Ik hoop van welquote:Op donderdag 26 april 2007 22:02 schreef Ingetje79 het volgende:
tvp...in dit deel dan eindelijk kleintjes?![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 22:07 schreef nokwanda het volgende:
deel 7
Wie was die clown die zei: zoveel kittens als er topics komen?
Hoop het niet voor die arme Naina
Zou wel een hoop verklaren.quote:Op donderdag 26 april 2007 22:07 schreef nokwanda het volgende:
deel 7
Wie was die clown die zei: zoveel kittens als er topics komen?
Hoop het niet voor die arme Naina
Ben bezig! Maar pc beetje traag :squote:Op donderdag 26 april 2007 22:06 schreef Nonneke het volgende:
Nou poesjes kom maar op![]()
kan iemand Matisse ook nog in de OP zetten ? en de URL naar de cam ? (linkjes naar de vorige delen ?)
[ url ] [/ url ] zonder spaties.quote:Op donderdag 26 april 2007 22:12 schreef Patries86 het volgende:
kan iemand ffies helpen!
Hoe maak ik aanklikbare links (weet ffies niet zo snel op te komen )
quote:Logic:
oke als ze echt persween krijgt en niet binnen 20a 30min kittens, kan ik direct komen en doen ze een keizersnede
quote:Op donderdag 26 april 2007 22:18 schreef wonderer het volgende:
Maar hoe herken je een perswee?
Hopen dat een keizersnede niet nodig is want dat is echt iets wat je totaal niet wilt!quote:Op donderdag 26 april 2007 22:17 schreef Logician het volgende:
Ik heb net de DA van avonddienst aan de telefoon gehad:
Ze zei dat als naina echt persweeen gaat krijgen en er binnen 20 a 30min geen kittens waren ik direct kon komen en ze dan een keizersnede zouden doen.
Ze zei ook inderdaad dat de kittens waarschijnlijk wel erg groot zijn voor naina om te dalen..
Afwachten dus, en bij dr blijven zodat er iemand is als ze gaat bevallen..
Daar waren we het met zijn alle al over eens!quote:Op donderdag 26 april 2007 22:22 schreef Qwea het volgende:
Logi, ik zit dit zo eens te volgen he.. ik denk dat je er misschien idd erg slim aan doet om morgen langs de DA te gaan als ze er nog niet zijn....
Het duurt allemaal best lang namelijk
Is dat zo duur???? Jeetje...quote:Op donderdag 26 april 2007 22:23 schreef Logician het volgende:
Nee idd...
meer dan 300e(niet dat dat een reden zou zijn het niet te doen, maar damn)
plus de kans die dan groter is dat Naina de kittens niet zelf zou willen voeden.quote:Op donderdag 26 april 2007 22:23 schreef Logician het volgende:
Nee idd...
meer dan 300e(niet dat dat een reden zou zijn het niet te doen, maar damn)
Patries, donder gewoon op mij te quoten/fucken oke. Verneuk het topic in F&F niet trut. Rellen doe je maar ergens anders.quote:Op donderdag 26 april 2007 22:25 schreef Patries86 het volgende:
[..]
Daar waren we het met zijn alle al over eens!
Iemand nog leuk screenschot hoe ze er nu bij ligt?
Misschien laatste keer dat ze met dikke buik op de cam is, hoop dat ze geen keizersnede hoeft.
Maar als het niet anders kan... heel veel sterkte dan
Idd keizer snee bij een poesje is niet iets waar je bij wil zijn (en je DA zal je er waarschijnlijk ook uit trappen aangezien het rap snel en goed moet gebeuren), aan gezien het er wij handig en hard handig aan toe gaat dan.quote:Op donderdag 26 april 2007 22:25 schreef Patries86 het volgende:
[..]
Daar waren we het met zijn alle al over eens!
Iemand nog leuk screenschot hoe ze er nu bij ligt?
Misschien laatste keer dat ze met dikke buik op de cam is, hoop dat ze geen keizersnede hoeft.
Maar als het niet anders kan... heel veel sterkte dan
Wat doet ze fout? Mis ik nu even iets??quote:Op donderdag 26 april 2007 22:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Patries, donder gewoon op mij te quoten/fucken oke. Verneuk het topic in F&F niet trut. Rellen doe je maar ergens anders.
@ Logican ; je DA heeft gewoon nachtdienst?
En hoe wil je dat gaan doen dan?quote:Op donderdag 26 april 2007 22:28 schreef Logician het volgende:
Nee dat was de nachtdienst, arts in oldenzaal, ik woon in enschede(en heb geen auto
)
zie je mail, ik ga dat niet in dit topic bespreken dat is totaal offtopic namelijkquote:Op donderdag 26 april 2007 22:28 schreef MrFotografie het volgende:
[..]
Wat doet ze fout? Mis ik nu even iets??
Bij ons komt de dienstdoende DA altijd naar je eigen dierenartsencentrum. Erg handig...quote:
Kun je doen...vind hij vast niet erg!quote:Op donderdag 26 april 2007 22:30 schreef Logician het volgende:
taxi? of kasta wakker bellen ..
volgens mij niet. Ik zou kasta gewoon zn bed uit trappenquote:Op donderdag 26 april 2007 22:31 schreef Logician het volgende:
Ja ik weet alleen niet hoeveel dat kost, is dat goedkoper dan een taxi?
Waar zie jij een rel? Lijkt me een redelijk normale reactie op die post van jou. Je maakt namelijk een opmerking die al 100x gemaakt is en waar TS zelf ook al echt wel over uit is. De enige die nou het topic verneukt ben jij met deze post.quote:Op donderdag 26 april 2007 22:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Patries, donder gewoon op mij te quoten/fucken oke. Verneuk het topic in F&F niet trut. Rellen doe je maar ergens anders.
@ Logican ; je DA heeft gewoon nachtdienst?
Telefoontje met de dierenambulance of ze idd die service bieden?quote:Op donderdag 26 april 2007 22:31 schreef Logician het volgende:
Ja ik weet alleen niet hoeveel dat kost, is dat goedkoper dan een taxi?
Kun je niet lezen? Commentaar mag via PM, ik ga dit verder niet in dit topic bespreken. Einde verhaalquote:Op donderdag 26 april 2007 22:35 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Waar zie jij een rel? Lijkt me een redelijk normale reactie op die post van jou. Je maakt namelijk een opmerking die al 100x gemaakt is en waar TS zelf ook al echt wel over uit is. De enige die nou het topic verneukt ben jij met deze post.
Da wel relaxt, gewoon hun bellen dus als het nodig is.quote:Op donderdag 26 april 2007 22:37 schreef Logician het volgende:
Ja doen ze volgens de DA wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |