterdag 28 april 2007 01:42 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
Oké, gezellig zeg! Ik heb vakantie. Zondag naar Maastricht hihi en dan België. Het blijft pauper mja, ik heb geen keus
.
Jawel, maar niet hierquote:
Vakantie, had ik dat maarquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:45 schreef Sloffie het volgende:
[..]
ik heb ook vakantieal sinds gister
![]()
Gezellig met familie + vriendinnetje... hmm nu houdt het op. Als jongen zijnde kon ik nog lekker Belgisch bier zuipen voor het leven en Belgische sletjes neuken, helaas zit er voor mij niets anders op dan de hele dag bij het zwembad liggen en verbranden.quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:45 schreef Sloffie het volgende:
[..]
ik heb ook vakantieal sinds gister
![]()
wtf ga je in belgië doen?![]()
ik ga lekker hele week werken![]()
![]()
kan dat belgië niet veranderd worden in overijssel?quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:47 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
Gezellig met familie + vriendinnetje... hmm nu houdt het op. Als jongen zijnde kon ik nog lekker Belgisch bier zuipen voor het leven en Belgische sletjes neuken, helaas zit er voor mij niets anders op dan de hele dag bij het zwembad liggen en verbranden.
Naja, wij hebben tenminste veel geldquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:49 schreef Sloffie het volgende:
[..]
ik heb ook geen vakantie hoorik ben vrij van school maar werk elk vrij uurtje
Oh, if only if only...quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:49 schreef Sloffie het volgende:
[..]
kan dat belgië niet veranderd worden in overijssel?![]()
![]()
heb 2 pils op net...quote:Op zaterdag 28 april 2007 02:00 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik ook, en begin pas aan me 3e biertje... Tja, geen avondeten he..
ORLY?quote:Op zaterdag 28 april 2007 02:06 schreef SnowDoggg het volgende:
Ow swy ik sit hierw verkeert ...ben geen pub meer![]()
Ok, zet ik er wel later inquote:Op zaterdag 28 april 2007 02:12 schreef eRrrrJeee het volgende:
ik mis een foto in je fobo snowdoggvan de vorige onz meet
Opdrinken en nieuwe halen ?quote:Op zaterdag 28 april 2007 02:17 schreef SnowDoggg het volgende:
wtf laatstteetlee slok bier over ... wat nou?
Hangt er vanaf in hoeveel tijdquote:Op zaterdag 28 april 2007 02:20 schreef SnowDoggg het volgende:
Jongens ik heb een vraagje ... 33 cl bier X 6 is eigenlijk toch niet echt feul he?
Nee, dat is niet veel.quote:Op zaterdag 28 april 2007 02:20 schreef SnowDoggg het volgende:
Jongens ik heb een vraagje ... 33 cl bier X 6 is eigenlijk toch niet echt feul he?
Ach, ik heb pas 4 op en ik verneem em ook al. Maargoed, ik heb niet fatsoenlijk gevreten vanavond.quote:Op zaterdag 28 april 2007 02:30 schreef SnowDoggg het volgende:
Zie je, ben niets gewendVolgens mij ben ik te lang bij 3-4 biertjes x 33cl blijven steken
![]()
Op een avond ?quote:Op zaterdag 28 april 2007 02:30 schreef SnowDoggg het volgende:
Zie je, ben niets gewendVolgens mij ben ik te lang bij 3-4 biertjes x 33cl blijven steken
![]()
Mja... ik ook niet echt!quote:Op zaterdag 28 april 2007 02:31 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ach, ik heb pas 4 op en ik verneem em ook al. Maargoed, ik heb niet fatsoenlijk gevreten vanavond.
Nee, serieus ... meest wat ik ooit gedronken heb voor deze avond is ongeveer 4 blikjes bier!quote:
omgquote:Op zaterdag 28 april 2007 02:34 schreef SnowDoggg het volgende:
[..]
