In mijn stamkroeg staat ook altijd zon nieuwsgierig wijf achter de bar op zondag.. vreselijk als ik met iemand praat en dat gesprek is over wilt ze meteen weten wat we hebben besproken..quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:02 schreef AnTjUh het volgende:
vuile kut herma tegen huub had je sex met haar
wat gaat dat haar nou helemaal aan??
Nou ... Geselligquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:02 schreef Yollie het volgende:
[..]
Dat moet tijdens de streamlock gebeurt zijn want ik heb alles gezien vannacht en dat dus niet. Wel hoorde je een stem over het terrein: Huub weg nu bij het kantoor (2x)
En het accepteren van tikjes in het gezicht (door Huub het eerst), spugen (ook Huub het eerst)quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:50 schreef blomst het volgende:
Ze zijn al in de fout gegaan met het accepteren van het gooien van de thee in Huub zijn gezicht.
Oké dat kan ik nog begrijpen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:03 schreef avonne het volgende:
[..]
Hij heeft groot gelijk. Ik zou er ook niet tussen gaan staan, en zou ook niet willen dat ze mogen blijven.
Ze zoeken het maar uit. Zowel Huub als Brian gingen te ver.
Zo wil je toch niet in het spel zitten? Het gaat elke keer een stap verder. Nicolaas wil het spel zo niet spelen, dus protesteert hij er tegen. Logisch.
Nicolaas heeft het toch allemaal kunnen zien hoe het er in DGK aan toe kan gaan (Huub/Natanael).quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:03 schreef avonne het volgende:
Hij heeft groot gelijk. Ik zou er ook niet tussen gaan staan, en zou ook niet willen dat ze mogen blijven.
Zo wil je toch niet in het spel zitten? Het gaat elke keer een stap verder. Nicolaas wil het spel zo niet spelen, dus protesteert hij er tegen. Logisch.
IK OOK!!!!!!quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:04 schreef Nimory het volgende:
Hey Yollie ook uit bed gevallen??
Was een lange nacht hé..
Haha..
Ik was er gisteraaf ook bij..
En een zere keel denk ik..Na al dat gesnurk vannacht..Wat een geluid..quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:04 schreef AnTjUh het volgende:
huub heeft een flinke kater
Hij doet dit al dagen, hij kan behoorlijk de boel opstoken,En natuurlijk is het vannacht veel te ver gegaan. Ik ben ook zeer benieuwd wat er gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:03 schreef avonne het volgende:
[..]
Ook kopstoten worden geaccepteerd. Eigenlijk zijn de laatste tijd alleen maar grenzen overschreden en dit is het gevolg van. Heel dom!quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:04 schreef avonne het volgende:
[..]
En het accepteren van tikjes in het gezicht (door Huub het eerst), spugen (ook Huub het eerst)
Brian heeft al lopen spugen tegen Stephan. Dus dat is al een gepasseerd station. Maar Brian ziet alleen wat Huub doet en de redactie gaat daar waarschijnlijk wel in mee.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:04 schreef avonne het volgende:
[..]
En het accepteren van tikjes in het gezicht (door Huub het eerst), spugen (ook Huub het eerst)
Volgens mij niet.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:08 schreef beequeen het volgende:
Is Syl nou echt door alles heengeslapen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |