Nee, vanmorgen, dat zei hij zojuist.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:17 schreef marky het volgende:
[..]
Jaap had gisteren al een stemming aangevraagd om de hondjes te laten blijven.
hahaha als het mijn buuf was,had ik allang hooglopende bonje gehad met bijbehorende vechtpartijenquote:Op donderdag 26 april 2007 17:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ook wel hoor. Maar ik blijf het een vrij onaangename persoonlijkheid vinden. Blij dat het mijn buurvrouw niet is.
En je moet er niet aan denken wat voor lui ze allemaal optrommelt als jij iets aan te merken hebt over bijvoorbeeld het geschreeuw.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:18 schreef cindy10 het volgende:
[..]
hahaha als het mijn buuf was,had ik allang hooglopende bonje gehad met bijbehorende vechtpartijen![]()
En dan vooral niet in de steeg achter het huis lopen. Loop je zo een blauw oog en een gekneusde arm op.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ook wel hoor. Maar ik blijf het een vrij onaangename persoonlijkheid vinden. Blij dat het mijn buurvrouw niet is.
Ik denk in de hoop dat een ander (lees: Brian of Natasia) tegenstemt, zodat Amanda weer pissed is?quote:Op donderdag 26 april 2007 17:21 schreef scanman01 het volgende:
Heb ik iets gemist?? Waarom doet Huub zo waanzinnig veel moeite om die hondjes te laten blijven? Is het alleen om het goed te maken voor de vorige keer? Dan kan hij nu wel stoppen, want alleen het idee dat hij voor Amanda een stemming heeft aangevraagd is dan al wel genoeg toch.
Gokje: om Palma dwars te zitten. Er was vanochtend een rel. Palma geloofde Amanda niet op haar woord dat de hondjes al gevoerd waren, en ging in de afvalbak op zoek naar de verpakking.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:21 schreef scanman01 het volgende:
Heb ik iets gemist?? Waarom doet Huub zo waanzinnig veel moeite om die hondjes te laten blijven? Is het alleen om het goed te maken voor de vorige keer? Dan kan hij nu wel stoppen, want alleen het idee dat hij voor Amanda een stemming heeft aangevraagd is dan al wel genoeg toch.
Natasia moet over de zeik? Stoken tussen Brian en Amanda?quote:Op donderdag 26 april 2007 17:21 schreef scanman01 het volgende:
tja ze stuurt zo haar criminele en gevaarlijke vriendjes op je af natuurlijk!quote:Op donderdag 26 april 2007 17:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
En dan vooral niet in de steeg achter het huis lopen. Loop je zo een blauw oog en een gekneusde arm op.
Waar om?quote:Op donderdag 26 april 2007 17:20 schreef Disana het volgende:
Amanda is om.
Ik kijk duidelijk niet vaak genoeg meer. Natasia wil die hondjes weg heben bergijp ik uit je bericht? Dan gaat die stemming wel gegarandeerd wat tv minuutjes opleveren. Daar zal het ook wel om te doen zijn. En waarschijnlijk om de band met Amanda te versterken ivm een eventueel vertrek van Sylvia.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:22 schreef Meganog het volgende:
[..]
Natasia moet over de zeik? Stoken tussen Brian en Amanda?
Ze wilde niet dat de hondjes bleven. Huub praat op haar in, hij heeft een stemming voor vanavond aangevraagd. Huub wil dat de hondjes nog een week blijven.quote:
moet eerlijk zeggen....die palma vind ik maar een viswijf,maar kan me de zorgen om de hondjes goed voorstellen!quote:Op donderdag 26 april 2007 17:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Gokje: om Palma dwars te zitten. Er was vanochtend een rel. Palma geloofde Amanda niet op haar woord dat de hondjes al gevoerd waren, en ging in de afvalbak op zoek naar de verpakking.
Natasia had Palma al verteld dat ze gezien had dat de hondjes hadden gegeten. Dat kwam naar voren toen Palma haar rel al had gehad.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:25 schreef cindy10 het volgende:
[..]
moet eerlijk zeggen....die palma vind ik maar een viswijf,maar kan me de zorgen om de hondjes goed voorstellen!
lijkt soms wel of amanda denkt dat het van die batterij hondjes zijn.
als je er zin in hebt...zet je ze aan!
geen zin,dan haal je de batterijen er toch gewoon uit?
het zijn tenslotte geen furby`s!!![]()
tja palma is dol op relletjes(lees camerageil)quote:Op donderdag 26 april 2007 17:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Natasia had Palma al verteld dat ze gezien had dat de hondjes hadden gegeten. Dat kwam naar voren toen Palma haar rel al had gehad.
Dat is waar. Ik zou mijn dieren in elk geval niet aan haar toevertrouwen.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:31 schreef cindy10 het volgende:
[..]
tja palma is dol op relletjes(lees camerageil)
daarbij hoort zij zich ook niet te bemoeien met wat er gaande is in huis...(laat dat lekker aan de bewoners over).
snap ook niet dat dat personeel zoveel kan maken!
een beetje stoken tussen bewoners is grappig,maar hele uren verspillen aan een krijsend wijf van de huishouding??
maar de zorg om de hondjes snap ik dan nog wel...zie amanda er rustig voor aan ze totaal te vergeten(in alle drukte van konijnen,haar stylen etc)![]()
tja dat snap ik ook niet helemaal....quote:Op donderdag 26 april 2007 17:30 schreef kleinzusje het volgende:
Trouwens: waarom kunnen dikke mensen geen heerlijke sex hebben ? En hebben slanke mensen dat wel ??? Tis maar even een vraag hoor. Beetje makkelijk dat oordelen
Het lijkt mij vooral heel erg moeilijk/lastig.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:30 schreef kleinzusje het volgende:
Trouwens: waarom kunnen dikke mensen geen heerlijke sex hebben ? En hebben slanke mensen dat wel ??? Tis maar even een vraag hoor. Beetje makkelijk dat oordelen
terecht, oprotten met die ratten die door sommige "dierenliefhebbers" ook wel honden genoemd worden. van mij mogen ze alle 3 naar huis!quote:Op donderdag 26 april 2007 17:29 schreef Disana het volgende:
Natasia is er mordicus op tegen dat de hondjes nog een week blijven.
nee ik ook niet...mijn dieren worden goed verzorgt en niet overdreven betutteld...maar wat amanda soms doet grenst toch echt aan verwaarlozen.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik zou mijn dieren in elk geval niet aan haar toevertrouwen.
Ja hoor.... en Sylvia stapt binnenkort vrijwillig op. Dan is het wel duidelijk wie we korte tijd daarna kunnen uitzwaaien.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:32 schreef kleinzusje het volgende:
En mag Eric er ajb uit ?
Lekker zwelgen in de REDEN van het GEVOEL dat ze niet meer in de Kooi op haar plek isquote:Op donderdag 26 april 2007 17:34 schreef Suikeroom het volgende:
Sylvia gaat zich steeds meer afzonderen
ach joh er zijn meer wegen die naar rome leiden.... ben gelukkig niet behept met het figuur van die 2(dus mischien makkelijk praten).quote:Op donderdag 26 april 2007 17:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het lijkt mij vooral heel erg moeilijk/lastig.
De vraag is of de dikke kinderen later blij zullen zijn met de daad van papa en mama.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:36 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ach joh er zijn meer wegen die naar rome leiden.... ben gelukkig niet behept met het figuur van die 2(dus mischien makkelijk praten).
maar zou niet weten wrm een stel dikkerds niet een bevredigend sexleven kan hebben...(afgezien van de afstandelijke houding van dit speciale paar)....![]()
Nou, lekker soixante-neuffen zal er niet inzitten lijkt mij zo.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:36 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ach joh er zijn meer wegen die naar rome leiden.... ben gelukkig niet behept met het figuur van die 2(dus mischien makkelijk praten).
maar zou niet weten wrm een stel dikkerds niet een bevredigend sexleven kan hebben...(afgezien van de afstandelijke houding van dit speciale paar)....![]()
dat is weer een verhaal apart....vrees dat dat nog vermakelijker word als de hele gouden kooi....quote:Op donderdag 26 april 2007 17:37 schreef Disana het volgende:
[..]
De vraag is of de dikke kinderen later blij zullen zijn met de daad van papa en mama.
Ik heb er geen ervaring mee, maar wordt kotsziek van dat oordelen hier. Niet persoonlijk naar jou, maar in het algemeen. 2 standaard "mooie lichamen" liggen dagelijks boven op elkaar en het genot is ver te zoeken. Jaap bespringt Kora niet on cam en is misschien wel heel lief. Sex is toch meer dan recht op......quote:Op donderdag 26 april 2007 17:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het lijkt mij vooral heel erg moeilijk/lastig.
mischien als je hier en daar een vetschort opzij schuift??quote:Op donderdag 26 april 2007 17:38 schreef daWeasel het volgende:
[..]
Nou, lekker soixante-neuffen zal er niet inzitten lijkt mij zo.
Even die opmerking ontleden..... Je zegt dus dat iemand die dik is niet gelukkig kan zijn? Of leg ik het nu verkeerd uit?quote:Op donderdag 26 april 2007 17:37 schreef Disana het volgende:
[..]
De vraag is of de dikke kinderen later blij zullen zijn met de daad van papa en mama.
heb jij ook weer gelijk in! het hoeft niet perse estetisch verantwoord te zijn....quote:Op donderdag 26 april 2007 17:38 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik heb er geen ervaring mee, maar wordt kotsziek van dat oordelen hier. Niet persoonlijk naar jou, maar in het algemeen. 2 standaard "mooie lichamen" liggen dagelijks boven op elkaar en het genot is ver te zoeken. Jaap bespringt Kora niet on cam en is misschien wel heel lief. Sex is toch meer dan recht op......
Kinderen van Brian zijn echt gezegendquote:Op donderdag 26 april 2007 17:37 schreef Disana het volgende:
[..]
In deze tijd, die alleen nog maar erger zal worden, waarin een scheef tandje niet eens meer wordt geaccepteerd? Nee, overmatige vetzucht lijkt me geen sleutel naar geluk.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Even die opmerking ontleden..... Je zegt dus dat iemand die dik is niet gelukkig kan zijn? Of leg ik het nu verkeerd uit?
Dat begreep ik wel hoor. Ik heb er zelf ook een hekel aan.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:38 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik heb er geen ervaring mee, maar wordt kotsziek van dat oordelen hier. Niet persoonlijk naar jou, maar in het algemeen.
Wat kun jij je toch heerlijk verliezen in .......alles wat met sex te maken heeft.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:38 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik heb er geen ervaring mee, maar wordt kotsziek van dat oordelen hier. Niet persoonlijk naar jou, maar in het algemeen. 2 standaard "mooie lichamen" liggen dagelijks boven op elkaar en het genot is ver te zoeken. Jaap bespringt Kora niet on cam en is misschien wel heel lief. Sex is toch meer dan recht op......
Het zal altijd als een minpunt gezien worden en zo zullen ze het ook ervaren. Of dikke kinderen gelukkig kunnen worden hangt van het persoontje af, hoe die er mee om gaat en hoe sterk die in z'n schoenen staat.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Even die opmerking ontleden..... Je zegt dus dat iemand die dik is niet gelukkig kan zijn? Of leg ik het nu verkeerd uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |