Goed Bezig!quote:Op donderdag 26 april 2007 22:40 schreef Logician het volgende:
Nah ik heb een goede vriend van me bij me nu, die slaapt op de andere bank vanaaf
En die kan eventueel ook oppassen![]()
Trusten allemaal voor straks!quote:Op donderdag 26 april 2007 22:46 schreef WyriHaximus het volgende:
truste Pat
I know!quote:Op donderdag 26 april 2007 22:46 schreef Logician het volgende:
jij ook weltrusten!![]()
Ik ben nog wel even op
Spannend!!quote:Op donderdag 26 april 2007 23:04 schreef Patries86 het volgende:
sorry kon nog niet gaan slapen... zag te veel gebeuren op de cam!
Die kittens die gaan er echt snel komen,mijn kat was ook zwanger en die was om het einde ook zo onrustig zoals naina en als ze steeds haar achterwerk omhoog gooit...
hihi.......hier idemquote:Op donderdag 26 april 2007 23:04 schreef Patries86 het volgende:
sorry kon nog niet gaan slapen... zag te veel gebeuren op de cam!
Die kittens die gaan er echt snel komen,mijn kat was ook zwanger en die was om het einde ook zo onrustig zoals naina en als ze steeds haar achterwerk omhoog gooit...
Ohh dan hebben we meteen een vervolg topic!!quote:Op donderdag 26 april 2007 23:09 schreef Judeljuud het volgende:
Oh, ze piept...wat zielig...ik leef helemaal met je mee!!![]()
(Ik lees al een tijdje mee met de zwangere-katten- & kittentopics en vandaag ben ik erachter gekomen dat mijn eigen poezenbeest zwanger is en waarschijnlijk over twee weken al kittens kan gaan werpen! Ben doodsbenauwd! En ik hoef niet eens te persen ofzo.)
Okay, ik vroeg het me af. Het lijkt soms of meeste poezels het liefst ver weg en donker bevallen. Was beetje bang dat ze zich opgejaagd/belicht voelde.quote:Op donderdag 26 april 2007 23:08 schreef Logician het volgende:
jack4ya, geluid van de tv staat al uit, en behalve de cam bijdraaien, zit ik verder niet bij in dr buurt...
Ik denk het niet, want zwarte katten zíe je namelijk niet op foto of op webcam. Daarom vind ik dit topic ook zo leuk. Je zíet Naina echt. Het is zo tastbaar en liefig!quote:Op donderdag 26 april 2007 23:10 schreef MrFotografie het volgende:
Ohh dan hebben we meteen een vervolg topic!!![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 23:15 schreef Logician het volgende:
Mijn kinderen zijn ook al zo enthousiast, gelukkig snappen ze wel dat ze met rust gelaten moet worden, en houden ze het bij heel af en toe even zachtjes aaien
Waaaaaaaaaaat! Was het een poezekoppie mss?quote:Op donderdag 26 april 2007 23:18 schreef Logician het volgende:
woeee er beweegt iets net onder dr staart![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |