abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48808243
Vanmorgen gaf de weegschaal 85.5kg aan. Ik hoop dat ik volgende week 85kg (het liefst nog iets minder) weeg, dan kan ik m`n streefgewicht naar de 80kg bijstellen.
Tok.
  zaterdag 28 april 2007 @ 23:34:29 #127
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_48819128
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 07:08 schreef Ikiskoel het volgende:
Ik ging vroeger altijd stappen in de Bult of Pruim
jawdropper!

ik ook.... sterker, heb mijn man daar ontmoet...
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_48820057
In de Bult of in Pruim? Die goede oude tijd.....
It is your friends who make your world!
  zondag 29 april 2007 @ 00:21:37 #129
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_48820555
quote:
Op zondag 29 april 2007 00:05 schreef Ikiskoel het volgende:
In de Bult of in Pruim? Die goede oude tijd.....
Bult...

goeie ouwe tijd...
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  zondag 29 april 2007 @ 08:20:21 #130
35189 Troel
scherp en bot
pi_48825319
Het gaat te hard omlaag hier

Ik heb me gisteren dus echt vol zitten proppen met van alles en nog wat, maar het mocht niet baten.

88.6
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_48825354
Rustig afwachten Troel, en gewoon rustig door blijven eten.. (en proberen minder te stressen, maarja, dat is zo lastig...)
Gaat het nu verder alweer een beetje?
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  zondag 29 april 2007 @ 08:38:56 #132
35189 Troel
scherp en bot
pi_48825433
Eigenlijk niet.

Er komt met de dag alleen maar meer stress bij. *knipperdeknip*

We hebben inmiddels wel bloemen, corsages en taart besteld. Maar dat had ik volgens mij al gemeld.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_48825509
Hm, en even een dagje helemaal weg zonder aan de bruiloftstress te denken?
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_48825646
Dat gaat idd. erg hard Troel en misschien zoals teigan zegt even er tussen uit?
pi_48825648
quote:
Op zondag 29 april 2007 08:20 schreef Troel het volgende:
Het gaat te hard omlaag hier

Ik heb me gisteren dus echt vol zitten proppen met van alles en nog wat, maar het mocht niet baten.

88.6
meestal zit het niet meteen de dag erna aan
dus kan nog komen
  zondag 29 april 2007 @ 09:50:51 #136
35189 Troel
scherp en bot
pi_48825993
quote:
Op zondag 29 april 2007 09:10 schreef Miss_S het volgende:

[..]

meestal zit het niet meteen de dag erna aan
dus kan nog komen
Ja, behalve dat ik nog zit te wachten dat de kilo's die er afgelopen maandag af waren er weer aankomen en dus gisteren zo zat te schransen om verder afvallen te voorkomen.

Het feit dat het nu zo hard gaat (en ik echt genoeg vocht binnenkrijg, dus het niet alleen vocht kan zijn) geeft gewoon aan dat het niet goed gaat. Ik hoop van harte dat het er weer aankomt (hoe stom het ook klinkt).
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 29 april 2007 @ 09:52:23 #137
35189 Troel
scherp en bot
pi_48826009
quote:
Op zondag 29 april 2007 09:10 schreef zout-droppie het volgende:
Dat gaat idd. erg hard Troel en misschien zoals teigan zegt even er tussen uit?
Dat kunnen we helaas pas morgen proberen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_48826019
He vervelend Troel, op het verkeerde moment, op de verkeerde manier.
Proberen te ontspanning, ga leuke dingen doen, naast het drukke regelen.
pi_48826412
quote:
Op zondag 29 april 2007 09:50 schreef Troel het volgende:

[..]

Ja, behalve dat ik nog zit te wachten dat de kilo's die er afgelopen maandag af waren er weer aankomen en dus gisteren zo zat te schransen om verder afvallen te voorkomen.

Het feit dat het nu zo hard gaat (en ik echt genoeg vocht binnenkrijg, dus het niet alleen vocht kan zijn) geeft gewoon aan dat het niet goed gaat. Ik hoop van harte dat het er weer aankomt (hoe stom het ook klinkt).
Ik snap niet helemaal dat je zo aan het stressen bent over het afvallen! Volgens mij valt iedereen nu wat harder af, omdat ze wat minder honger hebben door het aanhoudende mooie weer!
Misschien moet je het eerder zien als een soort "cadeautje" en je er niet zo druk om maken, of zeg ik nu iets heel stoms?
  zondag 29 april 2007 @ 10:26:35 #140
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_48826444
quote:
Op zondag 29 april 2007 10:24 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik snap niet helemaal dat je zo aan het stressen bent over het afvallen! Volgens mij valt iedereen nu wat harder af, omdat ze wat minder honger hebben door het aanhoudende mooie weer!
Misschien moet je het eerder zien als een soort "cadeautje" en je er niet zo druk om maken, of zeg ik nu iets heel stoms?
Troel is aan het stressen over haar aanstaande bruiloft. En Troel kennende is ze vooral aan het stressen over alles wat niet volgens plan kan verlopen.
pi_48826618
quote:
Op zondag 29 april 2007 10:26 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Troel is aan het stressen over haar aanstaande bruiloft. En Troel kennende is ze vooral aan het stressen over alles wat niet volgens plan kan verlopen.

Dan snap ik het beter, je bent nu bang dat je anders niet meer in je trouwjurk past wegens te groot?
  zondag 29 april 2007 @ 10:50:21 #142
35189 Troel
scherp en bot
pi_48826858
quote:
Op zondag 29 april 2007 10:37 schreef conleche het volgende:

[..]

Dan snap ik het beter, je bent nu bang dat je anders niet meer in je trouwjurk past wegens te groot?
Ook, maar ik baal vooral omdat ik al vier maanden stabiel op gewicht was, wat dus nu in een keer niet meer zo is, dus waardoor ik weer voorafaan mag gaan beginnen met stabiel proberen te raken straks.

Dus dingen zoals buikwandcorrecties, kinderen en andere rare dingen mogen nu weer een paar maanden opgeschoven worden en daar baal ik van.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_48826909
Dat van de buikwandcorrectie snap ik nog maar waarom moet de rest dan ook opgeschoven worden? Is het niet verstandiger om eerst aan kinderen te beginnen en dan pas de bwc?
pi_48827069
Troel, je mag wel een paar kilootjes van mij hebben hoor

Suc6 met de voorbereidingen voor de bruiloft.
  zondag 29 april 2007 @ 11:26:51 #145
177846 colette
kloon van conleche
pi_48827641
quote:
Op zondag 29 april 2007 10:50 schreef Troel het volgende:

[..]

Ook, maar ik baal vooral omdat ik al vier maanden stabiel op gewicht was, wat dus nu in een keer niet meer zo is, dus waardoor ik weer voorafaan mag gaan beginnen met stabiel proberen te raken straks.

Dus dingen zoals buikwandcorrecties, kinderen en andere rare dingen mogen nu weer een paar maanden opgeschoven worden en daar baal ik van.
Eigenllijk snap ik het nog steeds niet helemaal. Je wilt toch uiteindelijk toch nog meer afvallen? En is het dan niet beter om dan pas de bwc te doen? En wat betreft de trouwjurk: volgens mij kunnen ze die tot op het laatste moment nog innemen.

(Overigens: colette= conleche, is iets met een andere computer en wachtwoorden-gedoe)
pi_48827772
volgens mij doen ze een buikwandcorrectie pas als je echt helemaal stabiel bent, als ze het te vroeg doen, en je valt daarna nog een stuk af, kunnen ze anders nog een keer weer aan de gang..
tenminste, zoiets zou ik mij kunnen voorstellen
  zondag 29 april 2007 @ 11:42:28 #147
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_48828027
quote:
Op zondag 29 april 2007 10:24 schreef conleche het volgende:

[..]

Volgens mij valt iedereen nu wat harder af, omdat ze wat minder honger hebben door het aanhoudende mooie weer!
Mijn broeken zitten te strak... ik ben de afgelopen 2 weken ruim 3kg aangekomen.
En ik heb constant honger. Beweeg wel veel, maar ik ben nu echt helemaal opgezwollen. Ik hoop zo dat het (grotendeels) vocht is en ik het binnnenkort weer kwijt ben.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_48828777
krijg jij juist honger van warm weer dan?
Of voel je je gewoon niet zo super door de RSI?
pi_48828807
ik eet juist veelste weinig door dit weer
pi_48829442
Ik heb altijd meer moeite met afvallen in de lente/zomer dan in de winter...

Hoe dat komt? In de lente/zomer heb ik altijd veel etentjes, uitstapjes, vakanties...

Mijn gewicht is inmiddels al een week of tien redelijk stabiel. Ben benieuwd hoeveel er na de vakantie aanzit

Om jullie even jaloers te maken: Over zes dagen zit ik in het vliegtuig!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')