vergeet je niet om zelf rustig te blijvenquote:Op donderdag 26 april 2007 23:45 schreef Logician het volgende:
ja ze begint te stressen lijkt het ..
Wtf dat gaat vanzelfquote:Op donderdag 26 april 2007 23:45 schreef Quoi het volgende:
Mijn f5-toets heeft het anders ook zwaar te verduren!
Nee dan zien we niksquote:Op donderdag 26 april 2007 23:46 schreef MaxMark het volgende:
Als het maar niet in de kattenbak gebeurt.
Gezien de afgelopen week, waarschijnlijk 1 in de drinkbak, 1 onder de tafel, 1 achter de bank en 1 midden in de woonkamer op de vloerquote:
en 1 nog op schoot bij logican?quote:Op donderdag 26 april 2007 23:53 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Gezien de afgelopen week, waarschijnlijk 1 in de drinkbak, 1 onder de tafel, 1 achter de bank en 1 midden in de woonkamer op de vloer
buiten is het toch warm, misschien wil ze wel daar bevallen? heeft ze daar een favoriete plek?quote:Op donderdag 26 april 2007 23:56 schreef Logician het volgende:
en ze is behoorlijk pissig (zie staart) dat ze niet naar buiten mag
quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:01 schreef Quoi het volgende:
en we zijn weer een dagje verder...................*in ogen wrijf*
de poesjes hier draaien zich nog es ff om..
vriendlief vraagt zich wederom af waarom ik nog niet naast em lig..
waarom masseer je niet even haar buik?quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:05 schreef Logician het volgende:
LOL
ik ben zo bang dr te storen(voor zover ik dat al niet doe
)
misschien ben je wel te voorzichtig en heeft ze juist een aai nodig ? ik heb zelfs geen kat hoor maar mss zou een beetje kroelen ahaar rustiger maken en anders loopt ze toch al weg als ze het niet wilquote:Op vrijdag 27 april 2007 00:06 schreef Logician het volgende:
ik denk dat ze dat ook wel wil.. de gremlins zijn alleen erg wakker zo te zien
quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
HEt is na middernacht, als je dr eten geeft komen de gremlins er vanzelf uitploppen.
oeps dan kan ik niets volgen...:( heb hier geen mogelijkheid van de webcam sitequote:Op vrijdag 27 april 2007 00:15 schreef Logician het volgende:
Ik ga zo dadelijk het matras van boven halen
zal de cam ieg aangesloten houden en de pc aan zodat ik deze gewoon aan kan doen indien![]()
![]()
Nee joh! Dan zien we niets meer!quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:14 schreef Charisma het volgende:
waarom doe je niet wat licht uit en muziek aan?![]()
Graag gedaan! Ik ben toch nog wel even wakker (pokeren online met nep geld)quote:
Dat ga ik niet doen, dan heb je vanacht zeer zeker geen schreenshotsquote:
schijnbaar niet..quote:
Wees gerust ik hou je voorlopig nog wel ff gezelschapquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:05 schreef Charisma het volgende:
ik ook niet, moet nog tot 0630uur wakker blijven
moet je ook werken? ik ben wel eigenlijk benieuwd hoe snel de poes gaat bevallen en hoeveel ze krijgt en hoe ze eruit zienquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:09 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Wees gerust ik hou je voorlopig nog wel ff gezelschap.
Nee ik lig stargate DVD's te kijken. En wat te proggenquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:10 schreef Charisma het volgende:
[..]
moet je ook werken? ik ben wel eigenlijk benieuwd hoe snel de poes gaat bevallen en hoeveel ze krijgt en hoe ze eruit zien![]()
Ik doe met je mee,quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:32 schreef Nonneke het volgende:
nou ik ga maar naar bed
![]()
Hopelijk zijn er morgen babys![]()
![]()
Ik ga ook slapen.. van schaapjes tellen word je moe ha haquote:
ik ook voor zo verquote:Op vrijdag 27 april 2007 03:07 schreef wonderer het volgende:
*houdt de wacht*
Yes dat is dan wel handigquote:Op vrijdag 27 april 2007 08:57 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Die heeft ie zeker(oxytocine, dacht ik), maar dan moet het wel allemaal passen...
16.10 pas??quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:29 schreef Logician het volgende:
Goedemorgen, een beetje laat.. we hadden ons vanmorgen allemaal verslapen
Mevrouw heeft de hele avond lopen mauwen/zeuren.. en is nog steeds heel erg onrustig.
De DA heeft pas om 16:10 een plekje vrij en dan gaan ze kijken of wat er aan de hand is en of ze eventueel toch een keizersnede moeten doen..spannend dus...
Ik heb echt ff koffie nodig nu ..
quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:55 schreef Logician het volgende:
Zolang de kittens nog goed bewegen ga ik niet in paniek raken
op zich wel...maar wel weer sneu voor die jochies, nu maken ze het niet meequote:Op vrijdag 27 april 2007 10:56 schreef Logician het volgende:
En de kleintjes zijn nu tot dinsdag avond bij hun papa, dus het is heel erg stil in huis, ik denk dat dat ook wel bevordelijk is voor haar.
Inderdaad, en dat ze ongemakkelijk is is op zich ook niet raar natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:59 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik denk dat dat en/of persweeen de zaken zijn die je op dit moment in de gaten moet houden, iig tot de DA ernaar gekeken heeft.
was er toch bijna een topic volgepost zonder post van mij![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:28 schreef Logician het volgende:
over dromen gesproken.. ik droomde vannacht serieus dat IK zwanger was van een gremlin
Ja hoor, moet wel eerst mijn eigen kremlinnetje van schooltje halen dus kan een paar minuutjes durenquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:32 schreef Logician het volgende:
LOL nee ik werd wakker, en toen was mijn maag redelijk onrustighaha
(kan jij zo weer copy pasten![]()
![]()
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |