Ik hoop van welquote:Op donderdag 26 april 2007 22:02 schreef Ingetje79 het volgende:
tvp...in dit deel dan eindelijk kleintjes?![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 22:07 schreef nokwanda het volgende:
deel 7
Wie was die clown die zei: zoveel kittens als er topics komen?
Hoop het niet voor die arme Naina
Zou wel een hoop verklaren.quote:Op donderdag 26 april 2007 22:07 schreef nokwanda het volgende:
deel 7
Wie was die clown die zei: zoveel kittens als er topics komen?
Hoop het niet voor die arme Naina
Ben bezig! Maar pc beetje traag :squote:Op donderdag 26 april 2007 22:06 schreef Nonneke het volgende:
Nou poesjes kom maar op![]()
kan iemand Matisse ook nog in de OP zetten ? en de URL naar de cam ? (linkjes naar de vorige delen ?)
[ url ] [/ url ] zonder spaties.quote:Op donderdag 26 april 2007 22:12 schreef Patries86 het volgende:
kan iemand ffies helpen!
Hoe maak ik aanklikbare links (weet ffies niet zo snel op te komen )
quote:Logic:
oke als ze echt persween krijgt en niet binnen 20a 30min kittens, kan ik direct komen en doen ze een keizersnede
quote:Op donderdag 26 april 2007 22:18 schreef wonderer het volgende:
Maar hoe herken je een perswee?
Hopen dat een keizersnede niet nodig is want dat is echt iets wat je totaal niet wilt!quote:Op donderdag 26 april 2007 22:17 schreef Logician het volgende:
Ik heb net de DA van avonddienst aan de telefoon gehad:
Ze zei dat als naina echt persweeen gaat krijgen en er binnen 20 a 30min geen kittens waren ik direct kon komen en ze dan een keizersnede zouden doen.
Ze zei ook inderdaad dat de kittens waarschijnlijk wel erg groot zijn voor naina om te dalen..
Afwachten dus, en bij dr blijven zodat er iemand is als ze gaat bevallen..
Daar waren we het met zijn alle al over eens!quote:Op donderdag 26 april 2007 22:22 schreef Qwea het volgende:
Logi, ik zit dit zo eens te volgen he.. ik denk dat je er misschien idd erg slim aan doet om morgen langs de DA te gaan als ze er nog niet zijn....
Het duurt allemaal best lang namelijk
Is dat zo duur???? Jeetje...quote:Op donderdag 26 april 2007 22:23 schreef Logician het volgende:
Nee idd...
meer dan 300e(niet dat dat een reden zou zijn het niet te doen, maar damn)
plus de kans die dan groter is dat Naina de kittens niet zelf zou willen voeden.quote:Op donderdag 26 april 2007 22:23 schreef Logician het volgende:
Nee idd...
meer dan 300e(niet dat dat een reden zou zijn het niet te doen, maar damn)
Patries, donder gewoon op mij te quoten/fucken oke. Verneuk het topic in F&F niet trut. Rellen doe je maar ergens anders.quote:Op donderdag 26 april 2007 22:25 schreef Patries86 het volgende:
[..]
Daar waren we het met zijn alle al over eens!
Iemand nog leuk screenschot hoe ze er nu bij ligt?
Misschien laatste keer dat ze met dikke buik op de cam is, hoop dat ze geen keizersnede hoeft.
Maar als het niet anders kan... heel veel sterkte dan
Idd keizer snee bij een poesje is niet iets waar je bij wil zijn (en je DA zal je er waarschijnlijk ook uit trappen aangezien het rap snel en goed moet gebeuren), aan gezien het er wij handig en hard handig aan toe gaat dan.quote:Op donderdag 26 april 2007 22:25 schreef Patries86 het volgende:
[..]
Daar waren we het met zijn alle al over eens!
Iemand nog leuk screenschot hoe ze er nu bij ligt?
Misschien laatste keer dat ze met dikke buik op de cam is, hoop dat ze geen keizersnede hoeft.
Maar als het niet anders kan... heel veel sterkte dan
Wat doet ze fout? Mis ik nu even iets??quote:Op donderdag 26 april 2007 22:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Patries, donder gewoon op mij te quoten/fucken oke. Verneuk het topic in F&F niet trut. Rellen doe je maar ergens anders.
@ Logican ; je DA heeft gewoon nachtdienst?
En hoe wil je dat gaan doen dan?quote:Op donderdag 26 april 2007 22:28 schreef Logician het volgende:
Nee dat was de nachtdienst, arts in oldenzaal, ik woon in enschede(en heb geen auto
)
zie je mail, ik ga dat niet in dit topic bespreken dat is totaal offtopic namelijkquote:Op donderdag 26 april 2007 22:28 schreef MrFotografie het volgende:
[..]
Wat doet ze fout? Mis ik nu even iets??
Bij ons komt de dienstdoende DA altijd naar je eigen dierenartsencentrum. Erg handig...quote:
Kun je doen...vind hij vast niet erg!quote:Op donderdag 26 april 2007 22:30 schreef Logician het volgende:
taxi? of kasta wakker bellen ..
volgens mij niet. Ik zou kasta gewoon zn bed uit trappenquote:Op donderdag 26 april 2007 22:31 schreef Logician het volgende:
Ja ik weet alleen niet hoeveel dat kost, is dat goedkoper dan een taxi?
Waar zie jij een rel? Lijkt me een redelijk normale reactie op die post van jou. Je maakt namelijk een opmerking die al 100x gemaakt is en waar TS zelf ook al echt wel over uit is. De enige die nou het topic verneukt ben jij met deze post.quote:Op donderdag 26 april 2007 22:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Patries, donder gewoon op mij te quoten/fucken oke. Verneuk het topic in F&F niet trut. Rellen doe je maar ergens anders.
@ Logican ; je DA heeft gewoon nachtdienst?
Telefoontje met de dierenambulance of ze idd die service bieden?quote:Op donderdag 26 april 2007 22:31 schreef Logician het volgende:
Ja ik weet alleen niet hoeveel dat kost, is dat goedkoper dan een taxi?
Kun je niet lezen? Commentaar mag via PM, ik ga dit verder niet in dit topic bespreken. Einde verhaalquote:Op donderdag 26 april 2007 22:35 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Waar zie jij een rel? Lijkt me een redelijk normale reactie op die post van jou. Je maakt namelijk een opmerking die al 100x gemaakt is en waar TS zelf ook al echt wel over uit is. De enige die nou het topic verneukt ben jij met deze post.
Da wel relaxt, gewoon hun bellen dus als het nodig is.quote:Op donderdag 26 april 2007 22:37 schreef Logician het volgende:
Ja doen ze volgens de DA wel.
Goed Bezig!quote:Op donderdag 26 april 2007 22:40 schreef Logician het volgende:
Nah ik heb een goede vriend van me bij me nu, die slaapt op de andere bank vanaaf
En die kan eventueel ook oppassen![]()
Trusten allemaal voor straks!quote:Op donderdag 26 april 2007 22:46 schreef WyriHaximus het volgende:
truste Pat
I know!quote:Op donderdag 26 april 2007 22:46 schreef Logician het volgende:
jij ook weltrusten!![]()
Ik ben nog wel even op
Spannend!!quote:Op donderdag 26 april 2007 23:04 schreef Patries86 het volgende:
sorry kon nog niet gaan slapen... zag te veel gebeuren op de cam!
Die kittens die gaan er echt snel komen,mijn kat was ook zwanger en die was om het einde ook zo onrustig zoals naina en als ze steeds haar achterwerk omhoog gooit...
hihi.......hier idemquote:Op donderdag 26 april 2007 23:04 schreef Patries86 het volgende:
sorry kon nog niet gaan slapen... zag te veel gebeuren op de cam!
Die kittens die gaan er echt snel komen,mijn kat was ook zwanger en die was om het einde ook zo onrustig zoals naina en als ze steeds haar achterwerk omhoog gooit...
Ohh dan hebben we meteen een vervolg topic!!quote:Op donderdag 26 april 2007 23:09 schreef Judeljuud het volgende:
Oh, ze piept...wat zielig...ik leef helemaal met je mee!!![]()
(Ik lees al een tijdje mee met de zwangere-katten- & kittentopics en vandaag ben ik erachter gekomen dat mijn eigen poezenbeest zwanger is en waarschijnlijk over twee weken al kittens kan gaan werpen! Ben doodsbenauwd! En ik hoef niet eens te persen ofzo.)
Okay, ik vroeg het me af. Het lijkt soms of meeste poezels het liefst ver weg en donker bevallen. Was beetje bang dat ze zich opgejaagd/belicht voelde.quote:Op donderdag 26 april 2007 23:08 schreef Logician het volgende:
jack4ya, geluid van de tv staat al uit, en behalve de cam bijdraaien, zit ik verder niet bij in dr buurt...
Ik denk het niet, want zwarte katten zíe je namelijk niet op foto of op webcam. Daarom vind ik dit topic ook zo leuk. Je zíet Naina echt. Het is zo tastbaar en liefig!quote:Op donderdag 26 april 2007 23:10 schreef MrFotografie het volgende:
Ohh dan hebben we meteen een vervolg topic!!![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 23:15 schreef Logician het volgende:
Mijn kinderen zijn ook al zo enthousiast, gelukkig snappen ze wel dat ze met rust gelaten moet worden, en houden ze het bij heel af en toe even zachtjes aaien
Waaaaaaaaaaat! Was het een poezekoppie mss?quote:Op donderdag 26 april 2007 23:18 schreef Logician het volgende:
woeee er beweegt iets net onder dr staart![]()
![]()
Ik wacht nog een half uurtje....vrijdag altijd druk daggie op het werk, dus wel slaapjes nodigquote:Op donderdag 26 april 2007 23:19 schreef Quoi het volgende:
Het zou toch wat zijn! Net nu iedereen richting bedje vertrekt.....
Hahahaha!! Ik zie het al helemaal voor me!!quote:Op donderdag 26 april 2007 23:17 schreef Logician het volgende:
Judel ik heb hier nog een heel grote bak, creme witte muurverf staan
Oef....t wordt spannend...quote:Op donderdag 26 april 2007 23:26 schreef Logician het volgende:
oké, pootjes trekken en ze ademt diep in en uit...
quote:
graag, met alle liefde zou ik ze zelfs allemaal in huis nemen, maar helaas vind mijn lieve moedertje 4 katten genoeg (onzin natuurlijk we hadden er 6quote:
vergeet je niet om zelf rustig te blijvenquote:Op donderdag 26 april 2007 23:45 schreef Logician het volgende:
ja ze begint te stressen lijkt het ..
Wtf dat gaat vanzelfquote:Op donderdag 26 april 2007 23:45 schreef Quoi het volgende:
Mijn f5-toets heeft het anders ook zwaar te verduren!
Nee dan zien we niksquote:Op donderdag 26 april 2007 23:46 schreef MaxMark het volgende:
Als het maar niet in de kattenbak gebeurt.
Gezien de afgelopen week, waarschijnlijk 1 in de drinkbak, 1 onder de tafel, 1 achter de bank en 1 midden in de woonkamer op de vloerquote:
en 1 nog op schoot bij logican?quote:Op donderdag 26 april 2007 23:53 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Gezien de afgelopen week, waarschijnlijk 1 in de drinkbak, 1 onder de tafel, 1 achter de bank en 1 midden in de woonkamer op de vloer
buiten is het toch warm, misschien wil ze wel daar bevallen? heeft ze daar een favoriete plek?quote:Op donderdag 26 april 2007 23:56 schreef Logician het volgende:
en ze is behoorlijk pissig (zie staart) dat ze niet naar buiten mag
quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:01 schreef Quoi het volgende:
en we zijn weer een dagje verder...................*in ogen wrijf*
de poesjes hier draaien zich nog es ff om..
vriendlief vraagt zich wederom af waarom ik nog niet naast em lig..
waarom masseer je niet even haar buik?quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:05 schreef Logician het volgende:
LOL
ik ben zo bang dr te storen(voor zover ik dat al niet doe
)
misschien ben je wel te voorzichtig en heeft ze juist een aai nodig ? ik heb zelfs geen kat hoor maar mss zou een beetje kroelen ahaar rustiger maken en anders loopt ze toch al weg als ze het niet wilquote:Op vrijdag 27 april 2007 00:06 schreef Logician het volgende:
ik denk dat ze dat ook wel wil.. de gremlins zijn alleen erg wakker zo te zien
quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
HEt is na middernacht, als je dr eten geeft komen de gremlins er vanzelf uitploppen.
oeps dan kan ik niets volgen...:( heb hier geen mogelijkheid van de webcam sitequote:Op vrijdag 27 april 2007 00:15 schreef Logician het volgende:
Ik ga zo dadelijk het matras van boven halen
zal de cam ieg aangesloten houden en de pc aan zodat ik deze gewoon aan kan doen indien![]()
![]()
Nee joh! Dan zien we niets meer!quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:14 schreef Charisma het volgende:
waarom doe je niet wat licht uit en muziek aan?![]()
Graag gedaan! Ik ben toch nog wel even wakker (pokeren online met nep geld)quote:
Dat ga ik niet doen, dan heb je vanacht zeer zeker geen schreenshotsquote:
schijnbaar niet..quote:
Wees gerust ik hou je voorlopig nog wel ff gezelschapquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:05 schreef Charisma het volgende:
ik ook niet, moet nog tot 0630uur wakker blijven
moet je ook werken? ik ben wel eigenlijk benieuwd hoe snel de poes gaat bevallen en hoeveel ze krijgt en hoe ze eruit zienquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:09 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Wees gerust ik hou je voorlopig nog wel ff gezelschap.
Nee ik lig stargate DVD's te kijken. En wat te proggenquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:10 schreef Charisma het volgende:
[..]
moet je ook werken? ik ben wel eigenlijk benieuwd hoe snel de poes gaat bevallen en hoeveel ze krijgt en hoe ze eruit zien![]()
Ik doe met je mee,quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:32 schreef Nonneke het volgende:
nou ik ga maar naar bed
![]()
Hopelijk zijn er morgen babys![]()
![]()
Ik ga ook slapen.. van schaapjes tellen word je moe ha haquote:
ik ook voor zo verquote:Op vrijdag 27 april 2007 03:07 schreef wonderer het volgende:
*houdt de wacht*
Yes dat is dan wel handigquote:Op vrijdag 27 april 2007 08:57 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Die heeft ie zeker(oxytocine, dacht ik), maar dan moet het wel allemaal passen...
16.10 pas??quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:29 schreef Logician het volgende:
Goedemorgen, een beetje laat.. we hadden ons vanmorgen allemaal verslapen
Mevrouw heeft de hele avond lopen mauwen/zeuren.. en is nog steeds heel erg onrustig.
De DA heeft pas om 16:10 een plekje vrij en dan gaan ze kijken of wat er aan de hand is en of ze eventueel toch een keizersnede moeten doen..spannend dus...
Ik heb echt ff koffie nodig nu ..
quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:55 schreef Logician het volgende:
Zolang de kittens nog goed bewegen ga ik niet in paniek raken
op zich wel...maar wel weer sneu voor die jochies, nu maken ze het niet meequote:Op vrijdag 27 april 2007 10:56 schreef Logician het volgende:
En de kleintjes zijn nu tot dinsdag avond bij hun papa, dus het is heel erg stil in huis, ik denk dat dat ook wel bevordelijk is voor haar.
Inderdaad, en dat ze ongemakkelijk is is op zich ook niet raar natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:59 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik denk dat dat en/of persweeen de zaken zijn die je op dit moment in de gaten moet houden, iig tot de DA ernaar gekeken heeft.
was er toch bijna een topic volgepost zonder post van mij![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:28 schreef Logician het volgende:
over dromen gesproken.. ik droomde vannacht serieus dat IK zwanger was van een gremlin
Ja hoor, moet wel eerst mijn eigen kremlinnetje van schooltje halen dus kan een paar minuutjes durenquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:32 schreef Logician het volgende:
LOL nee ik werd wakker, en toen was mijn maag redelijk onrustighaha
(kan jij zo weer copy pasten![]()
![]()
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |