Klopt. Eric is niet happy de laatste tijd. Hij gruwt van Jaap.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:47 schreef Disana het volgende:
Jij moet je energie richten op Eric, dat werkt ZO effectief, zegt Brian tegen Jaap.
Eric gedraagt zich inderdaad als een ouwe moeke. Ik snap niet waarom hij zich er zo druk over maakt.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:48 schreef Meganog het volgende:
[..]
Klopt. Eric is niet happy de laatste tijd. Hij gruwt van Jaap.
Hij heeft twee brieven geschreven?quote:Op donderdag 26 april 2007 16:47 schreef Clank het volgende:
Brian heeft zijn moeder en alle fans teruggeschreven.. daarom voelt hij zich nu erg goed.
Wat doet hij verkeerd dan, behalve dat het een achterbakse rat is?quote:Op donderdag 26 april 2007 16:52 schreef farceman het volgende:
DGK_REDACTIE wanneer wordt Brian ook eens aangepakt?!!!!
net zoals alle bewoners het wel eeens moeilijk wordt gemaakt.
Zou jij het prettig vinden, als zo'n bezweete walrus zijn lichaam tegen je aanduwt en met zijn hand door zijn gore haar gaat, en zijn zweet over je uitstrooit?quote:Op donderdag 26 april 2007 16:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Eric gedraagt zich inderdaad als een ouwe moeke. Ik snap niet waarom hij zich er zo druk over maakt.
Nee, maar Eric vergeet hoe hij overkomt op de redactie en de kijkers: als een oud zorgelijk wijfquote:Op donderdag 26 april 2007 16:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou jij het prettig vinden, als zo'n bezweete walrus zijn llichaam tegen je aanduwt en met zijn hand door zijn gore haar gaat, en zijn zweet over je uitstrooit?![]()
Als ik zo'n ongetalenteerde psychotische kutcrimineel als Brian zou zijn, zou ik ook erg trots zijn op elke dag dat ik mezelf niet van kant maak....quote:Op donderdag 26 april 2007 16:47 schreef Clank het volgende:
Brian heeft zijn moeder en alle fans teruggeschreven.. daarom voelt hij zich nu erg goed.
Eric moet beseffen dat hoe meer hij reageert op Eric, hoe meer Jaap hem zal sarren. Hij moet gewoon meelachen, net als Huub, Nicolaas en Huub. Die hebben nergens last van.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou jij het prettig vinden, als zo'n bezweete walrus zijn llichaam tegen je aanduwt en met zijn hand door zijn gore haar gaat, en zijn zweet over je uitstrooit?![]()
ademhalen!quote:Op donderdag 26 april 2007 16:52 schreef Meganog het volgende:
[..]
Wat doet hij verkeerd dan, behalve dat het een achterbakse rat is?
Precies. Jaap zei daarnet ook tegen Brian 'Ik hoef maar ZO te doen' (iets met zijn handen)...quote:Op donderdag 26 april 2007 16:55 schreef Meganog het volgende:
[..]
Eric moet beseffen dat hoe meer hij reageert op Eric, hoe meer Jaap hem zal sarren. Hij moet gewoon meelachen, net als Huub, Nicolaas en Huub. Die hebben nergens last van.
Ja, en?quote:Op donderdag 26 april 2007 16:53 schreef Meganog het volgende:
Huub leest de Quest, daar komt al zijn 'kennis' over populair wetenschappelijke onderwerpen vandaan...
quote:Op donderdag 26 april 2007 16:57 schreef lurf_doctor het volgende:
Jaaaapio![]()
![]()
![]()
(moonde net naar de dames op terras)
Dit is allemaal in opdracht van de redactie, deze jongen groeit nu van de ' macht' die hij heeft maar hij blijft het zielige jongetje die maar 1 ding verdient; de Toneelhaak.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:51 schreef beequeen het volgende:
Als ik zo naar Japio luister, krijgt dus echt alles ingefluisterd door de FEBO. Hij moet alles navragen en dubbelchecken.
Dat hoor je hem ook zovaak zeggen. In de trant van: Daar kan ik nog niks over zeggen.
Nou, ik gun hem dat Cora-geval ook best hoor.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:00 schreef Yollie het volgende:
[..]
Dit is allemaal in opdracht van de redactie, deze jongen groeit nu van de ' macht' die hij heeft maar hij blijft het zielige jongetje die maar 1 ding verdient; de Toneelhaak.
Wat een haat....nou ja misschien zou ik ook een beetje verhit raken als ik met dit weer heel de dag achter mijn computer zou zitten.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:54 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Als ik zo'n ongetalenteerde psychotische kutcrimineel als Brian zou zijn, zou ik ook erg trots zijn op elke dag dat ik mezelf niet van kant maak....
quote:Op donderdag 26 april 2007 17:02 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Nou, ik gun hem dat Cora-geval ook best hoor.![]()
Zegt het woord laptop je iets? Ideaal voor in de tuin.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:02 schreef product het volgende:
[..]
Wat een haat....nou ja misschien zou ik ook een beetje verhit raken als ik met dit weer heel de dag achter mijn computer zou zitten.![]()
Mooi weer, slecht weer, binnen of buiten: Brian is gewoon een achterbakse laffe kuthond.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:02 schreef product het volgende:
[..]
Wat een haat....nou ja misschien zou ik ook een beetje verhit raken als ik met dit weer heel de dag achter mijn computer zou zitten.![]()
Eigenlijk zou er een topic of poll moeten komen over wie er doorgaat als de streams betaald moeten worden. Ik zou wel eens willen weten wie ik allemaal net als jou ga missen.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:06 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Mooi weer, slecht weer, binnen of buiten: Brian is gewoon een achterbakse laffe kuthond.
En daarbij: Ik mag nog één weekje on topic in de COSsen tieren tegen dat stuk addergebroed.
Ik heb geen tuin en geen laptop dusquote:Op donderdag 26 april 2007 17:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zegt het woord laptop je iets? Ideaal voor in de tuin.![]()
Wie blijft streamen als we moeten dokken?quote:Op donderdag 26 april 2007 17:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Eigenlijk zou er een topic of poll moeten komen over wie er doorgaat als de streams betaald moeten worden. Ik zou wel eens willen weten wie ik allemaal net als jou ga missen.
Ik wist dat mijn 'gebeden' verhoord zouden wordenquote:Op donderdag 26 april 2007 17:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wie blijft streamen als we moeten dokken?
Wat is Huub toch aan het drammen. Zijn geniale en uiteraard liefdevolle (quote:Op donderdag 26 april 2007 17:07 schreef farceman het volgende:
Huub gaat weer eens een poging doen om Amanda te bewerkstelligen...volgens mij is ze al teveel in de macht van die rat Brianless
Ik ook wel hoor. Maar ik blijf het een vrij onaangename persoonlijkheid vinden. Blij dat het mijn buurvrouw niet is.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:15 schreef cindy10 het volgende:
nooit gedacht het ooit te zullen toegeven....maar sommige opmerkingen van natasia (natasja) moet ik toch om lachen!![]()
Jaap had gisteren al een stemming aangevraagd om de hondjes te laten blijven.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:13 schreef _-inge-_ het volgende:
Huub wil punten scoren bij Amanda door voor te stellen om de hondjes te laten blijven. Ik vind het veel beter als ze weer naar haar zus gaan! Huub stelt ook voor om er 1 te laten blijven, maar dat is toch zielig voor de ander! Hij zegt ook dat als ze het nu niet doet ze haar hondjes nooit meer kan zien in de kooi. Huub hou op met drammen.... het was een slecht idee![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |