Bij sporten (en dit kan je daar wel aan gelijk stellen) verandert de balans van zouten in je lichaam waardoor je meer vocht in de extracellulaire ruimte vasthoudt. Dit is tijdelijk als je weer ophoudt met flink inspannen. Dit kan je ook verwachten bij mensen die ineens veel gaan sporten in de sportschool oid. Niets om je druk over te maken; het is immers geen vet. Dat het geen vet is kan je ook eenvoudig uitrekenen, Je moet voor 2 kg vet minstens 14.000 kcal extra hebben gegeten bovenop je normale dagelijkse behoefte (en die is momenteel een stuk hoger door al die kruiwagens). Sorry, maar dat kan je niet eens in 1-2 dagen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:07 schreef locutus51 het volgende:
Ik heb zaterdag 60 kruiwagens met zand versleept en heb ondertussen toen 3 liter naar binnen gewerkt. Gisteren ook nog een 40 kruiwagen met nog eens 3 liter... dus ondanks veel zweten heb ik in mijn ogen wel genoeg gedronken. Vocht vast houden lijkt me niet echt de oorzaak (gezien de het zweten wat ik gedaan heb)
Maar ja, de komende dagen maar weer streng opletten met wat ik eet/drink en dan hopen dat die 2 kilo er snel weer af zijn... (deze week nog 80 kruiwagens te gaan, dus beweging genoeg)
Jaquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:59 schreef Isabeau het volgende:
Freecell, je komt ook elk jaar met iets mafs terug van de rommelmarkt hè![]()
Ik ben ook verbrand , super rood hoofdquote:Op maandag 30 april 2007 20:41 schreef teigan het volgende:Ik ben verbrand...
Maar verder wel lekker gezeilt vandaag
Nou, dit is de fluit.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:07 schreef Isabeau het volgende:
Wat voor fluit is het eigenlijk?
Hmmm, ok dat scheelt dan weer... dus het is dan ook niet raar dat ik nu meer naar de wc moet als anders doordat ik nog veel vocht in huis heb..?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bij sporten (en dit kan je daar wel aan gelijk stellen) verandert de balans van zouten in je lichaam waardoor je meer vocht in de extracellulaire ruimte vasthoudt. Dit is tijdelijk als je weer ophoudt met flink inspannen. Dit kan je ook verwachten bij mensen die ineens veel gaan sporten in de sportschool oid. Niets om je druk over te maken; het is immers geen vet. Dat het geen vet is kan je ook eenvoudig uitrekenen, Je moet voor 2 kg vet minstens 14.000 kcal extra hebben gegeten bovenop je normale dagelijkse behoefte (en die is momenteel een stuk hoger door al die kruiwagens). Sorry, maar dat kan je niet eens in 1-2 dagen.
Ik heb bedacht dat het lopen met hoge stokken misschien helpt bij worstenvingetjes onder het wandelen. Nordic walkingMag ik dan nog mee, Liejannuh?
Dan plas je meestal ook meerquote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:25 schreef locutus51 het volgende:
Hmmm, ok dat scheelt dan weer... dus het is dan ook niet raar dat ik nu meer naar de wc moet als anders doordat ik nog veel vocht in huis heb..?
Nee, dat is niet beter. Vader Jacob past nét binnen het bereik van de fluit, maar de "bammen" zijn te laag, die vallen van de fluit af. Dus dat klinkt al helemaal nietquote:
Kon mijzelf idd ook niet indenken dat het vet of iets dergelijks kon zijn, heb wel wat meer gegeten dan normaal dit weekend, maar ik had dan ook echt energie tekort voor mijn gevoel (door de kruiwagens)quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan plas je meestal ook meerTrekt vanzelf weer bij, het kàn gewoon geen vet zijn.
Ik moet bekennen dat ik dat pas ook had bedacht. Met dat oefenrondje van pas had ik dus ook bizar dikke vingers en ik denk idd dat Nordic Walking stokken wel de oplossing zou kunnen zijn.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:59 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb bedacht dat het lopen met hoge stokken misschien helpt bij worstenvingetjes onder het wandelen. Nordic walkingMag ik dan nog mee, Liejannuh?
Ze zeggen daar trouwens niet dat Nordic walking niet zou mogen.quote:Take a stick of around 10 cm in your hand (the top of a broomstick), to fight thick fingers.
Wat Isabeau zegt, bij inspanning gaat je lichaam soms meer vocht vasthouden. De eerste week dat ik begon met sporten vorig jaar, kwam ik 6 kilo aan, dat was natuurlijk ook geen vet.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:07 schreef locutus51 het volgende:
Ik heb zaterdag 60 kruiwagens met zand versleept en heb ondertussen toen 3 liter naar binnen gewerkt. Gisteren ook nog een 40 kruiwagen met nog eens 3 liter... dus ondanks veel zweten heb ik in mijn ogen wel genoeg gedronken. Vocht vast houden lijkt me niet echt de oorzaak (gezien de het zweten wat ik gedaan heb)
Maar ja, de komende dagen maar weer streng opletten met wat ik eet/drink en dan hopen dat die 2 kilo er snel weer af zijn... (deze week nog 80 kruiwagens te gaan, dus beweging genoeg)
Maar ik ga dat niet doen hoorquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:11 schreef Liejannuh het volgende:
Ze zeggen daar trouwens niet dat Nordic walking niet zou mogen.Zal het eens navragen, want volgens mij is het wel de oplossing!
Je hebt boven in het scherm een lineaal staan en die kun je gebruiken. Dat ding aanklikken en dan Path selecteren. Op die manier kun je de lijn die je gelopen hebt natekenen en je route berekenen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:56 schreef Isabeau het volgende:
Oh ja, nog een vraag, Je schijnt met Google Earth te kunnen berekenen hoeveel km je gewandeld hebt. Hoe doe je dat?
Die moest SNEL uitquote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:18 schreef Liejannuh het volgende:
Ik vind alleen wel dat je een beetje heftig de webcam uitdoet aan het eind!
Geluktquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:12 schreef Liejannuh het volgende:
Je hebt boven in het scherm een lineaal staan en die kun je gebruiken. Dat ding aanklikken en dan Path selecteren. Op die manier kun je de lijn die je gelopen hebt natekenen en je route berekenen.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar ik ga dat niet doen hoorIk vind dat zo debiel. Ik zal eerst eens proberen iets in mijn handen vast te houden.
volgens mijn "juf" gaat het om de spanning voor en de ontspanning achter. met die stokken is het logisch, voor knijpen achter open. moet ook wel zonder stokken kunnen dunkt mij? heb het nooit geprobeerd. ziet er vast wel grappig uit...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:32 schreef Liejannuh het volgende:
Ik kan een half uur lang vingeroefeningen achter elkaar doen, maar ik heb dan nog steeds dikke vingers. Nouja, misschien moet ik het maar structureel gaan doen ofzo?!
Overigens heb ik op mijn werk ook een workshop Nordic Walking gedaan en ik vond het veel minder stom dan ik verwacht had!
ik voel me nog steeds gaan.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:42 schreef Isabeau het volgende:
Als je het zelf doet is het ongetwijfeld minder stom
Heeft antibiotica eigenlijk invloed op je gewicht?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:42 schreef MinderMutsig het volgende:
Zo ik heb mijn resultaten maar weer eens ge-update.
Werd wel weer eens tijd.
Niet dat ik weet.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:57 schreef MinderMutsig het volgende:
Heeft antibiotica eigenlijk invloed op je gewicht?
Mooi zo, dan ben ik het dus inderdaad echt kwijt.quote:
ja en dan in de voorzwaai handen dichtknijpen en in de achterzwaai handen open...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:36 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb onder het wandelen een mevrouw aangesproken met Nordic Walking stokken en ze had nooit last van dikke vingers. Hmpf. Ze raadde me aan veel met m'n handen te zwaaien. Maar dat vergeet ik steeds.
Hoe lang zijn die stokken?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:59 schreef Isabeau het volgende:
en weet je zeker dat je de rest van de week overal netjes aan gehouden hebt?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:53 schreef Maeghan het volgende:
Ik hield het gisteren nietmeer zonder ijs. Ik was heel chago en uiteindelijk heb ik toch maar ijs gekregen van m'n vriendje. En nu roept het naar me vanuit de vriezer. Bah.