Nee, serieus ... meest wat ik ooit gedronken heb voor deze avond is ongeveer 4 blikjes bier!![]()
Nu heb ik een hele sixpack op![]()
Goeiemorgenquote:
Tofquote:
Hoi popquote:
popquote:Op zaterdag 28 april 2007 12:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hoi pop
Ik ga iets kapot makenik denk dat ik mijn 2 routers uit het raam ga gooien
![]()
Ik heb alleen van die houten tuinstoelenquote:Op zaterdag 28 april 2007 12:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
pop
Nee, weet je wat werktTuinstoelen
Die gaan zoooooooo lekker kapot
![]()
Ik ben je papa niet eens denk ikquote:Op zaterdag 28 april 2007 13:24 schreef Merel1808 het volgende:
Ik vind dat mijn papa NU de airco moet fixen
quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
pop
Nee, weet je wat werktTuinstoelen
Die gaan zoooooooo lekker kapot
![]()
Ja, die knappen zo mooiquote:Op zaterdag 28 april 2007 13:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik heb alleen van die houten tuinstoelen![]()
Thank God.quote:
Had ik maar aircoquote:Op zaterdag 28 april 2007 13:24 schreef Merel1808 het volgende:
Ik vind dat mijn papa NU de airco moet fixen
quote:
Tja, wij hebben wel zo'n ubertof lucht-circulatie-systeem in huis, maar mn papa is te lui om er een airco van te bouwen, en nu is het permanent stikheet op mn kamerquote:
Raam open zettenquote:Op zaterdag 28 april 2007 14:06 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Tja, wij hebben wel zo'n ubertof lucht-circulatie-systeem in huis, maar mn papa is te lui om er een airco van te bouwen, en nu is het permanent stikheet op mn kamer
Naja zegquote:Op zaterdag 28 april 2007 14:06 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Tja, wij hebben wel zo'n ubertof lucht-circulatie-systeem in huis, maar mn papa is te lui om er een airco van te bouwen, en nu is het permanent stikheet op mn kamer
Misschien waait het een beetjequote:
Ik blij dat ik dr dicht bij woonquote:Op zaterdag 28 april 2007 14:17 schreef mash_ het volgende:
GRATIS SAUNA BIJ MEREL!!!
KOM WE GAAN LANGSquote:Op zaterdag 28 april 2007 14:17 schreef mash_ het volgende:
GRATIS SAUNA BIJ MEREL!!!
Ik heb 2 piepkleine raampjes (2x het formaat van je beeldscherm, ongeveer), die tegenover elkaar zitten in een erker, maar die ook allebei vol in de zon liggen, dus dan houd ik liever mn rolluiken dicht, dan maar geen windquote:Op zaterdag 28 april 2007 14:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Misschien waait het een beetje![]()
quote:
Tering dat schiet niet op neequote:Op zaterdag 28 april 2007 14:24 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik heb 2 piepkleine raampjes (2x het formaat van je beeldscherm, ongeveer), die tegenover elkaar zitten in een erker, maar die ook allebei vol in de zon liggen, dus dan houd ik liever mn rolluiken dicht, dan maar geen wind
Truequote:Op zaterdag 28 april 2007 14:29 schreef mash_ het volgende:
[..]
jepmaar de ah is altijd lekker cool
en nu zit k ookalleen binnen dus boeit niet
dat is tering veel per dagquote:Op zaterdag 28 april 2007 14:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Godver Aantal posts: 29020 (gemiddeld 83 per dag) heul mijn 29k post gemist![]()
Idd niet, dus ik zeg: airco!quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Tering dat schiet niet op nee![]()
![]()
OMG ! ik dacht dat het Jaap zou zijn.quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:34 schreef Bravebart het volgende:
Gouden Kooi-bewoner dreigt met zelfmoord
Dat filmpje, echt geniaal![]()
Wie ?quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:35 schreef BonJovi het volgende:
[..]
OMG ! ik dacht dat het Jaap zou zijn.
Wat gebeurd er in dat filmpje ?quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:34 schreef Bravebart het volgende:
Beter weinig wind dan keiveul, dan waai je wegquote:Op zaterdag 28 april 2007 14:36 schreef Bravebart het volgende:
Je hebt hier in het oosten ook amper windIn het westen waait het tenminste nog een beetje
Ja ok, maar nu is het zo ongeveer windstilquote:Op zaterdag 28 april 2007 14:40 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Beter weinig wind dan keiveul, dan waai je weg
Staat toch in dat stukje tekst erboven ?quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wat gebeurd er in dat filmpje ?![]()
Maar das best fijn eigenlijkquote:Op zaterdag 28 april 2007 14:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja ok, maar nu is het zo ongeveer windstil
Ow zo eens kijkenquote:Op zaterdag 28 april 2007 14:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Staat toch in dat stukje tekst erboven ?
Had ik gister al gepost joh slomequote:Op zaterdag 28 april 2007 14:34 schreef Bravebart het volgende:
Kopenhagen is wel vet jaquote:Op zaterdag 28 april 2007 14:54 schreef Bravebart het volgende:
Tof land Denemarken.
Doel jij op dat nieuwsberichtquote:Op zaterdag 28 april 2007 14:54 schreef Bravebart het volgende:
Tof land Denemarken.
Silkeborg vetterquote:
quote:
Hehe ik wist hetquote:
Nou, ik zou het ervoor doenquote:
Veel plezierquote:
Relaxtquote:Op zaterdag 28 april 2007 15:03 schreef nijnja het volgende:
Was dus in de stad vanmorgen/-middag, eerst V&D, daar 2 polo's en broeken gehaald, wil ik afrekenen, staat dr een teamgenoot van me achter de kassa, Hallo Léon, kijk eens, pasje, 10% korting ofzo, daarna naar de Scapino, mama wilde nieuwe slippers ofzo, staat dr zo'n jongen die bij me op dansles zit. Ik zet ze wel achter, moet je maandag terug komen, dan is alles met 20% korting
Spaart ons ook weer 10 euri uit, korting van 18, altijd lekker
quote:
Yup! En we hebben ook nog een superstoere parasol erbij, zo een die helemaal boven je terras hangt, met de poot aan de zijkantquote:
Das vet handig, hebben wij ookquote:Op zaterdag 28 april 2007 15:29 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Yup! En we hebben ook nog een superstoere parasol erbij, zo een die helemaal boven je terras hangt, met de poot aan de zijkant
Das inderdaad handigquote:Op zaterdag 28 april 2007 15:29 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Yup! En we hebben ook nog een superstoere parasol erbij, zo een die helemaal boven je terras hangt, met de poot aan de zijkant
quote:Op zaterdag 28 april 2007 15:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Die moet nodig ingezeten ingeweid worden![]()
quote:
quote:
Nee, eerderquote:
quote:
Eindelijk ontmaagd ?quote:
Nee man dat was gisterquote:
Ja dat bedoel ik, nagenietenquote:
Nou zo prettig was het niet hoorquote:
Mn moeder vond dat je je goed gehouden hadquote:Op zaterdag 28 april 2007 16:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nou zo prettig was het niet hoor![]()
Ja maar die keek ook toe vanaf de zijkantquote:Op zaterdag 28 april 2007 16:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mn moeder vond dat je je goed gehouden had![]()
Idd, dat zag er puick uit zei zequote:Op zaterdag 28 april 2007 17:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja maar die keek ook toe vanaf de zijkant![]()
Wat een boodschappenwagentjequote:Op zaterdag 28 april 2007 17:11 schreef K-mail het volgende:
omg, ik heb net naast een AM V8 gestaan, en de dealer gaf ff gas, terwijl we midden in die zaak stonden...
Wat een geluid... jezus....
[afbeelding]
quote:
Haha, echt te ergquote:Op zaterdag 28 april 2007 17:17 schreef K-mail het volgende:
[..]sterf! de eigenaar van deze verkocht m trouwens omdat ie de kleur nie mooi vond, en drom maar een nieuwe had besteld
Laptop in de tuin ?quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:17 schreef MaddoxX het volgende:
* MaddoxX vraagt zich af wrom jullie de hele dag *hier* zitten en niet buiten
Je zus vond het wel fijn trouwensquote:
omg en dat geloofde jequote:Op zaterdag 28 april 2007 17:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je zus vond het wel fijn trouwens![]()
Nou ze had wel mooie ogenquote:Op zaterdag 28 april 2007 17:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
omg en dat geloofde jeDat was een mishandelde crackhoer, die tijdelijk bij ons woont
Ja ok, ze had mn zus kunnen zijn jaquote:Op zaterdag 28 april 2007 17:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nou ze had wel mooie ogen![]()
Waar is iedereen trouwensquote:Op zaterdag 28 april 2007 17:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja ok, ze had mn zus kunnen zijn ja
Buitenquote:Op zaterdag 28 april 2007 17:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Waar is iedereen trouwens![]()
quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Buiten
Ik blij dat ik lekker een verslag moet maken en dus een excuus heb om binnen te zitten
Ik zit ook buitenquote:Op zaterdag 28 april 2007 17:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Je kan natuurlijk ook alsof doen als je zegt dat je buiten zit![]()
Ja hoorquote:Op zaterdag 28 april 2007 17:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zit ook buiten
Overtuigend genoeg ?
Wist ik.quote:
koop een laptop en ga in de tuin zitte n:Dquote:Op zaterdag 28 april 2007 18:03 schreef Bravebart het volgende:
Leuk dat lekkere weer en je er niet van kan genieten
Met bierquote:Op zaterdag 28 april 2007 18:04 schreef mash_ het volgende:
[..]
koop een laptop en ga in de tuin zitte n:D
Nee, veel te veel afleidingquote:Op zaterdag 28 april 2007 18:04 schreef mash_ het volgende:
[..]
koop een laptop en ga in de tuin zitte n:D
omg!!!!!!!!!!!!!quote:
wees blij dat ik je geen terroristje noemquote:
moet je?quote:
quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:16 schreef liiszle het volgende:
[..]
wees blij dat ik je geen terroristje noem
niet huilen danquote:
quote:
Das zo lullig voor mn moeder die nu staat te kokenquote:
Nee manquote: