quote:Op vrijdag 27 april 2007 07:17 schreef blomst het volgende:
Heftig nachtje en ws een leegloop van de kooi.
Brian naar huis
Huub naar huis
Als de redaktie op haar strepen gaat staan dani is het voor beide een exit.
Begin deze nacht, misschien ff de update checkenquote:Op vrijdag 27 april 2007 07:43 schreef carpediem23 het volgende:
WOOOWW Wat is er allemaal gbeurd, jezus! Ik lees nu even dit stukje en denk Kut waarom ben ik gaan slapen. Hoe laat is dit allemaal gebeurd en beter; Waar zijn de Youtube filmpjes???
nou mooi gepland dan Huub. Net voordat we voor de streams moeten betalen. Dan is er al helemaal geen reden om er nog geld aan uit te gevenquote:Op vrijdag 27 april 2007 07:17 schreef blomst het volgende:
Heftig nachtje en ws een leegloop van de kooi.
Brian naar huis
Huub naar huis
huub lokt het ook echt uit, hij heeft flink wat fans maar onderschat ook niet het aantal anti-huub aanhangersquote:Op vrijdag 27 april 2007 08:14 schreef lady1 het volgende:
belachelijk in een hotel slapen, zijn ze allemaal zo bang voor hem. nou de kans wordt steeds groter dat huub iets te gebeuren staat als hij eruit komt, ben er gewoon bang voor
Je bedoelt buiten de kooi? Dat hij daar z'n leven niet zeker is?quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:15 schreef robert2006 het volgende:
[..]
huub lokt het ook echt uit, hij heeft flink wat fans maar onderschat ook niet het aantal anti-huub aanhangers
ja daar ben ik toch wel bang voorquote:Op vrijdag 27 april 2007 08:17 schreef noekje het volgende:
[..]
Je bedoelt buiten de kooi? Dat hij daar z'n leven niet zeker is?
Ik denk inderdaad dat Huub angst mag hebben voor de niet zo frisse achterban van Natasia en Brian.quote:
De triestigheid ook eigenlijk. Laten ze elkaar lekker het leven zuur maken. Tokkie-bende!quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:23 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat Huub angst mag hebben voor de niet zo frisse achterban van Natasia en Brian.
Je weet dan in ieder geval in welke richting je moet zoeken als zoiets dergelijks gebeurd.quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:23 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat Huub angst mag hebben voor de niet zo frisse achterban van Natasia en Brian.
Nico heeft zich overal buiten gehouden en kan nu de boel weer gaan opstoken.quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:22 schreef TiNo_Flo het volgende:
Nicolaas is vandaag als eerste wakker en zegt tegen Herma dat het TE ver is gegaan en er zelfs over nadenkt om zelf op te stappen
[afbeelding]
Ja. dat zijn we inmiddels wel van hem gewendquote:Op vrijdag 27 april 2007 08:25 schreef Clank het volgende:
[..]
Nico heeft zich overal buiten gehouden en kan nu de boel weer gaan opstoken.
Wat mij betreft zou dat een exit moeten zijn.quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:26 schreef schatje het volgende:
Ik vind dat Brian sowieso een officiële waarschuwing hoort te krijgen voor het spugen in Amanda d'r gezicht.
Ja, dat is zo. En het nog niet duidelijk of Brian haar nu wel of niet een kopstoot gaf. Het lijkt er wel op.quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:27 schreef Meganog het volgende:
[..]
Wat mij betreft zou dat een exit moeten zijn.
ZO laag.
Officiele waarschuwing?quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:26 schreef schatje het volgende:
Ik vind dat Brian sowieso een officiële waarschuwing hoort te krijgen voor het spugen in Amanda d'r gezicht.
Hij kan eruit! Ook die duw in het gezicht die ik toch echt meen te zien elke keer.quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:26 schreef schatje het volgende:
Jezus Christus, ben nu aan het luisteren. Voel fucking met me mee!!! Oh mijn God!!quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:26 schreef cobain94 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=YSKOB2bz31A&NR=1
Hier hoor je brian pas echt losgaan..Zelfmoord plegen?etc...
dat soort dingen is al vaker getolereerd, kan niet goed zien wat hij bij amanda doetquote:Op vrijdag 27 april 2007 08:30 schreef Prosac het volgende:
Ik zie 2 mensen die exit moeten in dat filmpje. Huub die Brian in zijn neus knijpt en Brian die behoorlijk lijkt uit te halen naar Amanda.
Ja, zoals Natasia zat te krijsen leek het alsof Huub minstens een kleuter had gevild of zo.quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:25 schreef Meganog het volgende:
Nicolaas heeft erg weinig gedaan gisteren.
Natasia hysterisch: :Huub heeft Amanda geneukt!!!!
Nicolaas: Ja, en?
brian; hij slaat me in mijn fucking kutgezicht.... dat laatste klopt welquote:Op vrijdag 27 april 2007 08:30 schreef noekje het volgende:
[..]
Jezus Christus, ben nu aan het luisteren. Voel fucking met me mee!!! Oh mijn God!!
Huub heeft toch ook een keer in Brian zijn gezicht gespuugd? Ik ga er dan ook vanuit dat hij daar niets voor krijgt.quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:30 schreef blomst het volgende:
[..]
Officiele waarschuwing?
Spugen in iemands gezicht is voor mij een exit.
Eenschquote:Op vrijdag 27 april 2007 08:31 schreef avonne het volgende:
[..]
Ja, zoals Natasia zat te krijsen leek het alsof Amanda minstens een kleuter had gevild of zo.
Eigenlijk viel het gisteren allemaal ontzettend mee. Tenminste, wat wij er van gezien hebben.
Als je er vanuit gaat dat er tijdens de streamlock niks gebeurd is, gaat er niemand exit vandaag, hoor.
Aan het beffen. En zij maar hikken de hele tijdquote:Op vrijdag 27 april 2007 08:32 schreef Marrije het volgende:
Ik trouwens nog voorbij aan ander nieuws: Huub en Amanda aan het seksen![]()
Amanda staat in eens voorover gebukt en gaat huilen..quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:31 schreef 2live het volgende:
[..]
dat soort dingen is al vaker getolereerd, kan niet goed zien wat hij bij amanda doet
quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Eensch
Ik zie wat aaien van Huub en een beetje spugen en aan de haren trekken van Brian.
Niets dat we niet al eerder heftiger hebben gezien en waar geen exit voor kwam.
Wat het heftig doet lijken is al dat lawaai en geschreeuw eromheen.
Ik heb zo snel niet gezien wat er precies gebeurde, maar op een gegeven momen tin de tuin, als Amanda Brian probeert tegen te houden klapt ze opeens in elkaar, alsof ze een stomp in dr maag heeft gekregen. . .quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Eensch
Ik zie wat aaien van Huub en een beetje spugen en aan de haren trekken van Brian.
Niets dat we niet al eerder heftiger hebben gezien en waar geen exit voor kwam.
Wat het heftig doet lijken is al dat lawaai en geschreeuw eromheen.
Ja inderdaad, als je die beelden ziet en de confrontatie moet je toch ernstig gaan bedenken dat de redactie Brian er niet meer in kan houden. Die is echt gevaarlijk, dat gaat geheid een keer serieus mis. UIt preventief oogpunt lijkt me een exit met Brian niet onverstandig.quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:33 schreef schatje het volgende:
Heeft iemand een filmpje van toen ze in het kantoor zaten? Brian was toen al helemaal para en kon geen dingen uitspreken. Die blik in zijn ogen was zo eng.
en vergeet de kupstoot niet.quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:32 schreef 2live het volgende:
[..]
brian; hij slaat me in mijn fucking kutgezicht.... dat laatste klopt wel![]()
wie, huub of brian?quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:34 schreef Prosac het volgende:
[..]
Amanda staat in eens voorover gebukt en gaat huilen..
Andere filmpje zie ik Brian nu direct naar de telefoon rennen nadat Huub "geslagen" zou hebben. En Brian flipt vervolgens helemaal in die telefoon..
my god, laten ze hem aub voor zijn eigen veiligheid eruit zetten.
Ik ook! Ik ga vannacht vliegen. Wordt het eindelijk weer spannend, ga ik weg.quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:34 schreef 2live het volgende:
ik baal er bijna van dat ik zo op vakantie ga.....bijna he.![]()
Ik snap niet hoe Huub en Brian nog bij elkaar in de buurt kunnen zijn zonder ongelukken.
Ik begrijp sowieso niet dat ie nog terug kan komen als ie al is afgevoerd naar achter.quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:34 schreef Prosac het volgende:
[..]
Amanda staat in eens voorover gebukt en gaat huilen..
Andere filmpje zie ik Brian nu direct naar de telefoon rennen nadat Huub "geslagen" zou hebben. En Brian flipt vervolgens helemaal in die telefoon..
my god, laten ze hem aub voor zijn eigen veiligheid eruit zetten.
Dat was een beetje onduidelijk. Brian spuugt haar in elk geval 2 keer in haar gezicht, daarna zie ze wat duw en trekwerk, ook Natasia lijkt Amanda weg te duwen. Niet duidelijk te zien of Brian slaat of een kopstoot geeft.quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik heb zo snel niet gezien wat er precies gebeurde, maar op een gegeven momen tin de tuin, als Amanda Brian probeert tegen te houden klapt ze opeens in elkaar, alsof ze een stomp in dr maag heeft gekregen. . .
er is wel internet [ik ben niet verslaafdquote:Op vrijdag 27 april 2007 08:36 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik ook! Ik ga vannacht vliegen. Wordt het eindelijk weer spannend, ga ik weg.
Dat zou kunnen ja maar ik ik kan het net niet goed zien helaasquote:Op vrijdag 27 april 2007 08:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik heb zo snel niet gezien wat er precies gebeurde, maar op een gegeven momen tin de tuin, als Amanda Brian probeert tegen te houden klapt ze opeens in elkaar, alsof ze een stomp in dr maag heeft gekregen. . .
zoals ik het nu kan beoordelen, moeten ze er beide uit. Maar Brian heb ik meer het gevoel bij dat het voor zijn eigen veiligheid (en die van Huubquote:
Wat ik raar vind is dat Brian de hele Villa kort en klein mag slaan. Hij heeft de hele privatroom kort en klein geslagen en dat rare dind bij de trap om gekiepert vervolgens heeft hij Amanda in het gezicht gespuugd.quote:
heeft Natasja ook achter geslapen? Wat is dat voor kinderboerderij?quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:39 schreef TiNo_Flo het volgende:
Laat Brian & Natasia eens even heeel snel weer in de villa gaan! Ze krijgen zo een voorkeursbehandeling en ik wil weer actie zien
Het feit dat hij nu achter is bewijst al dat hij niet terug kan komen. Te gevaarlijk.quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:39 schreef TiNo_Flo het volgende:
Laat Brian & Natasia eens even heeel snel weer in de villa gaan! Ze krijgen zo een voorkeursbehandeling en ik wil weer actie zien
Amanda praat alles van Brian wel weer goed.quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:41 schreef getl0st het volgende:
Zou Amanda nu ook de ballen hebben om achter aan te geven dat Brian haar heeft geslagen?
Edit: gespuugd zoals ik nu weer lees :pquote:Op vrijdag 27 april 2007 08:41 schreef getl0st het volgende:
Zou Amanda nu ook de ballen hebben om achter aan te geven dat Brian haar heeft geslagen?
Hé, dat in de private had ik nog niet gezien.quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:26 schreef cobain94 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=YSKOB2bz31A&NR=1
Hier hoor je brian pas echt losgaan..Zelfmoord plegen?etc...
Niet alleen het kapsel, ik irriteer me aan alles van Herma. Palma mag haar wel ontslaan want moet ze niet gaan schoonmaken nu?quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:43 schreef Loserkid het volgende:
wat irriteer ik me aan dat tyfuskapsel van herma.
Alleen dom dat hij door gaat met Brian uit te lokken, hij had gewoon bij Amanda moeten blijven liggen, de uitbarsting van Brian was er wel gekomen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:43 schreef Marrije het volgende:
Nic vindt het te ver gegaan. Hij zegt: ik ga weg denk ik. Zo kan ik mijn spel niet spelen. Dit is zware intimidatie wat hier gebeurt, ik wil het listig spelen.
Anders knap listig van Huub om met Amanda te fozen. Doel bereikt.
Net een Heidi pruik.quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:43 schreef Loserkid het volgende:
edit: Ah ze heeft het al gehoordquote:Op vrijdag 27 april 2007 08:45 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Niet alleen het kapsel, ik irriteer me aan alles van Herma. Palma mag haar wel ontslaan want moet ze niet gaan schoonmaken nu?
quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:43 schreef Loserkid het volgende:
De redactie luistert mee.quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:43 schreef blomst het volgende:
Nicolaas wil naar huis als die twee niet naar huis gestuurd worden.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:45 schreef blomst het volgende:
[..]
Alleen dom dat hij door gaat met Brian uit te lokken, hij had gewoon bij Amanda moeten blijven liggen, de uitbarsting van Brian was er wel gekomen.
Ideaal toch?quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:46 schreef blomst het volgende:
Herma neemt haar taak serieus, ze gaat meteen beginnen met koffie drinken, ze heeft goed naar Palma gekeken.
Jawel, volgens mij was ze al die tijd wakker maar deed ze of ze sliep. Je zag haar met haar voeten bewegen en heel veel draaien!quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:47 schreef schatje het volgende:
Volgens mij heeft Sylvia er helemaal niets van meegekregen.
Allesvoor het spel...zoals Huub gezegd heeft...quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:32 schreef Marrije het volgende:
Ik trouwens nog voorbij aan ander nieuws: Huub en Amanda aan het seksen![]()
Terwijl achter op dit moment wordt besproken of Brian er met behoud van zijn inleggeld uit kan.quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:47 schreef Clank het volgende:
Herma doet net of ze niet weet waar Brian en Natasia zijn.
Ik denk dat Brian er echt alles aan zou doen om terug te komen (wat hoogstwaarschijnlijk ook wel zal gebeuren).quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
Terwijl achter op dit moment wordt besproken of Brian er met behoud van zijn inleggeld uit kan.
Daar werd een OW voor gegeven, dus niet geheel geaccepteerd. . .quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:50 schreef blomst het volgende:
Ze zijn al in de fout gegaan met het accepteren van het gooien van de thee in Huub zijn gezicht.
huub moet weer zelf de hoer uithangen, ben nu overigens tot de conclusie gekomen dat ze daar echt allemaal gestoord zijn, lijkt me moeilijk om nieuwe miljonairs te vinden, je maakt jezelf echt belachelijk om daar te zittenquote:Op vrijdag 27 april 2007 08:48 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Allesvoor het spel...zoals Huub gezegd heeft...![]()
Hij wilde meedeleven, maar daar moet Talpa niet aan beginnen. Door hem naar achter te halen vind ik eigenlijk dat hij zijn plek in de villa heeft verprutst. Had ie zich maar moeten beheersen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:51 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Ik denk dat Brian er echt alles aan zou doen om terug te komen (wat hoogstwaarschijnlijk ook wel zal gebeuren).
Dat slaat werkelijk nergens op. Huub stelde haar voor om haar klaar te laten komen en Amanda zei dat dat wel een heel aantrekkelijk voorstel was. Huub ging haar beffen, maar Amanda bleef de hik houden. Toen Huub weer efkes naar boven kroop zei hij dat hij haar het liefst wilde neuken maar dat wilde Amanda niet. Huub zei meerdere malen.. 'Dag geeft niet schatje'.. maar dat hij verder zou gaan waar hij mee bezig was had ze geen bezwaar tegen. Toen Huub net weer onder de dekens was verdwenen kwamen Natasia en Brian de slaapkamer binnen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:50 schreef Maanvis het volgende:
Overigens.. Huub heeft Amanda aangerand, tenminste ze zei nee en toch gaat huub d'r beffen!
Mij wel.quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:51 schreef Nimory het volgende:
ik denk dat huub er zometeen uit word geschopt, en brain mag blijven...
Nou ja.. het zou me in ieder geval niks verbazen..
Nic blijft als Brian en Huub eruit worden gestuurd.quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:54 schreef noekje het volgende:
Syl wordt wakker en denkt wtf...weer een tv moment gemist.
Leegloop vandaag. Brian en Huub eruit gestuurd, Syl getoneelhaakt en Nicolaas hangt een handdoek over de camers. Toen waren er nog maar 4.
iedereen zn dekking kwijtquote:Op vrijdag 27 april 2007 08:54 schreef noekje het volgende:
Syl wordt wakker en denkt wtf...weer een tv moment gemist.
Leegloop vandaag. Brian en Huub eruit gestuurd, Syl getoneelhaakt en Nicolaas hangt een handdoek over de camers. Toen waren er nog maar 4.
Ik begin ondertussen te geloven dat Sylvia wel degelijk wakker is altijd, maar zich expres still houdt.quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:47 schreef schatje het volgende:
Volgens mij heeft Sylvia er helemaal niets van meegekregen.
Dan moet die nog een half jaar wachten. Er gaat dan wel iemand weg maar er komt ook iemand voor terug.quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:56 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
iedereen zn dekking kwijt
jaap pest iedereen naar huis
Hij heeft toch gelijk..quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:59 schreef Ning het volgende:
Gadverdamme wat een smerig ventje die Nicolaas.
Hoezo, heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:59 schreef Ning het volgende:
Tijdens de streamlock denk ik.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:00 schreef avonne het volgende:
Wanneer heeft dat gedoe (waar Jaap over vertelt) in het kantoor dan plaats gevonden
Tijdens de streamlock?quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:00 schreef avonne het volgende:
Wanneer heeft dat gedoe (waar Jaap over vertelt) in het kantoor dan plaats gevonden
Dat moet tijdens de streamlock gebeurt zijn want ik heb alles gezien vannacht en dat dus niet. Wel hoorde je een stem over het terrein: Huub weg nu bij het kantoor (2x)quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:00 schreef avonne het volgende:
Ja, en dan de discussie of Huub Amanda nu wel of niet heeft gebeft.. eet smakelijk!!quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:00 schreef AnTjUh het volgende:
nou kom maar op met die "gezellie"ontbijttafel
Hij heeft groot gelijk. Ik zou er ook niet tussen gaan staan, en zou ook niet willen dat ze mogen blijven.quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:59 schreef Ning het volgende:
In mijn stamkroeg staat ook altijd zon nieuwsgierig wijf achter de bar op zondag.. vreselijk als ik met iemand praat en dat gesprek is over wilt ze meteen weten wat we hebben besproken..quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:02 schreef AnTjUh het volgende:
vuile kut herma tegen huub had je sex met haar
wat gaat dat haar nou helemaal aan??
Nou ... Geselligquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:02 schreef Yollie het volgende:
[..]
Dat moet tijdens de streamlock gebeurt zijn want ik heb alles gezien vannacht en dat dus niet. Wel hoorde je een stem over het terrein: Huub weg nu bij het kantoor (2x)
En het accepteren van tikjes in het gezicht (door Huub het eerst), spugen (ook Huub het eerst)quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:50 schreef blomst het volgende:
Ze zijn al in de fout gegaan met het accepteren van het gooien van de thee in Huub zijn gezicht.
Oké dat kan ik nog begrijpen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:03 schreef avonne het volgende:
[..]
Hij heeft groot gelijk. Ik zou er ook niet tussen gaan staan, en zou ook niet willen dat ze mogen blijven.
Ze zoeken het maar uit. Zowel Huub als Brian gingen te ver.
Zo wil je toch niet in het spel zitten? Het gaat elke keer een stap verder. Nicolaas wil het spel zo niet spelen, dus protesteert hij er tegen. Logisch.
Nicolaas heeft het toch allemaal kunnen zien hoe het er in DGK aan toe kan gaan (Huub/Natanael).quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:03 schreef avonne het volgende:
Hij heeft groot gelijk. Ik zou er ook niet tussen gaan staan, en zou ook niet willen dat ze mogen blijven.
Zo wil je toch niet in het spel zitten? Het gaat elke keer een stap verder. Nicolaas wil het spel zo niet spelen, dus protesteert hij er tegen. Logisch.
IK OOK!!!!!!quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:04 schreef Nimory het volgende:
Hey Yollie ook uit bed gevallen??
Was een lange nacht hé..
Haha..
Ik was er gisteraaf ook bij..
En een zere keel denk ik..Na al dat gesnurk vannacht..Wat een geluid..quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:04 schreef AnTjUh het volgende:
huub heeft een flinke kater
Hij doet dit al dagen, hij kan behoorlijk de boel opstoken,En natuurlijk is het vannacht veel te ver gegaan. Ik ben ook zeer benieuwd wat er gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:03 schreef avonne het volgende:
[..]
Ook kopstoten worden geaccepteerd. Eigenlijk zijn de laatste tijd alleen maar grenzen overschreden en dit is het gevolg van. Heel dom!quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:04 schreef avonne het volgende:
[..]
En het accepteren van tikjes in het gezicht (door Huub het eerst), spugen (ook Huub het eerst)
Brian heeft al lopen spugen tegen Stephan. Dus dat is al een gepasseerd station. Maar Brian ziet alleen wat Huub doet en de redactie gaat daar waarschijnlijk wel in mee.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:04 schreef avonne het volgende:
[..]
En het accepteren van tikjes in het gezicht (door Huub het eerst), spugen (ook Huub het eerst)
Volgens mij niet.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:08 schreef beequeen het volgende:
Is Syl nou echt door alles heengeslapen?![]()
Wrs wilde hij de nasmaak behouden.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:09 schreef Loserkid het volgende:
ik bedenk me net dat huub zn tanden niet eens heeft gepoetst voor t slapen gaan.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:09 schreef Loserkid het volgende:
ik bedenk me net dat huub zn tanden niet eens heeft gepoetst voor t slapen gaan.
Eenschquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:09 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Brian heeft al lopen spugen tegen Stephan. Dus dat is al een gepasseerd station. Maar Brian ziet alleen wat Huub doet en de redactie gaat daar waarschijnlijk wel in mee.
Mijn mening is dat als je niet in het huis wilt slapen, moet je naar huis gaan. Sorry... you loooosse! Achterlijk dat Brian buiten het huis heeft mogen slapen. En nog veel belachelijker dat Natasia daar bij mocht zijn.
Ja dat snap ik ook niet dat ze Natasja niet weer terug hebben gestuurd.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:09 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Brian heeft al lopen spugen tegen Stephan. Dus dat is al een gepasseerd station. Maar Brian ziet alleen wat Huub doet en de redactie gaat daar waarschijnlijk wel in mee.
Mijn mening is dat als je niet in het huis wilt slapen, moet je naar huis gaan. Sorry... you loooosse! Achterlijk dat Brian buiten het huis heeft mogen slapen. En nog veel belachelijker dat Natasia daar bij mocht zijn.
Jaap was er niet eens bijquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:11 schreef Ning het volgende:
Het was een hete nacht waarbij het uiteindelijk tot heftige confrontatie tussen Huub en Brian kwam. De 19-jarige Amanda heeft zich namelijk eindelijk door de populaire Oldenzaler laten verleiden en de beelden liegen er niet om! Geheel onverwacht stormen Natasia, Jaap en Brian de slaapkamer in, alwaar ze de twee in een zeer intieme positie aantreffen. Brian is ontroostbaar maar hoe zal deze 'driehoeksverhouding' zich vandaag ontwikkelen?
10
ah rot op met je geheel onverwachts! en nog iets jaap zat nog in t kantoor.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:11 schreef Ning het volgende:
Het was een hete nacht waarbij het uiteindelijk tot heftige confrontatie tussen Huub en Brian kwam. De 19-jarige Amanda heeft zich namelijk eindelijk door de populaire Oldenzaler laten verleiden en de beelden liegen er niet om! Geheel onverwacht stormen Natasia, Jaap en Brian de slaapkamer in, alwaar ze de twee in een zeer intieme positie aantreffen. Brian is ontroostbaar maar hoe zal deze 'driehoeksverhouding' zich vandaag ontwikkelen?
10
Die is Brian aan het overhalen vooral weer mee terug te gaan het huis in. Maar Brian wil eerst de dekking hebben van Tien.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:11 schreef blomst het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook niet dat ze Natasja niet weer terug hebben gestuurd.
kloptquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:13 schreef avonne het volgende:
[..]
Jaap was er niet eens bij
typisch dat ze het woord "eindelijk" gebruiken
Denk eerder dat hij er niet meer mocht slapen. Heb het vermoeden dat ze achter ook niet meer wisten wat ze met Brian aan moesten en dat op zo'n moment Natasia nog de enige is die een beetje tot hem door kan dringen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:09 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik lees die shit niet meer, wat een incapabel zooitje daar.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:13 schreef avonne het volgende:
[..]
Jaap was er niet eens bij
typisch dat ze het woord "eindelijk" gebruiken
Behalve dat ie dreigt naar huis te gaanquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:10 schreef noekje het volgende:
Misschien komt het omdat ik een vrouw ben maar ik ben dat zgn macho-gedrag en dat constante gelul over fysiek geweld ook wel zo zat. Steeds dat dreigen naar elkaar en het bewijzen dat ze toch echt stoere mannetjes zijn hangt me behoorlijk de strot uit.
De enige die dat niet doet is toch Nicolaas. Het is een stoker maar die hoor je niet dreigen of wat dan ook.
Ja een lange of een korte nacht hoe je het wil zien, ik heb 2 uurtjes geslapen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:04 schreef Nimory het volgende:
Hey Yollie ook uit bed gevallen??
Was een lange nacht hé..
Haha..
Ik was er gisteraaf ook bij..
Omdat hij daar te teut voor is.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:10 schreef noekje het volgende:
Misschien komt het omdat ik een vrouw ben maar ik ben dat zgn macho-gedrag en dat constante gelul over fysiek geweld ook wel zo zat. Steeds dat dreigen naar elkaar en het bewijzen dat ze toch echt stoere mannetjes zijn hangt me behoorlijk de strot uit.
De enige die dat niet doet is toch Nicolaas. Het is een stoker maar die hoor je niet dreigen of wat dan ook.
sssstquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:13 schreef blomst het volgende:
4 streams, er gaat vast wel wat gebeuren.
Brian word altijd verliefd op volwassen vrouwen, en Natasja geilde al op Brian, dus wie weet wat er in het hotel heeft afgespeeld.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
Die is Brian aan het overhalen vooral weer mee terug te gaan het huis in. Maar Brian wil eerst de dekking hebben van Tien.
Eensch.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:10 schreef noekje het volgende:
Oh.. het heet dus ontroostbaar ipv volledig para!!!quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:11 schreef Ning het volgende:
10
Huub en Brian samen buiten de Villa is volgens mij helemaal vragen om ongelukken.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:07 schreef Clank het volgende:
Wat er ook gebeurt.. Huub en Brian nog samen in de villa lijkt me geen strak plan!!![]()
Wat hij al zei, mijn kinderen kijken hier ook naar. Dat kan ik me wel voorstellen dat je daar niet mee in verband wil worden gebracht. Het is ook geen inconsequente lul daarin want ik geloof dat hij zo weer vertrekt als het hem niet bevalt.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
Behalve dat ie dreigt naar huis te gaan![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:51 schreef Nimory het volgende:
ik denk dat huub er zometeen uit word geschopt, en brain mag blijven...
Nou ja.. het zou me in ieder geval niks verbazen..
Ach daar trekt de redaktie zich niet zoveel van aan. Brian heeft natuurlijk ook al zijn pilletjes gehad en zijn sessies met de sygoloog die hij hard nodig heeft om het daar vol te houden in de kooi. Dit is gewoon weer een verlengde van het geen ze al zes maanden met die jongen doen om hem in die kooi te houden. Zolang Brian Natasja erin houdt blijft Brian ook.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:14 schreef Clank het volgende:
[..]
Denk eerder dat hij er niet meer mocht slapen. Heb het vermoeden dat ze achter ook niet meer wisten wat ze met Brian aan moesten en dat op zo'n moment Natasia nog de enige is die een beetje tot hem door kan dringen.
Maar ik ben het met je eens dat als je zo para bent dat je niet meer in het huis kunt slapen.. dan moet je maar gaan!!
Nouuuuu, ik denk niet dat Brian er weer zo snel bovenop zal duiken.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:17 schreef pronkjewail het volgende:
-knip-
Waarschijnlijk liggen Amanda en brian binnen een uur weer te neuken, maar dan nog is het niet te verkopen aan de kijkers.
Huub hoort trouwens net van Jaap dat Brian en Natasia in de Witte bergen zitten. Reactie: WAT, dan zijn ze gewoon af he?! En meteen de streams weg...
[..]
Dat verhaal wordt ook nog steeds gevoed door Nicolaas die steeds blijft herhalen dat het wel degelijk een rake schop was van Huub.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:17 schreef avonne het volgende:
Trouwens, in het filmpje zegt Brian dat de beelden van "de trap tegen de stoelpoot" gemonteerd zijn.
Brian heeft geen enkel vertrouwen in de leiding.
life goes on hoor!!!quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:20 schreef beequeen het volgende:
AmanDel zit op haar dooie gemak haar haar te stylen.
altijd toch?quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:19 schreef Nimory het volgende:
Huub speelt de onschuld zelf..!!
Hahahaa dat had ik nog niet gezienquote:
Nee ze is niet meer bij hem geweest.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:24 schreef Nimory het volgende:
Heeft iemand van gisteraaf og mee gekregen of amanda ook nog naar brain is geweest??
Voor zover ik meekreeg niet.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:24 schreef Nimory het volgende:
Heeft iemand van gisteraaf og mee gekregen of amanda ook nog naar brain is geweest??
Jaaaaquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:26 schreef petraa het volgende:
Geweldige dag Palma is er niet.
Precies dat vind ik ook.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:27 schreef kleinzusje het volgende:
Wat er ook is gebeurd.................... belachelijk dat ze ergens anders slapen ( eens met happyme)
Van Brian kan ik het nog wel begrijpen, maar dat Natasia mee is belachelijkquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:27 schreef kleinzusje het volgende:
Wat er ook is gebeurd.................... belachelijk dat ze ergens anders slapen ( eens met happyme)
Ook een manier van Tien om 'buiten proporties agressief en loco' te beschrijven.quote:
Ik seg, ik hou durfan, en houwen zo.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:29 schreef kybe het volgende:
What a beautifull day
Brian is er niet![]()
Natasia is er niet![]()
Palma is er niet![]()
quote:
En die luidt?quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:31 schreef AnTjUh het volgende:
ooooohhhhhhhhh ...............amanda heeft haar eigen versie over gisteravond
Je hebt liever dat huub in zijn buikje wordt gestoken met een mesje dat de ontroostbare brian heeft meegenomen uit de keuken?quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:27 schreef kleinzusje het volgende:
Huub was schaapjes aan het tellen tussen haar benen?quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:32 schreef noekje het volgende:
Amanda: we hebben helemaal geen seks gehad.
niet gezoentquote:
Helemaal mee eensch!quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:27 schreef kleinzusje het volgende:
A: Huub kwam bij me in bed liggen en zoende me daar. Maar ze hebben geen sex gehad.quote:
Maar vooral: Huub wilde natuurlijk seks met mij, maar ik zei dat ik moest kotsen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:32 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
niet gezoent
geen sex
alleen zoentje op dr buik
en toen kwam brian
En ze heeft het zeker met d'r eigen ogen gezien want ze zat ernaast?quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:32 schreef AnTjUh het volgende:
niet gezoent
geen sex
alleen zoentje op dr buik
en toen kwam brian
Nee, maar als hij tot zo iets in staat is moet hij wegBLIJVENquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je hebt liever dat huub in zijn buikje wordt gestoken met een mesje dat de ontroostbare brian heeft meegenomen uit de keuken?
Brain haalde naar haar uit met zijn arm.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:36 schreef noekje het volgende:
Amanda laat haar tong zien. Het is rood en er zitten 2 plekjes. Ik weet niet wat er is gebeurd.
Je moet er toch niet aan denken wat hij allemaal nog meer had gedaan als er geen Natasia en geen camera's waren. Enge vent.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:36 schreef schatje het volgende:
Brain haalde naar haar uit met zijn arm.
Ik zag dat Brian haar wegduwde in het gezicht. Ze gaat naar achteren en Natas duwt haar weg. Dat is wat ik zag.quote:
zo heb ik het ook gezien..quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:37 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik zag dat Brian haar wegduwde in het gezicht. Ze gaat naar achteren en Natas duwt haar weg. Dat is wat ik zag.
Ik weet het. Amanda zei dat ze niet wist wat er was gebeurd ivm haar tong.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:36 schreef schatje het volgende:
[..]
Brain haalde naar haar uit met zijn arm.
What's newquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:39 schreef schatje het volgende:
Herma vindt het dus de schuld van Huub.
herma is een vieze sensatiekut die lekker moet gaan schoonmakenquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:39 schreef schatje het volgende:
Wat een verrassing.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:39 schreef schatje het volgende:
quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:33 schreef noekje het volgende:
Amanda: Huub wilde natuurlijk seks met me. Maar ik wilde niet. Ik zei,'niet doen want ik ga zo kotsen'. Toen ging Huub me zoenen en toen trok Brian de dekens eraf. Hij heeft me in m'n gezicht gespuugd ofzo.
Nee, hij heeft je wel tot twee keer toe vol in je gezicht gespuugd. Maar hey, all is fair, in love and war.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:39 schreef beequeen het volgende:
A: Brian heeft niemand geslagen.......
Heb je het filmpje gezien? Hij doet wel wat meer dan alleen spugen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, hij heeft je wel tot twee keer toe vol in je gezicht gespuugd. Maar hey, all is fair, in love and war.
Ja. Maar ik zag spugen naar Amanda, toen Natasia die er tussen sprong en toen Amanda die dubbelklapte. Kon er niet veel meer duidelijk uithalen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:41 schreef noekje het volgende:
Heb je het filmpje gezien? Hij doet wel wat meer dan alleen spugen.
Heb het niet gezien alleen filmpje en Huub had een behoorlijke tent is zijn broek.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Huub was schaapjes aan het tellen tussen haar benen?
Amandel weet niet eens meer wat er gebeurt isquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:39 schreef Nimory het volgende:
Aman zegt: Brain heeft niemand geslagen..
Brain zal dus wel blijven..
als het nicostook niet bevalt gaat ie lekker naar huis.......niet dreigen .........DOEN!!!!! ik zwaai hem al vast uitquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:03 schreef avonne het volgende:
[..]
Witte bergenquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:41 schreef johnv het volgende:
Welk hotel zit brain
kunnen we vragen wat er aan hand is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |