abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48795869
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 00:04 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

ik ben ook niet voor niks de buuf natuurlijk..
Ik kom regelmatig in Bakkeveen. Heerlijk om daar te lopen met de honden. Een van de weinige gebieden waar je nog een echt groot losloopgebied hebt.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_48799544
Ik ging vroeger altijd stappen in de Bult of Pruim
It is your friends who make your world!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 28 april 2007 @ 07:25:20 #104
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_48799570
Tot vrijdagavond
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_48799648
Hmm lekkere watertip hehe.
Krijg vandaag de weight watchers cd-rom binnen, ben benieuwd
  zaterdag 28 april 2007 @ 08:09:08 #106
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_48799714
Idd, veel mensen uit Groningen blijkbaar, ben net naast de kaart gevallen en woon in Drenthe, 500 meter van Stadskanaal
"Step into the light to see the darkness"
"If you talk to God you're religious. If God talks to you, you're psychotic."
  zaterdag 28 april 2007 @ 08:24:12 #107
35189 Troel
scherp en bot
pi_48799778
Ik ben onder de 90 kilo

Ik ben er helemaal niet blij mee, hoe stom het ook klinkt. Ik was dolblij dat ik al sinds januari stabiel was, nu door dat stomme gedoe is er in een week ineens weer 3 kilo (!!) af. Pure stresskilo's, waardoor ik me dan ook alles behalve prettig voel. Tuurlijk is het wel leuk dat je afvalt, maar niet zodat mijn jurk weer vermaakt moet worden

Oxazepam werkt overigens wel. Ik slaap tenminste weer
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 28 april 2007 @ 08:27:38 #108
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_48799788
Nu na de eerste week weer streng dieet, alweer 2kilo kwijt! pff, stond zo langs stil, gelukkig kan het nog steeds!!!
pi_48799919
Dat gaat wel heel snel ja Troel, en ik kan me eigenlijk wel voorstellen dat je ervan baalt.. Maar heeft een kilo of 3 al zoveel effect op je jurk? Gelukkig dat je iig alweer slaapt, dat scheelt wel.
Ga je dit weekend even lekker ontspannen dingen doen?

locutus, mooi begin!!
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  zaterdag 28 april 2007 @ 09:25:03 #110
35189 Troel
scherp en bot
pi_48800210
Ik ga naar de bakker om de taart te regelen.

Zou ik mogen proeven?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_48800319
Gewoon vragen of je mag proeven. Je moet toch weten wat je koopt?

Ik ben nu trouwens ook verkouden aan het worden. Inclusief algehele brakheid.
Ben ik dan toch aangestoken door Isabeau, maar dan met een week vertraging?
pi_48800363
jeetje, het lijkt wel of iedereen óf verkouden is, óf last heeft van hooikoorts... (of beide natiuurlijk)
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_48801960
Ik begin volgens mij ook wat te hooikoorsten...
Dat had ik nooit!
  † In Memoriam † zaterdag 28 april 2007 @ 12:22:38 #114
43556 miss_dynastie
pi_48803187
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 09:42 schreef Tangarine het volgende:
jeetje, het lijkt wel of iedereen óf verkouden is, óf last heeft van hooikoorts... (of beide natiuurlijk)
De mister zei ook al: jij hebt geen griep, jij hebt hooikoorts. Zou inderdaad best weer kunnen Vorig jaar heb ik me een paar dagen doodziek gevoeld van die homeopathische pilletjes, maar daarna was het over. Maar als ik er alleen al aan denk word ik al verdrietig, dus ik stel het nog ff uit.
pi_48803922
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 12:22 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

De mister zei ook al: jij hebt geen griep, jij hebt hooikoorts. Zou inderdaad best weer kunnen Vorig jaar heb ik me een paar dagen doodziek gevoeld van die homeopathische pilletjes, maar daarna was het over. Maar als ik er alleen al aan denk word ik al verdrietig, dus ik stel het nog ff uit.
Neem iets van reactine of allerfree ofzo. Dat helpt best goed!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_48803948
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 08:24 schreef Troel het volgende:
Ik ben onder de 90 kilo

Ik ben er helemaal niet blij mee, hoe stom het ook klinkt. Ik was dolblij dat ik al sinds januari stabiel was, nu door dat stomme gedoe is er in een week ineens weer 3 kilo (!!) af. Pure stresskilo's, waardoor ik me dan ook alles behalve prettig voel. Tuurlijk is het wel leuk dat je afvalt, maar niet zodat mijn jurk weer vermaakt moet worden

Oxazepam werkt overigens wel. Ik slaap tenminste weer
Probeer wat meer te eten. Je het nog 2.5 week om weer wat aan te sterken.
***Levi was here***
pi_48805090
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 09:37 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ben nu trouwens ook verkouden aan het worden. Inclusief algehele brakheid.
Ben ik dan toch aangestoken door Isabeau, maar dan met een week vertraging?
Onwaarschijnlijk Hoogstens 4 dagen vertraging bij een virusinfectie. Wel rot dat je je nu ook met dit lekkere weer zo rot voelt
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 28 april 2007 @ 13:52:55 #118
1762 YPPY
Yppiaans
pi_48805203
Isa heb jij toevallig tips voor hooikoortsmedicijnen in combinatie met borstvoeding? Als het nog erger wordt, moet ik binnenkort de huisarts maar weer bellen, maar die is al bij dat hij het woord borstvoeding kan spellen geloof ik.

Balen zeg Troel, afvallen is niet leuk als het door de stress is.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zaterdag 28 april 2007 @ 14:16:21 #119
35189 Troel
scherp en bot
pi_48805661
Nou, we hebben een superbruidstaart uitgezocht en mochten inderdaad proeven

Note to self *neem een niet te groot stuk, het vult behoorlijk*
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_48806000
Het is een lekkere dag vandaag.
Ben aardig op weg met wat ik moet eten op een dag en het gaat me tot nu toe vrij makkelijk af.

Vanmorgen eerst een kop melk en mijn medicijnen.

Rond 10.30 ontbijt: Kwark, een schepje suiker en verse bosbessen

13.00 Lunch: Twee bruine boterhammen (tarwe rogge), de een met een beetje boter, de ander met een beetje roomkaas besmeert, dan sla, tomaat en komkommer erop en ham en kaas.
Heel erg lekker alleen wat lastig eten omdat hij zo dik was van al die sla.
Daarbij een kop melk wederom voor mijn medicijnen.

Nu een eierkoek omdat ik zin had aan iets te snaaien.

Straks nog 2 stuks fruit: ik heb peren, bananen, blauwe druiven en kiwi's liggen.

Rond 19.00 diner: Ik denk dat ik een of andere heldere lente-uitjessoep ga maken, verder hebben we varkenshaas, een salade en ik ga denk ik een paar aardappeltjes poffen.

En vanavond nog weer een kop melk.

En geïnspireerd door debuurvrouw zit ik nu aan een anderhalve liter water met bascilicum en citroen.

Heeft iemand enig idee hoe goed / slecht olijven zijn?
Ja ze zijn vet maar wel de goede soort, ik maak me ook een klein beetje zorgen over de hoeveelheid zout die je binnenkrijgt al proeven deze olijven helemaal niet zout, er zit ongetwijfeld nog vrij veel in. Ik vreet me op het moment het ongans in olijven.
De Turk op de markt in Roden heeft echt zalige olijven (ik kus de grond waar de beste man op loopt ) en ik kan het niet laten om iedere week een bakje te halen. Veel gaat door de sla maar als ik zin heb in wat hartigs pak ik ze ook regelmatig.
En nu we toch bezig zijn, feta. Do or don't?

De huis-tuin-en-keuken salade in huize MinderMutsig bestaat uit sla, tomaten, komkommer, olijven en een beetje feta al dan niet aangevuld met rauwkost. (wortel, rettich, mais, bleekselderij e.d.)
Dressing maak ik zelf met een olie, een azijn, wat verse kruiden e.d.
pi_48806223
Ik hou van mijn weegschaal..

Ik ben deze week 1,2 kilo kwijt geraakt.....
Het gaat weer de goede kant op hier...
pi_48806494
Ik zou gewoon mijn bakje olijven per week blijven halen, MinderMutisg Olijven bevatten veel vitamine E, ijzer, koper en voedingsvezel. Het vet in olijven is onverzadigd vet en goed voor je. Natuurlijk tellen de kcal ook als je op dieet bent, dus meer dan een onsje zou ik er niet van eten. Maar dat geldt bijna bij alles: geniet, met mate

Feta bevat eigenlijk gewoon heel erg veel vet en dan ook veel verzadigd vet, hierdoor bevat het ook erg veel kcal. Maar daar komt ook bij dat feta heel veel calcium bevat en dat is goed voor je. Ik zou het met mate eten en bijv. door een salade helpt het bij de opname van gezonde anti-oxidanten en polyfenolen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_48806921
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 15:00 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou gewoon mijn bakje olijven per week blijven halen, MinderMutisg Olijven bevatten veel vitamine E, ijzer, koper en voedingsvezel. Het vet in olijven is onverzadigd vet en goed voor je. Natuurlijk tellen de kcal ook als je op dieet bent, dus meer dan een onsje zou ik er niet van eten. Maar dat geldt bijna bij alles: geniet, met mate

Feta bevat eigenlijk gewoon heel erg veel vet en dan ook veel verzadigd vet, hierdoor bevat het ook erg veel kcal. Maar daar komt ook bij dat feta heel veel calcium bevat en dat is goed voor je. Ik zou het met mate eten en bijv. door een salade helpt het bij de opname van gezonde anti-oxidanten en polyfenolen.

Dat komt dus wel overeen met wat ik al dacht.
*Bakje olijven erbij pakt*
Heb hem even op de weegschaal gezet, inclusief plastic bakje is het zo'n 250 gr. en daar doe ik dan een week mee. Niks mis mee dus.
pi_48807152
Ik hou zelf ook erg veel van Feta door de salade. Heb ontdekt dat de AH light Feta heeft op waterbasis. Deze is best te eten. Wel iets minder smaak (romig) dan de normale vette Feta.
pi_48807443
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 15:36 schreef AnnekeM het volgende:
Ik hou zelf ook erg veel van Feta door de salade. Heb ontdekt dat de AH light Feta heeft op waterbasis. Deze is best te eten. Wel iets minder smaak (romig) dan de normale vette Feta.
Ik doe niet aan light.
Ik wil het echte spul, al die light produkten vind ik over het algemeen slappe aftreksels en in de regel ook helemaal niet lekker. Dan eet ik liever iets maar heel zelden dan vaak iets dat er in de buurt komt.
pi_48808243
Vanmorgen gaf de weegschaal 85.5kg aan. Ik hoop dat ik volgende week 85kg (het liefst nog iets minder) weeg, dan kan ik m`n streefgewicht naar de 80kg bijstellen.
Tok.
  zaterdag 28 april 2007 @ 23:34:29 #127
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_48819128
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 07:08 schreef Ikiskoel het volgende:
Ik ging vroeger altijd stappen in de Bult of Pruim
jawdropper!

ik ook.... sterker, heb mijn man daar ontmoet...
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_48820057
In de Bult of in Pruim? Die goede oude tijd.....
  zondag 29 april 2007 @ 00:21:37 #129
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_48820555
quote:
Op zondag 29 april 2007 00:05 schreef Ikiskoel het volgende:
In de Bult of in Pruim? Die goede oude tijd.....
Bult...

goeie ouwe tijd...
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  zondag 29 april 2007 @ 08:20:21 #130
35189 Troel
scherp en bot
pi_48825319
Het gaat te hard omlaag hier

Ik heb me gisteren dus echt vol zitten proppen met van alles en nog wat, maar het mocht niet baten.

88.6
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_48825354
Rustig afwachten Troel, en gewoon rustig door blijven eten.. (en proberen minder te stressen, maarja, dat is zo lastig...)
Gaat het nu verder alweer een beetje?
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  zondag 29 april 2007 @ 08:38:56 #132
35189 Troel
scherp en bot
pi_48825433
Eigenlijk niet.

Er komt met de dag alleen maar meer stress bij. *knipperdeknip*

We hebben inmiddels wel bloemen, corsages en taart besteld. Maar dat had ik volgens mij al gemeld.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_48825509
Hm, en even een dagje helemaal weg zonder aan de bruiloftstress te denken?
pi_48825646
Dat gaat idd. erg hard Troel en misschien zoals teigan zegt even er tussen uit?
pi_48825648
quote:
Op zondag 29 april 2007 08:20 schreef Troel het volgende:
Het gaat te hard omlaag hier

Ik heb me gisteren dus echt vol zitten proppen met van alles en nog wat, maar het mocht niet baten.

88.6
meestal zit het niet meteen de dag erna aan
dus kan nog komen
  zondag 29 april 2007 @ 09:50:51 #136
35189 Troel
scherp en bot
pi_48825993
quote:
Op zondag 29 april 2007 09:10 schreef Miss_S het volgende:

[..]

meestal zit het niet meteen de dag erna aan
dus kan nog komen
Ja, behalve dat ik nog zit te wachten dat de kilo's die er afgelopen maandag af waren er weer aankomen en dus gisteren zo zat te schransen om verder afvallen te voorkomen.

Het feit dat het nu zo hard gaat (en ik echt genoeg vocht binnenkrijg, dus het niet alleen vocht kan zijn) geeft gewoon aan dat het niet goed gaat. Ik hoop van harte dat het er weer aankomt (hoe stom het ook klinkt).
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 29 april 2007 @ 09:52:23 #137
35189 Troel
scherp en bot
pi_48826009
quote:
Op zondag 29 april 2007 09:10 schreef zout-droppie het volgende:
Dat gaat idd. erg hard Troel en misschien zoals teigan zegt even er tussen uit?
Dat kunnen we helaas pas morgen proberen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_48826019
He vervelend Troel, op het verkeerde moment, op de verkeerde manier.
Proberen te ontspanning, ga leuke dingen doen, naast het drukke regelen.
pi_48826412
quote:
Op zondag 29 april 2007 09:50 schreef Troel het volgende:

[..]

Ja, behalve dat ik nog zit te wachten dat de kilo's die er afgelopen maandag af waren er weer aankomen en dus gisteren zo zat te schransen om verder afvallen te voorkomen.

Het feit dat het nu zo hard gaat (en ik echt genoeg vocht binnenkrijg, dus het niet alleen vocht kan zijn) geeft gewoon aan dat het niet goed gaat. Ik hoop van harte dat het er weer aankomt (hoe stom het ook klinkt).
Ik snap niet helemaal dat je zo aan het stressen bent over het afvallen! Volgens mij valt iedereen nu wat harder af, omdat ze wat minder honger hebben door het aanhoudende mooie weer!
Misschien moet je het eerder zien als een soort "cadeautje" en je er niet zo druk om maken, of zeg ik nu iets heel stoms?
  zondag 29 april 2007 @ 10:26:35 #140
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_48826444
quote:
Op zondag 29 april 2007 10:24 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik snap niet helemaal dat je zo aan het stressen bent over het afvallen! Volgens mij valt iedereen nu wat harder af, omdat ze wat minder honger hebben door het aanhoudende mooie weer!
Misschien moet je het eerder zien als een soort "cadeautje" en je er niet zo druk om maken, of zeg ik nu iets heel stoms?
Troel is aan het stressen over haar aanstaande bruiloft. En Troel kennende is ze vooral aan het stressen over alles wat niet volgens plan kan verlopen.
pi_48826618
quote:
Op zondag 29 april 2007 10:26 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Troel is aan het stressen over haar aanstaande bruiloft. En Troel kennende is ze vooral aan het stressen over alles wat niet volgens plan kan verlopen.

Dan snap ik het beter, je bent nu bang dat je anders niet meer in je trouwjurk past wegens te groot?
  zondag 29 april 2007 @ 10:50:21 #142
35189 Troel
scherp en bot
pi_48826858
quote:
Op zondag 29 april 2007 10:37 schreef conleche het volgende:

[..]

Dan snap ik het beter, je bent nu bang dat je anders niet meer in je trouwjurk past wegens te groot?
Ook, maar ik baal vooral omdat ik al vier maanden stabiel op gewicht was, wat dus nu in een keer niet meer zo is, dus waardoor ik weer voorafaan mag gaan beginnen met stabiel proberen te raken straks.

Dus dingen zoals buikwandcorrecties, kinderen en andere rare dingen mogen nu weer een paar maanden opgeschoven worden en daar baal ik van.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_48826909
Dat van de buikwandcorrectie snap ik nog maar waarom moet de rest dan ook opgeschoven worden? Is het niet verstandiger om eerst aan kinderen te beginnen en dan pas de bwc?
pi_48827069
Troel, je mag wel een paar kilootjes van mij hebben hoor

Suc6 met de voorbereidingen voor de bruiloft.
  zondag 29 april 2007 @ 11:26:51 #145
177846 colette
kloon van conleche
pi_48827641
quote:
Op zondag 29 april 2007 10:50 schreef Troel het volgende:

[..]

Ook, maar ik baal vooral omdat ik al vier maanden stabiel op gewicht was, wat dus nu in een keer niet meer zo is, dus waardoor ik weer voorafaan mag gaan beginnen met stabiel proberen te raken straks.

Dus dingen zoals buikwandcorrecties, kinderen en andere rare dingen mogen nu weer een paar maanden opgeschoven worden en daar baal ik van.
Eigenllijk snap ik het nog steeds niet helemaal. Je wilt toch uiteindelijk toch nog meer afvallen? En is het dan niet beter om dan pas de bwc te doen? En wat betreft de trouwjurk: volgens mij kunnen ze die tot op het laatste moment nog innemen.

(Overigens: colette= conleche, is iets met een andere computer en wachtwoorden-gedoe)
pi_48827772
volgens mij doen ze een buikwandcorrectie pas als je echt helemaal stabiel bent, als ze het te vroeg doen, en je valt daarna nog een stuk af, kunnen ze anders nog een keer weer aan de gang..
tenminste, zoiets zou ik mij kunnen voorstellen
  zondag 29 april 2007 @ 11:42:28 #147
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_48828027
quote:
Op zondag 29 april 2007 10:24 schreef conleche het volgende:

[..]

Volgens mij valt iedereen nu wat harder af, omdat ze wat minder honger hebben door het aanhoudende mooie weer!
Mijn broeken zitten te strak... ik ben de afgelopen 2 weken ruim 3kg aangekomen.
En ik heb constant honger. Beweeg wel veel, maar ik ben nu echt helemaal opgezwollen. Ik hoop zo dat het (grotendeels) vocht is en ik het binnnenkort weer kwijt ben.
***Levi was here***
pi_48828777
krijg jij juist honger van warm weer dan?
Of voel je je gewoon niet zo super door de RSI?
pi_48828807
ik eet juist veelste weinig door dit weer
pi_48829442
Ik heb altijd meer moeite met afvallen in de lente/zomer dan in de winter...

Hoe dat komt? In de lente/zomer heb ik altijd veel etentjes, uitstapjes, vakanties...

Mijn gewicht is inmiddels al een week of tien redelijk stabiel. Ben benieuwd hoeveel er na de vakantie aanzit

Om jullie even jaloers te maken: Over zes dagen zit ik in het vliegtuig!
  zondag 29 april 2007 @ 12:51:54 #151
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_48829806
quote:
Op zondag 29 april 2007 12:39 schreef Fannetje het volgende:
....Om jullie even jaloers te maken: Over zes dagen zit ik in het vliegtuig!
Ik ben niet jaloers. Ik hou niet van vliegen en ik hou niet van vakantie

Ik hou van eten. En ik heb GI-GA-HONGER
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  zondag 29 april 2007 @ 12:54:46 #152
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_48829883
quote:
Op zondag 29 april 2007 11:32 schreef teigan het volgende:
volgens mij doen ze een buikwandcorrectie pas als je echt helemaal stabiel bent, als ze het te vroeg doen, en je valt daarna nog een stuk af, kunnen ze anders nog een keer weer aan de gang..
tenminste, zoiets zou ik mij kunnen voorstellen
"Ze" doen een buikwandcorrectie wanneer JIJ dat wil

Als je trouwens meer dan 70 kilo bent afgevallen en dan een bwc doet en daarna nog een kilootje
of 10/15 afvalt hoef je natuurlijk niet weer geopereerd te worden, het zit alleen ietsje minder strak.

Andersom als je na je bwc weer aankomt gaan de littekens trekken en pijn doen. Loop je effe een
week ofzo met pijn, goed blijven insmeren dan en dan rekt de boel wel weer mee....(helaas)
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
  zondag 29 april 2007 @ 12:59:53 #153
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_48830037
quote:
Op zondag 29 april 2007 12:12 schreef teigan het volgende:
krijg jij juist honger van warm weer dan?
Of voel je je gewoon niet zo super door de RSI?
Ik heb eigenlijk geen idee waardoor het komt. Ik heb gewoon de hele tijd honger. Alleen van afgelopen vrijdag weet ik 't wel, toen was ik duizelig door de fysiotherapie en dan ga ik ook altijd veel eten. (Rare tik, ik weet het!)
Maar ook nu blijf ik constant opzoek naar eten... al heb ik me vandaag so-far netjes gedragen. Maar ik vind het zoooooo moeilijk om niet te eten/snoepen als ik "honger" heb...
***Levi was here***
  zondag 29 april 2007 @ 13:16:42 #154
105850 Fuente
mamamuts
pi_48830507
TeeVeePee
Beetje druk de laatste dagen, dus niet zoveel tijd om te posten!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_48830524
quote:
Op zondag 29 april 2007 12:51 schreef Faat het volgende:

[..]

Ik ben niet jaloers. Ik hou niet van vliegen en ik hou niet van vakantie

Ik hou van eten. En ik heb GI-GA-HONGER
Ik heb net een eierkoek gegeten

Niet van vakantie houden is wel weer geldbesparend! Als ik nooit op vakantie zou gaan zou ik een hoop geld overhouden
  zondag 29 april 2007 @ 13:23:47 #156
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_48830722
quote:
Op zondag 29 april 2007 13:17 schreef Fannetje het volgende:
Ik heb net een eierkoek gegeten

Niet van vakantie houden is wel weer geldbesparend! Als ik nooit op vakantie zou gaan zou ik een hoop geld overhouden
Ik ben ook stinkendrijk in mijn dromen en slank natuurlijk
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
pi_48850455
Wat een stilte de hele dag!
pi_48850476
ik ben eigenlijk ook niet veel bij mijn computer geweest.. En morgen ga ik zeilen, dus ben ik er weer de hele dag niet..
pi_48850556
Oh leuk, zeilen!! Mazzelkont

Ik heb een uurtje gewandeld en veel geslapen vandaag (gewerkt)
pi_48850636
dat is het voordeel van ouders met een zeilboot Isa..

we moeten morgen voor 9 uur in Lemmer zijn, en dan kijken we of we een rondje kunnen varen..
pi_48850656
Ik wil eigenlijk morgen iets leuks gaan doen, maar ik heb geen idee wat... en vriendje wil gewoon de hele dag thuis zitten geloof ik
  zondag 29 april 2007 @ 22:05:27 #162
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_48850737
quote:
Op zondag 29 april 2007 22:02 schreef Fannetje het volgende:
Ik wil eigenlijk morgen iets leuks gaan doen, maar ik heb geen idee wat... en vriendje wil gewoon de hele dag thuis zitten geloof ik
Je kunt de koningin gaan kijken!
pi_48850821
Neh, dat is me veel te druk. Ik hou niet zo van massale drukte.
pi_48850852
quote:
Op zondag 29 april 2007 22:02 schreef Fannetje het volgende:
Ik denk dat ik Stefan meesleep naar Kobus Kuch aan de beestenmarkt morgen

we moeten nog even vieren dat hij een nieuwe baan heeft

Vandaag schandalig uitgeslapen. Daarna de zwijnestal opgeruimd, schoongemaakt, afwas gedaan, frituurpan schoongemaakt, wasje gedraaid, en gebarbecued met wat vrienden
en net even een halfuur op de wc doorgebracht
pi_48850904
Zo, ben jij actief geweest zeg, octo
pi_48850947
quote:
Op zondag 29 april 2007 22:10 schreef Isabeau het volgende:
Zo, ben jij actief geweest zeg, octo
normaal is zaterdag schoonmaakdag, maar ik heb gisteren een motortocht gemaakt met Faithy en nog wat mensen van MF.
pi_48850987
Nou, inderdaad!

Ik wil ook barbecuen, maar we hebben geen BBQ en worden maar niet uitgenodigd om het bij anderen te komen doen
pi_48851169
wij zouden vandaag met zijn tweetjes BBQ'en maar uiteindelijk zijn we met onze spullen bij mijn schoonouders belandt...
pi_48851935
quote:
Op zondag 29 april 2007 22:14 schreef Fannetje het volgende:
Nou, inderdaad!

Ik wil ook barbecuen, maar we hebben geen BBQ en worden maar niet uitgenodigd om het bij anderen te komen doen
je moet gewoon roepen dat je bij iemand komt barbecueen en dan wel het vlees of de salades meeneemt ofzo. Werkt echt
  † In Memoriam † zondag 29 april 2007 @ 22:46:13 #170
43556 miss_dynastie
pi_48852092
quote:
Op zondag 29 april 2007 22:42 schreef octopussy het volgende:
je moet gewoon roepen dat je bij iemand komt barbecueen en dan wel het vlees of de salades meeneemt ofzo. Werkt echt
Yep
(Overigens krijgen wij vaak een 'oh, jullie hebben een Weber? Dan komen wij bbq-en! Hoe laat zullen we er zijn' te horen van sommige mensen. Zo werkt het dus niet )
pi_48852451
De ouders van Gerbert hebben een BBQ en ik vind dat we daar best kunnen gaan BBQen morgen. Nu de mensen zelf nog even overtuigen Oh, en Gerbert
  † In Memoriam † zondag 29 april 2007 @ 23:06:19 #172
43556 miss_dynastie
pi_48852790
quote:
Op zondag 29 april 2007 22:57 schreef Fannetje het volgende:
De ouders van Gerbert hebben een BBQ en ik vind dat we daar best kunnen gaan BBQen morgen. Nu de mensen zelf nog even overtuigen Oh, en Gerbert
Gewoon een paar sateetjes en een roseetje mee. Ho-hoi
pi_48853069
Ze zien ons aankomen

Nee hoor, dat moet toch echt van tevoren aangekondigd worden. Ik laat Gerbert wel ff bellen morgen, als hij het er mee eens is
  maandag 30 april 2007 @ 07:19:55 #174
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_48858025
Fijne koninginnedag allemaal

Het ziet er weer heerlijk uit buiten én mijn weegschaal en ik zijn weer echte vriendjes geworden
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
pi_48858089
mooi zo Faat!!

Ik ben deze maand 1 ons afgevallen.. Eigenlijk niets dus..
Volgens mij heb ik gewoon een psychologische barriere voor die 80 kilo, ik wil er nog niet echt onder geloof ik..
pi_48858134
quote:
Op maandag 30 april 2007 07:57 schreef teigan het volgende:
mooi zo Faat!!

Ik ben deze maand 1 ons afgevallen.. Eigenlijk niets dus..
Volgens mij heb ik gewoon een psychologische barriere voor die 80 kilo, ik wil er nog niet echt onder geloof ik..
komt vanzelf wel en dan val je ineens een paar kilo af
  maandag 30 april 2007 @ 08:15:23 #177
35189 Troel
scherp en bot
pi_48858141
Oew, een barbecuemeet

miss_d, wanneer komen jullie hier barbecuen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_48858792
Hoi
Ik lees nog wel mee hoor! Heb alleen werkelijk niets boeiends te melden

Ik kan alleen absoluut niet naar de bruiloft van Troel... Heb het geprobeerd, maar ik heb twee blokvakken en ik mis dus gewoon 4 punten als ik niet ga
Ik baal er wel van! Had er absoluut zin in.....

Ik zit nu te kijken of ik 's avonds misschien wel kan. (ivm vervoer ed)
Dus: gaat er nog iemand alleen 's avonds?
pi_48862168
Goedemiddag!
Gisteren met de fiets naar het strand geweest, in totaal zo'n 25 km gefietst schat ik. Was heerlijk! Zaterdag trouwens ook nog even bij mn vader geweest. Hij zag er slechter uit dan ik had verwacht, maar ja... hij ligt er natuurlijk niet voor niks. Hopelijk gaat het snel beter met hem!

En dan ga ik nu de stad in! Gaan jullie nog iets leuks doen vandaag?
pi_48863178
Zojuist even het bezoek van de koningin in onze mooie stad bekeken op tv... wat was het druk zeg
Nog een paar kinderen van school gespot, dat is dan wel weer leuk

En ik heb het voor elkaar, ik ga vanavond barbecuen! Bij m'n zus, wij doen de inkopen
pi_48863688
goed geregeld Fannetje.

Ik heb vandaag ook maar de stoute schoenen aangetrokken. Ik heb namelijk gebeld naar het ziekenhuis in Brugge of ik alvast een operatiedatum kan krijgen voor mijn gastric bypass. De datum is op 9 juli gezet

nu dus nog afwachten op goedkeuring van de verzekering

Ik kan nu in ieder geval weer wat plannen gaan maken voor de zomer. Mijn afstuderen is in overleg verschoven naar november omdat ik nu zo achterloop op schema door die vermoeidheid. Ik heb afgesproken dat ik (als ik niet aan de arbo vastzit) de komende tijd halve dagen ga werken. Ik wil dan zelf een maand langer doorgaan (dus tot juli) tot de opdracht is afgerond. Dan heb ik na de operatie genoeg tijd om te herstellen en mijn examen voor te bereiden.

Oja, met een beetje geluk ga ik eind september naar Bonaire op duikvakantie
pi_48863746
9 juli, dat is al best snel En nu maar hopen op goed nieuws van de verzekering!

En eind september op vakantie is ook een lekker vooruitzicht!
pi_48865153
Ik ben ook weer terug, de vrijmarkt was niet geweldig en verder was er weinig te doen in Roden dus wij zijn naar het Leekstermeer gegaan en hebben daar lekker op het terras gezeten in het zonnetje.
Lekkere maaltijdsalade gegeten en een roseetje gedronken, alleen jammer dat het vrij hard waaide.
Ik moest mijn wijnglas stutten en de salade waaide me zowat van mijn vork.
  maandag 30 april 2007 @ 16:13:16 #184
35189 Troel
scherp en bot
pi_48865193
quote:
Op maandag 30 april 2007 09:46 schreef freecell het volgende:
Hoi
Ik lees nog wel mee hoor! Heb alleen werkelijk niets boeiends te melden

Ik kan alleen absoluut niet naar de bruiloft van Troel... Heb het geprobeerd, maar ik heb twee blokvakken en ik mis dus gewoon 4 punten als ik niet ga
Ik baal er wel van! Had er absoluut zin in.....

Ik zit nu te kijken of ik 's avonds misschien wel kan. (ivm vervoer ed)
Dus: gaat er nog iemand alleen 's avonds?
Wat niet kan dat kan niet, maar wel jammer. Anders kom je de video een keer bekijken. De dierentuin ligt redelijk dichtbij een station, weet zo niet welke.

Zo bereikt u DierenPark Amersfoort

Met het openbaar vervoer

Vanaf station Amersfoort loopt u naar het park in circa 20 minuten.

Vanaf de stationshal gaat u rechtsaf de Barchman Wuytierslaan op en volgt de weg. Eenmaal de spoorwegovergang gekruist, ziet u al snel links DierenPark Amersfoort liggen.

U kunt vanaf station Amersfoort ook bus 70 richting Hilversum nemen, die stopt voor de deur, het is de 2e halte na de spoorwegovergang.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_48870540
Ik ben verbrand...

Maar verder wel lekker gezeilt vandaag
pi_48872743
Zo, ik heb me zojuist aangemeld
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  maandag 30 april 2007 @ 21:53:08 #187
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_48872813
Welkom MissJ

Ik heb de laatste dagen netjes gegeten, maar wel teveel gedronken dus dat was ff minder. Lang leve m'n softbalteam
pi_48873435
Welkom MissJ, we hebben wel veel missen hier hè.
  maandag 30 april 2007 @ 22:17:23 #189
1762 YPPY
Yppiaans
pi_48873639
Wat spannend octopussy, nu komt het echt dichterbij.

Welkom MissJ.

Vandaag wel 12 keer de vrijmarkt overgelopen en wat leuks gekocht voor Anna, het is zo meteen veel leuker om daar rond te lopen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_48873792
Ik heb lekker geBBQd bij mijn zus, al werd het later wel wat frisjes
pi_48873899
Ik ben vandaag even op het Rembrandtplein in Amsterdam geweest. Het was echt topdrukte daar maar was te verwachten. Je moest echt voetje voor voetje lopen en even stilstaan om naar de muziek te luisteren daar was er ook al niet bij, je werd om de seconde omver geduwd.

Verder heb ik ook echt al de hele dag honger, dat is zo irritant. Komt waarschijnlijk omdat ik me dood verveel, ik weet echt niet wat ik nu nog moet doen. Ga zometeen denk ik nog een stukje fietsen, lekker uitwaaien, hoef ik tenminste niet steeds aan eten te denken.
Tok.
pi_48877968
Inmiddels heb ik op 4 plaatsen op mijn voeten blaarpleisters zitten en het is zo'n beetje 12-0 voor de blaren Ik word er een beetje moe van, maar ik blijf stug doorwandelen. Wat helpt tegen blaren? "Vaak wandelen" lees ik overal. Dan doe ik dat dus maar.

Oh, iemand nog een idee wat ik aan mijn worstenvingertjes van het wandelen kan doen? Het zit zo, na ongeveer een uur wandelen zwellen mijn vingers op en voelen dan heel erg dik aan. De huid staat dan strak gespannen en ze gaan wat tintelen. Mijn ring zit normaal heel los, maar na het wandelen kan ik hem met geen mogelijkheid van mijn vinger krijgen. Is er iemand die dat herkent en een goede raad heeft?
pi_48878052
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 01:07 schreef Isabeau het volgende:
Inmiddels heb ik op 4 plaatsen op mijn voeten blaarpleisters zitten en het is zo'n beetje 12-0 voor de blaren Ik word er een beetje moe van, maar ik blijf stug doorwandelen. Wat helpt tegen blaren? "Vaak wandelen" lees ik overal. Dan doe ik dat dus maar.

Oh, iemand nog een idee wat ik aan mijn worstenvingertjes van het wandelen kan doen? Het zit zo, na ongeveer een uur wandelen zwellen mijn vingers op en voelen dan heel erg dik aan. De huid staat dan strak gespannen en ze gaan wat tintelen. Mijn ring zit normaal heel los, maar na het wandelen kan ik hem met geen mogelijkheid van mijn vinger krijgen. Is er iemand die dat herkent en een goede raad heeft?
Even een tijdje onder de koude kraan houden tegen de zwelling.
Tips om het te voorkomen heb ik eigenlijk niet echt. Je zou kunnen proberen om je handen iets hoger te houden tijdens het wandelen door je handen in je zakken te houden als je tenminste zakken hebt die ter hoogte van de taille zitten. Dat scheelt wel maar je loopt ook gelijk minder actief en dat is weer een nadeel.

Als je met iemand samen loopt zou je ook nog heel actief met je handen kunnen gaan praten, dan houd je ze toch al wat hoger. Toegegeven, het ziet er niet uit maar het werkt wel.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 08:30:37 #194
35189 Troel
scherp en bot
pi_48880028
Welkom MissJ, ik heb je toegevoegd.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 1 mei 2007 @ 08:48:22 #195
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_48880241
Hoe kan het zijn dat ik binnen 1 weekend tijd 2 kg verschil heb (in mijn nadeel) ??
pi_48880281
heb je wel genoeg gedronken locurus? Als je met dit weer te weinig drinkt hou je veel vocht vast..
  dinsdag 1 mei 2007 @ 09:03:42 #197
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_48880414
Goedemorgen!

De worstevingers herken ik Isa! Ik werd er altijd om uitgelachen door de vriend met wie ik Nijmegen liep, maar het is echt ontzettend irritant!

Het schijnt te komen omdat je te veel met je armen zwaait en de oplossingen die ik heb bedacht zijn:
- met stokjes in je handen lopen zodat de circulatie wat beter op gang blijft
- met je handen in de lucht gaan lopen niet aan te raden want staat garant voor heel veel commentaar!
- lussen aan je rugzak maken (of misschien zitten ze daar al aan) en daar je duimen in steken zodat je minder zwaait.
- niet zwaaien met je handen dit advies heb ik van een man gekregen en is niet uitvoerbaar, wij vrouwen zwaaien nu eenmaal met armen

Intrigerend nieuws:
quote:
'Lesbische vrouwen hebben grotere kans op overgewicht'
Uitgegeven: 1 mei 2007 06:37

WASHINGTON - Lesbische vrouwen hebben ruim twee maal zoveel kans op overgewicht dan heteroseksuele of biseksuele vrouwen. Dat blijkt uit een onderzoek aan de universiteit van Boston dat is gepubliceerd door het blad American Journal of Public Health.

Als gevolg hiervan lopen deze vrouwen ook een veel groter risico op aandoeningen zoals diabetes of hart- en vaatziektes. Bij het onderzoek waren 6000 vrouwen in de VS betrokken.

De wetenschappers zeggen niet met zekerheid te kunnen zeggen wat de oorzaak is van het verschijnsel. Wel zeggen ze de bevindingen van twee eerdere onderzoeken te onderschrijven die meldden dat lesbische vrouwen "een positiever beeld hebben van hun eigen lichaam dan heteroseksuele vrouwen".
  dinsdag 1 mei 2007 @ 09:07:14 #198
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_48880459
Ik heb zaterdag 60 kruiwagens met zand versleept en heb ondertussen toen 3 liter naar binnen gewerkt. Gisteren ook nog een 40 kruiwagen met nog eens 3 liter... dus ondanks veel zweten heb ik in mijn ogen wel genoeg gedronken. Vocht vast houden lijkt me niet echt de oorzaak (gezien de het zweten wat ik gedaan heb)

Maar ja, de komende dagen maar weer streng opletten met wat ik eet/drink en dan hopen dat die 2 kilo er snel weer af zijn... (deze week nog 80 kruiwagens te gaan, dus beweging genoeg)
pi_48880516
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 09:07 schreef locutus51 het volgende:
Ik heb zaterdag 60 kruiwagens met zand versleept en heb ondertussen toen 3 liter naar binnen gewerkt. Gisteren ook nog een 40 kruiwagen met nog eens 3 liter... dus ondanks veel zweten heb ik in mijn ogen wel genoeg gedronken. Vocht vast houden lijkt me niet echt de oorzaak (gezien de het zweten wat ik gedaan heb)

Maar ja, de komende dagen maar weer streng opletten met wat ik eet/drink en dan hopen dat die 2 kilo er snel weer af zijn... (deze week nog 80 kruiwagens te gaan, dus beweging genoeg)
is volgens mij toch te weinig, vooral met dit weer, als je dan zwaar werk gaat doen moet je volgens mij over de 4 liter heen gaan, want je zweet alles er zo uit.
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
  dinsdag 1 mei 2007 @ 09:14:43 #200
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_48880565
Dat drinken was tijdens het werk. De rest van de dag mijn "normale" hoeveelheden voor een dag nog gewoon gehad.
pi_48880939
Zo, iedereen een fijne koninginnendag gehad?
Ik wel, lekker op terrasje gezeten, met vele spa blauw's. Lekker bruin geworden. En 0,2 kilo afgevallen

Nog nooit z'n goede dag gehad
pi_48881530
Hoihoi

Ik heb gisteren een fluit gewonnen
(zie ook deze post: Wat heb je gekocht op de vrijmarkt 2007? )
Wel errug tof

En ik heb ontdekt dat Tara wel een erg onbegrensd vertrouwen in mij heeft, die schoot al in de lach toen die meneer zei dat ik hem gratis zou krijgen als ik er op kon spelen

En stiekem ben ik een beetje trots

(en wie hier thuis komt, mag mijn fluit testen! Maok krijgt er al iets van tuuuuuut uit )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')