Maar goed, vandaag op de weegschaal gestaan. 3 weken lijnen, resultaat 0. Die ene kilo die eraf was zat er gewoon weer bij, terwijl ik de hele week niets op had tot gisterenavond (en hallo, twee bolletjes ijs wegen geen kilo ja!).
dan heeft het waarschijnlijk gewoon tijd nodigquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:59 schreef Maeghan het volgende:
Jup. Heb de rest van de week netjes alleen m'n maaltijden op.
maar als je niet afvalt......quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:11 schreef Fannetje het volgende:
Ik zou zeggen, blijf het ijs lekker eten. Té streng zijn werkt ook niet. Als je je verder netjes aan een normale hoeveelheid eten houdt, kun je best een keer in de week ijs eten.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:34 schreef freecell het volgende:
Komtie:
http://s40.photobucket.com/albums/e230/marchien1984/?action=view¤t=ocean.flv
anders moet je eens bij houden wat je op een dag precies eetquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:31 schreef Maeghan het volgende:
Miss_S ik eet normaal geen ijs omdat ik geen zuivel mag, dus ik eet echt niet iedere week ijs. Ik eet wel ongeveer iedere week iets lekkers, maar alleen als ik er echt trek in heb en gewoon een klein beetje. Om precies te zijn ben ik bezig sinds de Pasen, dus 8 april. Ik heb sindsdien drie keer iets gesnoept. In het begin dronk ik 's avonds nog wijn, daar ben ik ook al weer twee weken mee gestopt. Frisdrank drink ik niet en ik ben geminderd met vruchtensap (alleen bij het ontbijt eigenlijk), ik eet geen croissantjes meer zoals ik daarvoor op m'n werk wel regelmatig deed, ik eet niet meer standaard een Balisto bij de lunch, ik eet iedere dag een boterham minder bij het ontbijt dan eerst, etc. Ik eet veel minder dan normaal, en sowieso had ik de weken voor de pasen enorm veel gegeten omdat ik niet zo lekker in m'n vel zat en ik snoep en drink dat dan altijd weg. Ik had verwacht dat er nu wel iets af zou zijn, zeker agz ik aan het verhuizen/verbouwen ben en ik meer gelopen heb dan daarvoor. In m'n avondeten zit het ook niet, want mijn vriend eet altijd heel gezond. In de 5 1/2 maand die we samen zijn hebben we 1 keer patat gegeten omdat ik er toen heel erg trek in had. Toetjes eet ik nooit, want ik mag geen zuivel.
Het enige wat ik kan bedenken is dat het moet komen door de noten die ik op heb. Ik heb de afgelopen periode voor mijn doen veel noten op, omdat ik nu minder eet en sowieso al weinig vlees eet, geen zuivel en geen paddestoelen, en ik moet ergens m'n vitamines en mineralen uithalen. Als ik noten eet waar ik niet tegen kan val ik ook niet af (als ik zuivel eet ook niet). Ik heb wel een paar hazelnoten en amandelen op (5 of zo) en ik weet ook niet zeker of ik tegen paranoten en pecannoten kan.
Nee, ik vind drijvende poep prima, maar niet als het na 5 keer doortrekken nog drijft. Een keer doortrekken moet genoeg zijnquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:00 schreef teigan het volgende:
Troel heeft ook last van drijvende poep geloof ik...
Maar volgens mij is dat niet echt de bedoeling bij haar...
Miss_d, dat klinkt best eng, hopelijk valt het een beetje mee..
Even een late reactie hier op...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:07 schreef Isabeau het volgende:
...
Oh, iemand nog een idee wat ik aan mijn worstenvingertjes van het wandelen kan doen? Het zit zo, na ongeveer een uur wandelen zwellen mijn vingers op en voelen dan heel erg dik aan. De huid staat dan strak gespannen en ze gaan wat tintelen. Mijn ring zit normaal heel los, maar na het wandelen kan ik hem met geen mogelijkheid van mijn vinger krijgen. Is er iemand die dat herkent en een goede raad heeft?
Wow! Wat een prestatie!quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:17 schreef MissJ het volgende:
Bedankt allemaal voor het welkomheten![]()
Inderdaad veel Miss-en hier haha![]()
Volgen jullie trouwens een speciaal dieet?
ik niet, ik geloof daar niet in. Ik eet gewoon gezond en gevarieerd volgens de normen van het voedingscentrum en beweeg genoeg.
Ben in november 2004 begonnen met afvallen trouwens. Ben ook periodes stabiel gebleven en dat gaat me zeer goed af. Ben tot nu toe in totaal bijna 17 kilo afgevallen.
Ik ga nu dus voor de laatste kilo's, maar oooow wat moeilijk is dat zeg. Weten jullie wat het is.. eigenlijk ben ik nu ook al heel erg tevreden over mijn body, misschien dat ik daarom minder gemotiveerd ben ofzo.
Maar toch, toch wil ik gvd die 7 gaan zien op de weegschaal!
En tja, ik heb nog steeds een te hoog BMI...
Maar ja, wat zegt BMI nou eigenlijk... mijn tailleomvang (78 cm) is dus wel gezond volgens de normen, en dat schijnt belangrijker te zijn dan het getalletje van de BMI.
Hebben nog meer dat hier? Een enorm verschil in maten van het boven- en onderlichaam?
Ik heb boven maat 38/40 en onder 42/44.
Met truitjes en jasjes enzo heb ik nooit problemen, maar broeken..... pfft! Zit ie bij mijn billen en heupen goed... istie bij mijn taille heel erg te groot. Echt irri hoor.
Zo, en nu ff een appel eten![]()
je moet juist geloven dat dat wel luktquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:52 schreef Levitation het volgende:
[..]
Wow! Wat een prestatie!17kg is echt knap!
Over BMI: ik heb er allang "vrede" mee dat ik nooit een BMI van 25 zal bereiken. Ik moet daarvoor 72kg wegen en dat woog ik toen ik 13 was.Ik zou al een gat in de lucht springen als mijn BMI onder de 30 komt. Ik weet wel dat ik dat kan, dus is dat mijn streven. Als mijn BMI onder de 30 is, is mijn tailleomtrek ook weer binnen de "gezonde zone"... we zijn nu eenmaal niet allemaal zo geschapen dat we uiteindelijk een vedergewicht bereiken.
![]()
Een BMI van 26 is nog geen BMI van 25 natuurlijkquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:53 schreef Miss_S het volgende:
[..]
je moet juist geloven dat dat wel lukt
ik dacht ook nooit een bmi van 25 te krijgen om dezelfde reden als jij zegt
maar nu heb ik een bmi van 26 dus het is zeker wel mogelijk
goh.....echt waar?quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:56 schreef Troel het volgende:
[..]
Een BMI van 26 is nog geen BMI van 25 natuurlijk
Ik stel liever reeële doelen tegenwoordig. Een jaar of 10 geleden (was toen ongeveer zo oud als jij nu) dacht ik ook nog dat ik wel slank zou kunnen worden. Naar mate je ouder word, word je ook realistischer en minder wreed tegen je eigen lichaam. Afvallen tot 60kg moet kunnen, natuurlijk! Maar dan teer ik enorm in op mijn spieren (heb nu een vetvrije massa van 63kg) en dat is niet iets wat je je leven lang kunt volhouden. Niets is zo slecht voor je lichaam als afvallen en weer aankomen. Door een realistisch doel voor mezelf te stellen (ongeveer 85kg) hoop ik een stabiel gewicht te bereiken wat ik de rest van mijn leven kan volhouden.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:53 schreef Miss_S het volgende:
[..]
je moet juist geloven dat dat wel lukt
ik dacht ook nooit een bmi van 25 te krijgen om dezelfde reden als jij zegt
maar nu heb ik een bmi van 26 dus het is zeker wel mogelijk
tuurlijk moet je realistische doelen stellen maar als je die doelen gehaalt hebt en gewoon verder gaat met gezond leven zal je verder blijven afvallen en vast en zeker bij een bmi van 25 in de buurt komenquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:00 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik stel liever reeële doelen tegenwoordig. Een jaar of 10 geleden (was toen ongeveer zo oud als jij nu) dacht ik ook nog dat ik wel slank zou kunnen worden. Naar mate je ouder word, word je ook realistischer en minder wreed tegen je eigen lichaam. Afvallen tot 60kg moet kunnen, natuurlijk! Maar dan teer ik enorm in op mijn spieren (heb nu een vetvrije massa van 63kg) en dat is niet iets wat je je leven lang kunt volhouden. Niets is zo slecht voor je lichaam als afvallen en weer aankomen. Door een realistisch doel voor mezelf te stellen (ongeveer 85kg) hoop ik een stabiel gewicht te bereiken wat ik de rest van mijn leven kan volhouden.
Enne... Miss_S... niet iedereen is het zelfde, we zijn niet een stel Miss_S klonen. Wat jij kunt is niet perse voor iedereen weggelegd. Of zeg je ook tegen iemand in een rolstoel dat hij of zij gewoon moet gaan lopen, omdat jij dat ook zo goed kunt??
waarom milder?quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:05 schreef Isabeau het volgende:
Ik hoop dat je later wat milder voor jezelf bent, Miss S.
Waarom is dat jammer??quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:01 schreef Miss_S het volgende:
[..]
tuurlijk moet je realistische doelen stellen maar als je die doelen gehaalt hebt en gewoon verder gaat met gezond leven zal je verder blijven afvallen en vast en zeker bij een bmi van 25 in de buurt komen
en je hoeft geen kloon van mij te zijn maar vind het jammer om te zien dat mensen al blij zijn met een bmi van 30 (natuurlijk is dat een goed begin)
ok als je dan goed in je vel zitquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:09 schreef Levitation het volgende:
[..]
Waarom is dat jammer??![]()
Eindelijk na 28 jaar ben ik zo ver dat ik tevreden ben met wie ik ben en ik heb geaccepteerd dat ik nooit 70kg zal wegen. Dat is toch niet jammer?Dat is juist goed!
Niets is zo slecht voor een mens als een slecht zelfbeeld! Ik heb geleerd dat de weg naar geluk niet via de weegschaal loopt en dat ik zo veel meer ben dan "een vrouw met overgewicht". Het zou fijn zijn als "de rest van de wereld" ons stevige meiden als gewone vrouwen zou zien, met normale wensen en talenten. We zijn echt niet anders dan anderen, alleen een beetje meer.
![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:07 schreef Miss_S het volgende:
[..]
waarom milder?
toch niets mis mee om het beste voor jezelf te willen
maar dat kan ook tegelijker tijdquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:11 schreef Levitation het volgende:
[..]
Er is zoveel meer in het leven dan je weegschaal! Je kunt veel meer bereiken dan alleen een bepaald getal op je weegschaal. Ik ben liever talentvol, intelligent, ontwikkeld en een leuke meid dan 60kg!
![]()
Hulde, hulde.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:09 schreef Levitation het volgende:
[..]
Waarom is dat jammer??![]()
Eindelijk na 28 jaar ben ik zo ver dat ik tevreden ben met wie ik ben en ik heb geaccepteerd dat ik nooit 70kg zal wegen. Dat is toch niet jammer?Dat is juist goed!
Niets is zo slecht voor een mens als een slecht zelfbeeld! Ik heb geleerd dat de weg naar geluk niet via de weegschaal loopt en dat ik zo veel meer ben dan "een vrouw met overgewicht". Het zou fijn zijn als "de rest van de wereld" ons stevige meiden als gewone vrouwen zou zien, met normale wensen en talenten. We zijn echt niet anders dan anderen, alleen een beetje meer.
![]()
Maar misschien heb jij geen flauw idee wat het beste is voor jezelf, laat staan voor een ander.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:07 schreef Miss_S het volgende:
[..]
waarom milder?
toch niets mis mee om het beste voor jezelf te willen
een bmi van 25 is beter dan 35 wat ik eerst hadquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar misschien heb jij geen flauw idee wat het beste is voor jezelf, laat staan voor een ander.
Dus hoef je het ook niet jammer te vinden dat die ander niet doorgaat tot 55 kilo, zorg er maar gewoon voor dat je dat zelf bereikt.
Er is inderdaad correlatie tussen gezondheid en BMI. Maar een laag BMI wil niet per definitie "gezond" zeggen en een hoog BMI is niet perse "ongezond". Als ik gezond eet en voldoende beweeg ben ik met mijn BMI van (bijvoorbeeld) 30 nog altijd gezonder dan een lui persoon die ongezond eet en toevallig een "gezond" BMI heeft.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:14 schreef Miss_S het volgende:
[..]
een bmi van 25 is beter dan 35 wat ik eerst had
lijkt me niet zo moeilijk
en als dat voor jullie niet zo is......
Maar een BMI lijkt me ook niet zo simpel. De gemiddelde topsporter zal een stuk gezonder zijn dan jij met een hoger BMI (want spieren wegen nu eenmaal meer dan vet), om maar eens wat te noemen. BMI is een richtlijn, geen levenswet of zo. Jammer dat je er zo gruwelijk veel aan ophangt. Levi voor me ziend kan ik me goed voorstellen dat ze met 55 kilo een schim van zichzelf zou zijn. Jeejquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:14 schreef Miss_S het volgende:
een bmi van 25 is beter dan 35 wat ik eerst had
lijkt me niet zo moeilijk
Dat doen we ook, en vervolgens komt miss_s vertellen dat Maeghan dat ene ijsje per week maar moet laten staan totdat ze helemaal slank is. Bedenk je dat wel he, dat het die mensen zijn tegen wie fel van leer wordt getrokken.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:19 schreef Viking84 het volgende:
Ik bedoel: probeer gewoon zo gezond mogelijk te leven, eet eens per week een patatje en een gebakje en kijk hoe ver je komt.
sorry ik wist niet dat jullie topsporters warenquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar een BMI lijkt me ook niet zo simpel. De gemiddelde topsporter zal een stuk gezonder zijn dan jij met een hoger BMI (want spieren wegen nu eenmaal meer dan vet), om maar eens wat te noemen. BMI is een richtlijn, geen levenswet of zo. Jammer dat je er zo gruwelijk veel aan ophangt. Levi voor me ziend kan ik me goed voorstellen dat ze met 55 kilo een schim van zichzelf zou zijn. Jeej, roepen jij en de anorexiaminnende meute, want mager is helemaal hip en goed
, maar ik zie liever iemand die gezond is dan slank in de zin van mager. En die lijn tussen gezond en ongezond ligt niet bij een BMI van 25.
dat heb ik niet gezegtquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat doen we ook, en vervolgens komt miss_s vertellen dat Maeghan dat ene ijsje per week maar moet laten staan totdat ze helemaal slank is. Bedenk je dat wel he, dat het die mensen zijn tegen wie fel van leer wordt getrokken.
Pff, dat zeg ik toch ook niet. Weet je, laat ook maar, veel succes in je eigen bubbelquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:24 schreef Miss_S het volgende:
sorry ik wist niet dat jullie topsporters waren
Ze verneukt dit topic met heel veel gezeur,quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:25 schreef dwerg het volgende:
Ik begrijp nu waarom iedereen die Miss_S zo grappig vindt. En ik snap waar de S voor staat.
jawelquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Pff, dat zeg ik toch ook niet. Weet je, laat ook maar, veel succes in je eigen bubbel
Jullie, jullie, nok toch eens met dat gejullie!quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:28 schreef Miss_S het volgende:
[..]
jawel
want bij hun klopt het bmi verhaal niet en bij jullie ook niet zeg jij
BMI is nu eenmaal een slechte manier om vast te stellen of iemand te zwaar/ongezond is. Er spelen veel meer factoren mee. Vetpercentage zegt bijvoorbeeld al veel meer, net als de tailleomtrek een goede indicatie is.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:28 schreef Miss_S het volgende:
[..]
jawel
want bij hun klopt het bmi verhaal niet en bij jullie ook niet zeg jij
dus jij wil zeggen dat bmi van 30 gezond is? en dat je dan geen overgewicht meer hebt?quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:31 schreef Levitation het volgende:
[..]
BMI is nu eenmaal een slechte manier om vast te stellen of iemand te zwaar/ongezond is. Er spelen veel meer factoren mee. Vetpercentage zegt bijvoorbeeld al veel meer, net als de tailleomtrek een goede indicatie is.
Maar als jij je blind wilt staren op het heilige getal 25... ga je gang. Maar wees toch niet zo verbaasd dat niet iedereen het zelfde er over denkt als jij. Ieder moet het voor zichzelf doen en zelf een manier vinden om gezond te leven.
Gezien het succes van Sonja Stakker wordt dat vast een enorme hit!!quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:32 schreef Isabeau het volgende:
Wanneer gaat Miss S eigenlijk een boek schrijven?"Hoe je moet afvallen, de Miss S methode: eenvoudig en voor iedereen haalbaar."
misschien denk ik wel gewoon te logisch en zonder smoesjesquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:32 schreef Isabeau het volgende:
Wanneer gaat Miss S eigenlijk een boek schrijven?"Hoe je moet afvallen, de Miss S methode: eenvoudig en voor iedereen haalbaar."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |