quote:Op donderdag 26 april 2007 00:54 schreef FuTilE het volgende:
DRAAIT HUUB ALWEER PLAATJES OP DE HUUB FM STRIEM? IK WIL GRAAG PINK AANVRAGEN MET DON'T LET ME GET ME! HEB EEN MOEILIKKE TIJD GEHAD MET DAT NUMMER. HIJ STAAT OP YOUTUBE EN IS DAAR EGT TE LUISTEREN! LUV JOE HUUB EN LAAT DE ANDERE MAAR PRATE!
Hier leveren wij Commentaar Op de Streams.quote:Op donderdag 26 april 2007 01:04 schreef HiDiHo het volgende:
Da's mooi, ik was niet van plan te offeren.quote:
[/quote]quote:Op donderdag 26 april 2007 01:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Hier leveren wij Commentaar Op de Streams.
Als je over andere zaken dan de streams wilt babbelen, doe dat dan a.u.b niet hier maar in de gezellige slow chat:
[SC#40] Und So Weiter...
Wil je praten over de betaalde streams vanaf 4 mei, doe dat dan hier:
http://forum.fok.nl/topic/1015332
Mocht je je niet in kunnen houden en wil je even rellen, dan is er het reltopic:
DGK HOOLIGANS#7
Voor wie meer wil bijdragen:
Veel users zijn niet in staat om voortdurend de streams te volgen. Als er belangrijke ontwikkelingen zijn, wordt het daarom op prijs gesteld als deze gemeld worden in het update-topic. Iedereen kan hieraan toevoegen, ook enkele regels over een gebeurtenis zijn zeer welkom:
[DGK] Updates #3
Kun je snel typen en vind je het leuk af en toe eens een gesprek of gebeurtenis te verslaan, dan is je bijdrage meer dan welkom in
[DGK] Streamverslagen
Deze COSsen zijn vaak tijdelijk zoek. Hier kun je hun linkjes vinden:
Het de COS en SC is zoek-bug uitlaatklephoekje #2
Oei, ik vrees dat FOK binnenkort weer een tijdje uit de lucht is.quote:Op donderdag 26 april 2007 01:07 schreef Talitha het volgende:
[..]
Da's mooi, ik was niet van plan te offeren.
Petraa, ik heb ook last van witte schermen.
Ik dacht, laat ik jou jezelf nou niet alleen laten opofferen. United we standquote:Op donderdag 26 april 2007 01:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
[quote]
Staat er nou Bonte muts bij jou naam![]()
Als het je niet bevalt dan ga je toch gewoon naar huis.quote:Op donderdag 26 april 2007 00:46 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Als je goed naar je idool hebt geluisterd wilde Cora dat niet hebben...![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 01:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik dacht, laat ik jou jezelf nou niet alleen laten opofferen. United we stand![]()
Scheerapparaat stuk?quote:Op donderdag 26 april 2007 01:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
[quote]
Staat er nou bonte muts bij jou naam![]()
Scheerapparaat stuk?quote:Op donderdag 26 april 2007 01:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Staat er nou bonte muts bij jou naam![]()
Hij zit teveel in de competitie met Jaap.quote:Op donderdag 26 april 2007 01:20 schreef Talitha het volgende:
Ik vind Huub eigenlijk niet leuk meer...
quote:Op donderdag 26 april 2007 01:20 schreef Talitha het volgende:
Ik vind Huub eigenlijk niet leuk meer...
Dat zou ik leuk vinden, maar ze trekken juist teveel met elkaar opquote:Op donderdag 26 april 2007 01:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij zit teveel in de competitie met Jaap.
Nee, hij is gewoon niet leuk meer. Te arrogant, te vol van zichzelf, teveel op het randje.quote:Op donderdag 26 april 2007 01:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij zit teveel in de competitie met Jaap.
Dat is nou juist het probleem bij Huub, hij is teveel met de camera's en tv bezig, en vergeet het spel.quote:Op donderdag 26 april 2007 01:25 schreef Disana het volgende:
Het schijnt dat 'achter' soms het antwoordapparaat aanzet omdat Jaap zo vaak belt. Huub vindt dat je die mensen niet pissed-off moet maken... het zijn wel de mensen die je in beeld brengen.
Precies, de eerste paar weken was ie leuk, daarna niet meer.quote:Op donderdag 26 april 2007 01:25 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nee, hij is gewoon niet leuk meer. Te arrogant, te vol van zichzelf, teveel op het randje.
Ja, ik bedoel ook dat ik het idee heb dat dat door zijn 'nieuwe' relatie met Jaap komt. Huub komt op mij wat streberig over, alsof hij het zelf niet meer zo goed overziet en niet wil dat Jaap hem overstemt.quote:Op donderdag 26 april 2007 01:25 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nee, hij is gewoon niet leuk meer. Te arrogant, te vol van zichzelf, teveel op het randje.
Dat is onderdeel van het spel, dan kan je beter zeggen dat hij teveel met het spel bezig isquote:Op donderdag 26 april 2007 01:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is nou juist het probleem bij Huub, hij is teveel met de camera's en tv bezig, en vergeet het spel.
Misschien wel, maar het is Jaap waar 'achter' dus flauw van wordtquote:Op donderdag 26 april 2007 01:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is nou juist het probleem bij Huub, hij is teveel met de camera's en tv bezig, en vergeet het spel.
Nee, dat witte scherm is gewoon fok die het niet doetquote:
Ik had het ook leuker gevonden als ze vijanden gebleven waren. Toch lijkt het mij dat Huub onder de indruk is van Jaaps vermeende populariteit (zijn site) en dat hij daar tegenop probeert te boksen.quote:Op donderdag 26 april 2007 01:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat zou ik leuk vinden, maar ze trekken juist teveel met elkaar op
Ik had juist zo op de aangekondigde retaliatie gehoopt
quote:Op donderdag 26 april 2007 01:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee, dat witte scherm is gewoon fok die het niet doet![]()
Ja dat denk ik ookquote:Op donderdag 26 april 2007 01:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik had het ook leuker gevonden als ze vijanden gebleven waren. Toch lijkt het mij dat Huub onder de indruk is van Jaaps vermeende populariteit (zijn site) en dat hij daar tegenop probeert te boksen.
Halleluja, praise the Lord!quote:
Brianquote:Op donderdag 26 april 2007 01:36 schreef Peter6000 het volgende:
Schijnauthentiek en schijninteger, het gaat geloof ik over Natasia?
Ik vind hem eigenlijk al niet leuk meer sinds hij een week in de buitenwereld is geweest. Hij heeft daardoor teveel info gekregen en is naast zijn schoenen gaan lopen. Aldus mijn bescheiden mening.quote:Op donderdag 26 april 2007 01:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel ook dat ik het idee heb dat dat door zijn 'nieuwe' relatie met Jaap komt. Huub komt op mij wat streberig over, alsof hij het zelf niet meer zo goed overziet en niet wil dat Jaap hem overstemt.
Och, van het hele stel vind ik hem nog steeds wel de leukste.quote:Op donderdag 26 april 2007 01:38 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik vind hem eigenlijk al niet leuk meer sinds hij een week in de buitenwereld is geweest. Hij heeft daardoor teveel info gekregen en is naast zijn schoenen gaan lopen. Aldus mijn bescheiden mening.![]()
Euhm, dat valt nog te bezien....quote:Op donderdag 26 april 2007 01:36 schreef Talitha het volgende:
[..]
Halleluja, praise the Lord!En zit ik daardoor weer in de gedoogzone?
![]()
Ik moet wel 3 keer F5-en voor ik een ander scherm krijg.quote:Op donderdag 26 april 2007 01:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee, dat witte scherm is gewoon fok die het niet doet![]()
Ik denk ook zeker dat Brian authentiek is in het huis, hooguit iets minder agressief dan in de buitenwereld.quote:Op donderdag 26 april 2007 01:37 schreef PC eend het volgende:
Ze schattenBrian verkeerd in naar mijn mening
quote:Op donderdag 26 april 2007 01:36 schreef Talitha het volgende:
[..]
Halleluja, praise the Lord!En zit ik daardoor weer in de gedoogzone?
![]()
Ik zie opeens een naakte Jaap in een roze minirokje voor me. En ik ben niet eens dronken.quote:Op donderdag 26 april 2007 01:41 schreef PC eend het volgende:
Dronken mensen zien echt roze olifanten
Dat hoorde ik ook, maar over welk stuk zou dat gaanquote:Op donderdag 26 april 2007 01:42 schreef Disana het volgende:
Huub heeft het over stukken die Jaap beter niet had kunnen schrijven. Maar 'damage control' is al in gang gezet, gelukkig, voegt hij toe.
Ik heb werkelijk geen idee. Ik hoorde vanmiddag dat hij dingen moest verwijderen, en of hij het nou over advokaten of zelfs een of ander ministerie had, dat weet ik ook niet meer.quote:Op donderdag 26 april 2007 01:45 schreef APK het volgende:
[..]
Dat hoorde ik ook, maar over welk stuk zou dat gaan
Iets over dat ze elkaar dekking geven dacht ik.quote:Op donderdag 26 april 2007 01:45 schreef APK het volgende:
[..]
Dat hoorde ik ook, maar over welk stuk zou dat gaan
Af toe gooit 'ie er wel lollige grappen uit.quote:Op donderdag 26 april 2007 01:45 schreef Disana het volgende:
Gewoon een charlatan die zijn zakken wil vullen, net als Carlos. Dat zegt Jaap n.a.v. iets wat hij op tv ziet.
Ik denk eigenlijk dat je dat nog wel weet. En zo niet dan heb je pech. Of juist geluk natuurlijk.quote:Op donderdag 26 april 2007 01:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Euhm, dat valt nog te bezien....
Waar ging dat ook alweer over?![]()
Ik vind Carlos ook een opgeblazen eikelquote:Op donderdag 26 april 2007 01:48 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Af toe gooit 'ie er wel lollige grappen uit.![]()
Dat doen ze pas als de streams niet meer gratis zijn, dus ik zal maar gaan betalen als ik jou wasquote:Op donderdag 26 april 2007 01:42 schreef farceman het volgende:
Wanneer wordt die klote rat Brian nu eens aangepakt?!
Pak zijn neukertje af, vernietig zijn gitaar en beledig hoerenmadam Netty
Volgens mij zijn dat bijnamen voor personen van de redactie....quote:Op donderdag 26 april 2007 01:47 schreef Disana het volgende:
Ik heb werkelijk geen idee. Ik hoorde vanmiddag dat hij dingen moest verwijderen, en of hij het nou over advokaten of zelfs een of ander ministerie had, dat weet ik ook niet meer.
Zou best kunnen. Die willen waarschijnlijk helemaal geen gedonder met de advokaten van Juf Judith of Carlosquote:Op donderdag 26 april 2007 01:50 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat bijnamen voor personen van de redactie....
Ik weet het echt niet meer, dat je op vol zat dacht ik?quote:Op donderdag 26 april 2007 01:48 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat je dat nog wel weet. En zo niet dan heb je pech. Of juist geluk natuurlijk.![]()
Jaap doet vast zo lelijk tegen hem omdat 'ie niet aan Big-Diet mee mocht doen...quote:Op donderdag 26 april 2007 01:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind Carlos ook een opgeblazen eikel![]()
Volgens mij was hij daar serieus over en heeft de redactie hem vertelt dat hij niet te ver kan gaan omdat er anders echt gezeik komt (hij had het o.a. over kamervragen)quote:Op donderdag 26 april 2007 01:50 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat bijnamen voor personen van de redactie....
Dat was het. Ik kon er niet meer opkomen.quote:Op donderdag 26 april 2007 01:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij was hij daar serieus over en heeft de redactie hem vertelt dat hij niet te ver kan gaan omdat er anders echt gezeik komt (hij had het o.a. over kamervragen)![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 01:54 schreef PC eend het volgende:
Volgens mij was hij daar serieus over en heeft de redactie hem vertelt dat hij niet te ver kan gaan omdat er anders echt gezeik komt (hij had het o.a. over kamervragen)![]()
Sorry, ik heb het niet gevolgd. het is bedtijd voor mijquote:Op donderdag 26 april 2007 01:57 schreef Veulen het volgende:
Was het niet napolion die zo in de problemen kwam en niet hitler?
Wat een onzin, alsof zijn maag zo enorm gekrompen is in die luttele weken tijd dat hij een beetje op z'n voeding letquote:Op donderdag 26 april 2007 01:53 schreef Disana het volgende:
Vroeger at Jaap een hele zak (M&M's) op, maar nu zit hij al gauw vol; als hij doorgaat, gaat hij kotsen.
Wat een interessante informatie is dit zeg![]()
Hij had het over de aanval op rusland. Warbij de russen zich steeds terug trokken en niks te eten achter lieten voor het leger van (volgens hem) hitler. Maar ik dacht dat dat napolion was, kan me niet eens herinneren dat hitler rusland ooit zo heeft betreden.quote:Op donderdag 26 april 2007 01:59 schreef Disana het volgende:
Sorry, ik heb het niet gevolgd. het is bedtijd voor mij
quote:Op donderdag 26 april 2007 02:01 schreef Veulen het volgende:
Maar ik dacht dat dat napolion was, kan me niet eens herinneren dat hitler rusland ooit heeft betreden.
quote:Op donderdag 26 april 2007 02:01 schreef Peter6000 het volgende:
Huub is weer aan het non-stop-rocken.![]()
De televisietijd van zijn medebewoners opmaken, en ook nog eens met zijn schoenen op de zijn bank.
Hij heeft ook vlak daarvoor nog brood, stroopwafels enzo gegeten. Denk dat dat er meer mee te maken heeft.quote:Op donderdag 26 april 2007 02:00 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat een onzin, alsof zijn maag zo enorm gekrompen is in die luttele weken tijd dat hij een beetje op z'n voeding let![]()
Zoals ik al zei: je weet het nog best.quote:Op donderdag 26 april 2007 01:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet meer, dat je op vol zat dacht ik?
Para-Jaap?quote:Op donderdag 26 april 2007 02:01 schreef ThomasCrown het volgende:
Jaap zei tegen Cora dat het enige waar hij bang voor is, is juridisch gezeik. Hij zei dat het Ministerie van Justitie regelmatig zijn weblog controleert.
Dat zou best kunnen dat het daar ook over ging, hij gaat nu juridisch advies inwinnen om te kijken waar de grens ligt geloof ik.quote:Op donderdag 26 april 2007 01:58 schreef APK het volgende:
[..]
Ik dacht dat het over iets braafs ging zoals 'Teef Judith' veranderen in 'Juffie Judith'.
die is afgevallenquote:Op donderdag 26 april 2007 02:06 schreef Hanekrooi het volgende:
[afbeelding]
Terwijl Huub nog tv kijkt, is Japio op de bank in slaap gevallen.
Huub is idd aan het rocken maar wel in samenwerking met jouw grote held: Jaap!quote:Op donderdag 26 april 2007 02:01 schreef Peter6000 het volgende:
Huub is weer aan het non-stop-rocken.![]()
De televisietijd van zijn medebewoners opmaken, en ook nog eens met zijn schoenen op de bank.
Zoals ik al zei ik weet het echt niet meer, wel dat ik zei dat ik je niet meer kon gedogen ofzoiets, maar weet niet meer waaromquote:Op donderdag 26 april 2007 02:05 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: je weet het nog best.
Zijn ultime doel is dat er kamervragen over hem gesteld gaan worden! Heeftie gezegt tegen Cora.quote:Op donderdag 26 april 2007 02:01 schreef ThomasCrown het volgende:
Jaap zei tegen Cora dat het enige waar hij bang voor is, is juridisch gezeik. Hij zei dat het Ministerie van Justitie regelmatig zijn weblog controleert.
Klopt ja, had ik hem ook horen zeggen.quote:Op donderdag 26 april 2007 02:13 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Zijn ultime doel is dat er kamervragen over hem gesteld gaan worden! Heeftie gezegt tegen Cora.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |