Sterk argument van Brian: dan worden ze vertrapt op het Leidseplein.quote:Op donderdag 26 april 2007 19:05 schreef akveor het volgende:
Dat is toch werkelijk de belachelijkste reden die ik gehoord heb: Omdat het zo druk is op koninginnedag moeten de hondjes maar blijven. Ik krijg het idee dat de hersenen van sommige bewoners behoorlijk aangetast zijn door de alcohol.
Omdat ze anders binnen moeten zitten met Koninginnedagquote:Op donderdag 26 april 2007 19:05 schreef getl0st het volgende:
honden zij nu lang genoeg in de villa geweest
Waarom zou Amanda nog een week haar dierbare bij haar mogen houden
Ik zal mijn best doen.quote:Op donderdag 26 april 2007 19:06 schreef Talitha het volgende:
[..]
Sterk argument van Brian: dan worden ze vertrapt op het Leidseplein.![]()
![]()
Ze kunnen het beste al die schoonmaakster onslaan...z e zijn overal te beroerd voor behalve als ze een momentje voor de camera kunnen pakken. Dan zetten ze een grote bek op tegen hun werkgevers. Ik begin nu te begrijpen waarom er zoveel buitenlands personeel in deze sector werkt.quote:Op donderdag 26 april 2007 19:05 schreef scanman01 het volgende:
Ik hoor nu meerdere bewoners zeggen dat ze vinden dat de huishoudsters de bank met hondenharen niet hoeven te stofzuigen. Hoezo niet??? Dat is toch hun werk gewoon.
Ach er zijn al diverse relletjes geweest... dus dat....quote:Op donderdag 26 april 2007 19:05 schreef getl0st het volgende:
honden zij nu lang genoeg in de villa geweest
Waarom zou Amanda nog een week haar dierbare bij haar mogen houden
quote:Op donderdag 26 april 2007 19:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
Omdat ze anders binnen moeten zitten met Koninginnedag![]()
Zag je d'r kop toen Huub dat zeiquote:Op donderdag 26 april 2007 19:11 schreef scanman01 het volgende:
Natasia geeft haar toestemming.
Huub: "Lekker consequent van je Tas!"
Natasia: "Met die opmerking veeg ik m'n reet af"
Owww gaat ze weer op hem geilenquote:Op donderdag 26 april 2007 19:12 schreef Marrije het volgende:
Amanda heeft dorst maar pakt geen drinken, dat bewaart ze voor de butler![]()
Degene die het vaakst tijdens de stemming 'ik" zei was Natasia.quote:Op donderdag 26 april 2007 19:13 schreef Marrije het volgende:
Natas tegen Brian: jij ook bedankt voor je hulp!!
Brian: hoezo, ik heb het leuk met die honden
Natas: ik ik ik
volgens mijn psychologie is sillysaaiesok een flegmatieke trut en een golddiggerquote:Op donderdag 26 april 2007 17:59 schreef Frasier het volgende:
[..]
Sylvia is volgensmij inderdaad vroeger veel gekwetst en probeert nu alle pijn af te doen als iets dat er nou eenmaal bij hoort, als een soort bescherming. Ze houdt ook nog is alleen haar zelf voor de gek door telkens op haar "gevoel" af te gaan.
Natasia weet niet waar ze het over heeft. Huub is de populairste bewoner.quote:Op donderdag 26 april 2007 19:18 schreef scanman01 het volgende:
Natasia denkt dat Huub de hondjes gebruikt om Palma over de zeik te krijgen.
Dat is een leuke bijkomstigheid ja. Toch gaat het volgens mij meer om de band met Amanda te versterken. Natasia zegt nu min of meer dat Huub's leven buiten de kooi gevaar loopt. Natasia moet eerst eens naar zichzelf kijken.
Het was Jaap z'n idee... en die heeft Palmaquote:Op donderdag 26 april 2007 19:18 schreef scanman01 het volgende:
Natasia denkt dat Huub de hondjes gebruikt om Palma over de zeik te krijgen.
Dat is een leuke bijkomstigheid ja. Toch gaat het volgens mij meer om de band met Amanda te versterken. Natasia zegt nu min of meer dat Huub's leven buiten de kooi gevaar loopt. Natasia moet eerst eens naar zichzelf kijken.
Jij weet allesquote:
Geeft het op, net als Brainless, niet te volgen dus.quote:Op donderdag 26 april 2007 19:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het wordt tijd dat ik me eens ga verdiepen in Natasiaans redeneren : "Huub stemt voor de hondjes DUS hij leest de krant niet DUS weet hij niet waarom mensen op straat worden vermoord DUS moet hij oppassen als hij uit de villa komt.......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |