Truequote:Op zaterdag 28 april 2007 14:29 schreef mash_ het volgende:
[..]
jepmaar de ah is altijd lekker cool
en nu zit k ookalleen binnen dus boeit niet
dat is tering veel per dagquote:Op zaterdag 28 april 2007 14:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Godver Aantal posts: 29020 (gemiddeld 83 per dag) heul mijn 29k post gemist![]()
Idd niet, dus ik zeg: airco!quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Tering dat schiet niet op nee![]()
![]()
OMG ! ik dacht dat het Jaap zou zijn.quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:34 schreef Bravebart het volgende:
Gouden Kooi-bewoner dreigt met zelfmoord
Dat filmpje, echt geniaal![]()
Wie ?quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:35 schreef BonJovi het volgende:
[..]
OMG ! ik dacht dat het Jaap zou zijn.
Wat gebeurd er in dat filmpje ?quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:34 schreef Bravebart het volgende:
Beter weinig wind dan keiveul, dan waai je wegquote:Op zaterdag 28 april 2007 14:36 schreef Bravebart het volgende:
Je hebt hier in het oosten ook amper windIn het westen waait het tenminste nog een beetje
Ja ok, maar nu is het zo ongeveer windstilquote:Op zaterdag 28 april 2007 14:40 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Beter weinig wind dan keiveul, dan waai je weg
Staat toch in dat stukje tekst erboven ?quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wat gebeurd er in dat filmpje ?![]()
Maar das best fijn eigenlijkquote:Op zaterdag 28 april 2007 14:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja ok, maar nu is het zo ongeveer windstil
Ow zo eens kijkenquote:Op zaterdag 28 april 2007 14:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Staat toch in dat stukje tekst erboven ?
Had ik gister al gepost joh slomequote:Op zaterdag 28 april 2007 14:34 schreef Bravebart het volgende:
Kopenhagen is wel vet jaquote:Op zaterdag 28 april 2007 14:54 schreef Bravebart het volgende:
Tof land Denemarken.
Doel jij op dat nieuwsberichtquote:Op zaterdag 28 april 2007 14:54 schreef Bravebart het volgende:
Tof land Denemarken.
Silkeborg vetterquote:
quote:
Hehe ik wist hetquote:
Nou, ik zou het ervoor doenquote:
Veel plezierquote:
Relaxtquote:Op zaterdag 28 april 2007 15:03 schreef nijnja het volgende:
Was dus in de stad vanmorgen/-middag, eerst V&D, daar 2 polo's en broeken gehaald, wil ik afrekenen, staat dr een teamgenoot van me achter de kassa, Hallo Léon, kijk eens, pasje, 10% korting ofzo, daarna naar de Scapino, mama wilde nieuwe slippers ofzo, staat dr zo'n jongen die bij me op dansles zit. Ik zet ze wel achter, moet je maandag terug komen, dan is alles met 20% korting
Spaart ons ook weer 10 euri uit, korting van 18, altijd lekker
quote:
Yup! En we hebben ook nog een superstoere parasol erbij, zo een die helemaal boven je terras hangt, met de poot aan de zijkantquote:
Das vet handig, hebben wij ookquote:Op zaterdag 28 april 2007 15:29 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Yup! En we hebben ook nog een superstoere parasol erbij, zo een die helemaal boven je terras hangt, met de poot aan de zijkant
Das inderdaad handigquote:Op zaterdag 28 april 2007 15:29 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Yup! En we hebben ook nog een superstoere parasol erbij, zo een die helemaal boven je terras hangt, met de poot aan de zijkant
quote:Op zaterdag 28 april 2007 15:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Die moet nodig ingezeten ingeweid worden![]()
quote:
quote:
Nee, eerderquote:
quote:
Eindelijk ontmaagd ?quote:
Nee man dat was gisterquote:
Ja dat bedoel ik, nagenietenquote:
Nou zo prettig was het niet hoorquote:
Mn moeder vond dat je je goed gehouden hadquote:Op zaterdag 28 april 2007 16:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nou zo prettig was het niet hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |