Nee hoor, maar het komt je wel op een note te staan.quote:
Nu ik toch een mod ken, hoeveel notes heb ik al?quote:Op donderdag 26 april 2007 22:30 schreef belsen het volgende:
[..]
Nee hoor, maar het komt je wel op een note te staan.
Ik heb even gekeken, 17! stoute jongen! Ik heb er geen, veel te braaf dus!quote:Op donderdag 26 april 2007 22:30 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nu ik toch een mod ken, hoeveel notes heb ik al?
quote:Op donderdag 26 april 2007 22:50 schreef Sack_Blabbath het volgende:
De Iegels?
quote:Op donderdag 26 april 2007 22:52 schreef Sack_Blabbath het volgende:
De Egels?
De Kuur?quote:Op donderdag 26 april 2007 23:12 schreef knars het volgende:
Gheh
En hoe heet de bekendste Cure coverband die ook regelmatig in Nederland te bewonderen is?
ik ken ook New Gig in Townquote:Op donderdag 26 april 2007 22:38 schreef Berkery het volgende:
Hoe heet de nederlandse Eagles-coverband?
quote:Some want to kiss some want to kick you
There's not a net you couldn't slip through
Or at least that’s the impression I get
'Cos you’re smooth and you’re wet
And she’s not aware yet, but she’s yours
Ah, staat op mijn lijstje, nog niet kunnen horen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:00 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Nooit van gehoord....
Welk nummer, van wie?
[..]
Ja, maar als je die vorige nummers ook goed vindt is dat niet zo gek. Ik hoorde 'm vorige week afgekondigd worden als de nieuwste van de Arctic Monkeys, en ik wist zeker dat ie een oud nummer had gedraaidquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:47 schreef bigshadow het volgende:
Ik vind hem tof. Sorry.
Klopt en ik vind hem ook wel goed.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:18 schreef peaceman het volgende:
Die nieuwe van Arctic Monkeys?
Brianstorm oid?
Alleen is Arctic Monkeys geen the bandje.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:41 schreef knars het volgende:En het is aardig inwisselbaar met een hoop andere the bandjes.
Madmaster +1quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:13 schreef MadMaster het volgende:
Paul de Leeuw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |