Doe mij dan maar 5 songs + uitvoerende(n) die een mooie dag bezingen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:19 schreef bigshadow het volgende:
Ah, dit belooft een mooie dag te worden.
the day before you came kan toch een hele mooie dag zijn?quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:24 schreef MadMaster het volgende:
Wel mooie dagen, he?
quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:30 schreef bartrid het volgende:
the day before you came kan toch een hele mooie dag zijn?
Niet echt mooi, tenzij je Jan Pelleboer of Piet Paulusma heet misschien...quote:And still on top of this Im pretty sure it must have rained
The day before you came
Waarom post je er dan 6?quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:38 schreef MadMaster het volgende:
Nee, niet afgekeurd, maar er waren er al 5 en die 2 had ik nog niet gezien toen ik mijn posting bij elkaar knipte en plakte...
quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:35 schreef MadMaster het volgende:Drie kleine kleutertjes (een mooooie dag in de lente september)
Dus happy birthday van Ranja was afgekeurd?quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:43 schreef MadMaster het volgende:
Omdat ik die allen goedkeurde...
of shirley manson. She's only happy when it rainsquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Niet echt mooi, tenzij je Jan Pelleboer of Piet Paulusma heet misschien...
quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:15 schreef ranja het volgende:
ik wilde helemaal geen aanvullend lijstje posten
ben ook benieuwdquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:10 schreef peaceman het volgende:
Koddige redenering....
Vraagje MM, wat is, denk jij, het verschil tussen een happy birthday en een unhappy birthday??
is mooi gelijk aan perfect of lievelijkquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:16 schreef MadMaster het volgende:
Happy Birthday = Gelukkige Verjaardag
Unhappy Birthday = Ongelukkige Verjaardag
Is mooi gelijk aan gelukkig?
opgezocht, nooit van gehoordquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:27 schreef ranja het volgende:
sits in her own place
Playing killer killer killer killer beats
Poorsits in her own place
Playing killer killer killer killer killer killer beats
wishes that she could meet
All the boys and the girls that live down her street
Cause she knows that they share that tapping of the feet
When she plays that killer killer killer killer beat
wat van wie?
Jij hebt vroeger toen je klein was echt rótverjaardagen gehad he?quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:42 schreef MadMaster het volgende:
-Knipperdeknip-
Ja, want iedereen was dan op vakantie en ik kreeg dus nooit veel kadootjes...quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:45 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Jij hebt vroeger toen je klein was echt rótverjaardagen gehad he?
maar als je last hebt van licht-allergie is zonnig helemaal niet mooiquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:42 schreef MadMaster het volgende:
Met de uitleg van 'blij' in de zin van 'zonnig' én met 'gelukkig' in de zin van 'zalig' in relatie tot 'dag' kan ik leven en daarmee is Ranja's lijstje alsnog compleet, waarmee hij de volledige credits verdient...
Iedereen 'gelukkig' nu?![]()
Dan denk ik niet dat ik het ga raden.quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:30 schreef bartrid het volgende:
ken het niet.
ik heb nu even de video bekeken en die heb ik inderdaad wel eens voorbij zien komen maar volgens mij heeft het nooit de hitparade gehaald. En da's maar goed ook.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:03 schreef Gambolputty het volgende:
Ik krijgt het niet afgekeken, wân hutnummer. Als dat een hit is geweest in the UK zijn de Britten het inmiddels ook helemaal kwijt.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:19 schreef bigshadow het volgende:
Ah, dit belooft een mooie dag te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |