jawdropper!quote:Op zaterdag 28 april 2007 07:08 schreef Ikiskoel het volgende:
Ik ging vroeger altijd stappen in de Bult of Pruim
Bult...quote:Op zondag 29 april 2007 00:05 schreef Ikiskoel het volgende:
In de Bult of in Pruim?Die goede oude tijd.....
meestal zit het niet meteen de dag erna aanquote:Op zondag 29 april 2007 08:20 schreef Troel het volgende:
Het gaat te hard omlaag hier
Ik heb me gisteren dus echt vol zitten proppen met van alles en nog wat, maar het mocht niet baten.
88.6
Ja, behalve dat ik nog zit te wachten dat de kilo's die er afgelopen maandag af waren er weer aankomen en dus gisteren zo zat te schransen om verder afvallen te voorkomen.quote:Op zondag 29 april 2007 09:10 schreef Miss_S het volgende:
[..]
meestal zit het niet meteen de dag erna aan
dus kan nog komen
Dat kunnen we helaas pas morgen proberen.quote:Op zondag 29 april 2007 09:10 schreef zout-droppie het volgende:
Dat gaat idd. erg hard Troel en misschien zoals teigan zegt even er tussen uit?
Ik snap niet helemaal dat je zo aan het stressen bent over het afvallen! Volgens mij valt iedereen nu wat harder af, omdat ze wat minder honger hebben door het aanhoudende mooie weer!quote:Op zondag 29 april 2007 09:50 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, behalve dat ik nog zit te wachten dat de kilo's die er afgelopen maandag af waren er weer aankomen en dus gisteren zo zat te schransen om verder afvallen te voorkomen.
Het feit dat het nu zo hard gaat (en ik echt genoeg vocht binnenkrijg, dus het niet alleen vocht kan zijn) geeft gewoon aan dat het niet goed gaat. Ik hoop van harte dat het er weer aankomt (hoe stom het ook klinkt).
Troel is aan het stressen over haar aanstaande bruiloft.quote:Op zondag 29 april 2007 10:24 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik snap niet helemaal dat je zo aan het stressen bent over het afvallen! Volgens mij valt iedereen nu wat harder af, omdat ze wat minder honger hebben door het aanhoudende mooie weer!
Misschien moet je het eerder zien als een soort "cadeautje" en je er niet zo druk om maken, of zeg ik nu iets heel stoms?
quote:Op zondag 29 april 2007 10:26 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Troel is aan het stressen over haar aanstaande bruiloft.En Troel kennende is ze vooral aan het stressen over alles wat niet volgens plan kan verlopen.
Ook, maar ik baal vooral omdat ik al vier maanden stabiel op gewicht was, wat dus nu in een keer niet meer zo is, dus waardoor ik weer voorafaan mag gaan beginnen met stabiel proberen te raken straks.quote:Op zondag 29 april 2007 10:37 schreef conleche het volgende:
[..]
![]()
Dan snap ik het beter, je bent nu bang dat je anders niet meer in je trouwjurk past wegens te groot?![]()
Eigenllijk snap ik het nog steeds niet helemaal. Je wilt toch uiteindelijk toch nog meer afvallen? En is het dan niet beter om dan pas de bwc te doen? En wat betreft de trouwjurk: volgens mij kunnen ze die tot op het laatste moment nog innemen.quote:Op zondag 29 april 2007 10:50 schreef Troel het volgende:
[..]
Ook, maar ik baal vooral omdat ik al vier maanden stabiel op gewicht was, wat dus nu in een keer niet meer zo is, dus waardoor ik weer voorafaan mag gaan beginnen met stabiel proberen te raken straks.
Dus dingen zoals buikwandcorrecties, kinderen en andere rare dingen mogen nu weer een paar maanden opgeschoven worden en daar baal ik van.
quote:Op zondag 29 april 2007 10:24 schreef conleche het volgende:
[..]
Volgens mij valt iedereen nu wat harder af, omdat ze wat minder honger hebben door het aanhoudende mooie weer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |