Ideaal toch?quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:46 schreef blomst het volgende:
Herma neemt haar taak serieus, ze gaat meteen beginnen met koffie drinken, ze heeft goed naar Palma gekeken.
Jawel, volgens mij was ze al die tijd wakker maar deed ze of ze sliep. Je zag haar met haar voeten bewegen en heel veel draaien!quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:47 schreef schatje het volgende:
Volgens mij heeft Sylvia er helemaal niets van meegekregen.
Allesvoor het spel...zoals Huub gezegd heeft...quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:32 schreef Marrije het volgende:
Ik trouwens nog voorbij aan ander nieuws: Huub en Amanda aan het seksen![]()
Terwijl achter op dit moment wordt besproken of Brian er met behoud van zijn inleggeld uit kan.quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:47 schreef Clank het volgende:
Herma doet net of ze niet weet waar Brian en Natasia zijn.
Ik denk dat Brian er echt alles aan zou doen om terug te komen (wat hoogstwaarschijnlijk ook wel zal gebeuren).quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
Terwijl achter op dit moment wordt besproken of Brian er met behoud van zijn inleggeld uit kan.
Daar werd een OW voor gegeven, dus niet geheel geaccepteerd. . .quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:50 schreef blomst het volgende:
Ze zijn al in de fout gegaan met het accepteren van het gooien van de thee in Huub zijn gezicht.
huub moet weer zelf de hoer uithangen, ben nu overigens tot de conclusie gekomen dat ze daar echt allemaal gestoord zijn, lijkt me moeilijk om nieuwe miljonairs te vinden, je maakt jezelf echt belachelijk om daar te zittenquote:Op vrijdag 27 april 2007 08:48 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Allesvoor het spel...zoals Huub gezegd heeft...![]()
Hij wilde meedeleven, maar daar moet Talpa niet aan beginnen. Door hem naar achter te halen vind ik eigenlijk dat hij zijn plek in de villa heeft verprutst. Had ie zich maar moeten beheersen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:51 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Ik denk dat Brian er echt alles aan zou doen om terug te komen (wat hoogstwaarschijnlijk ook wel zal gebeuren).
Dat slaat werkelijk nergens op. Huub stelde haar voor om haar klaar te laten komen en Amanda zei dat dat wel een heel aantrekkelijk voorstel was. Huub ging haar beffen, maar Amanda bleef de hik houden. Toen Huub weer efkes naar boven kroop zei hij dat hij haar het liefst wilde neuken maar dat wilde Amanda niet. Huub zei meerdere malen.. 'Dag geeft niet schatje'.. maar dat hij verder zou gaan waar hij mee bezig was had ze geen bezwaar tegen. Toen Huub net weer onder de dekens was verdwenen kwamen Natasia en Brian de slaapkamer binnen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:50 schreef Maanvis het volgende:
Overigens.. Huub heeft Amanda aangerand, tenminste ze zei nee en toch gaat huub d'r beffen!
Mij wel.quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:51 schreef Nimory het volgende:
ik denk dat huub er zometeen uit word geschopt, en brain mag blijven...
Nou ja.. het zou me in ieder geval niks verbazen..
Nic blijft als Brian en Huub eruit worden gestuurd.quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:54 schreef noekje het volgende:
Syl wordt wakker en denkt wtf...weer een tv moment gemist.
Leegloop vandaag. Brian en Huub eruit gestuurd, Syl getoneelhaakt en Nicolaas hangt een handdoek over de camers. Toen waren er nog maar 4.
iedereen zn dekking kwijtquote:Op vrijdag 27 april 2007 08:54 schreef noekje het volgende:
Syl wordt wakker en denkt wtf...weer een tv moment gemist.
Leegloop vandaag. Brian en Huub eruit gestuurd, Syl getoneelhaakt en Nicolaas hangt een handdoek over de camers. Toen waren er nog maar 4.
Ik begin ondertussen te geloven dat Sylvia wel degelijk wakker is altijd, maar zich expres still houdt.quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:47 schreef schatje het volgende:
Volgens mij heeft Sylvia er helemaal niets van meegekregen.
Dan moet die nog een half jaar wachten. Er gaat dan wel iemand weg maar er komt ook iemand voor terug.quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:56 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
iedereen zn dekking kwijt
jaap pest iedereen naar huis
Hij heeft toch gelijk..quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:59 schreef Ning het volgende:
Gadverdamme wat een smerig ventje die Nicolaas.
Hoezo, heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:59 schreef Ning het volgende:
Tijdens de streamlock denk ik.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:00 schreef avonne het volgende:
Wanneer heeft dat gedoe (waar Jaap over vertelt) in het kantoor dan plaats gevonden
Tijdens de streamlock?quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:00 schreef avonne het volgende:
Wanneer heeft dat gedoe (waar Jaap over vertelt) in het kantoor dan plaats gevonden
Dat moet tijdens de streamlock gebeurt zijn want ik heb alles gezien vannacht en dat dus niet. Wel hoorde je een stem over het terrein: Huub weg nu bij het kantoor (2x)quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:00 schreef avonne het volgende:
Ja, en dan de discussie of Huub Amanda nu wel of niet heeft gebeft.. eet smakelijk!!quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:00 schreef AnTjUh het volgende:
nou kom maar op met die "gezellie"ontbijttafel
Hij heeft groot gelijk. Ik zou er ook niet tussen gaan staan, en zou ook niet willen dat ze mogen blijven.quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:59 schreef Ning het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |