Doe mij dan maar 5 songs + uitvoerende(n) die een mooie dag bezingen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:19 schreef bigshadow het volgende:
Ah, dit belooft een mooie dag te worden.
the day before you came kan toch een hele mooie dag zijn?quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:24 schreef MadMaster het volgende:
Wel mooie dagen, he?
quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:30 schreef bartrid het volgende:
the day before you came kan toch een hele mooie dag zijn?
Niet echt mooi, tenzij je Jan Pelleboer of Piet Paulusma heet misschien...quote:And still on top of this Im pretty sure it must have rained
The day before you came
Waarom post je er dan 6?quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:38 schreef MadMaster het volgende:
Nee, niet afgekeurd, maar er waren er al 5 en die 2 had ik nog niet gezien toen ik mijn posting bij elkaar knipte en plakte...
quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:35 schreef MadMaster het volgende:Drie kleine kleutertjes (een mooooie dag in de lente september)
Dus happy birthday van Ranja was afgekeurd?quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:43 schreef MadMaster het volgende:
Omdat ik die allen goedkeurde...
of shirley manson. She's only happy when it rainsquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Niet echt mooi, tenzij je Jan Pelleboer of Piet Paulusma heet misschien...
quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:15 schreef ranja het volgende:
ik wilde helemaal geen aanvullend lijstje posten
ben ook benieuwdquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:10 schreef peaceman het volgende:
Koddige redenering....
Vraagje MM, wat is, denk jij, het verschil tussen een happy birthday en een unhappy birthday??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |