Ik kom regelmatig in Bakkeveen. Heerlijk om daar te lopen met de honden. Een van de weinige gebieden waar je nog een echt groot losloopgebied hebt.quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik ben ook niet voor niks de buuf natuurlijk..![]()
![]()
De mister zei ook al: jij hebt geen griep, jij hebt hooikoorts. Zou inderdaad best weer kunnenquote:Op zaterdag 28 april 2007 09:42 schreef Tangarine het volgende:
jeetje, het lijkt wel of iedereen óf verkouden is, óf last heeft van hooikoorts... (of beide natiuurlijk)
Neem iets van reactine of allerfree ofzo. Dat helpt best goed!quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
De mister zei ook al: jij hebt geen griep, jij hebt hooikoorts. Zou inderdaad best weer kunnenVorig jaar heb ik me een paar dagen doodziek gevoeld van die homeopathische pilletjes, maar daarna was het over. Maar als ik er alleen al aan denk word ik al verdrietig, dus ik stel het nog ff uit.
quote:Op zaterdag 28 april 2007 08:24 schreef Troel het volgende:
Ik ben onder de 90 kilo
Ik ben er helemaal niet blij mee, hoe stom het ook klinkt. Ik was dolblij dat ik al sinds januari stabiel was, nu door dat stomme gedoe is er in een week ineens weer 3 kilo (!!) af. Pure stresskilo's, waardoor ik me dan ook alles behalve prettig voel. Tuurlijk is het wel leuk dat je afvalt, maar niet zodat mijn jurk weer vermaakt moet worden
Oxazepam werkt overigens wel. Ik slaap tenminste weer
Onwaarschijnlijkquote:Op zaterdag 28 april 2007 09:37 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ben nu trouwens ook verkouden aan het worden. Inclusief algehele brakheid.![]()
Ben ik dan toch aangestoken door Isabeau, maar dan met een week vertraging?
quote:Op zaterdag 28 april 2007 15:00 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou gewoon mijn bakje olijven per week blijven halen, MinderMutisgOlijven bevatten veel vitamine E, ijzer, koper en voedingsvezel. Het vet in olijven is onverzadigd vet en goed voor je. Natuurlijk tellen de kcal ook als je op dieet bent, dus meer dan een onsje zou ik er niet van eten. Maar dat geldt bijna bij alles: geniet, met mate
![]()
Feta bevat eigenlijk gewoon heel erg veel vet en dan ook veel verzadigd vet, hierdoor bevat het ook erg veel kcal. Maar daar komt ook bij dat feta heel veel calcium bevat en dat is goed voor je. Ik zou het met mate eten en bijv. door een salade helpt het bij de opname van gezonde anti-oxidanten en polyfenolen.
Ik doe niet aan light.quote:Op zaterdag 28 april 2007 15:36 schreef AnnekeM het volgende:
Ik hou zelf ook erg veel van Feta door de salade. Heb ontdekt dat de AH light Feta heeft op waterbasis. Deze is best te eten. Wel iets minder smaak (romig) dan de normale vette Feta.
jawdropper!quote:Op zaterdag 28 april 2007 07:08 schreef Ikiskoel het volgende:
Ik ging vroeger altijd stappen in de Bult of Pruim
Bult...quote:Op zondag 29 april 2007 00:05 schreef Ikiskoel het volgende:
In de Bult of in Pruim?Die goede oude tijd.....
meestal zit het niet meteen de dag erna aanquote:Op zondag 29 april 2007 08:20 schreef Troel het volgende:
Het gaat te hard omlaag hier
Ik heb me gisteren dus echt vol zitten proppen met van alles en nog wat, maar het mocht niet baten.
88.6
Ja, behalve dat ik nog zit te wachten dat de kilo's die er afgelopen maandag af waren er weer aankomen en dus gisteren zo zat te schransen om verder afvallen te voorkomen.quote:Op zondag 29 april 2007 09:10 schreef Miss_S het volgende:
[..]
meestal zit het niet meteen de dag erna aan
dus kan nog komen
Dat kunnen we helaas pas morgen proberen.quote:Op zondag 29 april 2007 09:10 schreef zout-droppie het volgende:
Dat gaat idd. erg hard Troel en misschien zoals teigan zegt even er tussen uit?
Ik snap niet helemaal dat je zo aan het stressen bent over het afvallen! Volgens mij valt iedereen nu wat harder af, omdat ze wat minder honger hebben door het aanhoudende mooie weer!quote:Op zondag 29 april 2007 09:50 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, behalve dat ik nog zit te wachten dat de kilo's die er afgelopen maandag af waren er weer aankomen en dus gisteren zo zat te schransen om verder afvallen te voorkomen.
Het feit dat het nu zo hard gaat (en ik echt genoeg vocht binnenkrijg, dus het niet alleen vocht kan zijn) geeft gewoon aan dat het niet goed gaat. Ik hoop van harte dat het er weer aankomt (hoe stom het ook klinkt).
Troel is aan het stressen over haar aanstaande bruiloft.quote:Op zondag 29 april 2007 10:24 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik snap niet helemaal dat je zo aan het stressen bent over het afvallen! Volgens mij valt iedereen nu wat harder af, omdat ze wat minder honger hebben door het aanhoudende mooie weer!
Misschien moet je het eerder zien als een soort "cadeautje" en je er niet zo druk om maken, of zeg ik nu iets heel stoms?
quote:Op zondag 29 april 2007 10:26 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Troel is aan het stressen over haar aanstaande bruiloft.En Troel kennende is ze vooral aan het stressen over alles wat niet volgens plan kan verlopen.
Ook, maar ik baal vooral omdat ik al vier maanden stabiel op gewicht was, wat dus nu in een keer niet meer zo is, dus waardoor ik weer voorafaan mag gaan beginnen met stabiel proberen te raken straks.quote:Op zondag 29 april 2007 10:37 schreef conleche het volgende:
[..]
![]()
Dan snap ik het beter, je bent nu bang dat je anders niet meer in je trouwjurk past wegens te groot?![]()
Eigenllijk snap ik het nog steeds niet helemaal. Je wilt toch uiteindelijk toch nog meer afvallen? En is het dan niet beter om dan pas de bwc te doen? En wat betreft de trouwjurk: volgens mij kunnen ze die tot op het laatste moment nog innemen.quote:Op zondag 29 april 2007 10:50 schreef Troel het volgende:
[..]
Ook, maar ik baal vooral omdat ik al vier maanden stabiel op gewicht was, wat dus nu in een keer niet meer zo is, dus waardoor ik weer voorafaan mag gaan beginnen met stabiel proberen te raken straks.
Dus dingen zoals buikwandcorrecties, kinderen en andere rare dingen mogen nu weer een paar maanden opgeschoven worden en daar baal ik van.
quote:Op zondag 29 april 2007 10:24 schreef conleche het volgende:
[..]
Volgens mij valt iedereen nu wat harder af, omdat ze wat minder honger hebben door het aanhoudende mooie weer!
Ik ben niet jaloers. Ik hou niet van vliegen en ik hou niet van vakantiequote:Op zondag 29 april 2007 12:39 schreef Fannetje het volgende:
....Om jullie even jaloers te maken: Over zes dagen zit ik in het vliegtuig!
"Ze" doen een buikwandcorrectie wanneer JIJ dat wilquote:Op zondag 29 april 2007 11:32 schreef teigan het volgende:
volgens mij doen ze een buikwandcorrectie pas als je echt helemaal stabiel bent, als ze het te vroeg doen, en je valt daarna nog een stuk af, kunnen ze anders nog een keer weer aan de gang..
tenminste, zoiets zou ik mij kunnen voorstellen
Ik heb eigenlijk geen idee waardoor het komt. Ik heb gewoon de hele tijd honger. Alleen van afgelopen vrijdag weet ik 't wel, toen was ik duizelig door de fysiotherapie en dan ga ik ook altijd veel eten. (Rare tik, ik weet het!)quote:Op zondag 29 april 2007 12:12 schreef teigan het volgende:
krijg jij juist honger van warm weer dan?
Of voel je je gewoon niet zo super door de RSI?
Ik heb net een eierkoek gegetenquote:Op zondag 29 april 2007 12:51 schreef Faat het volgende:
[..]
Ik ben niet jaloers. Ik hou niet van vliegen en ik hou niet van vakantie![]()
Ik hou van eten. En ik heb GI-GA-HONGER![]()
Ik ben ook stinkendrijk in mijn dromen en slank natuurlijkquote:Op zondag 29 april 2007 13:17 schreef Fannetje het volgende:
Ik heb net een eierkoek gegeten
Niet van vakantie houden is wel weer geldbesparend! Als ik nooit op vakantie zou gaan zou ik een hoop geld overhouden
Je kunt de koningin gaan kijken!quote:Op zondag 29 april 2007 22:02 schreef Fannetje het volgende:
Ik wil eigenlijk morgen iets leuks gaan doen, maar ik heb geen idee wat... en vriendje wil gewoon de hele dag thuis zitten geloof ik
Ik denk dat ik Stefan meesleep naar Kobus Kuch aan de beestenmarkt morgenquote:Op zondag 29 april 2007 22:02 schreef Fannetje het volgende:
Ik wil eigenlijk morgen iets leuks gaan doen, maar ik heb geen idee wat... en vriendje wil gewoon de hele dag thuis zitten geloof ik
quote:
quote:Op zondag 29 april 2007 22:14 schreef Fannetje het volgende:
Nou, inderdaad!
Ik wil ook barbecuen, maar we hebben geen BBQ en worden maar niet uitgenodigd om het bij anderen te komen doen
Yepquote:Op zondag 29 april 2007 22:42 schreef octopussy het volgende:
je moet gewoon roepen dat je bij iemand komt barbecueen en dan wel het vlees of de salades meeneemt ofzo. Werkt echt
![]()
Gewoon een paar sateetjes en een roseetje mee. Ho-hoiquote:Op zondag 29 april 2007 22:57 schreef Fannetje het volgende:
De ouders van Gerbert hebben een BBQ en ik vind dat we daar best kunnen gaan BBQen morgen. Nu de mensen zelf nog even overtuigenOh, en Gerbert
komt vanzelf wel en dan val je ineens een paar kilo afquote:Op maandag 30 april 2007 07:57 schreef teigan het volgende:
mooi zo Faat!!
Ik ben deze maand 1 ons afgevallen.. Eigenlijk niets dus..
Volgens mij heb ik gewoon een psychologische barriere voor die 80 kilo, ik wil er nog niet echt onder geloof ik..
Wat niet kan dat kan niet, maar wel jammer. Anders kom je de video een keer bekijken. De dierentuin ligt redelijk dichtbij een station, weet zo niet welke.quote:Op maandag 30 april 2007 09:46 schreef freecell het volgende:
Hoi
Ik lees nog wel mee hoor! Heb alleen werkelijk niets boeiends te melden
Ik kan alleen absoluut niet naar de bruiloft van Troel...Heb het geprobeerd, maar ik heb twee blokvakken en ik mis dus gewoon 4 punten als ik niet ga
![]()
Ik baal er wel van! Had er absoluut zin in.....
Ik zit nu te kijken of ik 's avonds misschien wel kan. (ivm vervoer ed)
Dus: gaat er nog iemand alleen 's avonds?
Even een tijdje onder de koude kraan houden tegen de zwelling.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:07 schreef Isabeau het volgende:
Inmiddels heb ik op 4 plaatsen op mijn voeten blaarpleisters zitten en het is zo'n beetje 12-0 voor de blarenIk word er een beetje moe van, maar ik blijf stug doorwandelen. Wat helpt tegen blaren? "Vaak wandelen" lees ik overal. Dan doe ik dat dus maar.
Oh, iemand nog een idee wat ik aan mijn worstenvingertjes van het wandelen kan doen? Het zit zo, na ongeveer een uur wandelen zwellen mijn vingers op en voelen dan heel erg dik aan. De huid staat dan strak gespannen en ze gaan wat tintelen. Mijn ring zit normaal heel los, maar na het wandelen kan ik hem met geen mogelijkheid van mijn vinger krijgen. Is er iemand die dat herkent en een goede raad heeft?
quote:'Lesbische vrouwen hebben grotere kans op overgewicht'
Uitgegeven: 1 mei 2007 06:37
WASHINGTON - Lesbische vrouwen hebben ruim twee maal zoveel kans op overgewicht dan heteroseksuele of biseksuele vrouwen. Dat blijkt uit een onderzoek aan de universiteit van Boston dat is gepubliceerd door het blad American Journal of Public Health.
Als gevolg hiervan lopen deze vrouwen ook een veel groter risico op aandoeningen zoals diabetes of hart- en vaatziektes. Bij het onderzoek waren 6000 vrouwen in de VS betrokken.
De wetenschappers zeggen niet met zekerheid te kunnen zeggen wat de oorzaak is van het verschijnsel. Wel zeggen ze de bevindingen van twee eerdere onderzoeken te onderschrijven die meldden dat lesbische vrouwen "een positiever beeld hebben van hun eigen lichaam dan heteroseksuele vrouwen".
is volgens mij toch te weinig, vooral met dit weer, als je dan zwaar werk gaat doen moet je volgens mij over de 4 liter heen gaan, want je zweet alles er zo uit.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:07 schreef locutus51 het volgende:
Ik heb zaterdag 60 kruiwagens met zand versleept en heb ondertussen toen 3 liter naar binnen gewerkt. Gisteren ook nog een 40 kruiwagen met nog eens 3 liter... dus ondanks veel zweten heb ik in mijn ogen wel genoeg gedronken. Vocht vast houden lijkt me niet echt de oorzaak (gezien de het zweten wat ik gedaan heb)
Maar ja, de komende dagen maar weer streng opletten met wat ik eet/drink en dan hopen dat die 2 kilo er snel weer af zijn... (deze week nog 80 kruiwagens te gaan, dus beweging genoeg)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |