Ik denk inderdaad dat Huub angst mag hebben voor de niet zo frisse achterban van Natasia en Brian.quote:
De triestigheid ook eigenlijk. Laten ze elkaar lekker het leven zuur maken. Tokkie-bende!quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:23 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat Huub angst mag hebben voor de niet zo frisse achterban van Natasia en Brian.
Je weet dan in ieder geval in welke richting je moet zoeken als zoiets dergelijks gebeurd.quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:23 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat Huub angst mag hebben voor de niet zo frisse achterban van Natasia en Brian.
Nico heeft zich overal buiten gehouden en kan nu de boel weer gaan opstoken.quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:22 schreef TiNo_Flo het volgende:
Nicolaas is vandaag als eerste wakker en zegt tegen Herma dat het TE ver is gegaan en er zelfs over nadenkt om zelf op te stappen
[afbeelding]
Ja. dat zijn we inmiddels wel van hem gewendquote:Op vrijdag 27 april 2007 08:25 schreef Clank het volgende:
[..]
Nico heeft zich overal buiten gehouden en kan nu de boel weer gaan opstoken.
Wat mij betreft zou dat een exit moeten zijn.quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:26 schreef schatje het volgende:
Ik vind dat Brian sowieso een officiële waarschuwing hoort te krijgen voor het spugen in Amanda d'r gezicht.
Ja, dat is zo. En het nog niet duidelijk of Brian haar nu wel of niet een kopstoot gaf. Het lijkt er wel op.quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:27 schreef Meganog het volgende:
[..]
Wat mij betreft zou dat een exit moeten zijn.
ZO laag.
Officiele waarschuwing?quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:26 schreef schatje het volgende:
Ik vind dat Brian sowieso een officiële waarschuwing hoort te krijgen voor het spugen in Amanda d'r gezicht.
Hij kan eruit! Ook die duw in het gezicht die ik toch echt meen te zien elke keer.quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:26 schreef schatje het volgende:
Jezus Christus, ben nu aan het luisteren. Voel fucking met me mee!!! Oh mijn God!!quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:26 schreef cobain94 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=YSKOB2bz31A&NR=1
Hier hoor je brian pas echt losgaan..Zelfmoord plegen?etc...
dat soort dingen is al vaker getolereerd, kan niet goed zien wat hij bij amanda doetquote:Op vrijdag 27 april 2007 08:30 schreef Prosac het volgende:
Ik zie 2 mensen die exit moeten in dat filmpje. Huub die Brian in zijn neus knijpt en Brian die behoorlijk lijkt uit te halen naar Amanda.
Ja, zoals Natasia zat te krijsen leek het alsof Huub minstens een kleuter had gevild of zo.quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:25 schreef Meganog het volgende:
Nicolaas heeft erg weinig gedaan gisteren.
Natasia hysterisch: :Huub heeft Amanda geneukt!!!!
Nicolaas: Ja, en?
brian; hij slaat me in mijn fucking kutgezicht.... dat laatste klopt welquote:Op vrijdag 27 april 2007 08:30 schreef noekje het volgende:
[..]
Jezus Christus, ben nu aan het luisteren. Voel fucking met me mee!!! Oh mijn God!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |