Sorry, KD, het was helemaal niet m'n bedoeling om echt met m'n foto mee te doen. Het was meer vanwege de gelijkenis. Jouw foto is daardoor wel blijven liggen. Dus nu moet ik een kinderfoto beoordelen. Wat niet echt mijn gerne is...quote:Op donderdag 26 april 2007 15:26 schreef KD-fotografie het volgende:
gimmick, het is de bedoeling dat je ook op je voorganger reageerd.
Mach3, echt prachtig!!
Errug vet lijnenspel zoquote:Op donderdag 26 april 2007 16:31 schreef MarBu het volgende:
Laatste foto van het vorige deel
De laatste foto van het vorige deel zonder beoordeling, gemaakt door MarBu:
[afbeelding]
++ Prachtige onschuldige maar geconcentreerde blik in de ogenquote:Op donderdag 26 april 2007 20:10 schreef KD-fotografie het volgende:
@ Marbu, heel erg mooi lijnenspel, ik weet geen negatief punt, vind het egwoon een lekkere foto.
Toch weer een foto van mijn dochtertje.
Helemaal in to the tv.
[afbeelding]
Wat snap je niet aan dit topic?quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:51 schreef RvO het volgende:
[afbeelding]
http://www.flickr.com/photos/rvo/473807366/
Jemig, mensen lezen de OP niet ofzo?quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:51 schreef RvO het volgende:
[afbeelding]
http://www.flickr.com/photos/rvo/473807366/
de ronding zit in 't bruggetje hoorquote:Op zaterdag 28 april 2007 19:17 schreef Dale het volgende:
ChatChewbacca
+ mooie compositie
- vind zelf de ronding (groothoek?) wat storend
probeerseltje met scherptediepte
[afbeelding]
ik heb het gevoel dat alles wat bolt maar misschien klopt dit nietquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:12 schreef ChatChewbacca het volgende:
[..]
de ronding zit in 't bruggetje hoor
HELAAS heb je OOK geen tijd om de OPENINGSPOST te lezenquote:Op zondag 29 april 2007 02:38 schreef Maxcre8 het volgende:
Helaas heb ik geen tijd meer voor fotografie sinds ik 3 maand geleden met stage ben begonnen om mn media studie af te ronden. Maar gelukkig kon ik afgelopen week een dagje vrij krijgen om de collectie van 3 mode studenten uit Arnhem vast te leggen op de gevoelige plaat
+ lekkere kleuren, het lijken wel poppenquote:
+ leuk idee, geeft zo'n pelenglens gevoel, kleur van de lucht komt mooi uitquote:Op maandag 30 april 2007 07:50 schreef FReNsJ het volgende:
+mooie dof, mooi onderwerp en algemeen mooie foto
- beetje overbelicht
mooi glimmend paaltje met een bol op tegengekomen in turku :
[afbeelding]
mja, het was de blinkendste bol die ik gevonden hadquote:Op maandag 30 april 2007 08:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
+ leuk idee, geeft zo'n pelenglens gevoel, kleur van de lucht komt mooi uit
- jammer dat de bol beschadigd is
Pinguïn maakt zich klaar om te duiken
[afbeelding]
+ Mooie timing! Stuk hout is ook gaaf, heeft wel watquote:Op maandag 30 april 2007 08:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
+ leuk idee, geeft zo'n pelenglens gevoel, kleur van de lucht komt mooi uit
- jammer dat de bol beschadigd is
Pinguïn maakt zich klaar om te duiken
[afbeelding]
+ Heerlijke kleurtjes en de bloem is lekker scherpquote:Op maandag 30 april 2007 19:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
+ Mooie timing! Stuk hout is ook gaaf, heeft wel watEn de hele "compositie".
- Beetje doffe kleuren
[afbeelding]
Dat tegenlicht maakt die foto zo best interessant eigenlijkquote:
Je JPEG-compressie...wat doe jequote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:45 schreef ElizabethR het volgende:
Mijne, Ierser kan bijna niet hoor!
[afbeelding]
Echt??quote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je JPEG-compressie...wat doe jeIk zie allemaal blokjes
En je border mag ook een tikkie minder. Verder zou ik een iets lager standpunt nemen zodat je ook nog wat lucht erbij kan pakken. Het is wel een leuke actie-foto zo en ik geloof je direct dat het echt iers is
ik moet ook een keer die kant op
![]()
Práchtig, wat een gezichtsuitdrukking!!quote:Mijnes van gisteravond:
[afbeelding]
+ Wat ElizabethR ook al zegt: de gezichtsuitdrukking: je ziet meteen wat-ie doetquote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je JPEG-compressie...wat doe jeIk zie allemaal blokjes
En je border mag ook een tikkie minder. Verder zou ik een iets lager standpunt nemen zodat je ook nog wat lucht erbij kan pakken. Het is wel een leuke actie-foto zo en ik geloof je direct dat het echt iers is
ik moet ook een keer die kant op
![]()
Mijnes van gisteravond:
[afbeelding]
Mooie plaat, fijn lijnenspel in de lucht, prettig om naar te kijken.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:46 schreef Adagio het volgende:
@sanni
+ mooie kleuren (mn. water), goede sfeer
- fontein lijkt inderdaad scheef te staan, maar dit is volgens mij niet het geval. misschien had je een andere positie in kunnen nemen?
[[url=http://farm1.static.flickr.com/188/476044165_270ef40987.jpg]afbeelding][/url]
Ik weet niet waar je mee fotografeert, maar zou een polafilter kunnen hebben?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:37 schreef dutchie het volgende:
[..]
Mooie plaat, fijn lijnenspel in de lucht, prettig om naar te kijken.
Dagje Monschau, tegen de zon in fotograferen en dan krijg je dit
[afbeelding]
Hoe dit te voorkomen?
Ik zou een pola proberenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:50 schreef dutchie het volgende:
Met een Eos 400d, dus dat zou moeten kunnen. Er hangt nu zo'n witte waas voornamelijk over het water. Maar ja, op het oog was het mooi, dus toch proberen hè.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |