welnee, Sylvia kan zich inmiddels niet meer gemakkelijk voelen binnen het huidige niveau van DGK, wat bedroevend laag ligt - laten we wel wezen...quote:Op donderdag 26 april 2007 17:41 schreef kleinzusje het volgende:
Sylvia is volgens mij gewoon erg jaloers
Enig idee hoeveel mensen er te dik zijn? En dan die opmerking van jouquote:Op donderdag 26 april 2007 17:40 schreef Disana het volgende:
[..]
In deze tijd, die alleen nog maar erger zal worden, waarin een scheef tandje niet eens meer wordt geaccepteerd? Nee, overmatige vetzucht lijkt me geen sleutel naar geluk.
Die daling is begonnen door Huub en Nathanael de villa in te halen.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:45 schreef Lipsch het volgende:
[..]
welnee, Sylvia kan zich inmiddels niet meer gemakkelijk voelen binnen het huidige niveau van DGK, wat bedroevend laag ligt - laten we wel wezen...
Volgens Sylvia heeft het daar niets mee te maken. De sterke twijfel om te blijven komt vanuit haarzelf, iets met gevoel. Ze heeft meerdere malen aangegeven dat andere bewoners er niets mee te maken hebben. Zou ook vreemd zijn, want haar beste maatje Huub kan er ook wat van als het om kinderachtige acties gaat.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:45 schreef Lipsch het volgende:
[..]
welnee, Sylvia kan zich inmiddels niet meer gemakkelijk voelen binnen het huidige niveau van DGK, wat bedroevend laag ligt - laten we wel wezen...
Dat ben ik met je eens. Maar ik kan niet tegen dat gemok en stille gemanipuleer.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:45 schreef Lipsch het volgende:
[..]
En het hoogtepunt dieptepunt bereikt door Jaapquote:Op donderdag 26 april 2007 17:47 schreef Frasier het volgende:
[..]
Die daling begonnen door Huub en Nathanael de villa in te halen.
Het gaat er niet om wat wij denken, maar om hoe die kinderen zich zullen voelen. En voor het overige is het opvallend dat je me altijd negeert en net deze ene opmerking waarop je kunt pissen eruit piktquote:Op donderdag 26 april 2007 17:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Enig idee hoeveel mensen er te dik zijn? En dan die opmerking van jou
Nog erger is het als je het van de andere kant bekijkt. Je zegt dat dat je slank/dun moet zijn om gelukkig te kunnen worden. Tja, daar ga ik maar helemaal niet op in.
Ik blijf volhouden dat het Sylvia slechts aan aandacht ontbreekt.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:47 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Maar ik kan niet tegen dat gemok en stille gemanipuleer.
Dat denk ik ook al is het slechts een gevoel. En daarbij denk ik dat ze heel goed in de gaten heeft welke kant DGK opgaat. 't Zou me niets verbazen als zelfs de Tokkies zouden weigeren mee te doen aan de 'show'.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:49 schreef kleinzusje het volgende:
Volgens mij triggert Jaap iets bij Sylvia wat heel erg diep zit.
Ik ben bang, dat dat toch te maken heeft met het vermeende coke-gebruik van Syl.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:49 schreef kleinzusje het volgende:
Volgens mij triggert Jaap iets bij Sylvia wat heel erg diep zit.
Die kotssmiley gaat wel heel erg ver. Ik ben me er totaal niet van bewust dat ik je negeer. Ik let juist helemaal niet op wie een bericht geplaatst heeft. Als ik een anti-dik opmerking lees, dan reageer ik daar op. Verder niets. Jammer dat er een kotssmiley van jou als reactie op komt.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat wij denken, maar om hoe die kinderen zich zullen voelen. En voor het overige is het opvallend dat je me altijd negeert en net deze ene opmerking waarop je kunt pissen eruit pikt![]()
Die a-seksuele houding van haar kan geen mens lang mee leven. Ze zegt dat ze die gevoelens kan uitschakelen door het niet te doen maar ze stopt gewoon een stuk behoefte weg wat iedereen nodig heeft.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik blijf volhouden dat het Sylvia slechts aan aandacht ontbreekt.
Probeer maar.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:51 schreef kleinzusje het volgende:
Ik heb een totale psychologische analyse over Sylvia, maar dat is echt te moeilijk voor veel users
Je hebt gelijk, die smiley was over the top.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die kotssmiley gaat wel heel erg ver. Ik ben me er totaal niet van bewust dat ik je negeer. Ik let juist helemaal niet op wie een bericht geplaatst heeft. Als ik een anti-dik opmerking lees, dan reageer ik daar op. Verder niets. Jammer dat er een kotssmiley van jou als reactie op komt.
Precies, ze zou zich gewoon eens flink door Huub moeten laten uitwonen.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:52 schreef Frasier het volgende:
[..]
Die a-seksuele houding van haar kan geen mens lang mee leven. Ze zegt dat ze die gevoelens kan uitschakelen door het niet te doen maar ze stopt gewoon een stuk behoefte weg wat iedereen nodig heeft.
Toe maar danquote:Op donderdag 26 april 2007 17:51 schreef kleinzusje het volgende:
Ik heb een totale psychologische analyse over Sylvia, maar dat is echt te moeilijk voor veel users
"Manipulatieve achterbakse pot" ... zo'n 6-lettergrepig woord gaat inderdaad een hoop users boven de pet vrees ik.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:51 schreef kleinzusje het volgende:
Ik denk dat Sylvia vroeger veel heeft meegemaakt. Misschien wel geestelijke en eventueel sexuele mishandeling. Ze heeft daar mijns inziens tegen gevochten en heeft zich leren beschermen. In Jaap herkent ze alles wat ze diep heeft weggestopt. Hij verpersoonlijkt haar afkeer voor lichamelijk contact, komt letterlijk en figuurlijk te dicht bij en gaat bij haar ( zelf zonder iets te doen) over haar grenzen. Deze man maakt dat ze zich niet meer weet te beschermen en haar masker niet kan volhouden. Zichzelf afsluiten lukt niet meer.quote:
Een wat!?quote:Op donderdag 26 april 2007 17:55 schreef Gert het volgende:
[..]
"Manipulatieve achterbakse pot" ... zo'n 6-lettergrepig woord gaat inderdaad een hoop users boven de pet vrees ik.![]()
Een lesbi die achter de rug om van anderen alles naar haar hand wil zetten?quote:Op donderdag 26 april 2007 17:55 schreef Gert het volgende:
[..]
"Manipulatieve achterbakse pot" ... zo'n 6-lettergrepig woord gaat inderdaad een hoop users boven de pet vrees ik.![]()
Als het nou nog KC & The Sunshine Band was.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:54 schreef Disana het volgende:
Een van de kaarten aan Sylvia begint met
Stevie Wonder
Please Don't Go
Geef mij een teiltje![]()
Die is wel veel mooier inderdaadquote:Op donderdag 26 april 2007 17:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Als het nou nog KC & The Sunshine Band was.![]()
Sylvia is volgensmij inderdaad vroeger veel gekwetst en probeert nu alle pijn af te doen als iets dat er nou eenmaal bij hoort, als een soort bescherming. Ze houdt ook nog is alleen haar zelf voor de gek door telkens op haar "gevoel" af te gaan.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:56 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik denk dat Sylvia vroeger veel heeft meegemaakt. Misschien wel geestelijke en eventueel sexuele mishandeling. Ze heeft daar mijns inziens tegen gevochten en heeft zich leren beschermen. In Jaap herkent ze alles wat ze diep heeft weggestopt. Hij verpersoonlijkt haar afkeer voor lichamelijk contact, komt letterlijk en figuurlijk te dicht bij en gaat bij haar ( zelf zonder iets te doen) over haar grenzen. Deze man maakt dat ze zich niet meer weet te beschermen en haar masker niet kan volhouden. Zichzelf afsluiten lukt niet meer.
Ik denk niet zo zeer "afgaan op haar gevoel" Maar het verdringen van behoeften.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:59 schreef Frasier het volgende:
[..]
Sylvia is volgnsmij inderdaad vroeger veel gekwetst en probeert nu alle pijn af te doen als iets dat er nou eenmaal bij hoort, als een soort bescherming. Ze houdt ook nog is alleen haar zelf voor de gek door telkens op haar "gevoel" af te gaan.
Ze verdringt haar behoeftes omdat ze niet durft te leven. Bang om weer gekwetst te worden.quote:Op donderdag 26 april 2007 18:00 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik denk niet zo zeer "afgaan op haar gevoel" Maar het verdringen van behoeften.
Ze leeft niet omdat ze haar behoeften verdringtquote:Op donderdag 26 april 2007 18:01 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ze verdringt haar behoeftes omdat ze niet durft te leven.
coke moet gepusht worden!quote:Op donderdag 26 april 2007 18:00 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik denk niet zo zeer "afgaan op haar gevoel" Maar het verdringen van behoeften.
Toch gaat ze overdreven op in activiteiten als motorrijden en dansen. Bijna op het 'ik laat mezelf zien hoe ik geniet' af.quote:Op donderdag 26 april 2007 18:01 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ze verdringt haar behoeftes omdat ze niet durft te leven. Bang om weer gekwetst te worden.
Kun je er misschien nog ff linkjes van maken ??quote:Op donderdag 26 april 2007 17:44 schreef Disana het volgende:
[COS # 1261]
Huub heeft een stemming aangevraagd om de hondjes van Amanda nog een week langer te laten blijven; Natasia is er mordicus tegen. Jaap vertelt Brian dat hij weinig hoeft te doen om Sylvia en Eric te intimideren. Sylvia slaat af en toe eenzaam een blad om van het blaadje dat ze leest.
COS # 1261]
Huub heeft een stemming aangevraagd om de hondjes van Amanda nog een week langer te laten blijven; Natasia is er mordicus tegen. Jaap vertelt Brian dat hij weinig hoeft te doen om Sylvia en Eric te intimideren. Sylvia slaat af en toe eenzaam een blad om van het blaadje dat ze leest.
Hier leveren wij Commentaar Op de Streams
Als je over andere zaken dan de streams wilt babbelen, doe dat dan a.u.b niet hier maar in de gezellige slow chat:
[SC].
Mocht je je niet in kunnen houden en wil je even rellen, dan is er het reltopic:
[DGK HOOLIGANS].
Voor wie meer wil bijdragen:
Veel users zijn niet in staat om voortdurend de streams te volgen. Als er belangrijke ontwikkelingen zijn, wordt het daarom op prijs gesteld als deze gemeld worden in het update-topic. Iedereen kan hieraan toevoegen, ook enkele regels over een gebeurtenis zijn zeer welkom:
[DGK] Updates.
Kun je snel typen en vind je het leuk af en toe eens een gesprek of gebeurtenis te verslaan, dan is je bijdrage meer dan welkom in
[DGK] Streamverslagen.
Deze COSsen zijn vaak tijdelijk zoek. Hier kun je hun linkjes vinden:
Het de COS en SC is zoek - bug uitlaatklephoekje.
Is exact de manier om gevoel te verdringenquote:Op donderdag 26 april 2007 18:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Toch gaat ze overdreven op in activiteiten als motorrijden en dansen. Bijna op het 'ik laat mezelf zien hoe ik geniet' af.
Ze zal zich ook nooit laten gaan in de villa dus ik vrees dat 't alleen maar erger met d'r gaat worden.quote:Op donderdag 26 april 2007 18:02 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ze leeft niet omdat ze haar behoeften verdringt
Hopelijk voor Sylvia realiseert ze zich dát ze zich met al haar spirituele geneuzel juist afsluit voor de werkelijkheid, en ziet ze in dat die weg uiteindelijk doodloopt.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:56 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik denk dat Sylvia vroeger veel heeft meegemaakt. Misschien wel geestelijke en eventueel sexuele mishandeling. Ze heeft daar mijns inziens tegen gevochten en heeft zich leren beschermen. In Jaap herkent ze alles wat ze diep heeft weggestopt. Hij verpersoonlijkt haar afkeer voor lichamelijk contact, komt letterlijk en figuurlijk te dicht bij en gaat bij haar ( zelf zonder iets te doen) over haar grenzen. Deze man maakt dat ze zich niet meer weet te beschermen en haar masker niet kan volhouden. Zichzelf afsluiten lukt niet meer.
Nee, en dat hoeft ook niet meer. Ik dacht dat het gezeur en geklaag wel afgelopen zou zijn na de beslissing van de moderatoren... Gert opende zelf een eerder topic zonder enige verwijzing... ik vind het allemaal prima zoquote:Op donderdag 26 april 2007 18:03 schreef petraa het volgende:
[..]
Kun je er misschien nog ff linkjes van maken ??
Ze zal wel moeten ( van achter) , of wegquote:Op donderdag 26 april 2007 18:04 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ze zal zich ook nooit laten gaan in de villa dus ik vrees dat 't alleen maar erger met d'r gaat worden.
Ik denk dat je helemaal gelijk hebt.quote:Op donderdag 26 april 2007 18:03 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Is exact de manier om gevoel te verdringen
Hier heb ik toch wat moeite mee. Mijns inziens heeft haar vader een ernstig alcohol probleem gehad, gezien haar reactie's op Huub, als hij zat is. Komt bij, dat , als je sexueel bent misbruikt door je vader, wil je dan nog wel met hem praten? Rechtzetten kan niet meer, en ze wist volgens mij , dat haar vader niet meer kon communiceren.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:56 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Spiritueel als vlucht keur ik af, maar als ondersteuning vind ik het prachtigquote:Op donderdag 26 april 2007 18:04 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Hopelijk voor Sylvia realiseert ze zich dát ze zich met al haar spirituele geneuzel juist afsluit voor de werkelijkheid, en ziet ze in dat die weg uiteindelijk doodloopt.
En als ze dan écht kracht wil tonen, dan kan ze zich hier over heen zetten. Maar dat zou mij dan weer verbazen. Ik denk dat ze hard weg gaat rennen.
Jij schat het niveau van je medelezers ook niet echt hoog in...quote:Op donderdag 26 april 2007 17:56 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Sylvia lijkt mij iemand die altijd mooi en goed wil zijn. Tja, dan heb je een probleem.quote:Op donderdag 26 april 2007 18:06 schreef akveor het volgende:
[..]
Jij schat het niveau van je medelezers ook niet echt hoog in...
Ik weet verder niet hoe en wat. Maar ik heb het gevoel dat ze niet over een bepaalde angst durft heen te stappen of dat ze vind dat dit soort persoonlijke dingen niet alleen d'r zelf kunnen raken maar ook haar naasten in Nederland. Ik vond die reactie op die kleine post van Jaap zeer overtrokken. Fles wijn stukgegooit toen met d'r vader em een fles wijn in de vijver nav die post van Jaap. Ze zegt opstapeling van... lijkt me sterk op de manier waarop zij relativeert.
Maak er maar grote zus van.quote:Op donderdag 26 april 2007 18:06 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Spiritueel als vlucht keur ik af, maar als ondersteuning vind ik het prachtig
Ik denk dat Sylvia ook een "echt" probleem heeft wat behoolijk diep zit.quote:Op donderdag 26 april 2007 18:07 schreef Disana het volgende:
Maar wat het ook is, veel mensen die ECHTE problemen hebben zullen zich ergeren aan het gehang van Sylvia.
Was even een aandachtsmomentjequote:Op donderdag 26 april 2007 18:06 schreef akveor het volgende:
[..]
Jij schat het niveau van je medelezers ook niet echt hoog in...
Ik weet verder niet hoe en wat. Maar ik heb het gevoel dat ze niet over een bepaalde angst durft heen te stappen of dat ze vind dat dit soort persoonlijke dingen niet alleen d'r zelf kunnen raken maar ook haar naasten in Nederland. Ik vond die reactie op die kleine post van Jaap zeer overtrokken. Fles wijn stukgegooit toen met d'r vader em een fles wijn in de vijver nav die post van Jaap. Ze zegt opstapeling van... lijkt me sterk op de manier waarop zij relativeert.
Ik denk dat dat reuze meevalt, als ik afga op hoe ze met dingen omgaat. Ze neemt zichzelf bijvoorbeeld overdreven serieus.quote:Op donderdag 26 april 2007 18:09 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik denk dat Sylvia ook een "echt" probleem heeft wat behoolijk diep zit.
Dat is liefquote:Op donderdag 26 april 2007 18:09 schreef FdW het volgende:
[..]
Maak er maar grote zus van.
Met alles wat je het afgelopen uur hebt geschreven ben ik het in ieder geval volledig eens.![]()
ah, daar weer een "dierenliefhebber" lang leve het doorfokken!quote:Op donderdag 26 april 2007 18:11 schreef Peter6000 het volgende:
Ik denk dat er in Sylvia een diepgeworteld verlangen zit zichzelf net zo niet-aangepast op te stellen als Jaap. Ze weet dat, als ze haar fatsoensnormen, waar ze zich wanhopig aan vastklampt, zal loslaten: er een Japin tevoorschijn komt.
Dat alles onderdrukt ze cognitief met tarotkaarten en slaapverwekkende verstandigheid.
Maar de hondjes mogen nog een weekje blijven, begrijp ik.![]()
Eigen schuld: ik heb een deal met de FEBO: zolang er nog geen Nicky en Juicy topic is aangemaakt, wordt het iedere week verlengt.
Je eigen "probleem" vergelijken met die van een ander is sowieso nutteloos. Er is altijd wel iemand te vinden bij wie 't erger is, op basis van wat als klein en wat als groot probleem wordt gezien door de maatschappij. Maar dat maakt voor jou je eigen probleem niet minder, omdat je er zelf mee zit.quote:Op donderdag 26 april 2007 18:11 schreef kleinzusje het volgende:
Voor iedereen is zn eigen probleem groot
Amanda's vriendjequote:Op donderdag 26 april 2007 18:16 schreef schatje het volgende:
Wie komt er nou straks? Mitch of Melissa?
Jouw favoquote:Op donderdag 26 april 2007 18:16 schreef schatje het volgende:
quote:Op donderdag 26 april 2007 18:15 schreef Frasier het volgende:
[..]
Je eigen "probleem" vergelijken met die van een ander is sowieso nutteloos. Er is altijd wel iemand te vinden bij wie 't erger is, op basis van wat als klein en wat als groot probleem wordt gezien door de maatschappij. Maar dat maakt voor jou je eigen probleem niet minder, omdat je er zelf mee zit.
Ik kan het niet erg met je analyses eens worden, helaasquote:Op donderdag 26 april 2007 18:13 schreef kleinzusje het volgende:
Conclusie: Sylvia heeft een kleine onderdrukte Jaap in zich
Allebei mediageile sukkels die ook weer, door de redaktie, gedwongen worden zich met het spel te bemoeien. Tegen woordig hebben we 's ochtends de huishoustersshow en 's avond de butlersshow.... 's middag's mogen de miljonairs zich zelf even vermaken en in de tuin hangen. DGK rules....quote:Op donderdag 26 april 2007 18:16 schreef schatje het volgende:
Ik doe ook aan huisbezoekquote:Op donderdag 26 april 2007 18:19 schreef Lipsch het volgende:
[..]
Ik kan het niet erg met je analyses eens worden, helaas
Amanda staat zich alvast voor Mitch in te vetten.quote:Op donderdag 26 april 2007 18:19 schreef akveor het volgende:
[..]
Allebei mediageile sukkels die ook weer, door de redaktie, gedwongen worden zich met het spel te bemoeien. Tegen woordig hebben we 's ochtends de huishoustersshow en 's avond de butlersshow.... 's middag's mogen de miljonairs zich zelf even vermaken en in de tuin hangen. DGK rules....![]()
Laten we serieus hopen van niet. Laten we hopen dat die ratten vanavond nog uit hun opgefokte lijden mogen worden verlost, alle drie!quote:Op donderdag 26 april 2007 18:20 schreef carpediem23 het volgende:
Mogen die hondjes ech serieus weer blijven.
Lang geleden in een gesprek met Huub heeft ze wel eens iets gezegd waarvan ik dacht.. ze zal toch niet sexueel misbruikt zijn vroeger?!quote:Op donderdag 26 april 2007 17:56 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Worden die door Het Zilveren Kruis vergoed?quote:
[De Bewoners] Nicky & Juicy (keffertjes van Amanda)quote:Op donderdag 26 april 2007 18:11 schreef Peter6000 het volgende:
Ik denk dat er in Sylvia een diepgeworteld verlangen zit zichzelf net zo niet-aangepast op te stellen als Jaap. Ze weet dat, als ze haar fatsoensnormen, waar ze zich wanhopig aan vastklampt, zal loslaten: er een Japin tevoorschijn komt.
Dat alles onderdrukt ze cognitief met tarotkaarten en slaapverwekkende verstandigheid.
Maar de hondjes mogen nog een weekje blijven, begrijp ik.![]()
Eigen schuld: ik heb een deal met de FEBO: zolang er nog geen Nicky en Juicy topic is aangemaakt, wordt het iedere week verlengt.
Och eigenlijk vind ik die hondjes wel grappig. En daarbij Natasia over de zeik en Eric die laat zien wat voor een zeikerd die is.quote:Op donderdag 26 april 2007 18:22 schreef Lipsch het volgende:
[..]
Laten we serieus hopen van niet. Laten we hopen dat die ratten vanavond nog uit hun opgefokte lijden mogen worden verlost, alle drie!
De link Sylvia - Jaap is waarschijnlijk niet eens zo heel vergezocht.quote:Op donderdag 26 april 2007 18:13 schreef kleinzusje het volgende:
Conclusie: Sylvia heeft een kleine onderdrukte Jaap in zich
ja onder dit geval een onderbroekquote:Op donderdag 26 april 2007 18:27 schreef StephanL het volgende:
Ohja voordat iemand anders het zegt. Onder Amanda der rokje/ding hoort een broek
Een huwelijk dat is gestrand waarna Sylvia volledig de kant van haar moeder kiest, omdat pappa in haar ogen een onredelijke en dominante schreeuwlelijk is geweest. Dit gebeurt zo wel vaker. Waar jullie dat sexuele misbruik vandaan halen, weet ik echt niet. Ik vind Sylvia helemaal niet fysiek afstandelijk.quote:Op donderdag 26 april 2007 18:23 schreef Clank het volgende:
[..]
Lang geleden in een gesprek met Huub heeft ze wel eens iets gezegd waarvan ik dacht.. ze zal toch niet sexueel misbruikt zijn vroeger?!
Vanaf haar 18/19e jaar heeft Sylvia geen contact meer gehad met haar vader, dus vanaf het moment dat ze 'volwassen' was.
Ze heeft wel gezegd dat ze nog graag met haar vader had willen praten en dat ze hem ook nog graag dingen voor de voeten had willen gooien.. maar die mogelijkheid was er helaas niet meer. Daarom heeft ze op haar manier haar zegje gedaan en moet ze het proberen af te sluiten.
Je hebt niet voor niets 10 jaar geen contact met je vader.
Het verhaal van kleinzusje vind ik zo gek nog niet...
Spannend, maar - hoe kunnen mijn gegevens jou bereiken?quote:Op donderdag 26 april 2007 18:28 schreef kleinzusje het volgende:
Ik draag geen masker
Kan me voorstellen dat jij als man dat graag wilt zien, maarre tis toch netter nu een normale slip of boxer eronder te doenquote:
Ik begrijp uit de OP van niet, maar schakel net in en hoor Nic vragen of er een stemming moet komen. Natas zegt dat ze dan tegen stemt.quote:Op donderdag 26 april 2007 18:20 schreef carpediem23 het volgende:
Mogen die hondjes ech serieus weer blijven.
quote:Op donderdag 26 april 2007 18:32 schreef Lipsch het volgende:
[..]
Spannend, maar - hoe kunnen mijn gegevens jou bereiken?
quote:Op donderdag 26 april 2007 18:36 schreef akveor het volgende:
Volgens Eric.... stemming bovenop het terras...
Goed dat er een stemming komt, opkrassen met die muskusratten.quote:Op donderdag 26 april 2007 18:38 schreef Meganog het volgende:
Amanda heeft zich door Huub laten omlullen, maar eigenlijk wil ze geen stemming.
Mits Brian hem netjes naar huis brengt, en blijft logeren.quote:Op donderdag 26 april 2007 18:38 schreef kleinzusje het volgende:
Mag Eric weg ?
Mensen met obesitas sterven vaak een te vroege dood doordat het hart het begeeft omdat het zo als een razende tekeer moet gaan om het bloed door het veel te grote lichaam te pompen dus het is inderdaad niet bepaald een manier om gelukkig te zijn/worden.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Enig idee hoeveel mensen er te dik zijn? En dan die opmerking van jou
Nog erger is het als je het van de andere kant bekijkt. Je zegt dat dat je slank/dun moet zijn om gelukkig te kunnen worden. Tja, daar ga ik maar helemaal niet op in.
Wat mij betreft had diequote:Op donderdag 26 april 2007 18:38 schreef kleinzusje het volgende:
Mag Eric weg ?
Jaap zn hart is erg sterkquote:Op donderdag 26 april 2007 18:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Mensen met obesitas sterven vaak een te vroege dood doordat het hart het begeeft omdat het zo als een razende tekeer moet gaan om het bloed door het veel te grote lichaam te pompen dus het is inderdaad niet bepaald een manier om gelukkig te zijn/worden.
Vetzucht is een sluipmoordenaar en bepaald geen weg naar geluk.
Ja, ze was vastbesloten. Maar je weet hoe Huub kan lullenquote:Op donderdag 26 april 2007 18:41 schreef Marrije het volgende:
Amanda was toch zo blij dat haar zusje vrij is en dat die na zoveel tijd de hondjes weer kan zien?
Perenijsjes.quote:Op donderdag 26 april 2007 18:48 schreef Disana het volgende:
Wat zijn dat voor mooie witte ijsjes?
Perenijsjesquote:Op donderdag 26 april 2007 18:48 schreef Disana het volgende:
Perenijsjes van Festini denk ikquote:Op donderdag 26 april 2007 18:48 schreef Disana het volgende:
Oh, dankjewel. Daar moet ik achteraanquote:
Amanda wil ze wel daar houden, maar zonder gezeik van wie dan ook.quote:Op donderdag 26 april 2007 18:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ze was vastbesloten. Maar je weet hoe Huub kan lullen![]()
Voer voor psychologen-Deel1quote:Op donderdag 26 april 2007 18:09 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Was even een aandachtsmomentjeEn mn verslag is nog veel langer, maar heb een klein leesbaar stukje er uit gepikt
![]()
En speculeren blijft het
En de reden van Huub is ook duidelijk...ruzie met Natasia forceren...quote:Op donderdag 26 april 2007 18:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ze was vastbesloten. Maar je weet hoe Huub kan lullen![]()
Volgens mij was het: Palma dwarszitten.quote:Op donderdag 26 april 2007 18:52 schreef Meganog het volgende:
[..]
En de reden van Huub is ook duidelijk...ruzie met Natasia forceren...
quote:Op donderdag 26 april 2007 18:52 schreef Meganog het volgende:
[..]
En de reden van Huub is ook duidelijk...ruzie met Natasia forceren...
Lijkt me duidelijkquote:Op donderdag 26 april 2007 18:52 schreef Disana het volgende:
Van Natasia mogen de hondjes niet blijven omdat ze gezegd heeft dat ze niet mogen blijven.
The Black & White Convention.quote:
Misschien kun je ze een dagje binnen houden?quote:Op donderdag 26 april 2007 19:00 schreef schatje het volgende:
Brian's motivatie is wel goed, voor de hondjes is het niet fijn in A'dam te zijn met koninginnedag
Meestal lijkt Tasja op Clarence Seedorf, maar als je hier de extensions wegdenkt is het toch meer Eusebio tijdens zijn aktieve voetbalcarriere.quote:
Moet dat dan?quote:Op donderdag 26 april 2007 19:00 schreef akveor het volgende:
Natasia vind drie weken zat.... en heeft geen enkele valide reden...
Ieder hart heeft een van tevoren vastgesteld aantal slagen. Jaap bereikt dat aantal wat vroeger dan anderenquote:
Laat d'r gewoon zeggen dat vanwege haar schoonmaakfobie niet meer tegen die hondjes kan. Dan dat domme gezeur.quote:Op donderdag 26 april 2007 19:01 schreef petraa het volgende:
Natasia wil consequent zijn en wil die hondjes hier niet houden.
quote:Op donderdag 26 april 2007 18:54 schreef Disana het volgende:
Er is geen unanieme JA voor het blijven van de hondjes. Mooi.
Die programmering is wel te hackenquote:Op donderdag 26 april 2007 19:01 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ieder hart heeft een van tevoren vastgesteld aantal slagen. Jaap bereikt dat aantal wat vroeger dan anderen
Ze vraagt nu wel wanneer Koninginnedag is. . .ze gaat toch niet overstag he! Oh, gelukkig, Nic vindt het onzin.quote:Op donderdag 26 april 2007 19:01 schreef petraa het volgende:
Natasia wil consequent zijn en wil die hondjes hier niet houden.
Dankjewel Nicolaas.quote:Op donderdag 26 april 2007 19:00 schreef Meganog het volgende:
[..]
Misschien kun je ze een dagje binnen houden?
Sterk argument van Brian: dan worden ze vertrapt op het Leidseplein.quote:Op donderdag 26 april 2007 19:05 schreef akveor het volgende:
Dat is toch werkelijk de belachelijkste reden die ik gehoord heb: Omdat het zo druk is op koninginnedag moeten de hondjes maar blijven. Ik krijg het idee dat de hersenen van sommige bewoners behoorlijk aangetast zijn door de alcohol.
Omdat ze anders binnen moeten zitten met Koninginnedagquote:Op donderdag 26 april 2007 19:05 schreef getl0st het volgende:
honden zij nu lang genoeg in de villa geweest
Waarom zou Amanda nog een week haar dierbare bij haar mogen houden
Ik zal mijn best doen.quote:Op donderdag 26 april 2007 19:06 schreef Talitha het volgende:
[..]
Sterk argument van Brian: dan worden ze vertrapt op het Leidseplein.![]()
![]()
Ze kunnen het beste al die schoonmaakster onslaan...z e zijn overal te beroerd voor behalve als ze een momentje voor de camera kunnen pakken. Dan zetten ze een grote bek op tegen hun werkgevers. Ik begin nu te begrijpen waarom er zoveel buitenlands personeel in deze sector werkt.quote:Op donderdag 26 april 2007 19:05 schreef scanman01 het volgende:
Ik hoor nu meerdere bewoners zeggen dat ze vinden dat de huishoudsters de bank met hondenharen niet hoeven te stofzuigen. Hoezo niet??? Dat is toch hun werk gewoon.
Ach er zijn al diverse relletjes geweest... dus dat....quote:Op donderdag 26 april 2007 19:05 schreef getl0st het volgende:
honden zij nu lang genoeg in de villa geweest
Waarom zou Amanda nog een week haar dierbare bij haar mogen houden
quote:Op donderdag 26 april 2007 19:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
Omdat ze anders binnen moeten zitten met Koninginnedag![]()
Zag je d'r kop toen Huub dat zeiquote:Op donderdag 26 april 2007 19:11 schreef scanman01 het volgende:
Natasia geeft haar toestemming.
Huub: "Lekker consequent van je Tas!"
Natasia: "Met die opmerking veeg ik m'n reet af"
Owww gaat ze weer op hem geilenquote:Op donderdag 26 april 2007 19:12 schreef Marrije het volgende:
Amanda heeft dorst maar pakt geen drinken, dat bewaart ze voor de butler![]()
Degene die het vaakst tijdens de stemming 'ik" zei was Natasia.quote:Op donderdag 26 april 2007 19:13 schreef Marrije het volgende:
Natas tegen Brian: jij ook bedankt voor je hulp!!
Brian: hoezo, ik heb het leuk met die honden
Natas: ik ik ik
volgens mijn psychologie is sillysaaiesok een flegmatieke trut en een golddiggerquote:Op donderdag 26 april 2007 17:59 schreef Frasier het volgende:
[..]
Sylvia is volgensmij inderdaad vroeger veel gekwetst en probeert nu alle pijn af te doen als iets dat er nou eenmaal bij hoort, als een soort bescherming. Ze houdt ook nog is alleen haar zelf voor de gek door telkens op haar "gevoel" af te gaan.
Natasia weet niet waar ze het over heeft. Huub is de populairste bewoner.quote:Op donderdag 26 april 2007 19:18 schreef scanman01 het volgende:
Natasia denkt dat Huub de hondjes gebruikt om Palma over de zeik te krijgen.
Dat is een leuke bijkomstigheid ja. Toch gaat het volgens mij meer om de band met Amanda te versterken. Natasia zegt nu min of meer dat Huub's leven buiten de kooi gevaar loopt. Natasia moet eerst eens naar zichzelf kijken.
Het was Jaap z'n idee... en die heeft Palmaquote:Op donderdag 26 april 2007 19:18 schreef scanman01 het volgende:
Natasia denkt dat Huub de hondjes gebruikt om Palma over de zeik te krijgen.
Dat is een leuke bijkomstigheid ja. Toch gaat het volgens mij meer om de band met Amanda te versterken. Natasia zegt nu min of meer dat Huub's leven buiten de kooi gevaar loopt. Natasia moet eerst eens naar zichzelf kijken.
Jij weet allesquote:
Geeft het op, net als Brainless, niet te volgen dus.quote:Op donderdag 26 april 2007 19:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het wordt tijd dat ik me eens ga verdiepen in Natasiaans redeneren : "Huub stemt voor de hondjes DUS hij leest de krant niet DUS weet hij niet waarom mensen op straat worden vermoord DUS moet hij oppassen als hij uit de villa komt.......
als huub al gevaar zou lopen op straat......vraag ik me af wat er met natasia gebeurd als ze vrijkomt!quote:Op donderdag 26 april 2007 19:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het wordt tijd dat ik me eens ga verdiepen in Natasiaans redeneren : "Huub stemt voor de hondjes DUS hij leest de krant niet DUS weet hij niet waarom mensen op straat worden vermoord DUS moet hij oppassen als hij uit de villa komt.......
Denk dat Huub meer angst moet hebben voor diverse familieleden van medemiljonairs, dan voor "de mensen op straat."quote:Op donderdag 26 april 2007 19:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
natas houd negeren zelf nog geen kwartier vol....dan trekt ze haar luchtsirene weer openquote:Op donderdag 26 april 2007 19:26 schreef Marrije het volgende:
Brian: Bart begreep het niet, Nathanael begreep het niet, negeren van mensen gaat hier NIET werken
Natas: oh jawel, voor een paar dagen wel
hij is niet voor niets para brodda!!!quote:Op donderdag 26 april 2007 19:27 schreef Disana het volgende:
Perenijsjes gevonden! Bij de AH!
On-topic: Brian denkt dat hij clashes tussen Huub en Eric ziet escaleren.
Lik zequote:Op donderdag 26 april 2007 19:27 schreef Disana het volgende:
Perenijsjes gevonden! Bij de AH!
On-topic: Brian denkt dat hij clashes tussen Huub en Eric ziet escaleren.
"Preleet" zul je bedoelen.....quote:Op donderdag 26 april 2007 19:28 schreef FSR het volgende:
OMG God heeft Eric gestraft met 10 kilo aankomen....
Wat een prefeet is die Bwian toch ehh... !
quote:Op donderdag 26 april 2007 19:30 schreef Dark het volgende:
Brian heeft gezien dat God onmiddelijk straft, Eric was zo vals om Jaap te pesten met zijn dik zijn en wat doet God? God geeft Eric 10 kilo op zijn buik, what goes around, comes around, allemaal dankzij God.![]()
wat is god toch goed he??quote:Op donderdag 26 april 2007 19:30 schreef Dark het volgende:
Brian heeft gezien dat God onmiddelijk straft, Eric was zo vals om Jaap te pesten met zijn dik zijn en wat doet God? God geeft Eric 10 kilo op zijn buik, what goes around, comes around, allemaal dankzij God.![]()
Dat is het bewijs! God is inderdaad een vrouw.quote:Op donderdag 26 april 2007 19:29 schreef demins het volgende:
God bemoeit zich er ook weer mee!
En dan krijg je binnen een half uur nóg een stemming door je strot geduwd. Kun je het nog aan?quote:Op donderdag 26 april 2007 19:14 schreef akveor het volgende:
Het wordt steeds spannender en intellectueler daar in DGK... Met angst en beven heb ik deze stemming gevolgd. Ik hoop dat de readktie voorlopig zich nu even gedeist houd want dit word me allemaal wat teveel.
Der zusje zat in een instelling.quote:Op donderdag 26 april 2007 19:39 schreef Meganog het volgende:
Heeft dat zusje vastgezeten? Waarvoor?
jij word er niet gigageil van dus....??quote:Op donderdag 26 april 2007 19:40 schreef Gigageil het volgende:
[..]
DJÉEEEEZUSSSS , wat een varkens-reet![]()
![]()
![]()
![]()
er klopt iets niet in die zin....??(amanda modus)quote:Op donderdag 26 april 2007 19:41 schreef Liess het volgende:
"Ik heb vandaag naar het pannenkoekenhuis gegaan"
Deborahmodusquote:Op donderdag 26 april 2007 19:42 schreef cindy10 het volgende:
[..]
er klopt iets niet in die zin....??(amanda modus)
Nee no way.....maar ik weet ook dat ik op vertekend beeld zit te kijken.quote:Op donderdag 26 april 2007 19:41 schreef cindy10 het volgende:
[..]
jij word er niet gigageil van dus....??![]()
Tupac toch? Aangezien dat zijn God isquote:Op donderdag 26 april 2007 19:30 schreef Dark het volgende:
hmmm leuk beeld wel zo hoor!quote:Op donderdag 26 april 2007 19:43 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Nee no way.....maar ik weet ook dat ik op vertekend beeld zit te kijken.
Op http://www.hanff.nl/goudenkooi.php is ze lang niet zo dik.......beetje gecomprimeerd of zo....![]()
Hebben mensen vaak last van als ze een hersenbeschadiging hebben opgelopen nadat ze finaal in elkaar geslagen zijn door een verkeerd vriendjequote:Op donderdag 26 april 2007 19:44 schreef Meganog het volgende:
Dat kind is nog simpeler dan Amanda...
quote:Op donderdag 26 april 2007 19:30 schreef Dark het volgende:
bestaan ze nog simpeler als amanda dan????quote:Op donderdag 26 april 2007 19:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hebben mensen vaak last van als ze een hersenbeschadiging hebben opgelopen nadat ze finaal in elkaar geslagen zijn door een verkeerd vriendje![]()
Over simpel gesprokenquote:Op donderdag 26 april 2007 19:47 schreef cindy10 het volgende:
[..]
bestaan ze nog simpeler als amanda dan????
quote:Op donderdag 26 april 2007 19:48 schreef Meganog het volgende:
Amanda! Mitch is er!!!
quote:
Ze was zooooo verwend, dat ze niet meer normaal kon functioneren.quote:Op donderdag 26 april 2007 19:52 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Zusje van Amanda is heeeeel moeilijk opvoedbaar
Wat gaat dat snel, dit was 3 minuten geleden.quote:Op donderdag 26 april 2007 19:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Is dit symbolisch voor het licht in DGK, dat langszaam uit gaat ........
[afbeelding]
quote:Op donderdag 26 april 2007 19:52 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Zusje is heeeeel moeilijk opvoedbaar
Van: www.visagie.nlquote:Op donderdag 26 april 2007 19:44 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Nederlandse kampioenschappen voor visagisten![]()
![]()
Denk ze zelf van wel.quote:Op donderdag 26 april 2007 19:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hoe dan ook, dat gaat Amanda nooit winnen natuurlijk.
Deze wedstrijd welquote:Op donderdag 26 april 2007 19:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook... als je je als moeder gewoon niet met de opvoeding bemoeitquote:Op donderdag 26 april 2007 19:52 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Zusje van Amanda is heeeeel moeilijk opvoedbaar
Ik begrijp sowieso niet dat ze er zonder voltooide opleiding aan mag meedoenquote:Op donderdag 26 april 2007 19:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ze heeft toch zeker al een les of 4? gehad.quote:Op donderdag 26 april 2007 20:02 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik begrijp sowieso niet dat ze er zonder voltooide opleiding aan mag meedoen
Juist, en nog wel privé lessenquote:Op donderdag 26 april 2007 20:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze heeft toch zeker al een les of 4? gehad.![]()
Nightmare of Uglyness bedoel je misschien?quote:Op donderdag 26 april 2007 20:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Dreams of smelly had al gezegd dat ze te goed was voor dat kampioenschap![]()
Die ook!quote:Op donderdag 26 april 2007 20:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nightmare of Uglyness bedoel je misschien?
Ik stem voorquote:Op donderdag 26 april 2007 20:12 schreef Dark het volgende:
Huub en Natas hebben met de buren gesproken en Jaap mag er gewoon uit, komende donderdag!
Ik ook, maar Brian gaat opnieuw de stemming tegenhouden. Hij vindt Jaap toch een belangrijke back upquote:
Als dat zo is.. en hij wordt weggestemd.. ga ik helemaal stukquote:Op donderdag 26 april 2007 20:12 schreef Dark het volgende:
Huub en Natas hebben met de buren gesproken en Jaap mag er gewoon uit, komende donderdag!
Niet te vroeg juichen, Brian wil het tegenhouden!quote:Op donderdag 26 april 2007 20:14 schreef getl0st het volgende:
[..]
Als dat zo is.. en hij wordt weggestemd.. ga ik helemaal stuk40.000 euro droombruiloft
weddingplanner
cora
Hij graaft er zijn eigen graf mee want als er dan een keer een nieuwkomer is die Japio de immuniteit geeft dan vliegt Brian eruit omdat ie de anderen zo heeft geirriteerd door Japio er steeds in te houden!quote:Op donderdag 26 april 2007 20:14 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik ook, maar Brian gaat opnieuw de stemming tegenhouden. Hij vindt Jaap toch een belangrijke back up![]()
Zolang Nico er maar niet op valt toch?quote:Op donderdag 26 april 2007 20:15 schreef carpediem23 het volgende:
Amanda heeft speciaal haar mooiste kleding aan gedaan.....NOT
daarom zeg ik 'als'.. want het gaat idd niet gebeurenquote:Op donderdag 26 april 2007 20:16 schreef Dark het volgende:
[..]
Niet te vroeg juichen, Brian wil het tegenhouden!
Nauw wat een simpele man is Nico , maakt mij niet meer uit.quote:Op donderdag 26 april 2007 20:16 schreef getl0st het volgende:
[..]
Zolang Nico er maar niet op valt toch?
quote:Op donderdag 26 april 2007 20:19 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Nauw wat een simpele man is Nico , maakt mij niet meer uit.Maaaruh
![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 20:19 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Nauw wat een simpele man is Nico , maakt mij niet meer uit.Maaaruh
![]()
Ik heb geen zin om Syl te horen, en ook niet om over Syl te lezen, vandaag. En morgen. En overmorgen.quote:Op donderdag 26 april 2007 20:25 schreef Dark het volgende:
Huub wil dat Syl blijft, maar Syl heeft geen zin om er over na te denken, vandaag.
U bent weer geweldigquote:Op donderdag 26 april 2007 20:29 schreef kleinzusje het volgende:
[COS#1262] Schatje ..............Mitch is er
Beetje vroeg, maar wel lekker
Waar het afkicken kan beginnenquote:Op donderdag 26 april 2007 20:30 schreef Dark het volgende:
En ik ga me vast voorbereiden op 4 mei en ff wat anders doen!
Ach, zomer in aantocht, WTFquote:
Mja en voor mij begint ie vroeg.. 10 mei om precies te zijnquote:
Keep in touch , pleasequote:Op donderdag 26 april 2007 20:35 schreef getl0st het volgende:
[..]
Mja en voor mij begint ie vroeg.. 10 mei om precies te zijn
Lekker naar the US of A
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |