abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † donderdag 26 april 2007 @ 17:14:13 #1
135305 beequeen
Lost.
pi_48744718
Ik wel, hooked. En wat is nou ¤ 3,95 per maand?. Ik baal alleen dat ik JdM spek.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  † In Memoriam † donderdag 26 april 2007 @ 17:15:31 #2
137949 Disana
pi_48744753
Ah, ik spreek een voorstel uit, en de goden verhoren me onmiddellijk

Ik denk dat ik ga betalen, ik kan de afleiding goed gebruiken en ja, ik ben verslaafd
  donderdag 26 april 2007 @ 17:16:21 #3
158268 elrosa
Kodiefiles.nl
pi_48744771
no way, dokken voor al dat gebuffer!!!! echt niet
Mijn favoriete site
pi_48744778
ikke niet!
ik blijf wel op de hoogte via fok,met alle verhalen en bijbehorende foto`s.
ga niet betalen voor iets wat eerst gratis was
daarbij komt er vast wel een oplossing voor krentenkakkers zoals ik
pi_48744837
Ik absoluut niet.
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
  † In Memoriam † donderdag 26 april 2007 @ 17:20:16 #6
137949 Disana
pi_48744861
quote:
Op donderdag 26 april 2007 17:16 schreef cindy10 het volgende:
ikke niet!
ik blijf wel op de hoogte via fok,met alle verhalen en bijbehorende foto`s.
ga niet betalen voor iets wat eerst gratis was
daarbij komt er vast wel een oplossing voor krentenkakkers zoals ik
Ja, dat is natuurlijk altijd te hopen.
  † In Memoriam † donderdag 26 april 2007 @ 17:20:54 #7
135305 beequeen
Lost.
pi_48744877
quote:
Op donderdag 26 april 2007 17:19 schreef FdW het volgende:
Ik absoluut niet.
Ik zal je missen
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  donderdag 26 april 2007 @ 17:22:29 #8
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_48744926
Ik in 't begin w.s. niet, maar ik zal wel snel lappen zogauw er weer een relletje is dat ik echt moet zien.

Ik ga er dan wel vanuit dat anderen het bijhouden in de COSsen zodat ik weet wanneer ik moet inschakelen.

Als echt weinig mensen nog maar gaan COSsen, wat ik me eigenlijk moeilijk kan voorstellen, dan weet ik 't niet. Hoe weet ik dan wanneer het leuk wordt..

3,95 is peanuts voor een internetfaciliteit waar gewone kijkers helemaal geen drol aan hebben. Ik vind het niet meer dan logisch dat je daar een klein bedragje voor neerlegt.

Het zou leuk zijn als ze er wat extraatjes aan zouden verbinden: bijvoorbeeld een chatsessies met je favoriete bewoner. Supermakkelijk en goedkoop te regelen, ook leuk voor de bewoners. Of verloot wat spullen. Of dat streamers elke twee weken CP's mogen weggeven (en gewone kijkers niet). Dan krijg je een echt "DGK club" effect
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  donderdag 26 april 2007 @ 17:26:59 #9
165665 PietjePuk63
show a little faith
pi_48745057
Absoluut niet!

En als eerder gezegd: We zouden hiermee een statement kunnen maken naar de schrijnend onkundige programmaleiding. Met z'n allen stoppen en afsluiten DGK-subforum op FOK zou toch wel wat wenkbrauwtjes doen fronsen in Eemnes en Hilversum.
Als DGK nog geloofwaardig was geweest had ik die 3.95 nog best willen overwegen, maar voor zo'n slecht gescripte slapstick-farce heb ik echt geen rooie cent over.
Niets is sterker dan dat ene woord!
pi_48745069
quote:
Op donderdag 26 april 2007 17:22 schreef soylent het volgende:
Ik in 't begin w.s. niet, maar ik zal wel snel lappen zogauw er weer een relletje is dat ik echt moet zien.

Ik ga er dan wel vanuit dat anderen het bijhouden in de COSsen zodat ik weet wanneer ik moet inschakelen.

Als echt weinig mensen nog maar gaan COSsen, wat ik me eigenlijk moeilijk kan voorstellen, dan weet ik 't niet. Hoe weet ik dan wanneer het leuk wordt..

3,95 is peanuts voor een internetfaciliteit waar gewone kijkers helemaal geen drol aan hebben. Ik vind het niet meer dan logisch dat je daar een klein bedragje voor neerlegt.

Het zou leuk zijn als ze er wat extraatjes aan zouden verbinden: bijvoorbeeld een chatsessies met je favoriete bewoner. Supermakkelijk en goedkoop te regelen, ook leuk voor de bewoners. Of verloot wat spullen. Of dat streamers elke twee weken CP's mogen weggeven (en gewone kijkers niet). Dan krijg je een echt "DGK club" effect
nou vooruit,met dat soort actie`s wil ik er nog over na gaan denken....
  donderdag 26 april 2007 @ 17:31:21 #11
111260 Charmian
a little joy
pi_48745183
Ik ga niet betalen. Misschien dat ik overstap naar de tv-uitzendingen icm de cossen. Hoewel dat dan eigenlijk niet eerlijk is tov de streamers die wel willen betalen. Maar voor gebuffer en een spel wat imo de verkeerde kant opgaat ga ik niet betalen. En de buitenlucht trekt natuurlijk ook erg aan.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  donderdag 26 april 2007 @ 18:16:38 #12
137158 Elounda
the world is yours!
pi_48746540
Ik niet, al zit die 3.95 me echt niet aan mijn kont gebakken.
Het gaat om het principe: ze waren al die tijd gratis, en er nu in eens geld voor vragen?
No way Pipo's van Tien.
Ga maar elke week een leuke live-show doen met veel sms-verkeer. Komt er ook genoeg binnen.
Dat maffe gedoe van Tien, het gaat me echt de keel uithangen .
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
  donderdag 26 april 2007 @ 18:19:55 #13
131239 Huisvlo
Leef bij de dag!
pi_48746649
Geef mijn geld liever uit aan een dierentuin, in plaats van een zooitje idiote schreeuwende ruziemakende figuren die steeds gekker aan het worden zijn!!
Veel kennis is nog geen wijsheid.
Veel mensen danken een goed geweten aan een slecht geheugen.
pi_48746786
Ik kijk alleen op het forum, de streams zijn echt klote slechte kwaliteit. Betalen ga ik gewoon echt niet doen. Dan moeten eerst Jaap, Amanda en Brian het huis uit. Want het programma is gewoon nu echt saaai. Nieuwe mensen!!!! Die een beetje iq hebben graag en die echt een spel gaan spelen.
pi_48748574
quote:
Op donderdag 26 april 2007 18:23 schreef carpediem23 het volgende:
Ik kijk alleen op het forum, de streams zijn echt klote slechte kwaliteit. Betalen ga ik gewoon echt niet doen. Dan moeten eerst Jaap, Amanda en Brian het huis uit. Want het programma is gewoon nu echt saaai. Nieuwe mensen!!!! Die een beetje iq hebben graag en die echt een spel gaan spelen.
Als het heel druk is zijn er wel eens buffers ja, waarschijnlijk gaat dat dus minder worden...
Opvallend dat jij bijna een heel kamp eruit wil hebben en dan denkt dat het minder saai wordt
Een van de laatste die erbij kwam was jaap, die een hoog IQ heeft en graag het spel speelt

Ontopic: ik denk van niet, maar omdat ik de prijs wel redelijk vind sluit ik het niet uit.
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  donderdag 26 april 2007 @ 19:39:33 #16
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_48749232
Nope.
Ik weiger de kas van Tien te spekken voor streams. 4 Piek per maand is peanuts, maar die peanuts geef ik liever uit aan een pakje sigaretten. Of een glas vodka.
Sowieso volg ik DGK meer via de COSsen dan via streams.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_48749536
quote:
Op donderdag 26 april 2007 19:39 schreef Copycat het volgende:
Nope.
Ik weiger de kas van Tien te spekken voor streams. 4 Piek per maand is peanuts, maar die peanuts geef ik liever uit aan een pakje sigaretten. Of een glas vodka.
Sowieso volg ik DGK meer via de COSsen dan via streams.
Maar een pakje sigaretten of een glas wodka gaan waarschijnlijk geen hele maand mee
  donderdag 26 april 2007 @ 19:53:07 #18
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_48749690
quote:
Op donderdag 26 april 2007 19:48 schreef PC eend het volgende:

Maar een pakje sigaretten of een glas wodka doe je waarschijnlijk geen hele maand mee
Dat is waar. Maar streams volg ik sowieso af en toe 's avonds en in het weekend, dus echt afkicken hoef ik niet. En via de COSsen en streamverslagen is alles prima te volgen. Alhoewel ik wel denk dat mijn animo zal afnemen.
Ik vind het belachelijk en een ontzettende domme zet van Tien dat er nu opeens betaald moet worden voor een dienst die tot nu toe gratis wordt aangeboden. En daarmee zeker die farce van een bruiloft van Jaap bekostigen? Niet van mijn nietige bijdrage.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_48750193
Ik dok ook niet. Het is mooi weer, ik kijk wel naar de buren.
Heb trouwens de laatste dagen heel weinig DKG gekeken dus afkicken is er niet bij. Misschien als het weer herfst/winter wordt . So long
pi_48750198
quote:
Op donderdag 26 april 2007 19:53 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat is waar. Maar streams volg ik sowieso af en toe 's avonds en in het weekend, dus echt afkicken hoef ik niet. En via de COSsen en streamverslagen is alles prima te volgen. Alhoewel ik wel denk dat mijn animo zal afnemen.
Ik vind het belachelijk en een ontzettende domme zet van Tien dat er nu opeens betaald moet worden voor een dienst die tot nu toe gratis wordt aangeboden. En daarmee zeker die farce van een bruiloft van Jaap bekostigen? Niet van mijn nietige bijdrage.
Het is geen ontzettende domme zet...
Juist door het eerst gratis te laten, zijn mensen erg gaan meeleven met hun favorieten, tot in het bizarre.
Daardoor zullen waarschijnlijk juist veel meer mensen de overstap maken, dan wanneer ze het in het begin al betaald hadden gemaakt.
pi_48750268
Ik kijk nooit DGK en volg het ook helemaal niet maar ik lees dat mensen hiet last hebben van buffers etc.
Ik neem dus aan dat dit soort dingen dus NIET meer voorkomen als je betaald
pi_48750289
Ik betaal ook niet mee aan de domme bruiloft van japioe.
Laat ze maar stikken dan!
  donderdag 26 april 2007 @ 20:13:26 #23
137158 Elounda
the world is yours!
pi_48750363
quote:
Op donderdag 26 april 2007 20:08 schreef PC eend het volgende:

[..]

Het is geen ontzettende domme zet...
Juist door het eerst gratis te laten, zijn mensen erg gaan meeleven met hun favorieten, tot in het bizarre.
Daardoor zullen waarschijnlijk juist veel meer mensen de overstap maken, dan wanneer ze het in het begin al betaald hadden gemaakt.
Nou, mooi niet dus.
Laat ze bij Tien die streams lekker op een plek douwen waar de zon niet schijnt, maar ik ga niet dokken!! En al ben ik een pure DGK verslaafde, dan kick ik er wel van af, dat is me met roken en Chateau d'Aldi drinken ook buitengewoon goed gelukt.
Fuck Tien, Fuck Jaap en Fuck de Fucking verrotte Gouden Kooi.

Einde bericht.

[ Bericht 0% gewijzigd door Elounda op 26-04-2007 20:19:10 ]
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
  Moderator donderdag 26 april 2007 @ 20:15:40 #24
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_48750442
Ik geloof dat het voyeur was die zei dat de Nederlandse Gouden Kooi in alle opzichten een pilot is.
Ik denk dat ze willen zien wat er gebeurt als je moet gaan betalen voor de streams.
Waarschijnlijk gaan ze ook nog variëren met de prijs.
Of ik zelf ga betalen? Ik wacht eerst even of er gehackte streams te zien zijn.
Maar voor het geld, laat staan "uit principe", zal ik het niet gaan laten.
Ik snap de mensen niet zo goed die menen dat ze "recht" hebben op gratis streams.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_48750530
Nee tuurlijk niet. Zou wel gek zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')