quote:Op donderdag 26 april 2007 19:48 schreef Meganog het volgende:
Amanda! Mitch is er!!!
quote:
Ze was zooooo verwend, dat ze niet meer normaal kon functioneren.quote:Op donderdag 26 april 2007 19:52 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Zusje van Amanda is heeeeel moeilijk opvoedbaar
Wat gaat dat snel, dit was 3 minuten geleden.quote:Op donderdag 26 april 2007 19:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Is dit symbolisch voor het licht in DGK, dat langszaam uit gaat ........
[afbeelding]
quote:Op donderdag 26 april 2007 19:52 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Zusje is heeeeel moeilijk opvoedbaar
Van: www.visagie.nlquote:Op donderdag 26 april 2007 19:44 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Nederlandse kampioenschappen voor visagisten![]()
![]()
Denk ze zelf van wel.quote:Op donderdag 26 april 2007 19:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hoe dan ook, dat gaat Amanda nooit winnen natuurlijk.
Deze wedstrijd welquote:Op donderdag 26 april 2007 19:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook... als je je als moeder gewoon niet met de opvoeding bemoeitquote:Op donderdag 26 april 2007 19:52 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Zusje van Amanda is heeeeel moeilijk opvoedbaar
Ik begrijp sowieso niet dat ze er zonder voltooide opleiding aan mag meedoenquote:Op donderdag 26 april 2007 19:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ze heeft toch zeker al een les of 4? gehad.quote:Op donderdag 26 april 2007 20:02 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik begrijp sowieso niet dat ze er zonder voltooide opleiding aan mag meedoen
Juist, en nog wel privé lessenquote:Op donderdag 26 april 2007 20:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze heeft toch zeker al een les of 4? gehad.![]()
Nightmare of Uglyness bedoel je misschien?quote:Op donderdag 26 april 2007 20:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Dreams of smelly had al gezegd dat ze te goed was voor dat kampioenschap![]()
Die ook!quote:Op donderdag 26 april 2007 20:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nightmare of Uglyness bedoel je misschien?
Ik stem voorquote:Op donderdag 26 april 2007 20:12 schreef Dark het volgende:
Huub en Natas hebben met de buren gesproken en Jaap mag er gewoon uit, komende donderdag!
Ik ook, maar Brian gaat opnieuw de stemming tegenhouden. Hij vindt Jaap toch een belangrijke back upquote:
Als dat zo is.. en hij wordt weggestemd.. ga ik helemaal stukquote:Op donderdag 26 april 2007 20:12 schreef Dark het volgende:
Huub en Natas hebben met de buren gesproken en Jaap mag er gewoon uit, komende donderdag!
Niet te vroeg juichen, Brian wil het tegenhouden!quote:Op donderdag 26 april 2007 20:14 schreef getl0st het volgende:
[..]
Als dat zo is.. en hij wordt weggestemd.. ga ik helemaal stuk40.000 euro droombruiloft
weddingplanner
cora
Hij graaft er zijn eigen graf mee want als er dan een keer een nieuwkomer is die Japio de immuniteit geeft dan vliegt Brian eruit omdat ie de anderen zo heeft geirriteerd door Japio er steeds in te houden!quote:Op donderdag 26 april 2007 20:14 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik ook, maar Brian gaat opnieuw de stemming tegenhouden. Hij vindt Jaap toch een belangrijke back up![]()
Zolang Nico er maar niet op valt toch?quote:Op donderdag 26 april 2007 20:15 schreef carpediem23 het volgende:
Amanda heeft speciaal haar mooiste kleding aan gedaan.....NOT
daarom zeg ik 'als'.. want het gaat idd niet gebeurenquote:Op donderdag 26 april 2007 20:16 schreef Dark het volgende:
[..]
Niet te vroeg juichen, Brian wil het tegenhouden!
Nauw wat een simpele man is Nico , maakt mij niet meer uit.quote:Op donderdag 26 april 2007 20:16 schreef getl0st het volgende:
[..]
Zolang Nico er maar niet op valt toch?
quote:Op donderdag 26 april 2007 20:19 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Nauw wat een simpele man is Nico , maakt mij niet meer uit.Maaaruh
![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 20:19 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Nauw wat een simpele man is Nico , maakt mij niet meer uit.Maaaruh
![]()
Ik heb geen zin om Syl te horen, en ook niet om over Syl te lezen, vandaag. En morgen. En overmorgen.quote:Op donderdag 26 april 2007 20:25 schreef Dark het volgende:
Huub wil dat Syl blijft, maar Syl heeft geen zin om er over na te denken, vandaag.
U bent weer geweldigquote:Op donderdag 26 april 2007 20:29 schreef kleinzusje het volgende:
[COS#1262] Schatje ..............Mitch is er
Beetje vroeg, maar wel lekker
Waar het afkicken kan beginnenquote:Op donderdag 26 april 2007 20:30 schreef Dark het volgende:
En ik ga me vast voorbereiden op 4 mei en ff wat anders doen!
Ach, zomer in aantocht, WTFquote:
Mja en voor mij begint ie vroeg.. 10 mei om precies te zijnquote:
Keep in touch , pleasequote:Op donderdag 26 april 2007 20:35 schreef getl0st het volgende:
[..]
Mja en voor mij begint ie vroeg.. 10 mei om precies te zijn
Lekker naar the US of A
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |