Ja maar die keek ook toe vanaf de zijkantquote:Op zaterdag 28 april 2007 16:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mn moeder vond dat je je goed gehouden had![]()
Idd, dat zag er puick uit zei zequote:Op zaterdag 28 april 2007 17:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja maar die keek ook toe vanaf de zijkant![]()
Wat een boodschappenwagentjequote:Op zaterdag 28 april 2007 17:11 schreef K-mail het volgende:
omg, ik heb net naast een AM V8 gestaan, en de dealer gaf ff gas, terwijl we midden in die zaak stonden...
Wat een geluid... jezus....
[afbeelding]
quote:
Haha, echt te ergquote:Op zaterdag 28 april 2007 17:17 schreef K-mail het volgende:
[..]sterf! de eigenaar van deze verkocht m trouwens omdat ie de kleur nie mooi vond, en drom maar een nieuwe had besteld
Laptop in de tuin ?quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:17 schreef MaddoxX het volgende:
* MaddoxX vraagt zich af wrom jullie de hele dag *hier* zitten en niet buiten
Je zus vond het wel fijn trouwensquote:
omg en dat geloofde jequote:Op zaterdag 28 april 2007 17:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je zus vond het wel fijn trouwens![]()
Nou ze had wel mooie ogenquote:Op zaterdag 28 april 2007 17:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
omg en dat geloofde jeDat was een mishandelde crackhoer, die tijdelijk bij ons woont
Ja ok, ze had mn zus kunnen zijn jaquote:Op zaterdag 28 april 2007 17:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nou ze had wel mooie ogen![]()
Waar is iedereen trouwensquote:Op zaterdag 28 april 2007 17:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja ok, ze had mn zus kunnen zijn ja
Buitenquote:Op zaterdag 28 april 2007 17:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Waar is iedereen trouwens![]()
quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Buiten
Ik blij dat ik lekker een verslag moet maken en dus een excuus heb om binnen te zitten
Ik zit ook buitenquote:Op zaterdag 28 april 2007 17:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Je kan natuurlijk ook alsof doen als je zegt dat je buiten zit![]()
Ja hoorquote:Op zaterdag 28 april 2007 17:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zit ook buiten
Overtuigend genoeg ?
Wist ik.quote:
koop een laptop en ga in de tuin zitte n:Dquote:Op zaterdag 28 april 2007 18:03 schreef Bravebart het volgende:
Leuk dat lekkere weer en je er niet van kan genieten
Met bierquote:Op zaterdag 28 april 2007 18:04 schreef mash_ het volgende:
[..]
koop een laptop en ga in de tuin zitte n:D
Nee, veel te veel afleidingquote:Op zaterdag 28 april 2007 18:04 schreef mash_ het volgende:
[..]
koop een laptop en ga in de tuin zitte n:D
omg!!!!!!!!!!!!!quote:
wees blij dat ik je geen terroristje noemquote:
moet je?quote:
quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:16 schreef liiszle het volgende:
[..]
wees blij dat ik je geen terroristje noem
niet huilen danquote:
quote:
Das zo lullig voor mn moeder die nu staat te kokenquote:
Nee manquote: