quote:Op donderdag 26 april 2007 01:36 schreef Talitha het volgende:
[..]
Halleluja, praise the Lord!En zit ik daardoor weer in de gedoogzone?
![]()
Ik zie opeens een naakte Jaap in een roze minirokje voor me. En ik ben niet eens dronken.quote:Op donderdag 26 april 2007 01:41 schreef PC eend het volgende:
Dronken mensen zien echt roze olifanten
Dat hoorde ik ook, maar over welk stuk zou dat gaanquote:Op donderdag 26 april 2007 01:42 schreef Disana het volgende:
Huub heeft het over stukken die Jaap beter niet had kunnen schrijven. Maar 'damage control' is al in gang gezet, gelukkig, voegt hij toe.
Ik heb werkelijk geen idee. Ik hoorde vanmiddag dat hij dingen moest verwijderen, en of hij het nou over advokaten of zelfs een of ander ministerie had, dat weet ik ook niet meer.quote:Op donderdag 26 april 2007 01:45 schreef APK het volgende:
[..]
Dat hoorde ik ook, maar over welk stuk zou dat gaan
Iets over dat ze elkaar dekking geven dacht ik.quote:Op donderdag 26 april 2007 01:45 schreef APK het volgende:
[..]
Dat hoorde ik ook, maar over welk stuk zou dat gaan
Af toe gooit 'ie er wel lollige grappen uit.quote:Op donderdag 26 april 2007 01:45 schreef Disana het volgende:
Gewoon een charlatan die zijn zakken wil vullen, net als Carlos. Dat zegt Jaap n.a.v. iets wat hij op tv ziet.
Ik denk eigenlijk dat je dat nog wel weet. En zo niet dan heb je pech. Of juist geluk natuurlijk.quote:Op donderdag 26 april 2007 01:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Euhm, dat valt nog te bezien....
Waar ging dat ook alweer over?![]()
Ik vind Carlos ook een opgeblazen eikelquote:Op donderdag 26 april 2007 01:48 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Af toe gooit 'ie er wel lollige grappen uit.![]()
Dat doen ze pas als de streams niet meer gratis zijn, dus ik zal maar gaan betalen als ik jou wasquote:Op donderdag 26 april 2007 01:42 schreef farceman het volgende:
Wanneer wordt die klote rat Brian nu eens aangepakt?!
Pak zijn neukertje af, vernietig zijn gitaar en beledig hoerenmadam Netty
Volgens mij zijn dat bijnamen voor personen van de redactie....quote:Op donderdag 26 april 2007 01:47 schreef Disana het volgende:
Ik heb werkelijk geen idee. Ik hoorde vanmiddag dat hij dingen moest verwijderen, en of hij het nou over advokaten of zelfs een of ander ministerie had, dat weet ik ook niet meer.
Zou best kunnen. Die willen waarschijnlijk helemaal geen gedonder met de advokaten van Juf Judith of Carlosquote:Op donderdag 26 april 2007 01:50 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat bijnamen voor personen van de redactie....
Ik weet het echt niet meer, dat je op vol zat dacht ik?quote:Op donderdag 26 april 2007 01:48 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat je dat nog wel weet. En zo niet dan heb je pech. Of juist geluk natuurlijk.![]()
Jaap doet vast zo lelijk tegen hem omdat 'ie niet aan Big-Diet mee mocht doen...quote:Op donderdag 26 april 2007 01:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind Carlos ook een opgeblazen eikel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |