als huub al gevaar zou lopen op straat......vraag ik me af wat er met natasia gebeurd als ze vrijkomt!quote:Op donderdag 26 april 2007 19:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het wordt tijd dat ik me eens ga verdiepen in Natasiaans redeneren : "Huub stemt voor de hondjes DUS hij leest de krant niet DUS weet hij niet waarom mensen op straat worden vermoord DUS moet hij oppassen als hij uit de villa komt.......
Denk dat Huub meer angst moet hebben voor diverse familieleden van medemiljonairs, dan voor "de mensen op straat."quote:Op donderdag 26 april 2007 19:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het wordt tijd dat ik me eens ga verdiepen in Natasiaans redeneren : "Huub stemt voor de hondjes DUS hij leest de krant niet DUS weet hij niet waarom mensen op straat worden vermoord DUS moet hij oppassen als hij uit de villa komt.......
natas houd negeren zelf nog geen kwartier vol....dan trekt ze haar luchtsirene weer openquote:Op donderdag 26 april 2007 19:26 schreef Marrije het volgende:
Brian: Bart begreep het niet, Nathanael begreep het niet, negeren van mensen gaat hier NIET werken
Natas: oh jawel, voor een paar dagen wel
hij is niet voor niets para brodda!!!quote:Op donderdag 26 april 2007 19:27 schreef Disana het volgende:
Perenijsjes gevonden! Bij de AH!
On-topic: Brian denkt dat hij clashes tussen Huub en Eric ziet escaleren.
Lik zequote:Op donderdag 26 april 2007 19:27 schreef Disana het volgende:
Perenijsjes gevonden! Bij de AH!
On-topic: Brian denkt dat hij clashes tussen Huub en Eric ziet escaleren.
"Preleet" zul je bedoelen.....quote:Op donderdag 26 april 2007 19:28 schreef FSR het volgende:
OMG God heeft Eric gestraft met 10 kilo aankomen....
Wat een prefeet is die Bwian toch ehh... !
quote:Op donderdag 26 april 2007 19:30 schreef Dark het volgende:
Brian heeft gezien dat God onmiddelijk straft, Eric was zo vals om Jaap te pesten met zijn dik zijn en wat doet God? God geeft Eric 10 kilo op zijn buik, what goes around, comes around, allemaal dankzij God.![]()
wat is god toch goed he??quote:Op donderdag 26 april 2007 19:30 schreef Dark het volgende:
Brian heeft gezien dat God onmiddelijk straft, Eric was zo vals om Jaap te pesten met zijn dik zijn en wat doet God? God geeft Eric 10 kilo op zijn buik, what goes around, comes around, allemaal dankzij God.![]()
Dat is het bewijs! God is inderdaad een vrouw.quote:Op donderdag 26 april 2007 19:29 schreef demins het volgende:
God bemoeit zich er ook weer mee!
En dan krijg je binnen een half uur nóg een stemming door je strot geduwd. Kun je het nog aan?quote:Op donderdag 26 april 2007 19:14 schreef akveor het volgende:
Het wordt steeds spannender en intellectueler daar in DGK... Met angst en beven heb ik deze stemming gevolgd. Ik hoop dat de readktie voorlopig zich nu even gedeist houd want dit word me allemaal wat teveel.
Der zusje zat in een instelling.quote:Op donderdag 26 april 2007 19:39 schreef Meganog het volgende:
Heeft dat zusje vastgezeten? Waarvoor?
jij word er niet gigageil van dus....??quote:Op donderdag 26 april 2007 19:40 schreef Gigageil het volgende:
[..]
DJÉEEEEZUSSSS , wat een varkens-reet![]()
![]()
![]()
![]()
er klopt iets niet in die zin....??(amanda modus)quote:Op donderdag 26 april 2007 19:41 schreef Liess het volgende:
"Ik heb vandaag naar het pannenkoekenhuis gegaan"
Deborahmodusquote:Op donderdag 26 april 2007 19:42 schreef cindy10 het volgende:
[..]
er klopt iets niet in die zin....??(amanda modus)
Nee no way.....maar ik weet ook dat ik op vertekend beeld zit te kijken.quote:Op donderdag 26 april 2007 19:41 schreef cindy10 het volgende:
[..]
jij word er niet gigageil van dus....??![]()
Tupac toch? Aangezien dat zijn God isquote:Op donderdag 26 april 2007 19:30 schreef Dark het volgende:
hmmm leuk beeld wel zo hoor!quote:Op donderdag 26 april 2007 19:43 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Nee no way.....maar ik weet ook dat ik op vertekend beeld zit te kijken.
Op http://www.hanff.nl/goudenkooi.php is ze lang niet zo dik.......beetje gecomprimeerd of zo....![]()
Hebben mensen vaak last van als ze een hersenbeschadiging hebben opgelopen nadat ze finaal in elkaar geslagen zijn door een verkeerd vriendjequote:Op donderdag 26 april 2007 19:44 schreef Meganog het volgende:
Dat kind is nog simpeler dan Amanda...
quote:Op donderdag 26 april 2007 19:30 schreef Dark het volgende:
bestaan ze nog simpeler als amanda dan????quote:Op donderdag 26 april 2007 19:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hebben mensen vaak last van als ze een hersenbeschadiging hebben opgelopen nadat ze finaal in elkaar geslagen zijn door een verkeerd vriendje![]()
Over simpel gesprokenquote:Op donderdag 26 april 2007 19:47 schreef cindy10 het volgende:
[..]
bestaan ze nog simpeler als amanda dan????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |