Oh.. het heet dus ontroostbaar ipv volledig para!!!quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:11 schreef Ning het volgende:
Het was een hete nacht waarbij het uiteindelijk tot heftige confrontatie tussen Huub en Brian kwam. De 19-jarige Amanda heeft zich namelijk eindelijk door de populaire Oldenzaler laten verleiden en de beelden liegen er niet om! Geheel onverwacht stormen Natasia, Jaap en Brian de slaapkamer in, alwaar ze de twee in een zeer intieme positie aantreffen. Brian is ontroostbaar maar hoe zal deze 'driehoeksverhouding' zich vandaag ontwikkelen?
10
Huub en Brian samen buiten de Villa is volgens mij helemaal vragen om ongelukken.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:07 schreef Clank het volgende:
Wat er ook gebeurt.. Huub en Brian nog samen in de villa lijkt me geen strak plan!!![]()
Wat hij al zei, mijn kinderen kijken hier ook naar. Dat kan ik me wel voorstellen dat je daar niet mee in verband wil worden gebracht. Het is ook geen inconsequente lul daarin want ik geloof dat hij zo weer vertrekt als het hem niet bevalt.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
Behalve dat ie dreigt naar huis te gaan![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:51 schreef Nimory het volgende:
ik denk dat huub er zometeen uit word geschopt, en brain mag blijven...
Nou ja.. het zou me in ieder geval niks verbazen..
Ach daar trekt de redaktie zich niet zoveel van aan. Brian heeft natuurlijk ook al zijn pilletjes gehad en zijn sessies met de sygoloog die hij hard nodig heeft om het daar vol te houden in de kooi. Dit is gewoon weer een verlengde van het geen ze al zes maanden met die jongen doen om hem in die kooi te houden. Zolang Brian Natasja erin houdt blijft Brian ook.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:14 schreef Clank het volgende:
[..]
Denk eerder dat hij er niet meer mocht slapen. Heb het vermoeden dat ze achter ook niet meer wisten wat ze met Brian aan moesten en dat op zo'n moment Natasia nog de enige is die een beetje tot hem door kan dringen.
Maar ik ben het met je eens dat als je zo para bent dat je niet meer in het huis kunt slapen.. dan moet je maar gaan!!
Nouuuuu, ik denk niet dat Brian er weer zo snel bovenop zal duiken.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:17 schreef pronkjewail het volgende:
-knip-
Waarschijnlijk liggen Amanda en brian binnen een uur weer te neuken, maar dan nog is het niet te verkopen aan de kijkers.
Huub hoort trouwens net van Jaap dat Brian en Natasia in de Witte bergen zitten. Reactie: WAT, dan zijn ze gewoon af he?! En meteen de streams weg...
[..]
Dat verhaal wordt ook nog steeds gevoed door Nicolaas die steeds blijft herhalen dat het wel degelijk een rake schop was van Huub.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:17 schreef avonne het volgende:
Trouwens, in het filmpje zegt Brian dat de beelden van "de trap tegen de stoelpoot" gemonteerd zijn.
Brian heeft geen enkel vertrouwen in de leiding.
life goes on hoor!!!quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:20 schreef beequeen het volgende:
AmanDel zit op haar dooie gemak haar haar te stylen.
altijd toch?quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:19 schreef Nimory het volgende:
Huub speelt de onschuld zelf..!!
Hahahaa dat had ik nog niet gezienquote:
Nee ze is niet meer bij hem geweest.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:24 schreef Nimory het volgende:
Heeft iemand van gisteraaf og mee gekregen of amanda ook nog naar brain is geweest??
Voor zover ik meekreeg niet.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:24 schreef Nimory het volgende:
Heeft iemand van gisteraaf og mee gekregen of amanda ook nog naar brain is geweest??
Jaaaaquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:26 schreef petraa het volgende:
Geweldige dag Palma is er niet.
Precies dat vind ik ook.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:27 schreef kleinzusje het volgende:
Wat er ook is gebeurd.................... belachelijk dat ze ergens anders slapen ( eens met happyme)
Van Brian kan ik het nog wel begrijpen, maar dat Natasia mee is belachelijkquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:27 schreef kleinzusje het volgende:
Wat er ook is gebeurd.................... belachelijk dat ze ergens anders slapen ( eens met happyme)
Ook een manier van Tien om 'buiten proporties agressief en loco' te beschrijven.quote:
Ik seg, ik hou durfan, en houwen zo.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:29 schreef kybe het volgende:
What a beautifull day
Brian is er niet![]()
Natasia is er niet![]()
Palma is er niet![]()
quote:
En die luidt?quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:31 schreef AnTjUh het volgende:
ooooohhhhhhhhh ...............amanda heeft haar eigen versie over gisteravond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |