Ja, dat is natuurlijk altijd te hopen.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:16 schreef cindy10 het volgende:
ikke niet!
ik blijf wel op de hoogte via fok,met alle verhalen en bijbehorende foto`s.
ga niet betalen voor iets wat eerst gratis was![]()
daarbij komt er vast wel een oplossing voor krentenkakkers zoals ik![]()
Ik zal je missenquote:Op donderdag 26 april 2007 17:19 schreef FdW het volgende:
Ik absoluut niet.
nou vooruit,met dat soort actie`s wil ik er nog over na gaan denken....quote:Op donderdag 26 april 2007 17:22 schreef soylent het volgende:
Ik in 't begin w.s. niet, maar ik zal wel snel lappen zogauw er weer een relletje is dat ik echt moet zien.
Ik ga er dan wel vanuit dat anderen het bijhouden in de COSsen zodat ik weet wanneer ik moet inschakelen.
Als echt weinig mensen nog maar gaan COSsen, wat ik me eigenlijk moeilijk kan voorstellen, dan weet ik 't niet. Hoe weet ik dan wanneer het leuk wordt..
3,95 is peanuts voor een internetfaciliteit waar gewone kijkers helemaal geen drol aan hebben. Ik vind het niet meer dan logisch dat je daar een klein bedragje voor neerlegt.
Het zou leuk zijn als ze er wat extraatjes aan zouden verbinden: bijvoorbeeld een chatsessies met je favoriete bewoner. Supermakkelijk en goedkoop te regelen, ook leuk voor de bewoners. Of verloot wat spullen. Of dat streamers elke twee weken CP's mogen weggeven (en gewone kijkers niet). Dan krijg je een echt "DGK club" effect
Als het heel druk is zijn er wel eens buffers ja, waarschijnlijk gaat dat dus minder worden...quote:Op donderdag 26 april 2007 18:23 schreef carpediem23 het volgende:
Ik kijk alleen op het forum, de streams zijn echt klote slechte kwaliteit. Betalen ga ik gewoon echt niet doen. Dan moeten eerst Jaap, Amanda en Brian het huis uit. Want het programma is gewoon nu echt saaai. Nieuwe mensen!!!! Die een beetje iq hebben graag en die echt een spel gaan spelen.
Maar een pakje sigaretten of een glas wodka gaan waarschijnlijk geen hele maand meequote:Op donderdag 26 april 2007 19:39 schreef Copycat het volgende:
Nope.
Ik weiger de kas van Tien te spekken voor streams. 4 Piek per maand is peanuts, maar die peanuts geef ik liever uit aan een pakje sigaretten. Of een glas vodka.
Sowieso volg ik DGK meer via de COSsen dan via streams.
Dat is waar. Maar streams volg ik sowieso af en toe 's avonds en in het weekend, dus echt afkicken hoef ik niet. En via de COSsen en streamverslagen is alles prima te volgen. Alhoewel ik wel denk dat mijn animo zal afnemen.quote:Op donderdag 26 april 2007 19:48 schreef PC eend het volgende:
Maar een pakje sigaretten of een glas wodka doe je waarschijnlijk geen hele maand mee![]()
Het is geen ontzettende domme zet...quote:Op donderdag 26 april 2007 19:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar streams volg ik sowieso af en toe 's avonds en in het weekend, dus echt afkicken hoef ik niet. En via de COSsen en streamverslagen is alles prima te volgen. Alhoewel ik wel denk dat mijn animo zal afnemen.
Ik vind het belachelijk en een ontzettende domme zet van Tien dat er nu opeens betaald moet worden voor een dienst die tot nu toe gratis wordt aangeboden. En daarmee zeker die farce van een bruiloft van Jaap bekostigen? Niet van mijn nietige bijdrage.
Nou, mooi niet dus.quote:Op donderdag 26 april 2007 20:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het is geen ontzettende domme zet...
Juist door het eerst gratis te laten, zijn mensen erg gaan meeleven met hun favorieten, tot in het bizarre.
Daardoor zullen waarschijnlijk juist veel meer mensen de overstap maken, dan wanneer ze het in het begin al betaald hadden gemaakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |