Nee, hij is gewoon niet leuk meer. Te arrogant, te vol van zichzelf, teveel op het randje.quote:Op donderdag 26 april 2007 01:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij zit teveel in de competitie met Jaap.
Dat is nou juist het probleem bij Huub, hij is teveel met de camera's en tv bezig, en vergeet het spel.quote:Op donderdag 26 april 2007 01:25 schreef Disana het volgende:
Het schijnt dat 'achter' soms het antwoordapparaat aanzet omdat Jaap zo vaak belt. Huub vindt dat je die mensen niet pissed-off moet maken... het zijn wel de mensen die je in beeld brengen.
Precies, de eerste paar weken was ie leuk, daarna niet meer.quote:Op donderdag 26 april 2007 01:25 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nee, hij is gewoon niet leuk meer. Te arrogant, te vol van zichzelf, teveel op het randje.
Ja, ik bedoel ook dat ik het idee heb dat dat door zijn 'nieuwe' relatie met Jaap komt. Huub komt op mij wat streberig over, alsof hij het zelf niet meer zo goed overziet en niet wil dat Jaap hem overstemt.quote:Op donderdag 26 april 2007 01:25 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nee, hij is gewoon niet leuk meer. Te arrogant, te vol van zichzelf, teveel op het randje.
Dat is onderdeel van het spel, dan kan je beter zeggen dat hij teveel met het spel bezig isquote:Op donderdag 26 april 2007 01:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is nou juist het probleem bij Huub, hij is teveel met de camera's en tv bezig, en vergeet het spel.
Misschien wel, maar het is Jaap waar 'achter' dus flauw van wordtquote:Op donderdag 26 april 2007 01:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is nou juist het probleem bij Huub, hij is teveel met de camera's en tv bezig, en vergeet het spel.
Nee, dat witte scherm is gewoon fok die het niet doetquote:
Ik had het ook leuker gevonden als ze vijanden gebleven waren. Toch lijkt het mij dat Huub onder de indruk is van Jaaps vermeende populariteit (zijn site) en dat hij daar tegenop probeert te boksen.quote:Op donderdag 26 april 2007 01:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat zou ik leuk vinden, maar ze trekken juist teveel met elkaar op
Ik had juist zo op de aangekondigde retaliatie gehoopt
quote:Op donderdag 26 april 2007 01:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee, dat witte scherm is gewoon fok die het niet doet![]()
Ja dat denk ik ookquote:Op donderdag 26 april 2007 01:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik had het ook leuker gevonden als ze vijanden gebleven waren. Toch lijkt het mij dat Huub onder de indruk is van Jaaps vermeende populariteit (zijn site) en dat hij daar tegenop probeert te boksen.
Halleluja, praise the Lord!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |