Yes dat is dan wel handigquote:Op vrijdag 27 april 2007 08:57 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Die heeft ie zeker(oxytocine, dacht ik), maar dan moet het wel allemaal passen...
16.10 pas??quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:29 schreef Logician het volgende:
Goedemorgen, een beetje laat.. we hadden ons vanmorgen allemaal verslapen
Mevrouw heeft de hele avond lopen mauwen/zeuren.. en is nog steeds heel erg onrustig.
De DA heeft pas om 16:10 een plekje vrij en dan gaan ze kijken of wat er aan de hand is en of ze eventueel toch een keizersnede moeten doen..spannend dus...
Ik heb echt ff koffie nodig nu ..
quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:55 schreef Logician het volgende:
Zolang de kittens nog goed bewegen ga ik niet in paniek raken
op zich wel...maar wel weer sneu voor die jochies, nu maken ze het niet meequote:Op vrijdag 27 april 2007 10:56 schreef Logician het volgende:
En de kleintjes zijn nu tot dinsdag avond bij hun papa, dus het is heel erg stil in huis, ik denk dat dat ook wel bevordelijk is voor haar.
Inderdaad, en dat ze ongemakkelijk is is op zich ook niet raar natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:59 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik denk dat dat en/of persweeen de zaken zijn die je op dit moment in de gaten moet houden, iig tot de DA ernaar gekeken heeft.
was er toch bijna een topic volgepost zonder post van mij![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:28 schreef Logician het volgende:
over dromen gesproken.. ik droomde vannacht serieus dat IK zwanger was van een gremlin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |